English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Ciljan Skjelbred
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 231, 232, 233  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
senador
Legende

PostPosted: 29.05.2008 10:17    Post subject: Reply with quote

Dette er så forbanne unødvendig!! Dette er en total uinterresant kamp med to knekter(Åge og Ola) som ikke får spillerne til å SPILLE fotball. Her er det Ham Kam fotball med spark og flyg. Angrepsvåpenet er Carew i seg selv, noe mer er rene tilfeldigheter.

Å typisk nok får vi Per Ciljan skadet. Dette var jo noe vi bare måtte vente på. Jeg mener RBK må bli enda strengere nå som dette har skjedd flere ganger. Spillerne kommer ikke bare skadet tilbake, men også i dårlig fysisk form(hvertfall på de lengre landslagsoppdragene). Så hva Åge og Ola driver på med er ikke godt å si, men for RBK er det ikke bra for å si det mildt.

Last edited by senador on 29.05.2008 11:12; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
fab4fan
Proff

PostPosted: 29.05.2008 10:30    Post subject: Reply with quote

Hva har skjedd med innlegget jeg nettopp la inn? Harald? 2mas??
vemundo
Veteran

PostPosted: 29.05.2008 11:33    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Det er vel sikkert sånn at Skjelbred fort også mister Brann-kampen...?

En strekk kan sitte i lenge. Men det var ikke mange antydninger i artikkelen på hvor kraftig denne var.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 29.05.2008 13:31    Post subject: Reply with quote

Ikke nødvendigvis strekk for Skjelbred, muligens bare krampe:

- Det er usikkert, men jeg hadde forventet han var mye dårligere enn det han var.

(...)

Men ungt kjøtt gror godt, og Brann-kampen på onsdag skal uansett ikke være i fare.

- Ja, den kampen rekker han, beroliger Schwabe.

Les mer: - Positivt for Skjelbred

Jeg har vært på Lerkendal i hele formiddag, så jeg har ikke sletta noen ting, fab4.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Harald
Forumsjef

PostPosted: 29.05.2008 13:50    Post subject: Reply with quote

Ikke jeg heller.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
fab4fan
Proff

PostPosted: 29.05.2008 15:18    Post subject: Reply with quote

Er vel bare jeg som roter...hehe, beklager Smile
attach
Forumsjef

PostPosted: 29.05.2008 17:02    Post subject: Reply with quote

Da peker alt på meg, men jeg har heller ikke vært her. Wink
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 05.06.2008 08:51    Post subject: Reply with quote

Kan fort bli Italiener.
"Årsbeste til tross, Rosenborg og Per Ciljan Skjelbred blir ikke enige om ny kontrakt. I kulissene står italienske og engelske toppklubber klare med sjekkheftet."

"Mot Brann i går var Ciljan banens gigant. Han fintet, løp og hadde knapt en feilpasning."
Banens gigant? Må ærlig talt si at jeg ikke syns Skjelbred utpekte seg spesielt. Mange på min børs som kommer foran ja.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Keenoir
Legende

PostPosted: 05.06.2008 09:20    Post subject: Reply with quote

Få det solgt, nå har han vært å fisket nok etter mer penger av Rosenborg finnes ingen lojalitet i det hele tatt. Er ikke ukomfortabel med en midtbane bestående av Demidov og Tettey tror ikke vi blir noe voldsomt svekket om vi blir svekket i det hele tatt. Dermed blir konklusjonen at Skelbred plasseres på tribunen til han er solgt eller kommer på bedre tanker.
Back to top
hristo
Senior

PostPosted: 05.06.2008 09:47    Post subject: Reply with quote

Basert på hvordan han spilte før Den Store Skaden så får jeg inntrykk av at Skjelbred har mistet teknikk og eleganse til fordel for fysikk og taklingskills. Danser ikke like eplekjekt forbi lenger.
Back to top
Buran
Senior

PostPosted: 05.06.2008 10:05    Post subject: Reply with quote

100% uenig!

Virker som mange har et urealistisk bilde av hvordan PCS spilt før skaden. Han kom inn som et frisk pust, lokal gutt på 17-18 år og spilte bra. Men PCS pr i dag er en bedre spiller på alle måter, teknisk, ikke minst sterkere, truer mål bedre, raskere og flinkere til å føre ballen forbi motspillere.
Back to top
hristo
Senior

PostPosted: 05.06.2008 10:39    Post subject: Reply with quote

Det er mulig jeg fortsatt er omtåket etter de siste tjue minuttene i går. Hes i hvert fall! Jeg håper han blir, men hvis han går en gang så håper jeg for all del det ikke er til ostebyen Alkmaar.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.06.2008 11:25    Post subject: Reply with quote

Skjelbred var knallgod i går og lekte seg med midtbanen til Brann. Han er fantastisk god når han har dagen og han er morsom å se på. Det ser så forbanna enkelt ut, alltid.

Klubben bør strekke seg -langt- for å få signert ny kontrakt, men Per Ciljan bør også vite at supporterne følger med på dette. Han har en stor stjerne i klubben og den vil bare vokse om han skriver ny kontrakt, men om han trenerer diskusjonen om ny kontrakt fordi han sitter og venter på bud fra utlandet - kan fort denne stjernen falme.

Han bør bestemme seg, og han bør bestemme seg nå.

Du kommer deg tidsnok ut, Per Ciljan. Og om en storklubb virkelig vil ha deg, kjøper de deg ut av kontrakten uansett. Saken er den at Rosenborg vil få betydelig mer penger for deg om du sitter på en femårskontrakt. Såpass skylder du klubben at dette bør du gjøre.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AndreasR
Veteran

PostPosted: 05.06.2008 11:32    Post subject: Reply with quote

Klin til og betal han det han vil ha. En erstatter på samme nivå blir ikke noe billigere. Det er blitt sånn at god arbeidskraft koster penger og skal man ha de beste må man betale deretter.
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 05.06.2008 11:33    Post subject: Reply with quote

nilskristian wrote:
Basert på hvordan han spilte før Den Store Skaden så får jeg inntrykk av at Skjelbred har mistet teknikk og eleganse til fordel for fysikk og taklingskills. Danser ikke like eplekjekt forbi lenger.

Skjelbred danser da elpekjekt forbi fortsatt. Sentralt i banen er han en glimrende dribler. Husker da han driblet av 3-4 Valencia-spillere.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 05.06.2008 11:53    Post subject: Reply with quote

Trist å se at han skal maksimere lønna si så forbanna mye. Man kan ikke si at man har RBK i hjertet når dette skjer. Skal det virkelig stå mellom om han får f.eks 1,7 mill eller 2,5mill i året? Jeg trodde at Skjelbred hadde litt hjerte for klubben, men her tok jeg grundig feil.

Det er selvfølgelig synd at en slik god spiller, som er trønder, skal kreve et lønnspålegg så til de grader my mer. Sist sesong var han med på en dårlig sesong som gjør at økonomien til klubben akkurat ikke blir bedre. Det må han også stå til ansvar for. Så aksepter at du får en lønnsforhlyelse, brett opp armene og jobb hardt!! Det er slike spillere som har hjertet i klubben!

P.S Per Ciljan scorte vel flere mål før skaden enn etter?
Back to top
Badevekt
Junior

PostPosted: 05.06.2008 11:55    Post subject: Reply with quote

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv, Hedon!
Helt enig!
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 05.06.2008 12:05    Post subject: Reply with quote

er en grunn til at de bruker rådgivere da, selvfølgelig vil alle tjene mest mulig penger. Bedre for Per at han får 2 mill ekstra enn at rbk går 2 mill mer i overskudd.

hadde han ikke hatt hjertet i rbk hadde han ikke forhandlet om ny avtale
Badevekt
Junior

PostPosted: 05.06.2008 12:15    Post subject: Reply with quote

Dagbladet, 27.09.05:

- Men om du skulle velge deg en klubb å spille for i utlandet?

- Det skal jeg ikke, men hvis - så hadde det kanskje blitt Barcelona.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 05.06.2008 12:19    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Skjelbred var knallgod i går og lekte seg med midtbanen til Brann. Han er fantastisk god når han har dagen og han er morsom å se på. Det ser så forbanna enkelt ut, alltid.

Han minner litt om Zidane på den måten (i en langt svakere og mindre elegant utgave, selvsagt, men uansett) at han får ting til å se så enkelt ut. Han er en veldig elegant spiller, og det er herlig å se han bare GLI forbi spillere.
Back to top
micke
Proff

PostPosted: 05.06.2008 12:21    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Trist å se at han skal maksimere lønna si så forbanna mye. Man kan ikke si at man har RBK i hjertet når dette skjer. Skal det virkelig stå mellom om han får f.eks 1,7 mill eller 2,5mill i året? Jeg trodde at Skjelbred hadde litt hjerte for klubben, men her tok jeg grundig feil.

Det er selvfølgelig synd at en slik god spiller, som er trønder, skal kreve et lønnspålegg så til de grader my mer. Sist sesong var han med på en dårlig sesong som gjør at økonomien til klubben akkurat ikke blir bedre. Det må han også stå til ansvar for. Så aksepter at du får en lønnsforhlyelse, brett opp armene og jobb hardt!! Det er slike spillere som har hjertet i klubben!

P.S Per Ciljan scorte vel flere mål før skaden enn etter?

Har du enda ikke oppfattet at media, spesielt adressa vrir og vender på mye. I tillegg, så er agenten ute og legger på noen "go" ord i håp om at Hoftun leser dette og slenger på 1 mill ekstra i års lønn? Dvs at Agenten får mere for jobben. Om du ikke viste det så får agenten en viss prosent av enten sign on fee eller lønn.
Recon
Legende

PostPosted: 05.06.2008 12:23    Post subject: Reply with quote

nilskristian wrote:
Alkmaar.

Hvorfor bryr folk seg om hvor de drar? Det eneste som er viktig når de går, er hvor mye kronasje som ligger igjen. I det øyeblikket de går ut døra, er de jo ingenting uansett.

Forøvrig enig med senadorns nest siste avsnitt (eller siste, dersom man ikke kan kalle en "p.s" et avsnitt).

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 05.06.2008 12:42    Post subject: Reply with quote

Å si at han ikke har hjertet i klubben fordi han krever en sånn nogenlunde lønn er helt latterlig.

Han kunne tjent minst det dobbelt om han drar, og da er det helt greit at det kompenseres gjennom om en bra kontrakt her i Norge.

Tror ikke Per er interresert i å dra til Anderlecht eller AZ Alkmar, tror han drar direkte til en storklubb.
hristo
Senior

PostPosted: 05.06.2008 12:53    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:

Hvorfor bryr folk seg om hvor de drar?

Er jo glad i fyren! Kjipt å høre etterpå at de mistrives og lengter hjem (jfr. Cluj)
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 05.06.2008 12:54    Post subject: Reply with quote

jfr. Bent Skammelsrud. Syns ikke det var så forbanna kjipt at han ikke trivdes i Tyskland
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 231, 232, 233  Next
Page 69 of 233

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb