View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 03.02.2025 16:59 Post subject: |
|
|
Mike Jensen type. _________________ I have spoken. |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 03.02.2025 17:08 Post subject: |
|
|
Hvis han har samme utvikling som Mike Jensen hadde da han kom til Rosenborg, da har vi mye bra i vente. Jensen overbeviste ikke helt i starten, men ble en ekstremt god og viktig spiller. Om Fossum nærmer seg det nivået, så blir det bra. |
|
Back to top |
|
 |
siggen1 Proff
|
Posted: 03.02.2025 18:42 Post subject: |
|
|
Klarer ikke helt å bli glad men han er i det minste gratis,så det er ikke så mye å tape på å gjøre ett skudd i mørket. |
|
Back to top |
|
 |
ErdoganLomas Proff
|
Posted: 03.02.2025 19:48 Post subject: |
|
|
Bon Scout jr. wrote: | Hvordan han er nå vet jeg ikke, men han har åpenbart ikke imponert så stort de senere årene.
FÃ¥r vi det beste ut av Fossum, kan han bli bra. Jeg tror han kan passe godt inn. |
Blir bra dette. Han var en nøkkelspiller for Aab senest i 22/23 sesongen. Hentet til topplaget Midtjylland før 23/24 sesongen. Ble dessverre ikke mye spilletid på Iver der den sesongen, en sesong Midtjylland vant Superligaen. En som heller ikke var god nok for Midtjylland i 23/24 sesongen, var Brynhildsen. Uten sammenligning forøvrig, herjet han greit i Eliteserien på lån i høst.
Oppholdet i Kortrijk var tydeligvis bare helt feil.
Last edited by ErdoganLomas on 03.02.2025 23:14; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Ballack13 Junior
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.02.2025 21:33 Post subject: |
|
|
– Det har vært et kaotisk år i Belgia, uten at jeg vil gå videre inn på det. Derfor føles det veldig gledelig å være på plass her nå, sier Fossum.
(...)
– Veldig gledelig. Vi får inn en norsk toppspiller. Så må han bevise det, men det er vår hypotese, forteller Johansson til TV 2.
Les mer: Tilbake i Norge: – Har vært kaotisk |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 03.02.2025 23:16 Post subject: |
|
|
Her får vi inn en indreløper som scorer mål og tar løpene inn i boks. Litt annen type enn Zeidan; vi trenger begge typer. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 03.02.2025 23:22 Post subject: |
|
|
Jeg er positiv til Fossum. Bra pasningsspiller, god teknikk, gode løp inn i boksen, bra løpskapasitet. Hvis vi får han opp på sitt beste nivå som han har vist tidligere. Han trenger denne sesongoppkjøringen, men jeg har tro på at han passer veldig godt inn i Alfred sin spillestil. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.03.2025 23:44 Post subject: |
|
|
Etter ni år i utlandet kan altså comebacket i norsk fotball bli på Marienlyst i serieåpninga om drøye tre uker.
- Det blir veldig spesielt å få gjort det i Drammen. Det er det ikke noen tvil om. Så det gleder jeg meg til! smiler Fossum til rbkweb.no.
- Hva tenker du mulighetene for å spille deg inn på laget?
- Jeg går for det selvfølgelig. Men det er et bra lag, som gjorde det bra i fjorårssesongen. Det er mange gode spillere, men jeg skal gjøre mitt aller beste for å være i startelleveren.
Les mer: - Det gleder jeg meg til!
Jeg kan forresten ikke huske å ha lest dette før: Iver Fossum mistet faren sin som 14-åring |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.03.2025 22:43 Post subject: |
|
|
Han sto med over 60 kamper for Strømsgodset før utenlandseventyret tok ham videre.
Men ifølge Fossum var det ikke aktuelt med en retur til gamleklubben:
– Jeg hørte aldri noe fra Strømsgodset, så det var egentlig aldri aktuelt. Da jeg hørte om interessen fra Rosenborg, så var det mitt eneste fokus. Jeg tror RBK har gode muligheter til å kjempe i toppen, og vinne gull, sier han.
Jostein Flo forteller til Drammens Tidende at Strømsgodset faktisk hadde kontakt med agentene til Iver Fossum over lengre tid for å prøve å få til noe, men det var ikke mulig å få til en realistisk avtale. De hadde derfor ingen direkte kontakt med spilleren.
Les mer: Senket gamle venner: – Jeg hørte aldri noe fra Godset |
|
Back to top |
|
 |
Der Kaiser Veteran

|
Posted: 12.04.2025 12:58 Post subject: |
|
|
Virker som en av de Affe skriver opp først på blokka. Imponerende start fra Fossum. Er teknisk god nok til å utnytte det jeg mener fremstår som hans beste kvalitet: Klokskap. Mange riktige valg så langt i år og han kombinerer fint med Jenssen og Ceide ute venstre. Kvalitetsspiller. _________________ "Avløsning, Ernst! Avløsning!" |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 22.04.2025 23:38 Post subject: |
|
|
Synes det blir litt mangel på kreativitet med Fossum og Väänänen sammen på midtbanen. Blir spennende å se hvem som starter når Selnæs er kampklar. |
|
Back to top |
|
 |
|