English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stig Inge Bjørnebye
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 73, 74, 75 ... 102, 103, 104  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 31.08.2019 11:50    Post subject: Reply with quote

trenerteamet bekrefter at det ikke ble lagt noen føringer på fotballen som skulle spilles i Rosenborg. det var ikke noe snakk om identiteten til Rosenborg.
Heggem, Winsnes, Bratseth og Bjørnebye har gjort en ELENDIG jobb i trenerjakten og i ansettelsesprosessen. det er de som har ansvaret for at klubben ble ført i en retning som ingen ville se. hva faen for en jobb er det disse holder på med?
det er altså Nils Arne Eggen 77 år som må lære Rosenborg sitt trenerteam hvordan vi skal spille. det er han som skal ha kredd for å få klubben på rett spor. hva skjer den dagen NAE har gått bort? jeg frykter at vi mister identiteten våres for alltid.
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2783

PostPosted: 31.08.2019 11:55    Post subject: Reply with quote

Jeg synes SIB gjør en god jobb. Ser ingen kandidater i Norge jeg heller ville hatt. Ingen sportsdirektører som er i nærheten etter min mening. Noen har prestert bra i veldig korte perioder slik som Berntsen/Bjørkan/Flo i Glimt. For å ha et stabilt topplag er det ingen som overbeviser. Molde sin er vell nærmest der, men han er vell ikke spesielt aktuell vil jeg tro. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden. Mye kvalitet i spillerstallen vår. Trenger bare å få ut maksimalt av dem.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 31.08.2019 12:00    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Jeg synes SIB gjør en god jobb. Ser ingen kandidater i Norge jeg heller ville hatt. Ingen sportsdirektører som er i nærheten etter min mening. Noen har prestert bra i veldig korte perioder slik som Berntsen/Bjørkan/Flo i Glimt. For å ha et stabilt topplag er det ingen som overbeviser. Molde sin er vell nærmest der, men han er vell ikke spesielt aktuell vil jeg tro. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden. Mye kvalitet i spillerstallen vår. Trenger bare å få ut maksimalt av dem.


Når ble spillerstallen klart forsterket sist? Akkurat, dårlig jobb. Nå ender vi mest sannsynlig med kun en innleid spiss. Ikke kom å si at det er bra. Hvor er backene og hvor er stopperne? SIB har strøket igjen ! Totalt skivebom å sammenligne SIB med andre norske lettvektere som bevis på god jobb.

RBK byr overpris på etablerte TL profiler. Det er ikke godt nok.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2886

PostPosted: 31.08.2019 12:13    Post subject: Reply with quote

SIB har til midnatt på å unngå å få strykkarakter i min bok. Hva driver de egentlig på med om dagene? «Vi er i markedet hele tiden»... Det blir vel omtrent som en bonde som er i potetåkeren hele tiden, uten å komme hjem med en eneste potet. Altså dårlig arbeid.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 31.08.2019 12:22    Post subject: Reply with quote

Ja vi har en organisasjon med en utprega kompiskultur og resultatet er tidvis helt katastrofalt, det er jeg helt enig i. Men klubben er jo faktisk en kompisklub til å begynne med så det er ikke helt det samme som å starte opp FCK i 1992 for så å ansette alle kompisene til de som sitter i styret for all framtid.

Men nå skal vi altså ringe noen med erfaring/kontakter fra Red Bull. Fotballens lysende ledestjerne.

Det tror jeg er det dårligste forslaget du noensinne har kommet med Senador. Du som roper høyest (av de som er nogenlunde saklige her inne) at klubben kommer å gå til grunne når som helst vil altså at vi bare driter i alle prinsipper og verdier vi har og samarbeider med noe som helst som har med Red Bull å gjøre. Du innser ikke at selv om vi har makeløs suksess sportslig med denne "løsningen" er det ikke verdt et piss. For da er vi ikke Rosenborg lenger.

Ellers vil jeg tillegge at vi vinner ganske ofte, tross alt. Selv post-Eggen har vi ni seiegull og fire cupgull så vi gjør det jo ikke så aller verst til tross for at alle bare sitter på Brakka og spiser bløtekake.Wink (The cake is a lie).

Jeg har fundert en del på denne problematikken selv og kommet fram til at Rosenborg, for å kunne være den klubben vi elsker må være en semi-misskjøtt kompisorganisasjon med en og annen kaffedrikkende døgenikt i en sentral rolle i ny og ne. Alternativene, de realistiske ihvertfall er Tor-Kristian "Afrika ringte og ville ha fotballspillerne sine tilbake" Karlsen eller Tomas "Liten bonus ved spillersalg er uproblematisk" Berntsen og lignende møl, som på samme tid som Bjørnebye helt sikkert hadde rukket å gjøre mye mer skade. Jeg sier ikke at Bjørnebye er rett mann, på ingen måte. Men vi må ikke glemme, får ikke glemme at vi er en klubb med sjel. Den sjelen finnes i ekte klubbspillere og det er de som skal inn i organisasjonen, ikke en gjøk fra Maastricht som pluselig finner ut at Brakka er gammeldags og bygger en Hypercube supermoderne klubbhus som blør penger bare ved å eksistere.

Litt tanker utenfra er tipp-topp, men selv i SD-rollen er jeg meget skeptisk. Vi kan ikke ta inn noen som ikke forstår kulturen, se bare hva som skjedde med Horneland. Han skjønte ikke hvor mye Rosenborg betyr for trøndere og hvor viktig det er at Rosenborg er Rosenborg, med alle sine skavanker og all sin prakt. Vi holdt på å Skutle bort alt for ikke så lenge siden og selv Hamrén med all sin hjemlige suksess huskes med en viss bismak. Hva er det da som får deg til å tro at vi skal kunne løse problemene ved å ta inn ekstern hjelp? Nei, den langsiktige løsningen er at vi som klubb og organisasjon trykker de spillerne som er som André Hansen og Dorsin til vårt bryst og ser til at de jobber for oss, vi har såpass stort gjennomtrekk av spillere at noen kan loses inn i en karriere som vi kan ha nytte av siden. Det er ikke så jævla vanskelig.





TL;DR
Rosenborg er ikke perfekt men vi klarer oss ganske bra tross alt. Red Bull kan dra till helvete.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2783

PostPosted: 31.08.2019 12:52    Post subject: Reply with quote

Virker som om mange tror det er en konkuranse om hvem som kjøper flest spillere. Det er særdeles dårlig drift å ha mange spillere i troppen som ikke brukes.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17355
Location: Stavanger

PostPosted: 31.08.2019 13:27    Post subject: Reply with quote

Jeg er blant dem som kritisk til den jobben som Bjørnebye har gjort/gjør, men det går ikke på antall spillerkjøp. Et stor antall salg/kjøp ser jeg på som, usunt.

For min del handler kritikken mye mer på at vi nesten alltid er bakpå når det gjelder den sportslige utviklingen til klubben. Det går på alt fra å få på plass nødvendige spillerkjøp i god tid, det går på å være i front når det gjelder å når det gjelder bruk av moderne arbeidsprosesser og teknologi, det går på å ha en tydelig utviklet vei fra akademiet til a-laget, osv.

For meg er inntrykket at Bjørnebye jobber med noe han egentlig ikke er spesielt interessert i, han er som regel alltid i etterkant og for å vær ærlig så er mitt inntrykk at han er litt lat. Dette i kombinasjon med manglende ydmykhet og villighet til å lære så ser jeg ikke det store potentiale til at han skal kunne vokse seg til det formatet vi bør ha i denne meget kritiske rollen.

Jeg ønsker meg en klubb hvor alle lagene fra yngst til a-laget spiller i en definert spillestil. At vi har en tydelig kulturell identitet, som klubbens spillere og ledere følger og at det er noe enn ikke går på akkord med.
At vi minimum får frem en spiller fra akademiet kommer inn på a-laget i året og at stallfyllet i all hovedsak består av egen-utviklede spillere. Slik at vi kan spisse signeringene våre til noen få gode spillere som styrker laget kraftig. Disse kan gjerne koste 40 millioner for det har vi råd når vi ikke trenger å kaste bort penger/lønn på halvgode løsninger, da dette får vi fra akademiet.

Slik ståa er nå så er det knapt kommet inn en eneste ny spiller fra et kostbart akademie siden Bjørnebye kom inn, vi har en haug med dyre middelmådigheter som sitter på benk og vi har hatt/har flere i troppen som går på akkord med vår kultur. For å ikke snakke om at troppen er ubalansert.

Jeg er kanskje kravstor, men i en stilling som lønnes på det nivået som vi gjør forventer jeg at en lykkes mer enn det Bjørnebye har gjort. Finnes denne personen i en annen norsk klubb? Mest sannsynlig ikke, men han trenger ikke å komme fra en annen norsk klubb.

Vi søker en sterk leder med visjon og gjennomføringsevne, som er engasjert i fotball og vi bør ikke akseptere at vår sportslig leder skal være like dårlig som det andre norske klubber har. Vi skal være på et annet nivå.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21965

PostPosted: 31.08.2019 15:20    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Virker som om mange tror det er en konkuranse om hvem som kjøper flest spillere. Det er særdeles dårlig drift å ha mange spillere i troppen som ikke brukes.

Nei, det virker ikke som enkelte tror det. Det virker derimot som at mange mener at man hele tiden må jobbe for å forsterke laget, og det begynner å bli lenge siden sist nå. Den forrige som ble kjøpt og gikk rett inn på laget var Even Hovland. For ett og et halvt år siden. Vær så snill og ikke fortell meg at det er godt nok. Vi kan like gjerne kvitte oss både med sportsdirektør og speidere når det er her lista ligger.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13714
Location: Namsos

PostPosted: 31.08.2019 15:32    Post subject: Reply with quote

Nettopp spilt inn alt fra 50-100 millioner fra EL, og det eneste klubben henter er en gratis Bjørn Johnsen.

Tragisk.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8928
Location: Rosenborg

PostPosted: 31.08.2019 15:35    Post subject: Reply with quote

Kan ta med at vi i tillegg till e-cup inntektene får frigitt lønnskostnader for i allefall 2 spillere når kontrakten til Bendtner går ut ved nyttår.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 31.08.2019 15:40    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:


Det tror jeg er det dårligste forslaget du noensinne har kommet med Senador. Du som roper høyest (av de som er nogenlunde saklige her inne) at klubben kommer å gå til grunne når som helst vil altså at vi bare driter i alle prinsipper og verdier vi har og samarbeider med noe som helst som har med Red Bull å gjøre. Du innser ikke at selv om vi har makeløs suksess sportslig med denne "løsningen" er det ikke verdt et piss. For da er vi ikke Rosenborg lenger.


Den holdningen du viser er akkurat det som har ført til RBK sitt fall tidligere og at de ikke har økt i nivå siden 1999.

Det er svært viktig at i en klubb som RBK som har kontinuitet som en viktig faktor at man har noen som alltid setter spørsmålstegn med kulturen. Uten det er det veldig lett at det negative forsterkes og at man får nepotismetilstander, særlig etter perioder med suksess over tid. RBK har jo selv brukt kontinuitet som forsvar for dårlige ansettelser selv om alle så at man ikke kunne ha kontinuitet på inkompetanse.

Nå har vi et nytt eksempel på den dysfunksjonelle delen av RBK-kulturen. SIB sitter fortsatt som sportsdirektør etter gjentatte dårlige vinduer. Kontinuitet på inkompetanse igjen.

For at RBK skal bli bedre er man tvunget til å se hva er det de som har suksess gjør? Man må være nysgjerrig. Hva gjør Red Bull for å utvikle spillere? Vi kunne like gjerne brukt Ajax som eksempel. Vi kunne vært Ajax i miniatyr, men vi er ikke der fordi vi har masse inkompetente folk i klubben!!!! De er ansatt på grunnlag av "han kjenner RBK" og "viktig med kontinuitet". Hva er resultatet? Jo, ingen forsterkninger på 1,5 år så langt. Det er stryk, det er elendig, det er svart, det bør være sparken!

Klubben er ferdig på toppnivå hvis det ikke foretas grep rundt strategi og spillerlogistikk. Det må tas tak i nå!! Den onde sirkelen forsterkes og det blir vanskeligere og vanskeligere for å komme seg ut av sumpen.

Hva tror du skjer når Konradsen, Mike, Adegbenro og Meling er ute? Jeg er sikker på at det blir ikke samme kvalitet inn hvertfall. Og der har du problemet. Da blir det ikke gull og heller ikke noe Europa hvis SIB skal erstatte dette med flere halvgode "Åsenspillere" til 15-20 mill pr stk som ikke kan selges videre eller utvikles i særlig grad.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 31.08.2019 15:43    Post subject: Reply with quote

Det skyggelaget til SIB er ikke mye verd.
Back to top
View user's profile Send private message
BBQsaus
Rutinert


Joined: 09 Aug 2011
Posts: 634

PostPosted: 31.08.2019 15:45    Post subject: Reply with quote

Fy faen så elendig. Hvem som helst med litt interesse for fotball og Rosenborg ville klart å gjøre det minst like bra på overgangsmarkedet. Hva denne mannen bruker dagene til skulle jeg gjerne likt å visst.
Back to top
View user's profile Send private message
bommel1
Rutinert


Joined: 05 Mar 2017
Posts: 510

PostPosted: 31.08.2019 15:49    Post subject: Reply with quote

Edvart Tagseth
Et stortalent som sannsynligvis ikke kommer til å være i nærheten av fast plass på laget før 2021. Han må bruke vinteren på opptrening, og bruke neste år på å bli vant til å spille A-lagsfotball (noe han ikke har gjort før).

