| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.10.2007 00:48 Post subject: |
|
|
Tror knapt du finner en spiller i verden uten ambisjoner om førstelagsspill på sitt lag. Du finner i hvertfall ingen i Tippeligaen.
For øvrig regner jeg med at dere som eventuellt måtte klage over at Storflor er lojal ga sin fulle støtte til spillere som søyt i media om at de stakk hvis de ikke fikk mere spilletid før i år.
Det er ikke så mange slike spillere igjen i fotballen. Spillere som setter laget foran seg sjøl. Strand og Storflor er slik, og overraskende nok også Sungodt. Som Sungodt så flott har uttalt det flere ganger: "Jeg er under kontrakt med LSK, og forholder meg til det". Ikke gjør slike holdninger til en negativ ting. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 20.10.2007 08:33 Post subject: |
|
|
| Det er ikke holdningene til Storflor det er noe galt med. Det er evnene. Han er rett og slett en middelmådig spiller uten evne til å verken løfte spillet på banen eller stemningen på tribunen. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 20.10.2007 08:57 Post subject: |
|
|
Nå må dere faen meg skjerpe dere, at Storflor er den eneste benkesliteren som holder kjeft i media skal faen ikke brukes i mot han. Jeg tror Storflor har like mye ambisjoner som alle andre på dette laget, han er bare mer voksen og ryddig i måten han opptrer på.
Jeg synes det er fint at Storflor nå får sjangsen fra start, han var veldig rusten med ballen i beina mot Odd, men var utrolig flink uten ball. Var veldig mange løp fra Storflor jeg har savnet fra vingene våre i år, en Storflor som får tilbake fjorårs formen er selvskreven på vingplassen i mine øyne. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 20.10.2007 10:29 Post subject: |
|
|
At en mann som har vært i rosenborg i årevis skal kunne bevege seg litt riktig er ikke mer enn hva man bør forlange.
Men han skal ha for at han er en veldig sympatisk mann. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 20.10.2007 12:08 Post subject: |
|
|
| Om Storflor får tillit på høyre ving fra 1. Januar, får beskjed om at han blir satset på og at vi får opp selvtilliten hans ved å la han gjøre gode kamper i preseason ved å spille på hans styrker og ikke svakheter har vi en klasseving. |
|
| Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 20.10.2007 12:18 Post subject: |
|
|
| Og hva er begrunnelse for din bastante tro på dette? Har du eller Storflor funnet en pose med magisk pulver som gjør en middelmådig spiller om til en god en? |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 20.10.2007 12:26 Post subject: |
|
|
| Førts og fremst manus, Storflor sier selv at han trives hakket bedre på venstre. Og storflor har fått sjansen til å spille fast før, men utenom gode enkeltkamper og enkeltprestasjoner har han aldri vært stabilt god. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 20.10.2007 12:50 Post subject: |
|
|
Manus har et bra poeng her. Storflor har vel aldri følt at han blir satset på som førstevalg over lengre perioder av gangen helt siden Ola By Rise tok over laget. Under Hareide ble han jo bedre og bedre og hadde en svært lovende start i sin andre RBK-karriere. Men siden har han vel aldri hatt full tillit. Tror bestemt at han er en spiller som vil vokse mye med tillit og trygghet.
Bommel, Daniel Braaten kom til klubben kun ett år etter Storflor og var langt ifra å ha lært seg de samme gode vingbevegelsene da han forlot klubben i år, selv med mer tillit fra trenerne.
Joko, er helt enig med deg. Vi er avhengig av at minst en av vingene våre er en klassisk ving med gode bevegelser. Dette vil gjøre hele laget et hakk bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 20.10.2007 13:08 Post subject: |
|
|
Etter min mening, så er det på høyre storflor har vært best i de kampene han plutselig har våknet. Deportivo - høyre f.eks.Mulig han ikke starta på den sida, men det var på den sida han herja.
Jeg liker fyren...litt...men jeg tror desverre aldri han blir god nok (vel dagens RBK kanskje, men det er jo ikke det vi måler opp mot). Han er en fin fyr å ha som backup, men det kan da umulig være holdbart for ham selv mange flere år? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 20.10.2007 14:31 Post subject: |
|
|
| Guffen wrote: | | Og hva er begrunnelse for din bastante tro på dette? Har du eller Storflor funnet en pose med magisk pulver som gjør en middelmådig spiller om til en god en? |
Jeg har sett hva han kan, og jeg har sett hvordan en spiller uten tillit bare vimser rundt. Selger vi Storflor til en klubb som spiller på hans styrker og gir han tillit, trygghet osv får vi en ny Brann-Solli.
| bommel wrote: | | Førts og fremst manus, Storflor sier selv at han trives hakket bedre på venstre. Og storflor har fått sjansen til å spille fast før, men utenom gode enkeltkamper og enkeltprestasjoner har han aldri vært stabilt god. |
Da vet han ikke sitt eget best, greit at han foretrekker å starte driblinger med ball på venstre fot, men han blir for enkel å lese for backer. Press han utover, da må han snu seg rundt for å legge inn. På høyre kan han gå innover, men også utover og slå inn. Vi må spille på komplementiære ferdigheter i RBK. Storflor trekker ut til høyre, slår inn på første, Iversen stusser videre til Yssouf som styrer ballen inn.
Men for at Storflor skal prestere, må man evne å spille på det han er god til. Du gir ikke ballen til feilvendt Storflor som har to spillere bak seg. Han må få ballen i løp, foran seg. Samtidig må man ha bevegelser i boks, slik at han har noen å slå inn til. Evt. kan de som går på løp "dra med seg" forsvarslinja til motstander. Da kan Storflor gå innover og avfyre et skudd. Han har godt skuddbein, han scorte mange mål i 2003. |
|
| Back to top |
|
 |
Usedname Senior
|
Posted: 21.10.2007 20:42 Post subject: |
|
|
| Forbanna søppelspiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 21.10.2007 20:50 Post subject: |
|
|
Du kan jo skrive det i de repsektive midtstopperes tråde. Storflor var i det mindste involveret i vores mål. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
hmm82 Junior
|
Posted: 21.10.2007 20:53 Post subject: |
|
|
| stjerna wrote: | | Forbanna søppelspiller. |
forbanna søppel innlegg..... |
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 21.10.2007 23:19 Post subject: |
|
|
Han var kanskje involvert i målene våre idag Harald, men det er ikke lett å argumentere mot at han var elendig idag. Han virket rett og slett rusten (noe som i for seg ikke er oversskende, pga lite spilletid de siste mnd) og sleit med helt enkle ting, som mottak, passning, innlegg, etc.
Jeg syns synd på ham, ettersom jeg gjerene skulle ha sett ham gripe denne sjansen som han fikk idag. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 21.10.2007 23:22 Post subject: |
|
|
Klart, enig i at han var dårlig. Det som er mærkeligt er den hetsen han bliver udsat for. Traore og Kone var mindst ige så dårlige i dag, så jeg kan ikke forstå hvorfor det kun er Storflor som bliver korsfæstet. Han bidrog i det mindste med noget, om end det ikke var meget. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 21.10.2007 23:30 Post subject: |
|
|
| Spillere som vanligvis er gode (Sapara, Kone, Traore, Strand, Hirschfeld, Ciljan...) skal naturligvis ikke korsfestes, Harald, selv om de har en dårlig dag på jobben, som i dag. Storflor derimot, er i kamp etter kamp en hån mot pengene vi ofrer på billetter og sesongkort. At Tørum bruker han, og at Storflor selv ikke tar ansvar og sier nei takk til plass i førsteelleveren, sier mye om hvor lite de to har greie på fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 21.10.2007 23:34 Post subject: |
|
|
Kamp efter kamp? Det er ikke mange kamper Storflor har spillet. Ganske vist har Storflor ikke imponeret nævneværdig, hverken mot Odd eller i dag. Men fakta er at i de to kampene, har han både skabt og spillet sig selv frem til chancer.
Hvorfor skal Storflor, som var en af de eneste som skabte noget i dag, så kritiseres? Jeg er ikke den store tilhænger af Storflor, men han har trods alt været bedre end mange af de andre spillerne ute på banen i det seneste. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 21.10.2007 23:34 Post subject: |
|
|
Jeg er enig med Harald og ikke Guffen:
Storflor var dårlig, men har fått svært lite tillit. De andre som Harald nevner i angrepsrekken har ikke vært så enestående som Guffens innlegg kan gi inntrykk av.
Jeg er blendet av Traores teknikk, men hvor mye kommer det laget til gode? Og hvor er spillermålene til verdensstjernen Kone?
Samme målestokk for alle! |
|
| Back to top |
|
 |
firkl0ver Junior

|
Posted: 22.10.2007 00:42 Post subject: |
|
|
| Jeg mener ikke at "rusten" er et godt nok argument når spillerne spiller fotball flere timer daglig, året rundt. Kamptrening er jo selvsagt en ting, men at man blir så markant dårligere av å stå over 90 min med fotball i uka er lite sannsynlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Snorkel Veteran

|
Posted: 04.01.2008 08:13 Post subject: |
|
|
| Det er vell ingen tvil om at Storflor må finne seg nytt beite viss han igjen skal ha noe håp om og bli fotballspiller. RBK er han ferdag, får ikke til noe lengre. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.01.2008 12:12 Post subject: |
|
|
Om han forsvinner allerede i (v)år, blir det nok på utlån der RBK betaler den feite lønna hans. Evt. kan han få en solid sluttpakke.
Jeg tror vel likevel at han blir værende ut kontrakten. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 04.01.2008 13:32 Post subject: |
|
|
Jeg må bare føye meg inn i rekken av de som har sansen for Storflor. Han er langt bedre ving enn f.eks Traore (pr dags dato).
2mas, når går kontrakten til Storflor ut? _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
kek Proff

|
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 04.01.2008 14:54 Post subject: |
|
|
| Storflor kostet da vel noen kroner da han kom fra Moss? Han blir vel ut sesongen... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.01.2008 14:57 Post subject: |
|
|
| Sjekk lenka ovenfor. |
|
| Back to top |