View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 07.04.2008 00:09 Post subject: |
|
|
E vel ikke så usannsynlig det, muskler veier mer enn fett  |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 07.04.2008 07:13 Post subject: |
|
|
Valpefett? |
|
Back to top |
|
 |
Valiant Senior
|
Posted: 07.04.2008 12:24 Post subject: |
|
|
innhoppet mot lyn var veldig bra, og jeg håper han får mer spilletid framover ... |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 07.04.2008 20:57 Post subject: |
|
|
Han har ferdigheter nok til å forsvare en plass i elveren. Han er den eneste med full insats og vilje til å virkelig blø for drakta av angrepsspillerene, la for helvete gutten spille!! |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 07.04.2008 20:59 Post subject: |
|
|
Herlig å se hvordan han kjempa seg til den assisten. |
|
Back to top |
|
 |
Cobley Junior
|
Posted: 07.04.2008 21:05 Post subject: |
|
|
Med den innsatsen til Kone i kveldens kamp, er det ikke tvil om at Jo Sondre skal starte neste kamp på bekostning av Kone. Det han utretter på 10 min er flere ganger mer enn noen av de andre på topp.. _________________ "Sentèr bror, fer nu har æ fått opp farten...!" |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 07.04.2008 21:57 Post subject: |
|
|
Jeg føler det skjer noe når Aas er på banen. Han beveger seg mye lurere enn Kone og klarer å lage trøbbel direkte eller indirekte. Kones innsats pluss kontraktsituasjon bør føre til at Aas starter snart. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 07.04.2008 22:11 Post subject: |
|
|
Jeg tror nå fortsatt Jo Sondre har bedre av å få en halvtime eller en omgang, for å spille på seg skikkelig med selvtillit før han starter. Men han bør absolutt få lengre innhopp enn han gjorde i dag. Kone/Konan fungerte greit i dag. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
any Junior
|
Posted: 08.04.2008 09:29 Post subject: |
|
|
Han gjør det mye bedre enn Steffen Iversen !
Jo har mer agressivitet enn Steffen, uten tvil ! |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 08.04.2008 10:48 Post subject: |
|
|
La gutten starte neste kamp. Er man god nok er man gammel nok. Det er bare her oppi steinrøysa at man skal matches forsiktig til man er 23. Når 16åringer starter kamper i Italia og Spania, så tåler en norsk 18 åring å starte i Tippeligaen også. Med den innsatsen spissene våre har stått for så langt, så er fallhøyden minimal. I værste fall spiller han like dårlig som Kone. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 08.04.2008 10:52 Post subject: |
|
|
På de 2 må innhoppene han har gjort hittil i Tippeligaen er meget bra. Han bør få starte snart ja.
Og enig med en annen her inne om at her i Norge så skal alle matches så forbaska forsiktig. Er bare å hive de innpå hvis de er gode nok. Jeg var veldig skeptisk til Aas før sesongen. Men han virker moden nok, ingen tvil om det. Og han vil noe. Bare se på 2. målet i går. Kriget slik at Konan fikk ballen og scora.
Kanskje det er på tide å hive innpå Albert B. også? For å sjekke ut kvaliteten hans. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Cingo Junior
|
Posted: 21.04.2008 12:49 Post subject: |
|
|
Rosenborg lider av mangel av midtspisser mot Tromsø, og vurderer å be Jo Sondre Aas fri fra forberedelsene til G19-landslaget foran EM-kvaliken.
http://www.rbkweb.no/vis/5991
Får håpe Aas starter i fraværet til Kone. Han er etter min mening eneste spissen vi har akkurat nå. Storflor og Pelu er best om kanter. Samme med Konan. Men han mestrer oppgaven som spiss, helt ok. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 21.04.2008 13:02 Post subject: |
|
|
Det skulle jo bare mangle at RBK ikke skulle be ham fri de dagene, vi trenger jo virkelig en midtspiss mot Tromsø, ikke minst en hodesterk midtspiss.
HÃ¥per han starter. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
fysio Junior
|
Posted: 21.04.2008 16:56 Post subject: |
|
|
Dersom RBK ber ham fri fra landslaget, så må det være med sikte på at han er i startoppstillinga mot Tromsø.
Det ville være for jævlig å be ham fri fra landslaget, for så å la ham sitte å råtne på innbytterbenken til det 88 minutt.
Men det ville ikke forundre meg om dette skulle skje. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
fysio Junior
|
Posted: 21.04.2008 18:10 Post subject: |
|
|
Fra Adressa.no kan vi lese følgende:
"Likevel er det ikke et tema å be Jo Sondre Aas fri fra landslagsoppdrag for G19-laget.
- Det har vi vel ikke diskutert en gang, sier assisterende sportslig leder Erik Hoftun til adressa.no. "
Når jeg ser hvor passive RBK-lederne er i forhold til eget lag, så skjønner en fort at målsettinga om at RBK skal bli blant de 30 fremste i Europa bare vil bli en drøm.
Jeg er rimelig sikker på at både Ferguson og Wenger hadde satt himmel og jord i bevegelse, dersom Manu eller Arsenal hadde gått "tom" for spilleralternativer, og en av laget sine 18 - 19 åringer hadde vært innkalt til juniorlandslagsspill.
Semb har flere alternativer å velge mellom på spissplass enn Rosenborg.
Hva er viktigst for lederne på brakka ?
Er det å slikke NFF oppover ryggen, eller er det å kjempe for at Rosenborg skal stille med det beste laget i eliteseriekamper? |
|
Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 22.04.2008 23:00 Post subject: |
|
|
Mulig jeg tar feil nå...
Men det er vel slik at Aas er med Rosenborg som vanlig på Lørdag og rbk bruker han som de vil. Dersom han spiller fra start eller kommer inn så får han ikke lov til å spille for landslaget dagen etter pga. noe NFF greier.
Eller?
Hvis det er slik at han må meldes av landslaget for å få spille på lørdag så er det jo helt hårreisende av brakka dersom dette ikke blir gjort asap! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.04.2008 23:02 Post subject: |
|
|
Jeg vet ærlig talt ikke sikkert. Tolker likevel Hoftun som om at Aas skal være sammen med Semb og kompani i Østfold fra og med onsdag/torsdag og til etter Israel-kampen neste fredag. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 22.04.2008 23:04 Post subject: |
|
|
Når man er tatt ut reiser man på forberedelse 1-2-3 dager før kamp. Dermed går hele Lørdag med til den biten. Det er dette RBK ikke vil prøve å spørre fri aas fra. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 03.05.2008 20:48 Post subject: |
|
|
Er ikke Ivers på nett i morgen er det bare å la Aas få komme inn. Han spilte bare knapt 20 min i siste g19-landskamp. |
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 04.05.2008 04:16 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Jeg vet ærlig talt ikke sikkert. Tolker likevel Hoftun som om at Aas skal være sammen med Semb og kompani i Østfold fra og med onsdag/torsdag og til etter Israel-kampen neste fredag. |
Å tilbringe noen timer med "Semb og Compani" får jo den mest målkåte til å bli impotent........  |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 04.05.2008 10:40 Post subject: Joooooo |
|
|
Håper virkelig Jo sondre får sjansen.
Føler at Iversen fort kan bli litt "borte" i slike kamper, og da mener jeg at aas er en bedre spiller å kjøre med da han for øyeblikket virker mere målfarlig en Ivers.
Ivers bør være et alternativ på kant om vi spiller skjevt, men for all del, iversen som midtspiss i 4-3-3 kan være noe helt annet en iversen i 4-4-2.
Gleder meg iallefall... Bare denne konfirmasjonen kan skynde seg å bli ferdig i dag.... |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandish Junior

|
Posted: 07.05.2008 00:09 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Jo Sondre Aass får mere tillit? 19-åringen har gjort noen kjempe-innhopp, scora notorisk for andre-laget i flere år og er muligens den mest målfarlige spilleren vi har i klubben. Jeg tror også han vil utfylle Ivers på enn bedre måte enn Kone gjør. Farta, løpene og viljen hans til å spille for Rosenborg er større enn visse andre spillere i klubben.
Kone kan for min del selges til Cluj eller noe. Karen har ingen form for klubb-følelse, spiller i RBK for å komme seg videre og skal hele tida ut i media når han er misfornøyd.
Jeg håper Hamrèn ser potensiale og sultenheten(fant ikke annet ord) til Aass, og ser bort fra navnene til Ivers og Kone. Jeg tror han kan bli vår nye toppscorer... |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 07.05.2008 00:20 Post subject: |
|
|
Slik som Iversen har begynnt sesongen er det ingen grunn til at han skal prioteres foran Kone, Iversen må prestere ilikhet med alle andre for å ha en plass på laget. |
|
Back to top |
|
 |
|