BMJ
Bredden på spissplass er sikret for dette halvåret. Søder blir 33 neste år, mens BMJ etter all sannsynlighet ikke blir å se på Lerkendal neste år.

Vi risikerer å havne i en situasjon der 5-6 spillere må byttes ut i førsteelleveren i løpet av neste sesong, som følge av salg/alder/kvalitet. Finnes det tilfeller der det noen gang har gått bra?

Vi har en del backuper som kan plugges inn og gi, med like mye utvikling som i år, like god produksjon. Men omtrent alle de er i midtbaneleddet. Leddet som sannsynligvis vil se minst salg/nødvendig utfasing.

Snakker om å bygge lag..
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2052
Location: Østlandet

PostPosted: 31.08.2019 15:53    Post subject: Reply with quote

Dersom de ikke henter noen i dag så er det bare for SIB å gå! Direkte patetisk! Penger til å hente spillere har vi, er ikke noe å diskuteee! De skryter av at de kunne fint betale 10-15 mill for spillere i vår! Nå har se LANGT mer romslig økonomi!!! Det er 2(!!!!) backer i troppen! Ja, noen kan steppe inn i enkeltkamper, men ingen permanent backup ved skader! Og sånn har det vært hele sesongen! Selvfølgelig får han ikke sparken, selvfølgelig sier han ikke opp, men her burda det blitt rydda opp for lengst!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4935

PostPosted: 31.08.2019 16:08    Post subject: Reply with quote

senador wrote:

Hva tror du skjer når Konradsen, Mike, Adegbenro og Meling er ute? Jeg er sikker på at det blir ikke samme kvalitet inn hvertfall.


Forutenom Mike så har vell SIB vert med å hentet alle disse?
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5501

PostPosted: 31.08.2019 16:21    Post subject: Reply with quote

Alle disse ja. Vanskelig å telle til fire.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2886

PostPosted: 31.08.2019 16:22    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
senador wrote:

Hva tror du skjer når Konradsen, Mike, Adegbenro og Meling er ute? Jeg er sikker på at det blir ikke samme kvalitet inn hvertfall.


Forutenom Mike så har vell SIB vert med å hentet alle disse?

Man kan ikke leve på gamle meritter. Fotball er ferskvare. Troppen blir eldre, ingen FORSTERKNiNGER kommer inn, og Rosenborg blir gradvis dårligere. Vi hentet Maars Johnsen etter at han nærmest tryglet om å komme til klubben, en spiller som ikke forsterker oss i noen særlig grad. Det virker som man leter i blinde. Takket nei til Wilfried Bony, utfra ryktene i avisene, og har speider på mange spisser sies det. Likevel ender man opp med et lån av Maars. Billig akkurat nå, kan bli dyrt på sikt når man må erstatte eldrebølgen og solgte spillere på en gang. I og med at man ikke greier å finne en back, midtstopper eller spiss som forsterker laget i løpet av tre overgangsvinduer. Med taktikken kjøp middelmådige Eliteseriespillere for tosifrede millionbeløp, så vil man måtte Ut med 40-50 millioner når man erstatter Søderlund, Reginiussen, Mike, Meling og Adegbenro med Salvesen, Lode, Bohinen, Aasbakk og Gjertsen!
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 31.08.2019 16:23    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
senador wrote:

Hva tror du skjer når Konradsen, Mike, Adegbenro og Meling er ute? Jeg er sikker på at det blir ikke samme kvalitet inn hvertfall.


Forutenom Mike så har vell SIB vert med å hentet alle disse?


Spiller det noen rolle? Sportsdirektøren må levere i dag og han har ikke kommet med en forsterkning på veldig, veldig lenge. Talenter råtner og forsterkninger kommer ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 31.08.2019 16:24    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det er helt greit å ikke kaste penger etter spillere bare fordi at vi har de. Om det ikke er åpenbare forsterkninger, så kan vi heller beholde de vi har og spare disse pengene til neste vindu. At f.eks. Mathew sier nei p.g.a. lønn viser jo bare at hans motivasjon kommer fra andre ting enn å spille for Rosenborg.

Synes vi sender et tydelig signal om at vi ikke henter spillere og betaler overpris fordi vi har fått noen UEFA-millioner. Tiden da mindre klubber kunne rane oss i overganger er forhåpentligvis forbi. De fucker med feil fam. Orker ikke flere Hovlander for 10-13 mill.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 31.08.2019 16:24    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Montana wrote:
senador wrote:

Hva tror du skjer når Konradsen, Mike, Adegbenro og Meling er ute? Jeg er sikker på at det blir ikke samme kvalitet inn hvertfall.


Forutenom Mike så har vell SIB vert med å hentet alle disse?

Man kan ikke leve på gamle meritter. Fotball er ferskvare. Troppen blir eldre, ingen FORSTERKNiNGER kommer inn, og Rosenborg blir gradvis dårligere. Vi hentet Maars Johnsen etter at han nærmest tryglet om å komme til klubben, en spiller som ikke forsterker oss i noen særlig grad. Det virker som man leter i blinde. Takket nei til Wilfried Bony, utfra ryktene i avisene, og har speider på mange spisser sies det. Likevel ender man opp med et lån av Maars. Billig akkurat nå, kan bli dyrt på sikt når man må erstatte eldrebølgen og solgte spillere på en gang. I og med at man ikke greier å finne en back, midtstopper eller spiss som forsterker laget i løpet av tre overgangsvinduer. Med taktikken kjøp middelmådige Eliteseriespillere for tosifrede millionbeløp, så vil man måtte Ut med 40-50 millioner når man erstatter Søderlund, Reginiussen, Mike, Meling og Adegbenro med Salvesen, Lode, Bohinen, Aasbakk og Gjertsen!


Jepp, er veldig bekymret for denne overprisbetalingen av etablerte spillere i mangel av god jobb som er gjort. Bjørnebye skal ha oversikt over det norske markedet, men han vet knapt hvem som spiller for Ull/Kisa. Det er ikke godt nok!!!
Back to top
View user's profile Send private message
bommel1
Rutinert


Joined: 05 Mar 2017
Posts: 510

PostPosted: 31.08.2019 16:34    Post subject: Reply with quote

Tenk dere SIB i aksjon når han må erstatte 3-4 spillere i løpet av ett overgangsvindu.. Det kan fort bli styggdyrt, og svært norsk - enten av nasjonalitet eller ligatilhørighet.
Back to top
View user's profile Send private message
Rayman
Rutinert


Joined: 11 Aug 2019
Posts: 655
Location: Oslo

PostPosted: 31.08.2019 16:46    Post subject: Reply with quote

SIB uttalte at han må levere da han kommenterte kritikken fra Kjernen. Så en konsekvens av det er at han trekker seg etter dette overgangsvinduet. Det er en skandale at vi ikke har forsterket troppen på to år, og alt vi har hentet de to årene er panikkjøp vi ikke har oversikt over kvaliteten på, samt diverse forsøk på panikkjøp i 10-20-millionersklassen. I starten av sin tid hentet han noen gode spillere som forsterket oss, men det begynner å bli fryktelig lenge siden. I vinter forsøkte vi desperat å forsterke på back, hvorfor er ikke det lenger aktuelt? Vi har jo siden den tid lånt ut to forsvarsspillere.
Back to top
View user's profile Send private message
Huber
Veteran


Joined: 17 Mar 2011
Posts: 2087

PostPosted: 31.08.2019 16:50    Post subject: Reply with quote

Det er i mine øyne bare tre forklaringer dersom det ikke skjer noe mer i dette vinduet:

- Styret er så missfornøyd med jobben SIB har gjort at de nekter han tilgang på midler.
- Det finnes ikke midler i det hele tatt.
- SIB har en fullstendig mangel på kompetanse.
Back to top
View user's profile Send private message
cypern
Proff


Joined: 13 Dec 2006
Posts: 334
Location: Elverum

PostPosted: 31.08.2019 16:54    Post subject: Reply with quote

Bjørnebye står ved siden av meg på en restaurant i Oslo. Bomtur til hovedstaden
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 73, 74, 75 ... 102, 103, 104  Next
Page 74 of 104

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb