English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg 2021
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 43, 44, 45  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tesla88
Junior


Joined: 27 Jul 2021
Posts: 8

PostPosted: 12.12.2021 21:31    Post subject: Reply with quote

Jerv har gressmatte.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18512

PostPosted: 12.12.2021 21:33    Post subject: Reply with quote

Ja, det har vært noen svake perioder i løpet av min tid, men dette er den verste perioden. For første gang er jeg litt bekymret for fremtiden til klubben. Vi er akterutseilt sportslig, unge trønderske talenter vil ikke spille for oss, alle rekrutteringer til stillinger i klubben er fra telefonlista til noen av de på Brakka, publikum har fullstendig mistet interessen, klubben går med enorme underskudd, Brakka er tydeligvis gjennomsyret av maktkamper og splittelse, og vi har et styre som synes det er en god idé å snakke med Kjetil Rekdal om trenerjobben. Det er nok av klubber rundt omkring som har har storhetsperioder som så blir etterfulgt av mange tiår med dårlige resultater. Jeg ser ikke bort fra at det kan bli 20 år til neste gull.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6685

PostPosted: 12.12.2021 21:35    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Mitt semreste år som Rosenborg-supporter. Faktisk.

- Utenfor mulighet for Europacup på første gang på lenge i en elendig utgave av Eliteserien


Første gang siden 1988, tenk på det :/
Discovery summerte opp den biten fint og påpekte at vi er på et vippepunkt.

Spørsmålet må være om vi som tilhengere skal tillate de som sitter der å vippe oss feil vei eller ikke.

Hvis farsen blir komplett så må faktisk VI ta ansvar når ikke de som styrer klubben klarer den jobben.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2079

PostPosted: 12.12.2021 21:41    Post subject: Reply with quote

Dessverre enig med Henning. Det var tøft rundt 2007/8 også, men det var likevel stor interesse og engasjement rundt klubben. Jeg har aldri i mine mange år på Lerkendal opplevd færre tilskuere på en kamp i toppdivisjonen.
Var vel kanskje 3k der fysisk tilstede og noe forsvant allerede i pausen.
Veien hit er brolagt med middelmådige og dårlige beslutninger, for å komme oss over kneika nå så er det som å spille mot Magnus Carlsen i sjakk, beslutningene som må tas nå må være tilnærmet optimale for at vi skal lykkes.
Handlingsrommet vårt er skuslet bort og å tro st nåværende styre skal se lyset har jeg liten tro på.
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6609
Location: Heaven

PostPosted: 12.12.2021 21:44    Post subject: Reply with quote

Må trenes stuktur og samhandling i hele vinter,slutt og springe meningsløst ute i trondheim.
Må virkelig trenes på pasninger også,tror vi er laget i eliteserien med mest feilpasninger.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3207
Location: Oslo

PostPosted: 12.12.2021 22:35    Post subject: Reply with quote

Ansettelsen av Hareide var vel egentlig grei den og vi ville nok slitt med å signere spillere som Vecchia uten Hareides meritter.

Men kombinasjonen av skademareritt og vondfot med spillere i stadig nye posisjoner ødela sesongen. Og at Hareide heller ikke virket å ha energien som skal til lengre gjorde det til tidenes underprestasjon med tanke på spillerne vi har tilgjengelig?

Temmelig sikker på at Henriksen hadde snekret sammen et bedre resultat som trener på feltet.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 12.12.2021 22:59    Post subject: Reply with quote

Terningkast 1
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 12.12.2021 23:04    Post subject: Reply with quote

Jeg vil gi et poeng ekstra gfor spennende spillere inn, så terningkast 2
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 12.12.2021 23:17    Post subject: Reply with quote

Ja, ok.
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3761
Location: Bergen

PostPosted: 12.12.2021 23:42    Post subject: Reply with quote

Elendig. Totalt krise.
_________________
Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10639

PostPosted: 12.12.2021 23:47    Post subject: Reply with quote

Hele prestasjonsgruppa RBK har underprestert kraftig i år. Ut fra de ressursene man hadde, herunder handlingsrom til å hente inn alskens ekspertise og kompetanse dersom man bare kunne identifisere/erkjenne hva man ikke var gode nok på, klarte de å rive, selv om lista etter hvert ble senket og lagt lavere enn hva klubben respektfullt fortjener.

