English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Haugesund - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
stenerseter
Junior

PostPosted: 14.07.2012 16:43    Post subject: Reply with quote

Skulle gjerne ha sett Ankersen på back plass, ellers så synes jeg det er helt på sin plass å benke Iversen og Prica. Ivers kan sikkert komme på senere, men prica yter sånn ca 20% bare og har definitivt ikke hodet på riktig plass omdagen.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 14.07.2012 17:43    Post subject: Reply with quote

Ganske fortærende, egentlig. Vi har ligaens desidert beste spisspar på papiret i Iversen og Prica, men nå blir de altså benket, og det med rette, til fordel for et av ligaens minst målfarlige par.

Vi er (fortsatt) veldig avhengige av at spillere lenger bak på banen bidrar på målstatistikken.
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 14.07.2012 21:30    Post subject: Reply with quote

Iversen hører kun hjemme i et drømmespisspar på papiret dersom papiret som brukes er noen år gammelt, og i håpets grønne farge.

Det er altså så mye myter og jesusallegorier rundt Iversens antatte toppnivå at folk helt glemmer å se på hva mannen presterer. Vi snakker om en særdeles ujevn veteranspiss med bra maksnivå, men tvilsom motivasjon, treningsmoral og fysisk form, og et forhold til kosthold og alkohol i sesong som er senket under enhver tvil. Det er ikke "fortærende" at Iversen ikke presterer jevnt supert som spiller, det er "forventet".
Bartmainj
Senior

PostPosted: 14.07.2012 22:57    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:
Disse FKH-spillerne har vel vært topp motiverte i de 7 foregående møtene også, uten at det har hjulpet? Smile

Det er forsåvidt sant! Vi får se, men har virkelig en dårlig følelse. Hadde vært jævlig deilig med en seier mot FKH for min del! Smile

De la forresten på ei ny gressmatte i forrige uke tror jeg...
Ingeman
Veteran

PostPosted: 14.07.2012 23:10    Post subject: Reply with quote

Hvor har du funnet ut dette? Finner ingen info om det noen steder..

Gleder meg til kamp i morgen! Blir gøy. Masse innsats må til for å slå dem...
Back to top
Bartmainj
Senior

PostPosted: 15.07.2012 00:09    Post subject: Reply with quote

Bad reaserch av meg. Leste denne artikkelen for et par dager siden...:

http://www.fkh.no/news/ar...en-er-klar

Kobla litt feil gitt! Razz
Espen L.
Junior

PostPosted: 15.07.2012 01:16    Post subject: Reply with quote

Blir en kjedelig og målfattig kamp. 1-1 (vi reduserer på tampen). Vi skaper lite og målet kommer etter litt klabb og babb etter at RBK har satt opp tempoet noe på slutten.

Underholdninga blir å høre på Jønsson etter kampen.. han burde fått sponset et mediakurs... - Hvordan utrykke seg klart og tydelig!
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 11:51    Post subject: Reply with quote

Ja, dette blir en gysare. Jeg er superspendt på denne kampen.Storgleder meg faktisk. Jeg tror vi greier oss helt fint i midtforsvaret i dag fordi Djurdic heldigvis er ute. Det er vel Søderlund og han + noen midtstoppere som skårer målene til Haugesund. Jeg tror på en helt jevn kamp, men Haugesund har vært gode i år også, men ikke fullt så skarpe som vårsessongen i fjor. Spennende. Heldigvis slipper jeg å høre på tv 2 kommentatorene da jeg ser den på Comoyo. Kommer ikke på kamp da jeg må passe småungene desverre.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 12:03    Post subject: Reply with quote

Årets vanskeligste bortekamp muligens! Jeg tror vi "snur kjærringa" og vinner i kveld! DFH putter to!

*Det er lov å drømme*

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 12:08    Post subject: Reply with quote

Håper på en solid kamp med påfølgende tre poeng. RBK har definitivt "snudd skuta", spm. er om vi har staket riktig kurs. En velfortjent tre poenger fordi vi utspiller FKH på deres eget gress vil på lang vei bekrefte at vi er friskmeldt. Dog man blir lobotomert av å lese innlegg på RBKweb, så eg tror det blir tap.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 15.07.2012 12:41    Post subject: Reply with quote

"– Vi kan ikke trille ballen så mye bak på egen halvdel mot et så aggressivt lag som Haugesund. Vi må prøve å komme oss til sjanser så fort som mulig, sier Markus Henriksen."

Mao, her skal det pooles! I så fall bør vel Iversen og Prica starte i steden for DFH og Chibbe.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 13:06    Post subject: Reply with quote

For all del, kutt ut trilling bak og spill direkte. Men er ikke ensbetydende med pooling, men virker ikke som gutta har skjønt at du kan spille direkte som faen med få trekk uten at ballen skal ha ny-snø på seg.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 15.07.2012 13:19    Post subject: Reply with quote

"Vi kan ikke prøve å spille ut et såpass godt lag som Haugesund, sjansen vår ligger nok først og fremst i kontringer og kampfiksing."
gisp!
Legende

PostPosted: 15.07.2012 14:45    Post subject: Reply with quote

Frykter at Jönsson klarer å ødelegge mer og mer av RBKs skrantende renommè som et lag som begeistrer.
Må håpe på litt flaks og at vi lurer med oss et ufortjent poeng fra et Haugesund som lider under mangelen av Djurdic.
^Mirth
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 15:10    Post subject: Reply with quote

Tja, det at Haugesund lider under mangelen på Djurdic er da så som så, RBK lider av mangel på ekstremt mye selv for tiden. Forskjellen er bare den at det meste av det RBK mangler ikke er like konkret som en gitt spiller... (Selv om RBK OGSÅ mangler Strandberg bak, så spiller for spiller mangler begge lag en som er sentral på a-laget).

Last edited by ^Mirth on 15.07.2012 19:06; edited 1 time in total
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 17:00    Post subject: Reply with quote

Noen som har peiling på lagoppstillinga??
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 15.07.2012 17:45    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
"– Vi kan ikke trille ballen så mye bak på egen halvdel mot et så aggressivt lag som Haugesund. Vi må prøve å komme oss til sjanser så fort som mulig, sier Markus Henriksen."

Mao, her skal det pooles! I så fall bør vel Iversen og Prica starte i steden for DFH og Chibbe.

Huff, her er det bare å lukke øynene. RBK takler ikke lag som er agressive, spesielt på bortebane. Dette fordi RBK er for lite agressive selv samt at laget har problemer med presisjonen. Tipper mange sjanser og seier til Haugesund. Lite spill og mange offsider fra RBK. Burger og surpomp kommer inn etter at Haugesund har scoret sitt andre mål. Vi har heller ingen som kan score på dødball lenger heller, han ble nylig solgt.
Back to top
stenerseter
Junior

PostPosted: 15.07.2012 17:53    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Henning wrote:

Huff, her er det bare å lukke øynene. RBK takler ikke lag som er agressive, spesielt på bortebane. Dette fordi RBK er for lite agressive selv samt at laget har problemer med presisjonen. Tipper mange sjanser og seier til Haugesund. Lite spill og mange offsider fra RBK. Burger og surpomp kommer inn etter at Haugesund har scoret sitt andre mål. Vi har heller ingen som kan score på dødball lenger heller, han ble nylig solgt.

hehe ler så jeg griner her. Dessverre en helt korekt beskrivelse![/b]
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 15.07.2012 18:07    Post subject: Reply with quote

Jangusk wrote:
Noen som har peiling på lagoppstillinga??

eksiltrøndern wrote:
Chibbe og DFH på topp: http://fotball.adressa.no...243134.ece

Se på bildet av Chibbe, tipper han trener noe mer seriøst enn bamsefar Iversen.

Blir spennende å se om vi får noen mål i morgen, skeptisk om det kommer fra spissplass når vi spiller med to ikke spisser.

Er jo nærmest en 4-6-0 dette.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 18:28    Post subject: Reply with quote

Ja,ja jeg har nå trua på Rosenborg uansett hvilke Norske lag vi møter. Det er sikkert en uvane jeg har fra de gamle gode dager da Rosenborg var favoritter uansett hvem de møtte. Og dette er ikke så veldig lenge siden heller. En fem-seks år tenker jeg. Cool
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 15.07.2012 19:08    Post subject: Reply with quote

For fem år siden var vi nok ikke favoritter i alle kamper akkurat. Ikke på bortebane i hvert fall.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ã…smund
Rutinert

PostPosted: 15.07.2012 19:46    Post subject: Reply with quote

Null forhåpninger i dag. Møter vel fort vekk landets beste hjemmelag.. Utsolgt stadion og sikkert noe i nærheten av årets kamp for dem.

I mot stiller vi en sjaber rekke bak som fort vekk kan tape denne kampen alene for oss...
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 19:48    Post subject: Reply with quote

Det var vel ikke alle andre som så på Rbk som favoritter for fem-seks år siden, det var hode og hjertet mitt som mente det + noen Rbk patrioter Very Happy
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 19:51    Post subject: Reply with quote

Ja dette går helt sikkert til helvete. Og skulle vi vinne skyldes det flaks. Og uansett hva som skjer vil det være planløst og hårreisende mangel på struktur.

Og til de som tror vi ikke får en tredje verdenskrig: bare vent!!
Back to top
Ivar
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 19:54    Post subject: Reply with quote

Spørs om det blir nok trøkk i laget, har jo ikke noe å være revansjesugne for heller nå. Så da blir det bare å trøkke på og håpe på det beste.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Next
Page 2 of 16

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb