| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 15.07.2013 01:05 Post subject: |
|
|
Hørt noe rykter om at denne karen blir presentert som ny spiller denna uka, noen som har hold i dette?
Edit: Når Gulbrandsen ikke kom og det var snakk om at vi var inntresserte, må jo Moi for noen millioner mere være inntresant nå? Dockal har spillt bra, må vell få noen millioner inn for han evt.
Tar gjerne Moi over Chibuike og, selvom jeg er veldig glad i Chibbe. |
|
| Back to top |
|
 |
TheKid Proff

|
Posted: 15.07.2013 01:21 Post subject: |
|
|
Hvor har du det ryktet fra?  |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 15.07.2013 01:26 Post subject: |
|
|
Brukeren "Beren" skerv det i Nye spillere-tråden for 2 dager siden ihvertfall.
Om ryktet dukker opp forskjellige steder øker det vel kanskje sjansen for at det er riktig? Uansett noe vi finner ut om noen timers søvn  |
|
| Back to top |
|
 |
TheKid Proff

|
Posted: 15.07.2013 01:36 Post subject: |
|
|
Hadde ikke gjort meg noe å våkne opp til overskriften "Moi på vei til RBK"
Men tviler på at det skjer |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.07.2013 16:44 Post subject: |
|
|
Ser at Hoftun sier til Dagbladet at det ikke kommer flere spillere om ikke noen blir solgt.
Så kan det sies at Moi er kandidat til å erstatte både Chibuike og Dockal. |
|
| Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 15.07.2013 17:15 Post subject: |
|
|
Er faktisk enig med Hoftun her. Med denne troppen har vi dobbel dekning på alt bortsett fra høyreback-plassen, samtidig som vi har spillere som kan bekle flere posisjoner.
Ørlund (Lunna)
Gamboa Strandberg (Moi) Reginiussen (PVR) Dorsin (Sjelvik)
Berntsen (Midsjø) Mix (Selnæs) Svennson (Jenssen)
Chibbe(Helland) Bille (Søderlund) (AS) Dockal (Mikkelsen) _________________ Gull 2015! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.07.2013 17:23 Post subject: |
|
|
Moi som midtstopper blir nok en suksess.  |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 15.07.2013 17:28 Post subject: |
|
|
Vi har fortsatt Høiland, så vi har fortsatt dekning på høyreback. Han blir vel ut sesongen fortsatt. Så vi har goood tid på å finne en hy høyreback. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 15.07.2013 17:32 Post subject: |
|
|
| Hver gang denne blir dratt opp så er det en ren skuffelse. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 15.07.2013 17:44 Post subject: |
|
|
Jeg har lært meg en ting:
Når Hoftun sier at det ikke kommer flere spillere inn før spillere blir solgt, så kan du banne på at det vil komme flere.
Husk at Midtsjø er langtidskadet.
Høiland er nok backup på høyreback, så her kommer det ikke nye inn før nyåret. Men troppen mangler ennå en klassisk ving... |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 15.07.2013 17:49 Post subject: |
|
|
For hver dag som går så tror jeg mindre på en overgang. Dette er en ung spiller som har utmerket seg denne sesongen og jeg vil derfor tro det er mange lag interessert og da kan ikke akkurat RBK sitte å vente på et eventuelt salg. Jeg er egentlig overrasket over at det har vært så stille rundt Moi den siste tiden, burde da skje noe snart eller så ender det vel opp med at han blir i Sarpsborg. Da Tarik var RBK spiller så sa han at han ville ha Moi til RBK, men i intervju med Tarik etter at han ble klar for Hoffenheim så sa Tarik at han ikke viste hva som skjedde og at Moi kanskje hadde hatt godt av å bli i Sarpsborg litt lenger.
Men han går nok i hvert fall ikke til Molde, de har brukt opp småpengene sine på 3 middels TL spillere og 1 stort talent i tillegg til Røkke penger for å hente Forren. De henter nok ikke flere nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 15.07.2013 18:02 Post subject: |
|
|
| Beren wrote: |
Ørlund (Lunna)
Chibbe(Helland) Bille (Søderlund) (AS) Dockal (Mikkelsen) |
Kjempeinteressant at vår beste spiller i år ikke når førstelaget ditt.
Hva gjelder Moi så har det vel ikke bare vært stille på overgangsfronten, det har vel vært stille rundt hans prestasjoner også? har ikke sett noen kamper i det siste, men han har iallefall ikke scoret noe. Det er vel slik som jeg spådde da, nemlig at han overpresterte i en periode, men har møtt litt veggen nå. Ikke overasket. Styr unna å svi av for mye for denne spilleren. Det er ikke verdt risikoen.
Mulig jeg bommer helt og at han har spilt fantastisk hele tiden, men jeg tviler. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 15.07.2013 18:27 Post subject: |
|
|
| Beren wrote: | Er faktisk enig med Hoftun her. Med denne troppen har vi dobbel dekning på alt bortsett fra høyreback-plassen, samtidig som vi har spillere som kan bekle flere posisjoner.