Det som er prestert i 2021 fortjener ikke terningkast. Ikke en gang en ussel ener. Alle medskyldige til RBKs fadese i 2021 fortjener buksevann. Dette må helst påføres vinterstid.
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 12.12.2021 23:50    Post subject: Reply with quote

Møkkamenn. Hele gjengen.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 13.12.2021 00:00    Post subject: Reply with quote

Det som gir litt bisarr fascinasjon her, sånn type som når man kjører forbi en bilkrasj, er jo at veldig mye er på plass.

Støtteapparat er bygget markant ut. Vi har fått inn verktøy og ekspertise på analyse, vi har begynt så smått med speiding igjen, og vi har tilknyttet oss en mental trener, for å nevne noe. I tillegg har man under Hareides regime fornyet, forynget og modernisert stallen en god del. Unggutter som Tagseth og Ceide har fått mye spilletid, og både Vagic, Holm og Pereira er hentet inn og gir oss (potensielt) spennende ferdigheter vi mangler i flere roller.

Allikevel klarer Åge å levere svakere en den motvillige kulerammetreneren fra Haugalandet vi hadde før. Jeg får det rett og slett ikke til å stemme. Det blir liksom som om Elkjøp skulle heve kompetansen på butikkmedarbeiderne sine, oppruste kundeservice, samt ansette butikksjefer med lang fartstid og gode resultater og allikevel bli et enda dårligere sted å kjøpe elektronikk.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Indreløper
Veteran


Joined: 01 Aug 2015
Posts: 3887
Location: Levanger

PostPosted: 13.12.2021 00:23    Post subject: Reply with quote

Takk for i år, karer og karerinner.
_________________
- Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Back to top
View user's profile Send private message
Skrulledude
Senior


Joined: 20 Jun 2015
Posts: 136

PostPosted: 13.12.2021 00:30    Post subject: Reply with quote

Jeg minnes om en god tid. Da jeg jobbet som en resepsjonist på et hotell i trondheim sentrum. Tove BIG BOSS Dyrhaug kom inn med en annen kvinne i markedsavdelingen og satt og pratet om dritt i RBK mens jeg måtte høre på. Skulle ønske de tok det internt. RBK

AMATØRKLUBB
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 13.12.2021 01:08    Post subject: Reply with quote

Hvor kan jeg melde interesse for stillingen som daglig leder? Jeg er seriøst interessert.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5351
Location: Ski

PostPosted: 13.12.2021 01:15    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Zorac wrote:
Mitt semreste år som Rosenborg-supporter. Faktisk.

- Utenfor mulighet for Europacup på første gang på lenge i en elendig utgave av Eliteserien


Første gang siden 1988, tenk på det :/
Discovery summerte opp den biten fint og påpekte at vi er på et vippepunkt.

Spørsmålet må være om vi som tilhengere skal tillate de som sitter der å vippe oss feil vei eller ikke.

Hvis farsen blir komplett så må faktisk VI ta ansvar når ikke de som styrer klubben klarer den jobben.


Nåværende styre KAN IKKE få lov til å fortsette. Etter et humørbasert oppsving i 2016 med han som reiser rundt i Europa og gjør seg rik på å ødelegge klubber, så har det bare gått en vei.

Ledelsen har ansvaret. Ingenting mer å diskutere. Årsmøtet bør stille mistillit til hele hurven.

Vekk meg når det er over.

God jul.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 13.12.2021 13:37    Post subject: Reply with quote

Det som egentlig er typisk for hele året er at når vi først skal 'spikre' noen spillere i elleveren i innspurten av sesongen, så skjer det med helt feil spillere. I de siste kampene lener Åge seg på Dino, på Markus, på Skarsem(!?) og på Holmar. Alle disse kommer liksom inn og blir faste mot slutten, og ingen av disse er noen garantister for suksess for laget.

Det merkelige er jo det at vi faktisk hadde muligheten til å spille med omtrent 100% av sist oppstilling som faktisk leverte varene ordentlig. Med unntak av skaden på Pavle Vagic kunne vi mot formsvake SIF uten problemer valgt oppskriften som ga total overkjøring av Sandefjord hjemme, med:

Hansen

Reitan - Besim* - Hovland - Andersson

Skjelbred - Tagseth - Holse

Ceïde - Holm - Vecchia

* Besim inn i tilfelle man skulle mene at spillertypen Vagic var blodnødvendig for denne oppstillingen.

I det hele tatt har jo disse to kantspillerne sammen fra start vært det eneste som har minnet om en suksessoppskrift for oss. Med den der doble trusselen har vi tatt 31 poeng på 15 kamper, 2,07 ppk, og med det snittet hadde vi jo kjempet om seriegull til siste minutt. Eller kanskje enda mer talende: i de 15 kampene der vi ikke har startet med disse to sammen har vi tatt ynkelige 17 poeng, altså 1,13 poeng per kamp. Lite overraskende da at vi spiller jevnt mot Strømsgodset, som med sine 36 poeng i år tok 2 poeng mer enn det nivået vi holder.

Jeg gjentar:

Med Ceïde og Vecchia fra start: 15 9 4 2 37-18 31 Snitt mål: 2.47 Snitt baklengs: 1.20 Snitt poeng: 2.07. Estimert 2. plass.
Uten både Ceïde og Vecchia fra start: 15 4 5 6 21-24 17 Snitt mål:1.40 Snitt baklengs: 1.60 Snitt poeng 1.13. Est. 12. plass.


Det er en brutalt stor forskjell. Og nok til at man burde overse det meste av formsvingninger og individuelle prestasjoner nylig, for det indikerer tydelig at dette gir oss en dimensjon som går utover de enkelte spillernes innflytelse. Faktisk gjør vi det om noe bedre med ingen av disse to enn med bare én (1,22 / 1,00). Smak på den, forresten: en sånn oppstilling, med Vecchia på banen og Ceïde på benken hadde en forventningsverdi på 1 poeng, og det vi fikk var... 1 poeng.

Og likevel velger vi altså helt frivillig å starte med Emil på benken og Holse ute av posisjon. Og hvorfor? Jo, fordi Åge er surrete og uinteressert, og faktisk mente og uttalte at vi mot Stabæk ble bedre 'da vi fikk inn Vecchia i pausen og sånn sett fikk Holse opp på kanten'. Noe som selvsagt, for de som gidda å se kampen, er helt feil; vi fortsatte etter pause med Holse sentralt og Holm på kant, og det var i den perioden vi plutselig var gode ei vending, og snudde kampen. Vi tar altså ut laget, slik jeg ser det, på bakgrunn av en uinteressert hovedtreners feiloppfatning av hva vi valgte taktisk i forrige kamp, og det er nok til at vi velger å statistisk kappe hælsenene i inngangen til en uhyre viktig kamp.

Vel snur vi til 2-2 - med nevnte vinnerkombinasjon på banen i en omgang- men det der er en avgjørelse som ikke bare kaster et dårlig lys over Åge, men også alle andre i trenerteamet som bare står som passive tilskuere til at en ferdig mann på utgående kontrakt tar ut laget etter innfallsmetoden. Åge er ferdig, men Hansen og Henriksen står her fortsatt.
_________________
Sitat slutt.


Last edited by zaphod81 on 13.12.2021 13:51; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8928
Location: Rosenborg

PostPosted: 13.12.2021 13:48    Post subject: Reply with quote

Interessante tall, som jo forsåvidt gir fullstendig mening. Både Vecchia og Ceide er spillere som tvinger motstandere til å ta spesielle hensyn. Får de for mye rom så blir det kjedelig å være forsvarsspiller.

Trusselen blir ekstremt mye lavere når vi spiller med indreløpere på kantene (evt. malplasserer Noah der).

Hareide skylder på skader, og har jo forsåvidt mye rett i det, selv om laguttakene (og spillerlogistikken) hans også definitivt er en vesentlig faktor. Det viktigste vi kan gjøre inn mot neste sesong er å bygge laget rundt spillere som faktisk tåler et par kamper i uka uten å gå i oppløsning, og la de spille i EN posisjon. Hovedproblemet vårt denne sesongen (bortsett fra en del idioti av Hareide) er jo dette at vi ender opp med å flytte rundt på 2-3 spillere hver gang vi gjør en endring. Og vi bruker spillere i posisjoner de har betydelig mindre forutsetning for å lykkes.

Får vi inn 1 eller 2 kantspillere, en erstatter for Augustinsson (som er ute store deler av sesongen) og en midtstopper som er et soleklart førstevalg så har vi kommet langt på vei, uavhengig av hvem som blir trener.

Om nevnte trener evner å engasjere folk er dog en annen sak, men avstanden opp til Glimt og Molde er faktisk ikke større enn at gull er innenfor rekkevidde, selv om det er....Rekdal (*shrug*). Vi hang faktisk med sjokkerende lenge denne sesongen, til tross for at vi fremstår som et makkverk hele sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
Nidarosballklubb
Rutinert


Joined: 15 Apr 2019
Posts: 648
Location: Norge

PostPosted: 13.12.2021 14:09    Post subject: Reply with quote

Er skuffet over at Adressa ikke tør å kritisere det som foregår nå, ikke i en kommentar men i konfronterende intervjuer.

- Hva mener styret om at det er 3.000 tilstede i en seriekamp?
- Hvorfor tror styret at så få kommer?
- Hva mener styret om at man har gitt bort spillere som nå er blant stjernene i norsk og svensk toppserie, og som vi måtte ha betalt 2-sifret beløp for å få tilbake?
- Hvorfor har ikke noen i RBK sett, eller fått ut potensiale i Botheim, Brede Moe, Solbakken, Morten Konradsen, Adegbenro, Valsvik eller Åsen?
- Hva tenker de om at så mange spillere har blomstret raskt etter en overgang til et annet lag?
- Hvorfor er det en rekke tidligere RBK-spillere som forteller om kaos i hele organisasjonen?
- Hvorfor vil så mange trønderske talenter bort fra Trondheim?
- Hvordan forklarer de den sportslige nedturen til alle våre lag?
- Hvorfor har RBK vært så skadeutsatt i flere år på rad nå? Hvordan er nivået på fysisk og medisinsk personell?
- Driver RBK på toppidrettsnivå?
- Hva tenker de om at norske trenere vegrer seg for å komme hit?
- Hvordan går det økonomisk nå når det ikke blir europaspill og det 3.000 tilskuere på Lerkendal?
- Hvor sentral er Eggen i treneransettelser?
- Hvor sentral er Bratseth i treneransettelser?
- Stoler styret på sportslig leder?
- Hvem er det som til slutt bestemmer valg av trener?


Last edited by Nidarosballklubb on 13.12.2021 14:14; edited 5 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2572

PostPosted: 13.12.2021 14:11    Post subject: Reply with quote

Enig i det. Med gode kantspillere blir samtidig backene mer offensive slik at motstander må ta ytterligere grep og hensyn.
Årets fallit har vært disponeringen til Åge og backfireren med Andersson, Hovland, Holm. Et spørsmålstegn til Reitan.

Tempomessig og fysisk er vi ikke så aller verst, men samhandling, tilstedeværelse og fotballintelligens må opp hos hver enkelt spiller. Utrolig mange "breddefeil" vi gjør i løpet av en kamp.

Mye er nok gjort med en "riktig" trener, utskifting av noen spillere.
Back to top
View user's profile Send private message
Rbkforalltid
Proff


Joined: 21 Nov 2021
Posts: 317

PostPosted: 13.12.2021 14:14    Post subject: Reply with quote

Adressa er vel redd for å miste sine kilder og tilgang til spillere/folk i klubben. De er bekymret for å miste grunnlaget for sine kjedelige + artikler.
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 13.12.2021 19:37    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:

Med Ceïde og Vecchia fra start: 15 9 4 2 37-18 31 Snitt mål: 2.47 Snitt baklengs: 1.20 Snitt poeng: 2.07. Estimert 2. plass.
Uten både Ceïde og Vecchia fra start: 15 4 5 6 21-24 17 Snitt mål:1.40 Snitt baklengs: 1.60 Snitt poeng 1.13. Est. 12. plass.



Takk. Interessante tall! Akkurat dette har jeg følt på i hele år. At Vecchia har vært vår farligste spiller og hans forflytninger, driblinger, løp og driv skaper mange farlige situasjoner. Han er for meg den beste RBK spilleren i år. Holse var også veldig god tidligere men blir jo flytta rundt så mye. Ceide skaper situasjoner med driblingene sine ofte, selv om han har ting å jobbe med enda.

Er helt enig i at med den lagoppstillingen hadde det vært mer sjanser og bedre spill. Forsvarsrot derimot har vi jo hatt uansett.
Back to top
View user's profile Send private message
Rexalor
Veteran


Joined: 25 May 2009
Posts: 1021
Location: Det lille utlandet

PostPosted: 13.12.2021 20:01    Post subject: Reply with quote

Tja, nå er det jo like mye det at de to er de eneste vingene som får lov å spille med en annen ving fra start, så at det er de to spesifikt tviler jeg egentlig på. Jeg tror at dersom vi hadde puttet vinger innpå vingene og dermed ikke dyttet midtbanespiller/dårlig sidespiss dit så hadde det ikke blitt like ekstremt mellom å spille de to sammen eller ikke. Altså vi ville nok kunne sett en mye mindre forskjell mellom RWP-Dino-Skarsem og Vecchia-Holm-Ceide dersom det hadde vært en oppstilling som hadde skjedd mer enn ved tilfeldige bytter i Hareidekarusell. Men det har vi ikke, vi har sett mer Holm-Dino-Holse enn vi har sett en plan om å ha ving på vingplass
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 13.12.2021 20:09    Post subject: Reply with quote

Jeg må erkjenne at jeg har brukt flere minutter på å skrive her inne på rbkweb enn jeg har sett Rosenborg spille fotball i år. Jeg forsøkte å se litt her og der, men jeg måtte som regel skru av streamen etter kort tid. Det som ble prestert ute på banen lignet ikke på det laget jeg ønsker å se, og det er så mye annen idrett å følge med på, som virker mer meningsfull å engasjere seg i. Dessverre.

Jeg tror mange supportere nå kjenner på en apati, både ifht. lagets sportslige prestasjoner, men også en sterk mistillit til organisasjonen/klubben Rosenborg. Mens enkelte, som Senador, med rette i årevis har påpekt at keiseren var naken, så har vel den mer lojale publikummeren som har støttet laget i tykt og tynt nå begynte å tenke mye det samme. Klubben står på et vippepunkt per i dag, men styret og ledelsen virker ikke å ha innsett dette. Klubben skal ansette fire nye medarbeidere for å få en ny ung generasjon til å komme til Lerkendal for å se laget spille og legge igjen kroner i kassa. Burde de ikke heller satse på å spille attraktiv fotball med flere unge trønderske talenter på laget, som slår ut i full blomst, og løfter laget fra en femteplass til medaljeplass?

Rosenborg har lenge vært mer en kommersiell snarere enn en sportslig institusjon. Mange som var heldige og fikk være med på eventyret skapt gjennom Eggens genialitet, har tjent gode penger. Det gjelder ikke bare trenere som Ola By, Perry og Kåre, men svært mange andre som har vært tilknyttet klubben i en eller annen form. Nepotisme heller enn meritokrati vil til sist korrumpere en organisasjon slik at den forfaller til noe annet enn det som den en gang var, og det er vel omtrent dit Rosenborg har falt i dag. I 2008 kunne man satse en aller siste gang, ved å bruke mye penger, men det sjansespillet endte ikke godt da det verken ble CL i 2010 eller 2011.

Det er nå ti år siden, og siden den gang har vi hatt et tomtesalg som reddet klubbens økonomi, og deretter en 'økt sportslig satsning' som ble blåst bort på en tidligere særdeles talentfull spiller, som skulle rehabiliteres i Rosenborg mens han skjøt Rosenborg til et nytt CL-gruppespill. Vi hadde flaks med Kåre, som fikk ut potensialet i et lag med mange trønderske talenter som etter mye spilletid under JJ og Perry slo ut i full blomst, men som ikke fikk det til senere. Etter oppsigelsen av Kåre sommeren 2018 så har vel omtrent alt som kunne gå galt gått galt? En kan lure på hvor klubben ville ha vært i dag om Coolen og de andre nederlenderne hadde fått fortsette.

Håper det snur i 2022. Hvis ikke så vil veien tilbake for et lag som har som ambisjon å spille ute i Europa hvert år bli veldig lang.

Håper Schiefloe og NTNU igjen får muligheten til å gjøre en skikkelig evaluering av Rosenborg nå, og at rapporten deretter gjøres offentlig. Med forslag til endringer sportslig og administrativt, samt hvordan modellen ved en rent medlemsstyrt klubb eventuelt kan forbedres. Dessverre finnes det vel sterke krefter innad i klubben som ikke vil tillate det, gitt at geitebukken får lov til å passe havresekken.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 43, 44, 45  Next
Page 44 of 45

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb