View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
senador Legende
|
Posted: 29.05.2008 10:17 Post subject: |
|
|
Dette er så forbanne unødvendig!! Dette er en total uinterresant kamp med to knekter(Åge og Ola) som ikke får spillerne til å SPILLE fotball. Her er det Ham Kam fotball med spark og flyg. Angrepsvåpenet er Carew i seg selv, noe mer er rene tilfeldigheter.
Å typisk nok får vi Per Ciljan skadet. Dette var jo noe vi bare måtte vente på. Jeg mener RBK må bli enda strengere nå som dette har skjedd flere ganger. Spillerne kommer ikke bare skadet tilbake, men også i dårlig fysisk form(hvertfall på de lengre landslagsoppdragene). Så hva Åge og Ola driver på med er ikke godt å si, men for RBK er det ikke bra for å si det mildt.
Last edited by senador on 29.05.2008 11:12; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 29.05.2008 10:30 Post subject: |
|
|
Hva har skjedd med innlegget jeg nettopp la inn? Harald? 2mas?? _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 29.05.2008 11:33 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Det er vel sikkert sånn at Skjelbred fort også mister Brann-kampen...? |
En strekk kan sitte i lenge. Men det var ikke mange antydninger i artikkelen på hvor kraftig denne var. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.05.2008 13:31 Post subject: |
|
|
Ikke nødvendigvis strekk for Skjelbred, muligens bare krampe:
- Det er usikkert, men jeg hadde forventet han var mye dårligere enn det han var.
(...)
Men ungt kjøtt gror godt, og Brann-kampen på onsdag skal uansett ikke være i fare.
- Ja, den kampen rekker han, beroliger Schwabe.
Les mer: - Positivt for Skjelbred
Jeg har vært på Lerkendal i hele formiddag, så jeg har ikke sletta noen ting, fab4. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 29.05.2008 13:50 Post subject: |
|
|
Ikke jeg heller. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 29.05.2008 15:18 Post subject: |
|
|
Er vel bare jeg som roter...hehe, beklager  _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 29.05.2008 17:02 Post subject: |
|
|
Da peker alt på meg, men jeg har heller ikke vært her.  |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 05.06.2008 08:51 Post subject: |
|
|
Kan fort bli Italiener.
"Årsbeste til tross, Rosenborg og Per Ciljan Skjelbred blir ikke enige om ny kontrakt. I kulissene står italienske og engelske toppklubber klare med sjekkheftet."
"Mot Brann i går var Ciljan banens gigant. Han fintet, løp og hadde knapt en feilpasning."
Banens gigant? Må ærlig talt si at jeg ikke syns Skjelbred utpekte seg spesielt. Mange på min børs som kommer foran ja. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 05.06.2008 09:20 Post subject: |
|
|
Få det solgt, nå har han vært å fisket nok etter mer penger av Rosenborg finnes ingen lojalitet i det hele tatt. Er ikke ukomfortabel med en midtbane bestående av Demidov og Tettey tror ikke vi blir noe voldsomt svekket om vi blir svekket i det hele tatt. Dermed blir konklusjonen at Skelbred plasseres på tribunen til han er solgt eller kommer på bedre tanker. |
|
Back to top |
|
 |
hristo Senior

|
Posted: 05.06.2008 09:47 Post subject: |
|
|
Basert på hvordan han spilte før Den Store Skaden så får jeg inntrykk av at Skjelbred har mistet teknikk og eleganse til fordel for fysikk og taklingskills. Danser ikke like eplekjekt forbi lenger. |
|
Back to top |
|
 |
Buran Senior
|
Posted: 05.06.2008 10:05 Post subject: |
|
|
100% uenig!
Virker som mange har et urealistisk bilde av hvordan PCS spilt før skaden. Han kom inn som et frisk pust, lokal gutt på 17-18 år og spilte bra. Men PCS pr i dag er en bedre spiller på alle måter, teknisk, ikke minst sterkere, truer mål bedre, raskere og flinkere til å føre ballen forbi motspillere. |
|
Back to top |
|
 |
hristo Senior

|
Posted: 05.06.2008 10:39 Post subject: |
|
|
Det er mulig jeg fortsatt er omtåket etter de siste tjue minuttene i går. Hes i hvert fall! Jeg håper han blir, men hvis han går en gang så håper jeg for all del det ikke er til ostebyen Alkmaar. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.06.2008 11:25 Post subject: |
|
|
Skjelbred var knallgod i går og lekte seg med midtbanen til Brann. Han er fantastisk god når han har dagen og han er morsom å se på. Det ser så forbanna enkelt ut, alltid.
Klubben bør strekke seg -langt- for å få signert ny kontrakt, men Per Ciljan bør også vite at supporterne følger med på dette. Han har en stor stjerne i klubben og den vil bare vokse om han skriver ny kontrakt, men om han trenerer diskusjonen om ny kontrakt fordi han sitter og venter på bud fra utlandet - kan fort denne stjernen falme.
Han bør bestemme seg, og han bør bestemme seg nå.
Du kommer deg tidsnok ut, Per Ciljan. Og om en storklubb virkelig vil ha deg, kjøper de deg ut av kontrakten uansett. Saken er den at Rosenborg vil få betydelig mer penger for deg om du sitter på en femårskontrakt. Såpass skylder du klubben at dette bør du gjøre. |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 05.06.2008 11:32 Post subject: |
|
|
Klin til og betal han det han vil ha. En erstatter på samme nivå blir ikke noe billigere. Det er blitt sånn at god arbeidskraft koster penger og skal man ha de beste må man betale deretter. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.06.2008 11:33 Post subject: |
|
|
nilskristian wrote: | Basert på hvordan han spilte før Den Store Skaden så får jeg inntrykk av at Skjelbred har mistet teknikk og eleganse til fordel for fysikk og taklingskills. Danser ikke like eplekjekt forbi lenger. |
Skjelbred danser da elpekjekt forbi fortsatt. Sentralt i banen er han en glimrende dribler. Husker da han driblet av 3-4 Valencia-spillere. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 05.06.2008 11:53 Post subject: |
|
|
Trist å se at han skal maksimere lønna si så forbanna mye. Man kan ikke si at man har RBK i hjertet når dette skjer. Skal det virkelig stå mellom om han får f.eks 1,7 mill eller 2,5mill i året? Jeg trodde at Skjelbred hadde litt hjerte for klubben, men her tok jeg grundig feil.
Det er selvfølgelig synd at en slik god spiller, som er trønder, skal kreve et lønnspålegg så til de grader my mer. Sist sesong var han med på en dårlig sesong som gjør at økonomien til klubben akkurat ikke blir bedre. Det må han også stå til ansvar for. Så aksepter at du får en lønnsforhlyelse, brett opp armene og jobb hardt!! Det er slike spillere som har hjertet i klubben!
P.S Per Ciljan scorte vel flere mål før skaden enn etter? |
|
Back to top |
|
 |
Badevekt Junior
|
Posted: 05.06.2008 11:55 Post subject: |
|
|
Jeg kunne ikke sagt det bedre selv, Hedon!
Helt enig! |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 05.06.2008 12:05 Post subject: |
|
|
er en grunn til at de bruker rådgivere da, selvfølgelig vil alle tjene mest mulig penger. Bedre for Per at han får 2 mill ekstra enn at rbk går 2 mill mer i overskudd.
hadde han ikke hatt hjertet i rbk hadde han ikke forhandlet om ny avtale _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
Badevekt Junior
|
Posted: 05.06.2008 12:15 Post subject: |
|
|
Dagbladet, 27.09.05:
- Men om du skulle velge deg en klubb å spille for i utlandet?
- Det skal jeg ikke, men hvis - så hadde det kanskje blitt Barcelona. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.06.2008 12:19 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Skjelbred var knallgod i går og lekte seg med midtbanen til Brann. Han er fantastisk god når han har dagen og han er morsom å se på. Det ser så forbanna enkelt ut, alltid. |
Han minner litt om Zidane på den måten (i en langt svakere og mindre elegant utgave, selvsagt, men uansett) at han får ting til å se så enkelt ut. Han er en veldig elegant spiller, og det er herlig å se han bare GLI forbi spillere. |
|
Back to top |
|
 |
micke Proff
|
Posted: 05.06.2008 12:21 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Trist å se at han skal maksimere lønna si så forbanna mye. Man kan ikke si at man har RBK i hjertet når dette skjer. Skal det virkelig stå mellom om han får f.eks 1,7 mill eller 2,5mill i året? Jeg trodde at Skjelbred hadde litt hjerte for klubben, men her tok jeg grundig feil.
Det er selvfølgelig synd at en slik god spiller, som er trønder, skal kreve et lønnspålegg så til de grader my mer. Sist sesong var han med på en dårlig sesong som gjør at økonomien til klubben akkurat ikke blir bedre. Det må han også stå til ansvar for. Så aksepter at du får en lønnsforhlyelse, brett opp armene og jobb hardt!! Det er slike spillere som har hjertet i klubben!
P.S Per Ciljan scorte vel flere mål før skaden enn etter? |
Har du enda ikke oppfattet at media, spesielt adressa vrir og vender på mye. I tillegg, så er agenten ute og legger på noen "go" ord i håp om at Hoftun leser dette og slenger på 1 mill ekstra i års lønn? Dvs at Agenten får mere for jobben. Om du ikke viste det så får agenten en viss prosent av enten sign on fee eller lønn. _________________ Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 05.06.2008 12:23 Post subject: |
|
|
nilskristian wrote: | Alkmaar. |
Hvorfor bryr folk seg om hvor de drar? Det eneste som er viktig når de går, er hvor mye kronasje som ligger igjen. I det øyeblikket de går ut døra, er de jo ingenting uansett.
Forøvrig enig med senadorns nest siste avsnitt (eller siste, dersom man ikke kan kalle en "p.s" et avsnitt). _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 05.06.2008 12:42 Post subject: |
|
|
Å si at han ikke har hjertet i klubben fordi han krever en sånn nogenlunde lønn er helt latterlig.
Han kunne tjent minst det dobbelt om han drar, og da er det helt greit at det kompenseres gjennom om en bra kontrakt her i Norge.
Tror ikke Per er interresert i å dra til Anderlecht eller AZ Alkmar, tror han drar direkte til en storklubb. _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
hristo Senior

|
Posted: 05.06.2008 12:53 Post subject: |
|
|
Recon wrote: |
Hvorfor bryr folk seg om hvor de drar? |
Er jo glad i fyren! Kjipt å høre etterpå at de mistrives og lengter hjem (jfr. Cluj) |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 05.06.2008 12:54 Post subject: |
|
|
jfr. Bent Skammelsrud. Syns ikke det var så forbanna kjipt at han ikke trivdes i Tyskland |
|
Back to top |
|
 |
|