| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kris0stby Veteran

|
Posted: 23.11.2015 22:47 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | kris0stby wrote: | | Jeg våger meg til å si at han kanskje har vært den viktigste spilleren i laget denne sesongen |
Jøss. |
Jeg trur vi bedømmer fra forskjellige kriterier.
| tombur wrote: | | Jeg trodde de fleste var klar over at mange ikke tar rettskriving på ett nettforum høytidelig. Så feil kan man ta. |
Velkommen til RBKweb. Vi er litt bedre enn alle andre.
EDIT:
| attach wrote: | | Da setter vi strek før det går lenger. Politikk og rettskriving er velkommen i Garderoben. |
Unnskyld. Jeg hadde svart før jeg så streken. Unnskyld |
|
| Back to top |
|
 |
torrax Junior
|
Posted: 24.11.2015 14:41 Post subject: |
|
|
Marc Overmars (Director of Football i Ajax) har vært ute og dementert ryktene rundt interessen for Skjelvik og sa også at det ikke var noen speidere fra Ajax på tribunen, så jeg tror vi kan legge denne død  |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 24.11.2015 14:44 Post subject: |
|
|
| FÃ¥r CM97/98 flashbacks.. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.03.2016 19:32 Post subject: |
|
|
- Det er alltid godt å ha tillit, og det har jeg fått i mange måneder nå. Så det er veldig deilig, innrømmer Skjelvik overfor rbkweb.no.
- Dorsin spilte fast fram til i fjor sommer. Føler du at du fikk en "bonussjanse" da han måtte lyskeopereres?
- Jeg hadde egentlig bare fokus på meg selv. Jeg følte at jeg var bra på trening. Jeg utviklet meg og tok steg hele veien. Så på et eller annet tidspunkt blir man god nok. I hvert fall når jeg klarte å utvikle meg slik som jeg gjorde i løpet av sesongen.
- Men det at Micke ble skadet, tvang jo treneren til å gjøre en endring. Det er ikke sikkert det hadde skjedd like fort - eller at det hadde skjedd i det hele tatt - utenom på den måten ...
Les mer: - Det er alltid godt å ha tillit |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.05.2016 17:47 Post subject: |
|
|
| Jeg er åpen for at denne omgangen fra Skjelvik er den svakeste omgangen jeg har sett av en Rosenborg-spiller. Og Skjelvik har flere topp 10-plasseringer på den lista. Elendig spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 01.05.2016 17:50 Post subject: |
|
|
enig med han over.
Når det ser ut som spilleren hele tida har dårlig tid, så er han ikke god nok. Lite følelse i pasningsspillet, og spiller medspillere i trøbbel gang på gang. Venstresida vår klarer heller ikke å utvikle seg. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 01.05.2016 17:51 Post subject: |
|
|
| Det verste er at han blir bare dårligere og dårligere også. Den siste måneden har vært helt forferdelig. Sjeldent sett en dårligere spiller(som får spille) på Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 01.05.2016 17:55 Post subject: |
|
|
| Skitprat. Skjelvik må også ha lov til å ha perioder som er lavere enn andre. Han har levert som ving, midtstopper og back og alle andre skandinaviske lag sikler etter en slik spillertype. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.05.2016 17:57 Post subject: |
|
|
| Haha, ja la oss håpe det så vi får solgt han så raskt som mulig. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 01.05.2016 17:59 Post subject: |
|
|
Da er det jo bare å selge til høystbydende sporenstreks, da.  _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 01.05.2016 17:59 Post subject: |
|
|
Ser du ikke det vi andre ser, media?
Det handler ikke om at Skjelvik ikke er i form eller har en night off eller noe i den duren. Det handler om at evnene ikke strekker til. Det er så stor kvalitetsforskjell på venstrebacken vår og høyrebacken vår at det nesten er komisk. |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3658 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 01.05.2016 18:41 Post subject: |
|
|
| Selg, gi vekk, bort med han. Drittlei |
|
| Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 01.05.2016 18:43 Post subject: |
|
|
| Når Dorsin er tilbake bør han vel være tredjevalg i 3 posisjoner. Håper han ikke godtar det. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 01.05.2016 18:56 Post subject: |
|
|
Kan noen opprette en FINN-annonse?
Ingenting personlig Skjelvik, men dette er langt unna verdig prestasjon. Holder ikke RBK-nivå overhodet. |
|
| Back to top |
|
 |
kristoffer99 Senior
|
Posted: 01.05.2016 19:28 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Jeg er åpen for at denne omgangen fra Skjelvik er den svakeste omgangen jeg har sett av en Rosenborg-spiller. Og Skjelvik har flere topp 10-plasseringer på den lista. Elendig spiller. |
Hver eneste involvering var helt forferdelig. Så ut som han var helt gele i beina. Headet ballen til corner fra midt på egen halvdel. Imponerende svakt.
Problemet med at han har en down er at denne kampen illustrerer så godt hvor svakhetene hans ligger. Minner om at både Mjøndalen og Glimt kampen i fjor (tap) spilte han midtstopper. Han passer best som ving så man har tid til å rette opp defensivt, bortsett fra at han ikke eier innleggsfot....  |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 01.05.2016 19:57 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | | Det verste er at han blir bare dårligere og dårligere også. Den siste måneden har vært helt forferdelig. Sjeldent sett en dårligere spiller(som får spille) på Rosenborg. | Mikkelsen. Klippekort pga visstnok god på trening. Løsna heldigvis for han til slutt  |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 01.05.2016 20:13 Post subject: |
|
|
Jeg må innrømme at jeg i løpet av 1.omg, lurte på om han hadde satt penger på Sogndal før kampen. I dag fikk Skjelvik virkelig vist registeret av alle de enorme svakhetene han har.
Dette er ting man har sett siden han kom hit. På tide å dra videre synes jeg. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Nidaros 79 Senior

|
Posted: 01.05.2016 20:19 Post subject: |
|
|
Har hatt et håp om at Skjelvik ville gjøre det lille ekstra gjennom 2 sesonger nå, for å forbedre både førstetouchen og innleggskvaliteten.
Dessverre har ikke Skjelvik den innstillinga til å ofre det lille ekstra etter trening ( som feks Jonas) og derfor er han for meg "ferdig" og vil aldri bli den backen han har mulighet til å bli pga sin ekstremfart!
Fotballsmart har han aldri vært og vil heller ikke bli det, så er det bare å cashe inn om det skulle komme bud.
At han dekker flere posisjoner er dessverre ikke godt nok argument for meg lengre... |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 02.05.2016 09:45 Post subject: |
|
|
hvis vi hadde fått en tabell med antall treningstimer gjennom livet for samtlige RBK-spillere hadde jeg vært veldig overrasket om Skjelvik ikke var på bunn av den tabellen.
Hans to mest åpenbare mangler:
- Dårlig teknikk, greier sjelden å få med seg ballen når han setter opp farta.
- Dårlig innleggsfot, klassisk tilfelle av "spring ned mot dødlinja og slå et løst innlegg i blinde og håpe på det beste".
Det er greit nok i seg selv, men ser ingen som helst forbedring på disse punktene. Er du ikke proff? Tror Skjelvik mangler motivasjonen til å forbedre seg nevneverdig, han er mer eller mindre fornøyd med å være på det nivået han er på, ller så tror han at han er bedre enn han er og ikke behøver legge inn mer arbeid. Han burde absolutt ta seg en titt på noen av spillerne rundt seg når det gjelder treningsvilje og ansvar for egen utvikling, hvis ikke kommer han aldri til å bli bedre enn en habil TL-spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 02.05.2016 09:56 Post subject: |
|
|
Det må da være lov å ha en dårlig kamp uten å bli totalslaktet. Enig i at Skjelvik er en begrenset fotballspiller, men det skal sies at han har reddet oss en del ganger også. Han har spilt godt som midtstopper når vi var i en stopperkrise, og han har løpt opp en del spillere som har vært gjennom på vei mot mål også. En verdifull stallspiller er han, som hadde en elendig dag på jobb. _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 02.05.2016 09:59 Post subject: |
|
|
Èn dårlig kamp? Nå kan jeg ikke snakke for alle, men for min del ble gårsdagen symptomet på bortimot alt jeg synes er feil/for dårlig med Skjelvik. Han har sine øyeblikk, men han viser manglene sine i alle kamper han spiller. Det ble veldig tydelig igår. Vanligvis dekkes det over av et ganske godt kollektiv. Ble totalt blottlagt i går _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
jaso Senior

|
Posted: 02.05.2016 10:43 Post subject: |
|
|
Skjelvik er god å ha som en reserve då han kan spele i fleire posisjonar, men han er absolutt ikkje god nok til å være 1. valg.
HÃ¥per KÃ¥re har sett dette no og bruka Gersbach meir framover. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 02.05.2016 11:18 Post subject: |
|
|
Jeg mener fortsatt at Skjelvik vil gjøre seg best som ving, og ikke back. Som ving kan han være en slags fattigmanns Dennis Rommedahl som kan true bakrommet til egentlig hvilken som helst klubb i hele verden.
Men mot lag som ligger ekstremt lavt har han egentlig ingen verdens ting å bidra med. |
|
| Back to top |
|
 |
|