| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot Brann? |
| Alexander Lund Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jonas Svensson |
|
4% |
[ 7 ] |
| Tore Reginiussen |
|
0% |
[ 1 ] |
| Stefan Strandberg |
|
3% |
[ 5 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mikkel Diskerud |
|
10% |
[ 17 ] |
| Mike Jensen |
|
20% |
[ 34 ] |
| Ole Selnæs |
|
0% |
[ 1 ] |
| Daniel Berntsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Riku Riski |
|
48% |
[ 80 ] |
| Alexander Søderlund |
|
0% |
[ 1 ] |
| Morten Gamst Pedersen |
|
10% |
[ 18 ] |
|
| Total Votes : 164 |
|
| Author |
Message |
Megafritz Veteran
|
Posted: 28.04.2014 00:38 Post subject: |
|
|
ingen Perry-intervju etter kampen?? Hva skjer?
Finner ikke noe jeg iallefall! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 28.04.2014 02:40 Post subject: |
|
|
Adressa-børsen:
Lunna: 5
Svensson: 5
Strandberg 6
Reginiussen 7
Skjelvik 4
Mix: 5
Jensen: 8
Berntsen: 4
Riski: 5
Søderlund: 5
Gamsten: 7
Selnæs: 5
Sykt at Riski får samme karakter som Søderlund.
VG-børsen:
Svensson: 6
Strandberg: 6
Reginiussen: 6
Skjelvik: 5
Mix: 6
Jensen: 7
Riski: 4
Søderlund: 4
Gamsten: 6
VG med 4 på Riski  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 28.04.2014 07:17 Post subject: |
|
|
Nei, Riski fikk 6 hos VG.
Enig med omtrent hele VG-børsen denne gang. Tror jeg aldri har skjedd før. Eneste at Søderlund naturligvis skulle ha hatt lavere enn fire, men slike ting får man bare ikke se. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 28.04.2014 07:18 Post subject: |
|
|
| Svensson på høyreback er en langt større offensiv trussel enn Gamboa noen gang har vært. |
|
| Back to top |
|
 |
RBK 2014 Junior
|
Posted: 28.04.2014 07:35 Post subject: |
|
|
Lunna: 5 - Svak med beina, sprer ikke tryggheten, god reaksjonsredning
Svensson: 6 - Litt plasseringsproblemer, varierende med ball, aktiv, mål
Strandberg 8 BB - Feilfri, vokst hver sesong, veldig god med ball, råsterk i duellspillet, ser ut som den egentlige kapteinen
Reginiussen 6 - Burde falt av på begge målene, ok med ball, sterk scoring
Skjelvik 4 - Sliter veldig med possisjonering, varierende kvalitet med ball
Mix: 6 - Tilfører kreativitet og er ballsikker, blir litt for lite sluttprodukt
Jensen: 6 - Kan ikke brukes som DM, plasseringssvak og ikke den ballsentralen vi trenger, mye bedre etter han flyttes opp som indreløper
Berntsen: 4 - Bruker altfor mange touch, kommer aldri inn i kampen
Riski: 7 - Aktiv, lojal i det deffensive, mange balltap, skaffer 2 straffer
Søderlund: 5 - Sterk feilvendt, får lite innlegg og jobbe med og generelt lite innvolvert, sikker straffe
Gamsten: 7 - Gode døballer, trygg i pasningsspillet, funnet plassen sin igjen
Selnæs: 6 - Naturlig DM, bør være vårt soleklare valg som DM, plasseringssterk og trygg med ball
Adressa:
Svensson: 5
Strandberg 6
Reginiussen 7
Skjelvik 4
Mix: 5
Jensen: 8
Riski: 5
Søderlund: 5
Gamsten: 7
Selnæs: 5 |
|
| Back to top |
|
 |
RBK 2014 Junior
|
Posted: 28.04.2014 07:37 Post subject: |
|
|
Korreksjon: Adressa - Reginiussen 6, Strandberg 7
Ser de har rotet med bildene  |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 28.04.2014 08:55 Post subject: |
|
|
Satte nærmest morgenkaffen i halsen her først. Reginiussen er jo heeeelt ute og sykler ved begge målene. Ruser ut i tillegg til å åpne opp hele yttersiden sin. Virker nesten ikke som han ser at det kommer noen der. Den dårligste kampen han har spilt dessverre, men det sier litt om stabiliteten ellers.
Enig med RBK 2014 angående Strandberg. Var enorm i går, også med ball i beina. Kjørte jo dribleshow mot 2-3 mann ved flere anledninger.
Ellers skjønner jeg ikke hva adressa holder på med når de gir Riski 5. Må nesten bare le av at de mener Søder var like god. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 28.04.2014 08:59 Post subject: |
|
|
| Hvem ga karakterer for Adressa? |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 28.04.2014 09:10 Post subject: |
|
|
| gisp! wrote: | | Jeg lever veldig godt med at min ikke helt favorittspiss Søder var kjempeglad og viste fire fingre etter straffemålet. |
Tydelig at stemningen er god, når du velger å bruke hamster-navn på spissen vår. Det er utrolig hva noen scoringer og litt solskinn kan gjøre med humøret. |
|
| Back to top |
|
 |
Pi_Meson Proff
|
Posted: 28.04.2014 09:18 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Hvem ga karakterer for Adressa? |
Øyvind Lein |
|
| Back to top |
|
 |
germain Proff
|
Posted: 28.04.2014 10:03 Post subject: |
|
|
| Børsen er vel bare en konvensjon. Den har null betydning og ikke en kjeft bryr seg om den, bortsett fra noen her inne. Tviler på at journalistene legger mye arbeid i den. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 28.04.2014 10:05 Post subject: |
|
|
| Hvis du tror Adressa har hatt en børsspalte i mange herrens år bare fordi det er noen på rbkweb som bryr seg om den, så tar du... feil! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 28.04.2014 10:24 Post subject: |
|
|
| Børsen er noe den jevne rbk-supporter bryr seg om, og snakker om i matpausen med likesinnede. Hvor mye arbeid som legges i det er en annen sak, det går vel mest på synsing. Greia er at det gjør ikke noe for adressa om folk er uenige i børsen deres, det er vel heller en bra ting for de, da snakker nemlig folk mer om den. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.04.2014 10:33 Post subject: |
|
|
| Adressa sa vel sjøl for et par år siden at de brukte en halvtimes tid på børsen, noe som i og for seg er ganske lenge. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 28.04.2014 10:39 Post subject: |
|
|
Deilig kamp igår, jeg kan ikke huske sist vi lignet så mye på oss selv, må ha vært i Eggen's vikar periode. Vi greide flere ganger å skape offensivt samspill mellom back, indreløper og ving, og gutta jobbet virkelig. Gamst viser mye mer godfot på vingen enn som indreløper, noe jeg selv har etterlyst at han må brukes som siden han kom, han blir fort vår viktigste brikke. Svensson begynner å bli min favorittspiller på laget, uansett posisjon så jobber han utrettelig, fortsetter han slik på backen kan han godt omskoleres permanent.
Ble veldig positivt det her. Vi var ikke perfekte igår, mye å jobbe med enda og 5 mål var kanskje i overkant, men dette var en sjelden oase i vår ørkenvandring og den skal nytes. Bare å jobbe knallhardt videre mot neste kamp nå og fortsette trenden.
En liten minus til media er at Bille får alle overskrifter i en så god lag kamp der han får 5min, men det er selvsagt som forventet. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 28.04.2014 11:14 Post subject: |
|
|
Ingenting å si på underholdning og stemning, spesielt i 2.omgang.
Begynner også å like hvordan Riski setter opp løpene sine,blir bedre kamp for kamp.
Vil nok dog tro at temaet offensiv markering er på agendaen denne uka, havne i undertall ved balltap på midten er ikke bra.
Det som fremdeles er for dårlig er at vi er såpass avhengig av faste situasjoner og tilfeldigheter for å score. 4 av 5 mål på faste situasjoner og ett langskudd fra Mike som han nok ville slitt med å gjenskape.
RBK må bli bedre i å omsette spillmessig overtak i "lette" scoringer for dermed å reduseretilfeldigheter og flaks/uflaks i ligningen.
Men for all del, ett steg fremover, en trepoenger på torsdag også så blir det fullt hus mot molde på søndag. |
|
| Back to top |
|
 |
irie Senior
|
Posted: 28.04.2014 12:59 Post subject: |
|
|
at noen skryter mike opp i skyene etter denne kampen er får meg en gåte!! sykt frustrerende å se på hele bevegelsesmønsteret hans!!
mike jensen som DM er HELT krise!! tror kanskje jeg tom heller ville ha brukt skjelvik der! han bruker all for lang tid med ballen for å lete etter alternativ, i tillegg stabiliserer han absoultt ingenting!!
mike jensen som indreløper, er kanskje en av våre beste spillere om ikke den beste...
ole sælnes burde spille DM med krykker så bra kler han den rollen, han er norges svar på busquets! fantastisk fot og er ekstremt fotballsmart!
om noen bare kan fortelle berntsen at 1-2 tuch som oftes er det mest effektive så har han potensiale som bare det!!
men sånn han holdt på i går hadde han ikke spilt ett min til før han hadde vist over flere uker på trening at han kunne slippe ballen på 1-2 tuch!
sælnes
mix jensen
la de spille sammen over flere kamper, så tror jeg det her kan begynne og flyte litt! _________________ Jay-Jay Okocha, so good they named him twice |
|
| Back to top |
|
 |
irie Senior
|
Posted: 28.04.2014 13:19 Post subject: |
|
|
jeg så det samme, ekstremt dårlig vurderingsevne på målene der han gjør helt samme feilen ved begge anledningene!! dog ikke redd for at det blir en vane.
strandberg var helt sjef med vendingene og "dribblingene" i går, elsker å se sånn!
men uenig i alle som mener søder var så dårlig. synes han holdt godt på ball, la igjen for så å strekke brann så vi fikk flyttet opp i store rom flere ganger!
| Megafritz wrote: | Satte nærmest morgenkaffen i halsen her først. Reginiussen er jo heeeelt ute og sykler ved begge målene. Ruser ut i tillegg til å åpne opp hele yttersiden sin. Virker nesten ikke som han ser at det kommer noen der. Den dårligste kampen han har spilt dessverre, men det sier litt om stabiliteten ellers.
Enig med RBK 2014 angående Strandberg. Var enorm i går, også med ball i beina. Kjørte jo dribleshow mot 2-3 mann ved flere anledninger.
Ellers skjønner jeg ikke hva adressa holder på med når de gir Riski 5. Må nesten bare le av at de mener Søder var like god. |
_________________ Jay-Jay Okocha, so good they named him twice |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 28.04.2014 13:21 Post subject: |
|
|
| At Per Hansen bruker Jensen som sentral er nok et bevis på at han ikke burde være RBK-trener. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.04.2014 13:26 Post subject: |
|
|
- Jeg var sint. Dette skal aldri skje igjen
- Jeg var sint, men jeg har sagt unnskyld til alle i klubben. Dette skal aldri skje igjen, sier Badji på en pressekonferanse på Brann Stadion.
[..]
- Jeg er lei meg for det, jeg burde hørt på Hassan (El Fakiri) og Vadim (Demidov), så han slapp å komme ut, sier han.
- Hva ville skjedd om de ikke hadde stoppet deg?
- Det vet jeg ikke.
- Er du frustrert over dommerne i Tippeligaen?
- Det ønsker jeg ikke å svare på. Men du er journalist, du er på disse kampene, så du har svaret. Men det blir feil for meg å si noe om det, sier Stephane Badji.
- Jeg vet ikke hvorfor dommerne straffer meg strengere enn andre. Det skjedde mange ganger i fjor også, sier han.
Hehe, det er tydelig at han fortsatt er martyr. Han beklager seg for klubbens del, men det er tydelig at han personlig mener at han blir forskjellsbehandlet. Rimelig slitsom type. _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 28.04.2014 20:40 Post subject: |
|
|
Er BB-avstemningen ferdig allerede? Er kanskje åpen i 24 timer, noe som sikkert er lang nok tid. Hadde uansett tenkt å stemme på Riski, men hadde ikke hatt rare utslaget da han var ganske klar vinner likevel.
Gledelig å se RBK spille bra igjen. Dog er jeg redd det bare er fordi Brann var litt overambisiøse i stilen og åpnet seg for mye opp. Tror dessverre RBK kommer til å slite mer allerede i neste kamp mot et Sogndal som parkerer bussen hjemme på Fosshaugane... _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.04.2014 23:15 Post subject: |
|
|
Ja, jeg setter bare 1 døgns frist på disse avstemningene, for responsen dabber så "gæli" av etter den tid, og da blir det bare dødtid frem til vinneren utpekes.
Stem heller på Månedens spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
zdanek Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende