English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Molde
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
1%
 1%  [ 1 ]
Reitan
3%
 3%  [ 3 ]
Serbecic
4%
 4%  [ 4 ]
Hovland
4%
 4%  [ 4 ]
Andersson
1%
 1%  [ 1 ]
Hoff
4%
 4%  [ 4 ]
Skjelbred
1%
 1%  [ 1 ]
Tagseth
2%
 2%  [ 2 ]
Holse
68%
 68%  [ 60 ]
Molins
4%
 4%  [ 4 ]
Zachariassen
4%
 4%  [ 4 ]
Total Votes : 88

Author Message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 24.05.2021 12:11    Post subject: Reply with quote

Begynner å krible. Håper virkelig på et bra resultat i dag, det ville betydd så mye RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Der Kaiser
Rutinert


Joined: 22 Jun 2013
Posts: 915
Location: Norway

PostPosted: 24.05.2021 12:20    Post subject: Reply with quote

Molde leder 1-0 i det vi går inn i tilleggstiden. Ole Sæter kommer inn og scorer to. Legendestatus.
Back to top
View user's profile Send private message
Bedreviteren
Proff


Joined: 23 Jan 2021
Posts: 352

PostPosted: 24.05.2021 12:22    Post subject: Reply with quote

Er jeg blind eller har det ikke kommet noen artikler i Adressa om kampen i kveld? Rimelig krise. Burde vært minst 2-3 artikler. Absurd at årets størsre kamp er så bortglemt i avisen(e)
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59468
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.05.2021 12:33    Post subject: Reply with quote

– Molde har ikke vunnet på Lerkendal på sju år. Det vet de også, og det er noe de har snakket mye om. Det at de ikke har klart å slå oss på Lerkendal på sju år irriterer de litt. Lerkendal skal være en vanskelig arena å spille på, sier Hareide til Nidaros.

(...)

Islamovic trente søndag, og vil ifølge Hareide testes inn mot kampstart.

– Vi må teste Dino om han er klar eller ikke. Akkurat nå vet jeg ikke, så vi får bare se, sier Hareide.

Les mer: RBK-stjernen forventet sinte bergensere i innboksen: – Jeg har fått det før

Ifølge statistikknettstedet Transfermarkt har 67-åringen møtt Molde syv ganger som trener for Rosenborg og Viking, men han aldri tapt. Han spilte mot gamleklubben fire ganger som Viking-sjef. Det endte med én seier og tre uavgjorte.

Med Rosenborg har han vunnet alle tre kampene mot Molde.

Les mer: RBK har vunnet alle kampene mot Molde under Hareide

Adressa hadde sak med Hansen på trykk pinseaften, men enig i at det er tynn omtale. Men verre at rbk.no ikke har hatt noen omtale.

Utfra uttalesene til Hareide på torsdag tror jeg fort at Skjelbred og Islamovic starter på bekostning av Ceide og Molins. Formasjonstreninga i går var stengt, så det er vanskelig å spå kvalifisert.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
oddarild
Proff


Joined: 16 Aug 2012
Posts: 281
Location: Lillehammer

PostPosted: 24.05.2021 14:07    Post subject: Reply with quote

Noen her som har Discovery + med fotball som kan tenke seg å betale halv pris? Blir så mye streamingsider nå at jeg gidder ikke betale 149,- for kun å se RBK på tv..
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1236
Location: Oslo

PostPosted: 24.05.2021 15:12    Post subject: Reply with quote

Svært spennende. Dette blir liksom andre "seriefinale" i oppstarten, etter bortekampen mot Glimt. Denne coronaen har gitt serien en pangstart. Står vi uten tap etter disse fem første kampene, der vi har møtt de fire hovedutfordrerne i år, så kan dette bli en knallsesong for oss.

Neste test blir i så fall om vi klarer å sanke til oss obligatoriske tre-poengere mot antatt "svakere" motstand de neste ukene. Men jeg har en god følelse, Åge-fotballen er kynisk og angstbitersk, så jeg tror ikke at vi kollapser eller kommer på latsida dette året.
Back to top
View user's profile Send private message
Driblevækk
Veteran


Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1483
Location: Drammen

PostPosted: 24.05.2021 15:23    Post subject: Reply with quote

Tror det er lurt å være litt nøkterne her også. Molde er spillemessig det mest solide i ES, selvom B/G til tider spiller fantastisk klikk-fotball. Å få en tidlig i mot her vil gjøre det ekstremt tungt for oss, og vi er meget avhengige av at Per makter å ta ut Eikrem på midten. Er ikke meninga å være pessimistisk her, for det er så mye jevnere enn det var i fjor. Men vi møter det beste laget i serien i kveld.

Nervøs for første gang på lenge før en RBK-kamp, det er et godt tegn RBK
_________________
Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS)
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10962

PostPosted: 24.05.2021 15:38    Post subject: Reply with quote

Vi som er mest solid, ihvertfall etter i dag. Blir deilig å slå Molde.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6691

PostPosted: 24.05.2021 16:15    Post subject: Reply with quote

oddarild wrote:
Noen her som har Discovery + med fotball som kan tenke seg å betale halv pris? Blir så mye streamingsider nå at jeg gidder ikke betale 149,- for kun å se RBK på tv..


skikkelig kjipt at bare en kan se på samtidig så blir sittende å refreshe og se annethvert minutt xD
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3503
Location: Trondheim

PostPosted: 24.05.2021 16:34    Post subject: Reply with quote

Helt perfekte forhold i dag på en strøken Lerkendal. I dag bør vi benytte anledningen til å gi de andre lagene beskjed om vi har tenkt å ta gullet i år...
Med Henriksen ute må de andre steppe opp. Så må vi være med fra start av ellers så smeller det inn en i mot før første 15...
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
oddarild
Proff


Joined: 16 Aug 2012
Posts: 281
Location: Lillehammer

PostPosted: 24.05.2021 16:38    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
oddarild wrote:
Noen her som har Discovery + med fotball som kan tenke seg å betale halv pris? Blir så mye streamingsider nå at jeg gidder ikke betale 149,- for kun å se RBK på tv..


skikkelig kjipt at bare en kan se på samtidig så blir sittende å refreshe og se annethvert minutt xD


Det er 3 samtidige strømmer der mente jeg å lese, men du skal få pluss for humor
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2086

PostPosted: 24.05.2021 16:59    Post subject: Reply with quote

Forren melder i tv2 at Molde er langt foran RBK og begrunner det med at Molde har ett mye bedre grunnspill.
Det har han jo rett i og skulle egentlig bare mangle i og med de har fått satt sammen en spillestil over tid, men tror vi skal ha gode muligheter likevel.
Noterer meg ellers at Adressa har på toppen ett oppslag om en fyr som har laget seg en sportsbil i garasjen og eller kjemisk fritt for kampstoff..
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.05.2021 17:07    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:
Forren melder i tv2 at Molde er langt foran RBK og begrunner det med at Molde har ett mye bedre grunnspill.
Det har han jo rett i og skulle egentlig bare mangle i og med de har fått satt sammen en spillestil over tid, men tror vi skal ha gode muligheter likevel.
Noterer meg ellers at Adressa har på toppen ett oppslag om en fyr som har laget seg en sportsbil i garasjen og eller kjemisk fritt for kampstoff..


Han har jo dessverre rett. Så er Molde mye flinkere til å hente spillere, spesielt med fart,gjennombruddskraft og teknikk. Vi henter store og mye tregt gjennom flere år.. Raske spillere selges til spotpris (Adegbenro). Spillere som ikke holder mål mot brukbar motstand (Islamovic) beholdes.
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 860

PostPosted: 24.05.2021 17:22    Post subject: Reply with quote

Slike uttalelser har et så subjektivt preg over seg, at det er ikke vits å bruke en kalori på det engang. Når det er sagt, så blir det veldig vagt å si at de er bedre enn oss - basert på spillertypene de henter. Her er faktorer som spillestil mer relevant. Du står fritt til å komme med argumenter til hvorfor de faktisk er et bedre fotballag enn oss.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1863

PostPosted: 24.05.2021 17:27    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
WT62 wrote:
Forren melder i tv2 at Molde er langt foran RBK og begrunner det med at Molde har ett mye bedre grunnspill.
Det har han jo rett i og skulle egentlig bare mangle i og med de har fått satt sammen en spillestil over tid, men tror vi skal ha gode muligheter likevel.
Noterer meg ellers at Adressa har på toppen ett oppslag om en fyr som har laget seg en sportsbil i garasjen og eller kjemisk fritt for kampstoff..


Han har jo dessverre rett. Så er Molde mye flinkere til å hente spillere, spesielt med fart,gjennombruddskraft og teknikk. Vi henter store og mye tregt gjennom flere år.. Raske spillere selges til spotpris (Adegbenro). Spillere som ikke holder mål mot brukbar motstand (Islamovic) beholdes.


Molde hadde på et tidspunkt nok spillere til å stille 3 førstelag. Hvor mange av de ble solgt for gode summer fordi de var så gode?
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.05.2021 17:50    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
senador wrote:
WT62 wrote:
Forren melder i tv2 at Molde er langt foran RBK og begrunner det med at Molde har ett mye bedre grunnspill.
Det har han jo rett i og skulle egentlig bare mangle i og med de har fått satt sammen en spillestil over tid, men tror vi skal ha gode muligheter likevel.
Noterer meg ellers at Adressa har på toppen ett oppslag om en fyr som har laget seg en sportsbil i garasjen og eller kjemisk fritt for kampstoff..


Han har jo dessverre rett. Så er Molde mye flinkere til å hente spillere, spesielt med fart,gjennombruddskraft og teknikk. Vi henter store og mye tregt gjennom flere år.. Raske spillere selges til spotpris (Adegbenro). Spillere som ikke holder mål mot brukbar motstand (Islamovic) beholdes.


Molde hadde på et tidspunkt nok spillere til å stille 3 førstelag. Hvor mange av de ble solgt for gode summer fordi de var så gode?


Hvor mange salg har vi? Jeg har aldri sagt at Molde er foregangsklubb nummer 1, men de er mye bedre enn rbk. Vi har ikke bedre spisser enn Haugesund.... slik skal det ikke være.
Back to top
View user's profile Send private message
trolle
Proff


Joined: 29 Jun 2013
Posts: 340

PostPosted: 24.05.2021 18:45    Post subject: Reply with quote

Rosenborg (4-3-3):
1. André Hansen

2. Erlend Dahl Reitan
26. Besim Serbecic
16. Even Hovland
25. Adam Andersson

20. Edvard Tagseth
5. Per Ciljan Skjelbred
4. Vebjørn Hoff

11. Carlo Holse
10. Guillermo Molins
18. Kristoffer Zachariassen

Benken: Tangvik, M. Ceïde, Chrupalla, Augustinsson, Konradsen, Wiedesheim-Paul, E. Ceïde.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.05.2021 18:48    Post subject: Reply with quote

Her skal vi holde tett ser jeg. Vi er redd for Molde....
Back to top
View user's profile Send private message
doffen
Veteran


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 1982

PostPosted: 24.05.2021 18:48    Post subject: Reply with quote

Jesus. Frykter tapet av holmar blir veldig synlig. Noen som vet hvor ille vecchia sin skade er?
Back to top
View user's profile Send private message
Pirlo
Veteran


Joined: 05 Feb 2006
Posts: 1264

PostPosted: 24.05.2021 18:49    Post subject: Reply with quote

Helt riktig å benke både Ceïde og Vecchia. Det har gått verst ut over Ceïde på forumet her, men Vecchia har heller ikke vist noe som tilsier at han fortjener å starte.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2604

PostPosted: 24.05.2021 18:49    Post subject: Reply with quote

Serbecic og tagseth fra start? Har Hareide spilt FM?

Nei, men. Ok.. Vi får se hvordan dette går. Kjenner jeg fikk mer angst nå.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.05.2021 18:51    Post subject: Reply with quote

Vi slipper inn mål i denne kampen, men bra at Ceide/Vecchia er ute. De holder ikke defensivt.
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3540
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 24.05.2021 18:51    Post subject: Reply with quote

Smålig sjokkert å se Serbecic i startoppstillingen.

Men krysser fingrene for at han gjør en solid figur Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 24.05.2021 18:51    Post subject: Reply with quote

Må si jeg ble litt overrasket da jeg så laget. Blir spennende å se hva Serbecic kan tilføre laget. Litt merkelig at ikke Rasmus kommer inn på vingen, kontra å flytte Zachariassen opp. Uansett, det skal bli spennende å se hva vi kan utrette med dette laget.

Synd at Holmar er ute, men er heldigvis klar igjen etter landslagspausen.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1863

PostPosted: 24.05.2021 18:52    Post subject: Reply with quote

Blir spennende å se dette her. Fingrene krysset
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Next
Page 3 of 22

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb