View previous topic :: View next topic |
Hvem var best? |
Hansen |
|
3% |
[ 3 ] |
Svensson |
|
15% |
[ 13 ] |
Eyjolfsson |
|
1% |
[ 1 ] |
Skjelvik |
|
1% |
[ 1 ] |
Dorsin |
|
2% |
[ 2 ] |
Jensen |
|
36% |
[ 30 ] |
Selnæs |
|
9% |
[ 8 ] |
Midtsjø |
|
25% |
[ 21 ] |
Helland |
|
4% |
[ 4 ] |
Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
De Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 83 |
|
Author |
Message |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 04.10.2015 01:49 Post subject: |
|
|
Tnx, har ikke alltid helt oversikt utenom Sportslig avdeling-forumet. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.10.2015 22:19 Post subject: |
|
|
Jeg har ærlig talt ikke undersøkt, men antar at RBK i morgen kommer med informasjon om loddtrekning osv. og at man først om en dag eller to faktisk åpner for å melde interesse? Var slik i forfjor i hvert fall.
Forresten var det visst finalemøte på Ullevaal i dag. Antar det dermed er klart hvilken sving vi får? |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 06.10.2015 14:57 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | Er det noen signaler om en ny cupfinalelåt? DDE? Flakne/Ingebrigtsen?
Ole Robert? Fremmed Rase? Tysland? Petter Wavold? Alle ilag? |
Litt "We are the world" stil over hele greia. Kanskje bøffe Turbonegers "we're gonna fuck the world"? _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
BanensVerste Proff

|
Posted: 06.10.2015 16:23 Post subject: |
|
|
Billettinformasjon er nå ute på rbk.no. Skjema som skal fylles ut. Alle kan søke allerede, men sesongkort og kjernen blir prioritert. Jeg finner dog ikke medlemsnummeret mitt i Kjernen, og regner med de blir spammet med mail den neste timen. Får vente litt, antagelig.. _________________ Dahls. |
|
Back to top |
|
 |
kentosd Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
BanensVerste Proff

|
Posted: 06.10.2015 16:35 Post subject: |
|
|
Jeg og..stakkars gjeng.
Noen som har peiling på antall billetter man kan søke på? Så vidt mine trøtte øyne ser så er det ikke nevnt noe om begrensning? _________________ Dahls. |
|
Back to top |
|
 |
elaberg Senior
|
Posted: 06.10.2015 16:38 Post subject: |
|
|
Står no i hvertfall at ein kan søke om maks 2 billettar. |
|
Back to top |
|
 |
HÃ¥vardF Junior

Joined: 05 Apr 2015 Posts: 22 Location: Rindal (+fb rad 4, sete 8)
|
Posted: 06.10.2015 16:45 Post subject: |
|
|
Makstallet på 2 kommer bort når man haker av for sesongkort. |
|
Back to top |
|
 |
ReBoK Junior
|
Posted: 06.10.2015 16:47 Post subject: |
|
|
Doh. Jeg har sesongkort og søkte om 3 billetter. Tenker etterpå at det kanskje var dumt, kan vel risikere å ende opp med ingen billetter...
Jeg ringer rbk og endrer i morgen, tar heller 1 sikker billett gjennom sesongkortet enn å risikere å sitte igjen med 0...
Edit: eller er man "sikret" 1 billett uavhengig av antall man søker? |
|
Back to top |
|
 |
HÃ¥vardF Junior

|
Posted: 06.10.2015 16:51 Post subject: |
|
|
Det er vel neppe nødvendig å gjøre om, ReBok? Jeg har to sesongkort (til meg og sønnen) og søkte også på 3 slik at kjerringa kan få bli med. |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 06.10.2015 17:06 Post subject: |
|
|
BanensVerste wrote: | Jeg og..stakkars gjeng.
|
Nå vet jeg ikke hvor mange som har sendt inn mail, men koker greeeeeeeeeeit på facebook også.
stressa folk ass _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
VTB Proff

|
Posted: 06.10.2015 17:07 Post subject: |
|
|
Det står at Rosenborg har liten innvirkning på hvilke plasser vi blir tildelte, og det er såvidt jeg kan se ingen avkrysningsmuligheter for om man ønsker kort- eller langside. Da vil vel dette si at vi som gjerne er stående og syngende kan risikere å havne på langside sittetribune? _________________ To stjærna ska bli tre - vi får aldri nok! |
|
Back to top |
|
 |
HÃ¥vardF Junior

|
Posted: 06.10.2015 17:12 Post subject: |
|
|
Nå er dette en søknad om å "få lov til å kjøpe", og det er vel først ved eventuell tildeling av kjøp ( eller rettere i selve kjøpet) at du velger kort- eller langside. |
|
Back to top |
|
 |
VTB Proff

|
Posted: 06.10.2015 17:17 Post subject: |
|
|
Slik det var ja! Husket ikke hvordan dette ble gjort i 2013 - men da ordner det seg!  _________________ To stjærna ska bli tre - vi får aldri nok! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.10.2015 19:50 Post subject: |
|
|
Var det sånn det fungerte i forfjor? At man sjøl kunne velge mellom kort- og langside etter tildeling? Vet faktisk ikke sjøl, siden jeg hadde akkreditering.
Jeg kunne egentlig tenkt meg å se årsmøtereferatet. Det viser seg nemlig at RBK har øremerket rundt 3500 billetter til sponsorer og klubbansatte.
Det har altså blitt ei øking på 500 billetter sjøl om Dyrhaug altså på årsmøtet lovet at alle de 1250 nye billettene skulle gå til sesongkortinnehavere.
Jeg er dessuten skuffet over at RBK heller ikke i år maktet presentere fordelingskriteriene - verken i omtalen eller i skjemaet.
Blant de mest innlysende spørsmålene, som jeg ser at RBK delvis besvarer på fjasbukken:
Vil sesongkortinnehavere med medlemskap i RBK og/eller Kjernen få noen fordel i trekning/fordeling? (Ja ...? Burde ha vært presisert.)
Kan sesongkortinnehavere søke om flere billetter enn man har sesongkort? (Bekreftet: Ja, så mange man vil!)
Vil søknad om flere billetter kunne ødelegge sjansen for å få tildelt én billett? (Bekreftet: Nei.)
Vil alle sesongkortinnehaverne (gjennom evt. trekning) først bli tildelt én billett per sesongkort? (Ja ...?)
Vil sesongkortinnehavere som søker om flere billetter enn man har sesongkort, få noen fordel overfor alle andre når overskytende billetter fordeles? (Uvisst.)
Vil RBK-medlemskap gi fordel i trekning/fordeling dersom det blir igjen billetter når sesongkortinnehaverne har fått sitt? (Uvisst. Var slik i 2013.)
Vil Kjernen-medlemskap gi fordel i trekning/fordeling dersom det blir igjen billetter når sesongkortinnehaverne har fått sitt? (Uoffisielt bekreftet: Nei.)
Kort sagt hadde RBK gjort det mye enklere for seg sjøl om man hadde offentliggjort kriteriene. |
|
Back to top |
|
 |
jubajuba Rutinert

|
Posted: 06.10.2015 20:12 Post subject: |
|
|
Hvor stor andel av publikum står sponsorer og klubbansatte for?
Om de står for 10% av publikum på Lerkendal gjennom sesongen, er det da noen grunn til at de plutselig skal ha 40-50% (?) av tilgjengelige plasser under cupfinalen?
Gidder de ikke bidra fra tribunen resten av sesongen, når vi kjemper om medaljer og cupfinale-plass, kan de jaggu bare holde seg hjemme.
Nesten så man håper at samtlige billetter av RBKs kvote går til sesongkort-innehavere. Da blir det baluba. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.10.2015 20:31 Post subject: |
|
|
Er naturligvis poenget mitt også. Jeg forstår at sponsorinntektene er viktige, men dette blir jo omtrent som å reservere 41 prosent av billettene til hjemmekamper i Champions League til sponsorene. Det ville ført til ramaskrik.
Således må RBK ta diskusjonen også nå. De var som sagt heldige i forfjor, da antall tilgjengelige billetter og søknader for sesongkortinnehavere gikk opp i hop. Dermed slapp RBK kritikk og debatt.
Forresten fikk jeg litt mer førstehåndsskildring av 1995-"mobben" i formiddag. Stemninga var visstnok så amper at politiet fryktet at bilen deres skulle bli ramponert. Men som så ofte før, var det supportere som sjøl fikk orden på situasjonen og roet ned resten. |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 06.10.2015 20:34 Post subject: |
|
|
Rimelig sikker på at vi sist cupfinale fikk velge hvor vi ville sitte når vi søkte om billetten, vet ikke hvorfor det er annerledes i år. |
|
Back to top |
|
 |
jubajuba Rutinert

|
Posted: 06.10.2015 20:39 Post subject: |
|
|
Sjekka kvitteringseposten fra cupfinalebillett-søknaden i 2013. Kan bekrefte at ett av feltene i formularet var "Ønsket plassering". |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.10.2015 20:55 Post subject: |
|
|
Jepp, ser at det også var diskusjon rundt kort- og langside den gang. Veldig klønete at RBK har fjernet dette valget.
Det er altså rundt 5050 billetter igjen til folk flest. STAUT melder om 8023 sesongkort.
Vil tro at sesongkort tilhørende sponsorer først blir skilt ut, mens vanlige bedrifts- og privatkunder blir igjen i kampen. Spørsmålet er hvor mange dette er. Vil tro godt over 7000. Skal uansett spørre. |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 06.10.2015 21:01 Post subject: |
|
|
Håper ingen østlendinger(som ikke er bosatt i Trheim eller Bergen) får billett. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.10.2015 21:10 Post subject: |
|
|
– Sesongkortkundene er familien vår som stiller opp hver bidige kamp, så dem må vi ta vare på, sier daglig leder i Rosenborg, Tove Moe Dyrhaug.
(...)
– Er det håp for at vanlige billettkjøpere kan stikke av med billetter til cupfinalen?
– Det er absolutt håp. I 2013 ble det igjen en god del billetter til vanlige billettkjøpere. Stå på – ikke gi opp, sier Dyrhaug.
Les mer: Lyst på billetter til cupfinalen? Da må du søke i dag!
Syns vel ikke 100 billetter var "en god del" ...
Men gitt at bare 4100 (vanlige) sesongkortinnehavere vil ha billetter slik som i forfjor, blir det 8550-3500-4100 = 950 i løssalg denne gang.
Så er altså spørsmålet om RBK-medlemmer uten sesongkort får noen fordel når disse skal fordeles. Syns det burde vært full åpenhet rundt dette på forhånd. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 06.10.2015 21:19 Post subject: |
|
|
gollumLAD legend wrote: | Håper ingen østlendinger(som ikke er bosatt i Trheim eller Bergen) får billett. |
kjeften, n00b _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 07.10.2015 15:50 Post subject: |
|
|
Hvordan finner jeg ut hva kundenummeret mitt i rbk er?
Og i kommentarfeltet på rbk.no spør noen om hvordan man får plass på kortsiden og får svar:
"Hei! Alle som vil stå og synge sammen med Kjernen vil få plasser på kortsiden."
Hvordan vet de hvem som vil stå og synge sammen med kjernen? Holder det å ha sesongkort på ØØ? |
|
Back to top |
|
 |
sveininge Rutinert

|
Posted: 07.10.2015 16:05 Post subject: |
|
|
Kundenummeret ditt står på sesongkortet. |
|
Back to top |