Ørlund (Lunna)
Chibbe(Helland) Bille (Søderlund) (AS) Dockal (Mikkelsen) |
Men i alle dager da Beren, har du hørt rykter om at Moi skal spille midtstopper også?
... også spennende at du vil sette ut årets beste og viktigste spiller, og spille Rosenborg- fotball uten klassiske ving- typer.... |
|
| Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 15.07.2013 19:43 Post subject: |
|
|
Litt feil tråd men, alle med litt fotball kunnskaper ser jo at Dockal ikke har noe å gøre på vingen i 433. Og han er rett og slett ødeleggende? Kan noen forklare hvorfor folk snakker om at vi skal beholde han?
Løp og selg Hoftun også kjøper vi Moi da skal jeg innrømme vi har gjort ett bedre sommervindu enn vi gjorde ifjor og det syns jeg er veldig bra. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.07.2013 20:00 Post subject: |
|
|
| Dockal er ikke mer ødeleggende enn at han troner øverst på målpoenglista med 15 assists. |
|
| Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 15.07.2013 20:05 Post subject: |
|
|
Haha hadde Moi i tankene når jeg skrev dette, men mente selfølgelig Brede Moe. Dette var ikke ment som en 11, kun en oversikt over troppen vi besitter. Men skjønner at jeg får litt pes for denne :p _________________ Gull 2015! |
|
| Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 15.07.2013 20:22 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Dockal er ikke mer ødeleggende enn at han troner øverst på målpoenglista med 15 assists. |
Han spiller jo sitt eget spill er greit det. Men for at vi skal bli ett bedre lag må han dra. Statestikk kan man se på når man har ett lag som spiller den fotballen vi vil. Han er hverken ving eller indreløper. Han er høyre midtbane og spiller alle kampene som høyre midtbane selv om vi spiller 433.Med Dockal i denne 433 formasjonen kommer vi ikke til å bli ett bedre fotball lag, det er rett og slett bare ødeleggende å forrvirrende for resten av laget som spiller slik treneren vil. Jo fortere han drar jo bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 15.07.2013 23:30 Post subject: |
|
|
Jeg er helt enig. Alle med litt kunnskap om fotball ser det. Denne påstanden er overhodet ikke gjenstand for diskusjon, og alle som er uenig i denne observasjonen burde automatisk diskvalifiseres fra å mene noe, siden de beviselig ikke kan litt engang om fotball.
Spesielt synes jeg prestasjonen hans som høyre midtbane de siste to kampene var vederstyggelig. Han lå jo ikke i nærheten av posisjonen sin, kan ikke forskjell på venstre og høyre engang. For en dust, selg ham før han forvirrer alle de Rosenborg-spillerne som spiller Perrys andre symfoni som et finstemt konsertflygel hver eneste kamp.
All hail MariusM, den nyanserte debattanten og framifrå fotballkjenneren!
[/sarkasme] _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 15.07.2013 23:40 Post subject: |
|
|
Zapohead
Ikke rom for meninger midtimellom her! |
|
| Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 15.07.2013 23:50 Post subject: |
|
|
Hvem er det dere mener har vært den beste spilleren i år forrestn?
Jensen? |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 16.07.2013 01:08 Post subject: |
|
|
Gerrard. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 16.07.2013 01:47 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | Jeg er helt enig. Alle med litt kunnskap om fotball ser det. Denne påstanden er overhodet ikke gjenstand for diskusjon, og alle som er uenig i denne observasjonen burde automatisk diskvalifiseres fra å mene noe, siden de beviselig ikke kan litt engang om fotball.
Spesielt synes jeg prestasjonen hans som høyre midtbane de siste to kampene var vederstyggelig. Han lå jo ikke i nærheten av posisjonen sin, kan ikke forskjell på venstre og høyre engang. For en dust, selg ham før han forvirrer alle de Rosenborg-spillerne som spiller Perrys andre symfoni som et finstemt konsertflygel hver eneste kamp.
All hail MariusM, den nyanserte debattanten og framifrå fotballkjenneren!
[/sarkasme] |
Er nok ikke så ny som du skal ha det til, mistet den gamle kontoen min.
Er ikke så mye å svare på til den posten din da det ikke er en eneste vurdering av deg i hele tatt, om jeg er debattant er vel du ingenting. Har du noen meninger selv? Eller liker du bare å være sarkastisk... |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 16.07.2013 02:07 Post subject: |
|
|
| MariusM i åpent brev til zaphod wrote: | | ...om jeg er debattant er vel du ingenting. Har du noen meninger selv? Eller liker du bare å være sarkastisk... |
Humrer her jeg sitter...  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 16.07.2013 02:34 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | | (...) den nyanserte debattanten |
| MariusM wrote: | | Er nok ikke så ny som du skal ha det til, (...) om jeg er debattant er vel du ingenting. Har du noen meninger selv? Eller liker du bare å være sarkastisk... |
Av og til er det fristende å debattere, mens det andre ganger er desto mer fristende å være sarkastisk. Mye, mye mer fristende. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 16.07.2013 06:10 Post subject: |
|
|
| Dette er et diskusjonsforum, ikke et humorforum |
|
| Back to top |