English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jo Sondre Aas
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 29, 30, 31  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 07.04.2008 00:09    Post subject: Reply with quote

E vel ikke så usannsynlig det, muskler veier mer enn fett Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 07:13    Post subject: Reply with quote

Valpefett?
Back to top
Valiant
Senior

PostPosted: 07.04.2008 12:24    Post subject: Reply with quote

innhoppet mot lyn var veldig bra, og jeg håper han får mer spilletid framover ...
Back to top
Erik
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 20:57    Post subject: Reply with quote

Han har ferdigheter nok til å forsvare en plass i elveren. Han er den eneste med full insats og vilje til å virkelig blø for drakta av angrepsspillerene, la for helvete gutten spille!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Tommærn
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 20:59    Post subject: Reply with quote

Herlig å se hvordan han kjempa seg til den assisten.
Back to top
Cobley
Junior

PostPosted: 07.04.2008 21:05    Post subject: Reply with quote

Med den innsatsen til Kone i kveldens kamp, er det ikke tvil om at Jo Sondre skal starte neste kamp på bekostning av Kone. Det han utretter på 10 min er flere ganger mer enn noen av de andre på topp..
Katalysator
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 21:57    Post subject: Reply with quote

Jeg føler det skjer noe når Aas er på banen. Han beveger seg mye lurere enn Kone og klarer å lage trøbbel direkte eller indirekte. Kones innsats pluss kontraktsituasjon bør føre til at Aas starter snart.
"A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 07.04.2008 22:11    Post subject: Reply with quote

Jeg tror nå fortsatt Jo Sondre har bedre av å få en halvtime eller en omgang, for å spille på seg skikkelig med selvtillit før han starter. Men han bør absolutt få lengre innhopp enn han gjorde i dag. Kone/Konan fungerte greit i dag.
any
Junior

PostPosted: 08.04.2008 09:29    Post subject: Reply with quote

Han gjør det mye bedre enn Steffen Iversen !
Jo har mer agressivitet enn Steffen, uten tvil !
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 08.04.2008 10:48    Post subject: Reply with quote

La gutten starte neste kamp. Er man god nok er man gammel nok. Det er bare her oppi steinrøysa at man skal matches forsiktig til man er 23. Når 16åringer starter kamper i Italia og Spania, så tåler en norsk 18 åring å starte i Tippeligaen også. Med den innsatsen spissene våre har stått for så langt, så er fallhøyden minimal. I værste fall spiller han like dårlig som Kone.
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 08.04.2008 10:52    Post subject: Reply with quote

På de 2 må innhoppene han har gjort hittil i Tippeligaen er meget bra. Han bør få starte snart ja.

Og enig med en annen her inne om at her i Norge så skal alle matches så forbaska forsiktig. Er bare å hive de innpå hvis de er gode nok. Jeg var veldig skeptisk til Aas før sesongen. Men han virker moden nok, ingen tvil om det. Og han vil noe. Bare se på 2. målet i går. Kriget slik at Konan fikk ballen og scora.

Kanskje det er på tide å hive innpå Albert B. også? For å sjekke ut kvaliteten hans.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 15.04.2008 17:22    Post subject: Reply with quote

Aas må vel stå over en kamp eller to for RBK pga dette:

http://fotball.adressa.no...105217.ece
Back to top
Cingo
Junior

PostPosted: 21.04.2008 12:49    Post subject: Reply with quote

Rosenborg lider av mangel av midtspisser mot Tromsø, og vurderer å be Jo Sondre Aas fri fra forberedelsene til G19-landslaget foran EM-kvaliken.

http://www.rbkweb.no/vis/5991

Får håpe Aas starter i fraværet til Kone. Han er etter min mening eneste spissen vi har akkurat nå. Storflor og Pelu er best om kanter. Samme med Konan. Men han mestrer oppgaven som spiss, helt ok.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 21.04.2008 13:02    Post subject: Reply with quote

Det skulle jo bare mangle at RBK ikke skulle be ham fri de dagene, vi trenger jo virkelig en midtspiss mot Tromsø, ikke minst en hodesterk midtspiss.

HÃ¥per han starter.
fysio
Junior

PostPosted: 21.04.2008 16:56    Post subject: Reply with quote

Dersom RBK ber ham fri fra landslaget, så må det være med sikte på at han er i startoppstillinga mot Tromsø.
Det ville være for jævlig å be ham fri fra landslaget, for så å la ham sitte å råtne på innbytterbenken til det 88 minutt.
Men det ville ikke forundre meg om dette skulle skje.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 21.04.2008 17:27    Post subject: Reply with quote

Ikke så aktuelt som jeg fikk inntrykk av i morges: RBK vil ikke frita Aas fra landslagspliktene
Back to top
fysio
Junior

PostPosted: 21.04.2008 18:10    Post subject: Reply with quote

Fra Adressa.no kan vi lese følgende:

"Likevel er det ikke et tema å be Jo Sondre Aas fri fra landslagsoppdrag for G19-laget.
- Det har vi vel ikke diskutert en gang, sier assisterende sportslig leder Erik Hoftun til adressa.no. "

Når jeg ser hvor passive RBK-lederne er i forhold til eget lag, så skjønner en fort at målsettinga om at RBK skal bli blant de 30 fremste i Europa bare vil bli en drøm.

Jeg er rimelig sikker på at både Ferguson og Wenger hadde satt himmel og jord i bevegelse, dersom Manu eller Arsenal hadde gått "tom" for spilleralternativer, og en av laget sine 18 - 19 åringer hadde vært innkalt til juniorlandslagsspill.
Semb har flere alternativer å velge mellom på spissplass enn Rosenborg.
Hva er viktigst for lederne på brakka ?
Er det å slikke NFF oppover ryggen, eller er det å kjempe for at Rosenborg skal stille med det beste laget i eliteseriekamper?
Back to top
MIXMASTERTOT
Senior

PostPosted: 22.04.2008 23:00    Post subject: Reply with quote

Mulig jeg tar feil nå...

Men det er vel slik at Aas er med Rosenborg som vanlig på Lørdag og rbk bruker han som de vil. Dersom han spiller fra start eller kommer inn så får han ikke lov til å spille for landslaget dagen etter pga. noe NFF greier.

Eller?

Hvis det er slik at han må meldes av landslaget for å få spille på lørdag så er det jo helt hårreisende av brakka dersom dette ikke blir gjort asap!
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.04.2008 23:02    Post subject: Reply with quote

Jeg vet ærlig talt ikke sikkert. Tolker likevel Hoftun som om at Aas skal være sammen med Semb og kompani i Østfold fra og med onsdag/torsdag og til etter Israel-kampen neste fredag.
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 22.04.2008 23:04    Post subject: Reply with quote

Når man er tatt ut reiser man på forberedelse 1-2-3 dager før kamp. Dermed går hele Lørdag med til den biten. Det er dette RBK ikke vil prøve å spørre fri aas fra.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 03.05.2008 20:48    Post subject: Reply with quote

Er ikke Ivers på nett i morgen er det bare å la Aas få komme inn. Han spilte bare knapt 20 min i siste g19-landskamp.
Back to top
julegrisen
Rutinert

PostPosted: 04.05.2008 04:16    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Jeg vet ærlig talt ikke sikkert. Tolker likevel Hoftun som om at Aas skal være sammen med Semb og kompani i Østfold fra og med onsdag/torsdag og til etter Israel-kampen neste fredag.

Å tilbringe noen timer med "Semb og Compani" får jo den mest målkåte til å bli impotent........ Surprised
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 04.05.2008 10:40    Post subject: Joooooo Reply with quote

Håper virkelig Jo sondre får sjansen.

Føler at Iversen fort kan bli litt "borte" i slike kamper, og da mener jeg at aas er en bedre spiller å kjøre med da han for øyeblikket virker mere målfarlig en Ivers.

Ivers bør være et alternativ på kant om vi spiller skjevt, men for all del, iversen som midtspiss i 4-3-3 kan være noe helt annet en iversen i 4-4-2.

Gleder meg iallefall... Bare denne konfirmasjonen kan skynde seg å bli ferdig i dag....
Back to top
Bakklandish
Junior

PostPosted: 07.05.2008 00:09    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Jo Sondre Aass får mere tillit? 19-åringen har gjort noen kjempe-innhopp, scora notorisk for andre-laget i flere år og er muligens den mest målfarlige spilleren vi har i klubben. Jeg tror også han vil utfylle Ivers på enn bedre måte enn Kone gjør. Farta, løpene og viljen hans til å spille for Rosenborg er større enn visse andre spillere i klubben.

Kone kan for min del selges til Cluj eller noe. Karen har ingen form for klubb-følelse, spiller i RBK for å komme seg videre og skal hele tida ut i media når han er misfornøyd.

Jeg håper Hamrèn ser potensiale og sultenheten(fant ikke annet ord) til Aass, og ser bort fra navnene til Ivers og Kone. Jeg tror han kan bli vår nye toppscorer...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Keenoir
Legende

PostPosted: 07.05.2008 00:20    Post subject: Reply with quote

Slik som Iversen har begynnt sesongen er det ingen grunn til at han skal prioteres foran Kone, Iversen må prestere ilikhet med alle andre for å ha en plass på laget.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 29, 30, 31  Next
Page 16 of 31

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb