English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Marius Sivertsen Broholm
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59460
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.04.2024 23:19    Post subject: Reply with quote

1007 dager etter Rosenborg-debuten fikk Marius Broholm endelig starte i serien.

Teknikeren debuterte mot Melhus i cupen i juli 2021. Etter 14 innhopp i serien fikk han starte mot Bodø/Glimt.

- Det var først og fremst deilig. Jeg har ventet lenge på det! Jeg føler at jeg spilte greit, men jeg var kanskje litt lite involvert. Jeg må vise meg fram enda mer i neste kamp, vurderer Broholm overfor rbkweb.no.

- Var det uvant å spille på venstresida?

- Ja, det er sant. Jeg er vant til å spille på høyre. Men jeg må bare gjøre det beste ut av det.

Les mer: - Jeg har ventet lenge!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59460
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.04.2024 23:08    Post subject: Reply with quote

– Marius er en topp, topp fyr å ha i et fotballag. Han har stor tro på seg selv. Han er ikke særskilt redd for å gjøre feil. Iblant skal han huske at han spiller kamp og ikke fire mot fire på feltet, han må tenke seg litt mer om med tanke på risiko, men vi liker han som den karakteren han er, sier RBK-sjefen og smiler.

(...)

– Jeg slet litt med en skade tidligere i år. Den følte jeg hemmet meg da. Etter jeg ble kvitt den, jobbet jeg det jeg kan og spilte på meg selvtillit. Jeg føler jeg har hatt noen gode innhopp, noen gode kamper. Det kommer enda bedre prestasjoner, lover Broholm.

Les mer: RBK-talentet kalles «en trøndersk mini-Messi» av suksesstreneren: – Den er ikke dum!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3502
Location: Trondheim

PostPosted: 30.04.2024 23:19    Post subject: Reply with quote

Broholm er en småfiks ballbingespiller.
Samme type som Tagseth.
For lite fart og kraft til å bli en god og farlig kantspiller.
Sunde mye mere direkte og skaper da mye mere på sin kant .

Han må satse på indreløper rollen tror jeg.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11739

PostPosted: 01.05.2024 00:03    Post subject: Reply with quote

Det optimale hadde vært en med farten til Reitan-Sunde og ferdighetene til Broholm med ball.

Så får vi se hvordan de klarer seg utover. Begge er unge og kommer til å utvikle seg videre. Og Broholm har jo blitt flyttet rundt om på banen så det vil nok hjelpe han å få en fast posisjon for å forbedre seg der. Broholm er i hvert fall en relativt målfarlig spiller med gode avslutninger. Noe vi har til gode å se fra Reitan-Sunde så langt.

Har for øvrig alltid tenkt at Broholm passer bedre som offensiv midtbane/indreløper enn på kant, men de siste trenerne til RBK virker ikke å ha hatt noe tro på han på midtbanen. Alfred virker også å tenke det samme.

Må riktignok nevnes at man har hatt flust av midtbanespillere og få kantspillere de senere årene, så veien til spilletid på kant har sånn sett vært kortere enn på midtbanen for en spiller som Broholm.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Page 11 of 11

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb