| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
stenerseter Junior
|
Posted: 14.07.2012 16:43 Post subject: |
|
|
| Skulle gjerne ha sett Ankersen på back plass, ellers så synes jeg det er helt på sin plass å benke Iversen og Prica. Ivers kan sikkert komme på senere, men prica yter sånn ca 20% bare og har definitivt ikke hodet på riktig plass omdagen. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 14.07.2012 17:43 Post subject: |
|
|
Ganske fortærende, egentlig. Vi har ligaens desidert beste spisspar på papiret i Iversen og Prica, men nå blir de altså benket, og det med rette, til fordel for et av ligaens minst målfarlige par.
Vi er (fortsatt) veldig avhengige av at spillere lenger bak på banen bidrar på målstatistikken. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 14.07.2012 21:30 Post subject: |
|
|
Iversen hører kun hjemme i et drømmespisspar på papiret dersom papiret som brukes er noen år gammelt, og i håpets grønne farge.
Det er altså så mye myter og jesusallegorier rundt Iversens antatte toppnivå at folk helt glemmer å se på hva mannen presterer. Vi snakker om en særdeles ujevn veteranspiss med bra maksnivå, men tvilsom motivasjon, treningsmoral og fysisk form, og et forhold til kosthold og alkohol i sesong som er senket under enhver tvil. Det er ikke "fortærende" at Iversen ikke presterer jevnt supert som spiller, det er "forventet". _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Bartmainj Senior
|
Posted: 14.07.2012 22:57 Post subject: |
|
|
| pingvindrops wrote: | Disse FKH-spillerne har vel vært topp motiverte i de 7 foregående møtene også, uten at det har hjulpet?  |
Det er forsåvidt sant! Vi får se, men har virkelig en dårlig følelse. Hadde vært jævlig deilig med en seier mot FKH for min del!
De la forresten på ei ny gressmatte i forrige uke tror jeg... _________________ "TrønderShop" - Tøffe T-skjorter o.l. med trønderske motiv! |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 14.07.2012 23:10 Post subject: |
|
|
Hvor har du funnet ut dette? Finner ingen info om det noen steder..
Gleder meg til kamp i morgen! Blir gøy. Masse innsats må til for å slå dem... |
|
| Back to top |
|
 |
Bartmainj Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
Espen L. Junior
|
Posted: 15.07.2012 01:16 Post subject: |
|
|
Blir en kjedelig og målfattig kamp. 1-1 (vi reduserer på tampen). Vi skaper lite og målet kommer etter litt klabb og babb etter at RBK har satt opp tempoet noe på slutten.
Underholdninga blir å høre på Jønsson etter kampen.. han burde fått sponset et mediakurs... - Hvordan utrykke seg klart og tydelig! |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 15.07.2012 11:51 Post subject: |
|
|
| Ja, dette blir en gysare. Jeg er superspendt på denne kampen.Storgleder meg faktisk. Jeg tror vi greier oss helt fint i midtforsvaret i dag fordi Djurdic heldigvis er ute. Det er vel Søderlund og han + noen midtstoppere som skårer målene til Haugesund. Jeg tror på en helt jevn kamp, men Haugesund har vært gode i år også, men ikke fullt så skarpe som vårsessongen i fjor. Spennende. Heldigvis slipper jeg å høre på tv 2 kommentatorene da jeg ser den på Comoyo. Kommer ikke på kamp da jeg må passe småungene desverre. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 15.07.2012 12:03 Post subject: |
|
|
Årets vanskeligste bortekamp muligens! Jeg tror vi "snur kjærringa" og vinner i kveld! DFH putter to!
*Det er lov å drømme* _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 15.07.2012 12:08 Post subject: |
|
|
| Håper på en solid kamp med påfølgende tre poeng. RBK har definitivt "snudd skuta", spm. er om vi har staket riktig kurs. En velfortjent tre poenger fordi vi utspiller FKH på deres eget gress vil på lang vei bekrefte at vi er friskmeldt. Dog man blir lobotomert av å lese innlegg på RBKweb, så eg tror det blir tap. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.07.2012 12:41 Post subject: |
|
|
"– Vi kan ikke trille ballen så mye bak på egen halvdel mot et så aggressivt lag som Haugesund. Vi må prøve å komme oss til sjanser så fort som mulig, sier Markus Henriksen."
Mao, her skal det pooles! I så fall bør vel Iversen og Prica starte i steden for DFH og Chibbe. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 15.07.2012 13:06 Post subject: |
|
|
| For all del, kutt ut trilling bak og spill direkte. Men er ikke ensbetydende med pooling, men virker ikke som gutta har skjønt at du kan spille direkte som faen med få trekk uten at ballen skal ha ny-snø på seg. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 15.07.2012 13:19 Post subject: |
|
|
"Vi kan ikke prøve å spille ut et såpass godt lag som Haugesund, sjansen vår ligger nok først og fremst i kontringer og kampfiksing." _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 15.07.2012 14:45 Post subject: |
|
|
Frykter at Jönsson klarer å ødelegge mer og mer av RBKs skrantende renommè som et lag som begeistrer.
