English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jørgen Skjelvik
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 64, 65, 66  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kris0stby
Veteran

PostPosted: 23.11.2015 22:47    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
kris0stby wrote:
Jeg våger meg til å si at han kanskje har vært den viktigste spilleren i laget denne sesongen

Jøss.

Jeg trur vi bedømmer fra forskjellige kriterier.

tombur wrote:
Jeg trodde de fleste var klar over at mange ikke tar rettskriving på ett nettforum høytidelig. Så feil kan man ta.

Velkommen til RBKweb. Vi er litt bedre enn alle andre.

EDIT:
attach wrote:
Da setter vi strek før det går lenger. Politikk og rettskriving er velkommen i Garderoben.

Unnskyld. Jeg hadde svart før jeg så streken. Unnskyld
Back to top
View user's profile Send private message
torrax
Junior

PostPosted: 24.11.2015 14:41    Post subject: Reply with quote

Marc Overmars (Director of Football i Ajax) har vært ute og dementert ryktene rundt interessen for Skjelvik og sa også at det ikke var noen speidere fra Ajax på tribunen, så jeg tror vi kan legge denne død Razz
Back to top
Stubbelur
Veteran

PostPosted: 24.11.2015 14:44    Post subject: Reply with quote

FÃ¥r CM97/98 flashbacks..
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 11.03.2016 19:32    Post subject: Reply with quote

- Det er alltid godt å ha tillit, og det har jeg fått i mange måneder nå. Så det er veldig deilig, innrømmer Skjelvik overfor rbkweb.no.

- Dorsin spilte fast fram til i fjor sommer. Føler du at du fikk en "bonussjanse" da han måtte lyskeopereres?

- Jeg hadde egentlig bare fokus på meg selv. Jeg følte at jeg var bra på trening. Jeg utviklet meg og tok steg hele veien. Så på et eller annet tidspunkt blir man god nok. I hvert fall når jeg klarte å utvikle meg slik som jeg gjorde i løpet av sesongen.

- Men det at Micke ble skadet, tvang jo treneren til å gjøre en endring. Det er ikke sikkert det hadde skjedd like fort - eller at det hadde skjedd i det hele tatt - utenom på den måten ...

Les mer: - Det er alltid godt å ha tillit
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Henri
Legende

PostPosted: 01.05.2016 17:47    Post subject: Reply with quote

Jeg er åpen for at denne omgangen fra Skjelvik er den svakeste omgangen jeg har sett av en Rosenborg-spiller. Og Skjelvik har flere topp 10-plasseringer på den lista. Elendig spiller.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 01.05.2016 17:50    Post subject: Reply with quote

enig med han over.

Når det ser ut som spilleren hele tida har dårlig tid, så er han ikke god nok. Lite følelse i pasningsspillet, og spiller medspillere i trøbbel gang på gang. Venstresida vår klarer heller ikke å utvikle seg.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 01.05.2016 17:51    Post subject: Reply with quote

Det verste er at han blir bare dårligere og dårligere også. Den siste måneden har vært helt forferdelig. Sjeldent sett en dårligere spiller(som får spille) på Rosenborg.
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 01.05.2016 17:55    Post subject: Reply with quote

Skitprat. Skjelvik må også ha lov til å ha perioder som er lavere enn andre. Han har levert som ving, midtstopper og back og alle andre skandinaviske lag sikler etter en slik spillertype.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 01.05.2016 17:57    Post subject: Reply with quote

Haha, ja la oss håpe det så vi får solgt han så raskt som mulig.
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 01.05.2016 17:59    Post subject: Reply with quote

Da er det jo bare å selge til høystbydende sporenstreks, da. Smile
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 01.05.2016 17:59    Post subject: Reply with quote

Ser du ikke det vi andre ser, media?
Det handler ikke om at Skjelvik ikke er i form eller har en night off eller noe i den duren. Det handler om at evnene ikke strekker til. Det er så stor kvalitetsforskjell på venstrebacken vår og høyrebacken vår at det nesten er komisk.
Back to top
Hodor
Veteran

PostPosted: 01.05.2016 18:41    Post subject: Reply with quote

Selg, gi vekk, bort med han. Drittlei
Back to top
ricko11
Rutinert

PostPosted: 01.05.2016 18:43    Post subject: Reply with quote

Når Dorsin er tilbake bør han vel være tredjevalg i 3 posisjoner. Håper han ikke godtar det.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 01.05.2016 18:56    Post subject: Reply with quote

Kan noen opprette en FINN-annonse?

Ingenting personlig Skjelvik, men dette er langt unna verdig prestasjon. Holder ikke RBK-nivå overhodet.
Back to top
kristoffer99
Senior

PostPosted: 01.05.2016 19:28    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Jeg er åpen for at denne omgangen fra Skjelvik er den svakeste omgangen jeg har sett av en Rosenborg-spiller. Og Skjelvik har flere topp 10-plasseringer på den lista. Elendig spiller.

Hver eneste involvering var helt forferdelig. Så ut som han var helt gele i beina. Headet ballen til corner fra midt på egen halvdel. Imponerende svakt.

Problemet med at han har en down er at denne kampen illustrerer så godt hvor svakhetene hans ligger. Minner om at både Mjøndalen og Glimt kampen i fjor (tap) spilte han midtstopper. Han passer best som ving så man har tid til å rette opp defensivt, bortsett fra at han ikke eier innleggsfot.... Sad
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 01.05.2016 19:57    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Det verste er at han blir bare dårligere og dårligere også. Den siste måneden har vært helt forferdelig. Sjeldent sett en dårligere spiller(som får spille) på Rosenborg.
Mikkelsen. Klippekort pga visstnok god på trening. Løsna heldigvis for han til slutt Smile
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 01.05.2016 20:13    Post subject: Reply with quote

Jeg må innrømme at jeg i løpet av 1.omg, lurte på om han hadde satt penger på Sogndal før kampen. I dag fikk Skjelvik virkelig vist registeret av alle de enorme svakhetene han har.

Dette er ting man har sett siden han kom hit. På tide å dra videre synes jeg.

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Nidaros 79
Senior

PostPosted: 01.05.2016 20:19    Post subject: Reply with quote

Har hatt et håp om at Skjelvik ville gjøre det lille ekstra gjennom 2 sesonger nå, for å forbedre både førstetouchen og innleggskvaliteten.
Dessverre har ikke Skjelvik den innstillinga til å ofre det lille ekstra etter trening ( som feks Jonas) og derfor er han for meg "ferdig" og vil aldri bli den backen han har mulighet til å bli pga sin ekstremfart!

Fotballsmart har han aldri vært og vil heller ikke bli det, så er det bare å cashe inn om det skulle komme bud.
At han dekker flere posisjoner er dessverre ikke godt nok argument for meg lengre...
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 01.05.2016 21:39    Post subject: Reply with quote

Jeg hadde håp om at han hadde nådd bunnen etter den elendige kampen mot Tromsø, men så klarer han jaggu å levere enn enda mer horribel prestasjon mot Sogndal. Det er bare å gratulere. Fotballdum spiller.

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout
Back to top
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 02.05.2016 09:45    Post subject: Reply with quote

hvis vi hadde fått en tabell med antall treningstimer gjennom livet for samtlige RBK-spillere hadde jeg vært veldig overrasket om Skjelvik ikke var på bunn av den tabellen.

Hans to mest åpenbare mangler:
- Dårlig teknikk, greier sjelden å få med seg ballen når han setter opp farta.
- Dårlig innleggsfot, klassisk tilfelle av "spring ned mot dødlinja og slå et løst innlegg i blinde og håpe på det beste".

Det er greit nok i seg selv, men ser ingen som helst forbedring på disse punktene. Er du ikke proff? Tror Skjelvik mangler motivasjonen til å forbedre seg nevneverdig, han er mer eller mindre fornøyd med å være på det nivået han er på, ller så tror han at han er bedre enn han er og ikke behøver legge inn mer arbeid. Han burde absolutt ta seg en titt på noen av spillerne rundt seg når det gjelder treningsvilje og ansvar for egen utvikling, hvis ikke kommer han aldri til å bli bedre enn en habil TL-spiller.
Back to top
Elg
Veteran

PostPosted: 02.05.2016 09:56    Post subject: Reply with quote

Det må da være lov å ha en dårlig kamp uten å bli totalslaktet. Enig i at Skjelvik er en begrenset fotballspiller, men det skal sies at han har reddet oss en del ganger også. Han har spilt godt som midtstopper når vi var i en stopperkrise, og han har løpt opp en del spillere som har vært gjennom på vei mot mål også. En verdifull stallspiller er han, som hadde en elendig dag på jobb.

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 02.05.2016 09:59    Post subject: Reply with quote

Èn dårlig kamp? Nå kan jeg ikke snakke for alle, men for min del ble gårsdagen symptomet på bortimot alt jeg synes er feil/for dårlig med Skjelvik. Han har sine øyeblikk, men han viser manglene sine i alle kamper han spiller. Det ble veldig tydelig igår. Vanligvis dekkes det over av et ganske godt kollektiv. Ble totalt blottlagt i går

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
jaso
Senior

PostPosted: 02.05.2016 10:43    Post subject: Reply with quote

Skjelvik er god å ha som en reserve då han kan spele i fleire posisjonar, men han er absolutt ikkje god nok til å være 1. valg.
HÃ¥per KÃ¥re har sett dette no og bruka Gersbach meir framover.
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 02.05.2016 11:17    Post subject: Reply with quote

Skjelvik har en dårlig pasningsfot og ballkontroll ja, men han har en enda dårligere vurderdingsevne. Dette gjelder både offensivt og defensivt. Han henger rett og slett ikke med, selv om han er rask til beins.

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 02.05.2016 11:18    Post subject: Reply with quote

Jeg mener fortsatt at Skjelvik vil gjøre seg best som ving, og ikke back. Som ving kan han være en slags fattigmanns Dennis Rommedahl som kan true bakrommet til egentlig hvilken som helst klubb i hele verden.

Men mot lag som ligger ekstremt lavt har han egentlig ingen verdens ting å bidra med.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 64, 65, 66  Next
Page 34 of 66

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb