| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
hello Veteran
|
Posted: 12.07.2013 22:38 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen har en bra dødballfot. Tok blant annet cornere mot Cruisaders, selv om Dockal var på banen. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 13.07.2013 04:11 Post subject: |
|
|
Gjorde han det i hjemmekampen mot Crusaders? Riktignok hakket streamen noe jævlig, men jeg mener å huske at det var Dockal og Selnæs som tok dødballene.
Jeg for øvrig uenig i at Mikkelsen har en bra dødballfot. Han har en OK dødballfot, men ikke noe mer. Se på f.eks. Selnæs og Helland, de slår ballen med mye større kraft, og da blir det også mye vanskeligere å forsvare seg mot. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 13.07.2013 10:08 Post subject: |
|
|
Slutt med dette tullballet om Daniel Braaten.
RBK prøver og ønsker å spille fotball etter system og faste bevegelsesmønster. Braaten passer ikke inn i slik fotball.
(Les første innlegg i Daniel Braaten tråden). _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 13.07.2013 17:15 Post subject: |
|
|
Vedr Mikkelsen og dødballer: Jeg fikk bare med meg at han tok èn dødball, og det var den korte varienten på frispark til Borek, som Borek fyrte av i panna på Chibbe.
Skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg kan ikke huske at Mikkelsen tok noen flere enn det... |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 13.07.2013 18:21 Post subject: |
|
|
| Synes vi kan kjøpe inn en høyreback (pluss skjelvik eller annen venstrebent back) og en klassisk ving så vil stallen se veldig grei ut, og vi behøver bare å erstatte spillere etter hvert som de drar sin vei. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 13.07.2013 21:59 Post subject: |
|
|
Han tok iallefall flere cornere i første omgang. Blant annet 2-3 rett før vi putta første målet på innlegget fra Selnæs. Flere av de var meget gode også, som førte til farlige situasjoner. Husker jeg reagerte på at Dockal sto utmotivert ute mot 16-meteren og tenkte at hva faen gjør han på banen hvis han ikke skal ta dødballer engang. Fikk servert den tilbake i retur med renter.
Jeg synes Mikkelsen har en bra dødballfot. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 14.07.2013 07:24 Post subject: |
|
|
| Drømte i natt at Kvisvik signerte for Rosenborg, ganske så ute av form. Verste jeg har sett. |
|
| Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 14.07.2013 08:40 Post subject: |
|
|
Hehe, var vel svett i panna når du våkna da.. Men har Kvisvik noengang ikke vært ute av form?  |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 14.07.2013 09:08 Post subject: |
|
|
Man har alltid de få sekundene rett etter man våkner hvor du virkelig spør deg selv om dette er sant eller ikke, så ble litt "hva faen?".
Kanskje det er et tegn.
Kvisvik blir presentert i kveld. |
|
| Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 14.07.2013 11:01 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | Drømte i natt at Kvisvik signerte for Rosenborg, ganske så ute av form. Verste jeg har sett. |
Bare å kle på seg snekkerutstyret. Kvisvik trenger ett hus når han kommer  |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 14.07.2013 12:48 Post subject: |
|
|
| Får håpe han ikke spiller det bort før det er ferdig... |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 14.07.2013 12:52 Post subject: |
|
|
| Beren wrote: | | nilsern wrote: | | Prisen på Forren vet jeg. Molde måtte betale mye mere enn 20 mill, desverre kan jeg ikke si mere. Dette vet jeg pga inside informasjon. Så det er mange "bløffer" rundt om i media.. |
Begynner å bli nyskjerrig på deg Nilsern. Skjønner du ikke kan fortelle om kildene dine, men har du mye innside info??
Har selv hørt en del løse rykter i det siste som du kanskje kan avkrefte/bekrefte med din innside-informasjon.
Vil Moi bli presentert på Brakka på Mandag?
Er PVR en del av en handel med Semb Berge?
Har det kommet bud på PVR fra enga?
Er vi i dialog vedr Barrantes og Groven?
Merk: dette er rykter via via, men er nyskjerrig
feil tråd, så jeg flytter denne. |
nilsern og Beren, denne får ikke bare lov til å dø i stillhet, kom med noe bra  |
|
| Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 15.07.2013 12:28 Post subject: |
|
|
Venter selv i spenning på svar i fra Nilsern på denne. Groven er sikkert uaktuell nå. Men det er denne usikkerheten og spenningen jeg elsker med Silly season. Vær dag er litt mere spennende.  _________________ Gull 2015! |
|
| Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 15.07.2013 12:52 Post subject: |
|
|
Brukeren m1chael her inne kan også gjerne komme med mer snadder. Hvor er du?  _________________ 100% JESUS |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 15.07.2013 15:06 Post subject: |
|
|
Med Skjelvik på vei inn har vi hentet backen Hoftun har sagt vi skal hente, men vi skulle også hente en ving. Med Helland på plass fra i sommer av allerede, har vi da gjort oss ferdige med handelen, inntil noen går andre veien..? Syns fortsatt det ser litt tynt ut, mtp. Skader og at vi fortsatt er med i tre turninger.. _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 15.07.2013 20:40 Post subject: |
|
|
Sommervinduet kan være greit nok, men det kommer jo litt an på hva Helland og Skjelvik kommer med. Det er jo 2 forholdsvis usikre kort. Kanskje spesielt hva Helland kan prestere i Tippeligaen. Så gjenstår det jo å se hva som evt. skjer med Dockal og Chibuike, og evt. erstattere der.
Salgene av Henriksen og Larsen genererte jo en del mer enn Tarik alene, så vi hadde en del større midler å handle for i 2012. Samtidig fikk vi vel et par av spillerne vi hentet forholdsvis langt under hva en norsk klubb ville ha krevd for dem  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 15.07.2013 21:10 Post subject: |
|
|
slik vi spilte i 70 minutter i går så var det eneste som sto klart for meg at vi skulle ha byttet tidligere, men manglet alternativer på benken.
chibby og Dockal HAR en fremtid her så lenge de får tillitt og finner sin rolle på banen slik at vi kan gjennskape prestasjoner.
Tror i første omgang Helland er påtenkt som et alternativ på kant mot slutten av kampene så vi får mere løps og kontringskraft.
Skjelvik kan godt avlaste Micke samt også ta en kant om vi vil ha mere kontringstyrke og friske bein mot slutten.
sånn sett smarte signeringer.
men klart blir Dockal solgt og mikkelsen ikke snart hever bunnivået sitt så behøver vi iallefall 1 skikkelig god ving som kan heve kvaliteten i første 11.
Lanserer Messi på Barcelona som et alternativ samt kansje vi kan få Ashley Young bilig fra Man U siden han mest sliter benken ^^
Realistisk sett så hadde jeg gjerne sett vi plukket opp han islendingen fra sandnes ulf.
uansett hvor rævva de spiller er han blandt banens beste hver gang.
skikkelig fighter  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 15.07.2013 21:17 Post subject: |
|
|
Etter Skjelvik / Helland / Søderlund må jeg si at jeg er usikker på hva slags flere spillere jeg ønsker å få inn. Hvis Chibbe og Dockal blir værende, har vi godt med folk over alt.
En ving som er veldig rask, flink til å holde bredden og komme ned til dødlinja, bra til å passere motstandere? - Er altså usikker på hvordan Helland vil fremstå, men kanskje han fyller vingbehovet.
En kreativ Ørjan Berg-type indreløper?
En ung lovende backup på høyre back som ikke vil klage over å sitte på benken?
Hjelp! Troppen er snart for god! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 15.07.2013 21:58 Post subject: |
|
|
Jeg er nå litt mer lunken til å gi slipp på Chibiuke nå. Hvis han er villig til å skrive under en ny kontrakt nå så vil jeg mer enn gjerne ha han i RBK, det kan se ut som Perry og Chibiuke har blitt enige om hvordan man kan bruke spillerens gode ferdigheter best mulig, altså som en spiss som søker etter rom i mellomrommet der han får ballen på fot og holder på den, der syns jeg John var flink mot Odd og det gir laget en ny dimensjon.
Dockal er jeg mer villig til å slippe selv om det kan se ut som han har funnet rollen sin som en litt tilbaketrukket innoverkant til venstre. Greia her er at Dockal ønsker seg bort og skriver neppe en ny kontrakt.
Begge har kontrakt ut 2014. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 15.07.2013 22:16 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | Etter Skjelvik / Helland / Søderlund må jeg si at jeg er usikker på hva slags flere spillere jeg ønsker å få inn.
Hjelp! Troppen er snart for god! |
Det gjenstår å se om de slår an, men jeg føler det samme. Man vil jo alltid ha noen godsaker inn under vinduet, men jeg tror ikke vi trenger noe mer faktisk?!
Jeg mener faktisk at man burde jobbe med å selge Alas og Dockal, men jeg tror ikke vi trenger å erstatte de med noen. Berntsens fantastiske innsats de siste kampene viser at vi ikke trenger noen på midten, og vi trenger ikke flere i angrepet heller etter at Søderlund og Helland er på vei inn.
Jeg går for salg av Alas og Dockal og kjøp av ingen. Så får vi kjøre gjennom resten av sesongen og ta en evaluering av troppen mot vintervinduet igjen.
Dine altfor optimistiske poster den siste tiden har sakte men sikkert vippet meg inn i en optimistisk sone Havaarl.  |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 15.07.2013 22:29 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Dine altfor optimistiske poster den siste tiden har sakte men sikkert vippet meg inn i en optimistisk sone Havaarl.  |
Du skal da ikke legge skylden på haavarl, Miami? Skal vedde på at det handler om at du plutselig er én av de beste «bedreviterne» på forumet, for øyeblikket! Selvtilliten og smilet øker i takt med prestasjonen, skjønner jeg.  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 15.07.2013 22:32 Post subject: |
|
|
Haha ja kanskje det ligger der! Jeg trives dog mye bedre som litt negativ så jeg håper dette er en midlertidig tilstand  |
|
| Back to top |
|
 |
m1chael Senior

|
Posted: 15.07.2013 22:59 Post subject: |
|
|
| Raul wrote: | Brukeren m1chael her inne kan også gjerne komme med mer snadder. Hvor er du?  |
Hola, det er lenge siden jeg har bidrat med noe som helst her inne og det er ulike årsaker til det. En grunn er at jeg velger å komme med info som jeg føler jeg kan stå for.
Jeg kan sjekke ut om jeg kommer over noe  _________________ Turn up the good, turn down the suck |
|
| Back to top |
|
 |
|