Må håpe på litt flaks og at vi lurer med oss et ufortjent poeng fra et Haugesund som lider under mangelen av Djurdic. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 15.07.2012 15:10 Post subject: |
|
|
Tja, det at Haugesund lider under mangelen på Djurdic er da så som så, RBK lider av mangel på ekstremt mye selv for tiden. Forskjellen er bare den at det meste av det RBK mangler ikke er like konkret som en gitt spiller... (Selv om RBK OGSÅ mangler Strandberg bak, så spiller for spiller mangler begge lag en som er sentral på a-laget). _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson"
Last edited by ^Mirth on 15.07.2012 19:06; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 15.07.2012 17:00 Post subject: |
|
|
| Noen som har peiling på lagoppstillinga?? |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 15.07.2012 17:45 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | "– Vi kan ikke trille ballen så mye bak på egen halvdel mot et så aggressivt lag som Haugesund. Vi må prøve å komme oss til sjanser så fort som mulig, sier Markus Henriksen."
Mao, her skal det pooles! I så fall bør vel Iversen og Prica starte i steden for DFH og Chibbe. |
Huff, her er det bare å lukke øynene. RBK takler ikke lag som er agressive, spesielt på bortebane. Dette fordi RBK er for lite agressive selv samt at laget har problemer med presisjonen. Tipper mange sjanser og seier til Haugesund. Lite spill og mange offsider fra RBK. Burger og surpomp kommer inn etter at Haugesund har scoret sitt andre mål. Vi har heller ingen som kan score på dødball lenger heller, han ble nylig solgt. |
|
| Back to top |
|
 |
stenerseter Junior
|
Posted: 15.07.2012 17:53 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Henning wrote: | "– Vi kan ikke trille ballen så mye bak på egen halvdel mot et så aggressivt lag som Haugesund. Vi må prøve å komme oss til sjanser så fort som mulig, sier Markus Henriksen."
Huff, her er det bare å lukke øynene. RBK takler ikke lag som er agressive, spesielt på bortebane. Dette fordi RBK er for lite agressive selv samt at laget har problemer med presisjonen. Tipper mange sjanser og seier til Haugesund. Lite spill og mange offsider fra RBK. Burger og surpomp kommer inn etter at Haugesund har scoret sitt andre mål. Vi har heller ingen som kan score på dødball lenger heller, han ble nylig solgt. |
hehe ler så jeg griner her. Dessverre en helt korekt beskrivelse![/b] |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 15.07.2012 18:07 Post subject: |
|
|
| Jangusk wrote: | | Noen som har peiling på lagoppstillinga?? |
| eksiltrøndern wrote: | Chibbe og DFH på topp: http://fotball.adressa.no...243134.ece
Se på bildet av Chibbe, tipper han trener noe mer seriøst enn bamsefar Iversen.
Blir spennende å se om vi får noen mål i morgen, skeptisk om det kommer fra spissplass når vi spiller med to ikke spisser.
Er jo nærmest en 4-6-0 dette. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 15.07.2012 18:28 Post subject: |
|
|
Ja,ja jeg har nå trua på Rosenborg uansett hvilke Norske lag vi møter. Det er sikkert en uvane jeg har fra de gamle gode dager da Rosenborg var favoritter uansett hvem de møtte. Og dette er ikke så veldig lenge siden heller. En fem-seks år tenker jeg.  |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 15.07.2012 19:08 Post subject: |
|
|
| For fem år siden var vi nok ikke favoritter i alle kamper akkurat. Ikke på bortebane i hvert fall. |
|
| Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 15.07.2012 19:46 Post subject: |
|
|
Null forhåpninger i dag. Møter vel fort vekk landets beste hjemmelag.. Utsolgt stadion og sikkert noe i nærheten av årets kamp for dem.
I mot stiller vi en sjaber rekke bak som fort vekk kan tape denne kampen alene for oss... |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 15.07.2012 19:48 Post subject: |
|
|
Det var vel ikke alle andre som så på Rbk som favoritter for fem-seks år siden, det var hode og hjertet mitt som mente det + noen Rbk patrioter  |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 15.07.2012 19:51 Post subject: |
|
|
Ja dette går helt sikkert til helvete. Og skulle vi vinne skyldes det flaks. Og uansett hva som skjer vil det være planløst og hårreisende mangel på struktur.
Og til de som tror vi ikke får en tredje verdenskrig: bare vent!! |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 15.07.2012 19:54 Post subject: |
|
|
Spørs om det blir nok trøkk i laget, har jo ikke noe å være revansjesugne for heller nå. Så da blir det bare å trøkke på og håpe på det beste. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
|