Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Feil, det er RBK formasjon fra 1988- 1991, Brandhaug hadde den offensive da.
Kan ikke si meg ubetinget enig. Ja - 88-91 spilte vi med omvendt V og Brandhaug foran, og oppstillingsmessig blir det det samme. Men da var Brandhaug dirigent med to løpere på siden. Nå spiller vi med to sittende "dirigerende" midtbanespillere istedenfor to løpere.
Hvilket jeg ikke har noe imot, men rollene er altså annerledes enn 88-91.
vegran wrote:
Konesseur wrote:
Hvordan ser tabellen ut?
Vi leder serien etter at Coolen tok over. Bra de ble kvitt KÃ¥re.
Jeg tror det er winner takes it all-effekten som slår inn.
Ellers,
Hansen 6
Reitan 4
Hovland 5
Reginiussen 5
Meling 6
Trondsen 7
Lundemo 7
Jensen 8 (+1 for målet)
Bendtner 5
Søderlund 4
Levi 5 (+1 for frisparket) _________________ Embrace science - resist ignorance
Posted: 04.08.2018 22:00 Post subject:
HAhaha den er kruttsterk Hoven Evland! _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Kjekt å se en trener som ikke bruker et eneste defensivt bytte på 2-1 slik vi har blitt vant til. Med Kåre ved roret så hadde Gersbach eller Serbecic kommet inn rundt 70-75 spilte minutter for å safe inn seieren.
Trondsen og Lundemo er Norges beste midtbaneduo. Vi ser at de er vant til å spille med en makker sentralt i midten. Meget god kamp av begge to. De koste seg der de fikk diktere og styre kampen.
Men: De er ingen sentral anker i en treer på midtbanen.
En ny sentral midtbaneanker må vi uansett ha.
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4066 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
Posted: 04.08.2018 22:31 Post subject:
Ble kamp på meg og guttungen i dag også gitt, herlig å se den nye rytmen i laget, men vi satt litt håpløst til bak målet så vi fikk ikke med oss så mye av de første to målene dessverre. Noen som føler for å lage en liten gif?
Av det jeg fikk med meg i allefall så var midtbane trioen meget bra i dag. Generelt godt nivå vil jeg si på alle. Det som skuffer litt som vanlig er hvor tregt det ofte går når vi nærmer oss 16 meteren til motstanderen, svært lite rytme til tider og alt for mye på tvers og selv bakover gjør at det egentlig ganske sjeldent blir skikkelige avslutninger. Savner også flere skudd ala Trondsen i dag. Renner tiden ut for et godt angrep så dra til. Keepere i ES er ikke akkurat Hansen kvalitet (om en ser bort fra alle sykdommene som gjør han til ES klart dårligste kjøp da naturligvis).
Alt i alt svært positiv kamp sett fra 1 meter over matta bak målet. Elsket også forøvrig byttene. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
[ Ja - 88-91 spilte vi med omvendt V og Brandhaug foran
Tja, den ene indreløperen var alltid på vei gjennom og han andre la gjennombrudd stikkpasninger til en hurtig liten ving. Midtspissen av type møtende spiss lå ofte tilbaketrukket og la også stikkpasninger. I praksis lå brandhaug ofte ganske lavt og la gjennombruddspasninger, og han var vel aldri den som jobbet hardest hjemover.
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4066 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
Posted: 04.08.2018 22:55 Post subject:
Ordnet seg med oppsumering...
https://video.eurosport.n...ideo.shtml _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
Posted: 04.08.2018 23:35 Post subject:
Fikk ikke sett kampen, men forstÃ¥r av kommentarene her inne at det var en bra kamp 👍😊
Jeg kan ikke fatte at det ikke kan gå an å sette opp en poll med ordentlige navn... _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Koste meg skikkelig med kamp i dag. Synes vel egentlig Ranheim slapp ganske billig, mye grunnet en god keeper. Dropper børs, men har et par-sju betraktninger.
EDR gjør en god kamp - gi gutten mye mer spilletid.
Bendtner gir meg skikkelige Prica- vibber. Må få fart på beina. Gåfotball er ikke nok, selv om man er genial.
Midtbanen er fantastisk i dag, sammenliknet med alt jeg har sett av de samme gutta i lang tid.
Forøvrig et sjakktrekk av den flygende hollenderen å ta fra Spettet slalåmskoa. God kamp av Søderlund. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest