View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
jorji Rutinert

|
Posted: 31.07.2018 12:32 Post subject: |
|
|
Wild guess;
Paulo Bento. Spiller 4-3-3/4-2-3-1
Tidligere trener for Sporting CP (1.93 snitt), Portugal og Olympiakos (poengsnitt 2.15).
https://bleacherreport.co...s-portugal
Står uten jobb etter et kortere opphold i Kina. |
|
Back to top |
|
 |
digre Proff
|
Posted: 31.07.2018 12:33 Post subject: |
|
|
Jeg har en mistanke om at det er Coolen som er mannen vi skal ha.
Helt siden Bjørnebye kom inn, har klubben handlet i forkant av salg. Det har ført til at erstatteren kjenner medspillere og formasjon før de skal ta over. Jeg tror også det var tanken med å signere Søder nå, men at Bendtner ikke har gjort seg attraktiv nok med årets spill. Jeg liker tankegangen.
Da Coolen kom, syntes jeg det var en merkelig signering. Ikke fordi han ikke hadde merittene, men at en med hans cv valgte å bli akademisjef hos oss. Når du legger at klubben flere ganger har vist til «den nedrelandske modellen», tror jeg dette har vært planen siden før jul.
Men siden Kåre er en så likendes herremann, måtte skiftet skje gradvis. Derfor er Coolen midlertidig trener midlertidig.
Jeg har ingen kilder annet enn mitt eget lille hode, men jeg kan jo tweete det slik at det står på twitter... |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 31.07.2018 16:07 Post subject: |
|
|
Nei, Coolen har meritter som en som en som avansert internt men som har skuffet, og så har vært i drift fra klubb til klubb. |
|
Back to top |
|
 |
NC Proff
|
Posted: 31.07.2018 17:55 Post subject: |
|
|
Snakket med en kar under treninga på Lerkendal i dag som hevdet at han kjente NAE personlig og at hans innspill til styret ang ny trener var klokkeklart.
Trond Sollied var hans klare anbefaling, hadde visstnok god orden på det personlige livet sitt og er det beste alternativet til å ta over. _________________ Hate Molde by! |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 31.07.2018 19:58 Post subject: |
|
|
Snakket med Conte tidligere idag. Viste han videoen fra Milan - RBK på San Siro. Han blir garantert presentert i pausen i morra. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 31.07.2018 19:59 Post subject: |
|
|
Må høre med UEFA om vi kan forlenge pausen i morgen, mange som skal presenteres. |
|
Back to top |
|
 |
Altitude Rutinert
|
Posted: 31.07.2018 21:12 Post subject: |
|
|
NC wrote: | Snakket med en kar under treninga på Lerkendal i dag som hevdet at han kjente NAE personlig og at hans innspill til styret ang ny trener var klokkeklart.
Trond Sollied var hans klare anbefaling, hadde visstnok god orden på det personlige livet sitt og er det beste alternativet til å ta over. |
Kjør på! Har ønsket Sollied tilbake til RBK siden 1998.
Evt. får vi nøye oss med Zidane eller Wenger. Går greit det også. |
|
Back to top |
|
 |
Altitude Rutinert
|
Posted: 31.07.2018 21:14 Post subject: |
|
|
TottoD wrote: | Ronald Koeman skal visstnok vært på intervju om jobben, men skal være uaktuell nå. Høres helt sykt ut. |
Hvor har du denne informasjonen fra?
Høres jo ganske vilt ut hvis vi drar et slikt navn opp av hatten. |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1049 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 31.07.2018 21:15 Post subject: |
|
|
En ting er ihvertfall sikkert. Trond Sollied bør være eneste nordmann som er aktuell. Men vi får vel håpe på Laudrup vel. (?)  _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 31.07.2018 21:23 Post subject: |
|
|
Hva har egentlig Sollied vist etter 2005?
Jeg sliter virkelig med å forstå hvorfor så mange vil ha han inn. |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

|
Posted: 31.07.2018 21:25 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | Hva har egentlig Sollied vist etter 2005?
Jeg sliter virkelig med å forstå hvorfor så mange vil ha han inn. |
Jeg vil ikke ha Sollied. Men om noen nordmenn er aktuelle så kan det ikke være noen andre enn han. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 31.07.2018 21:27 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner heller ikke denne Sollied-fascinasjonen. Disse rapportene om at han er i toppform tar jeg også med en klype salt. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.07.2018 21:29 Post subject: |
|
|
tombur wrote: | En ting er ihvertfall sikkert. Trond Sollied bør være eneste nordmann som er aktuell. Men vi får vel håpe på Laudrup vel. (?)  |
Hvorfor i alle dager skal vi håpe på en Laudrup, som spiller en helt annen type fotball enn det vi vil se? Sollied forstår jeg hvorfor folk vil ha, for vi over 30 husker hvor bra han har vært, men Laudrup? Det gir absolutt ingen mening. |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

|
Posted: 31.07.2018 21:32 Post subject: |
|
|
Tror Laudrup er godt kjent med 4-3-3.  _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 31.07.2018 21:36 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | tombur wrote: | En ting er ihvertfall sikkert. Trond Sollied bør være eneste nordmann som er aktuell. Men vi får vel håpe på Laudrup vel. (?)  |
Hvorfor i alle dager skal vi håpe på en Laudrup, som spiller en helt annen type fotball enn det vi vil se? Sollied forstår jeg hvorfor folk vil ha, for vi over 30 husker hvor bra han har vært, men Laudrup? Det gir absolutt ingen mening. |
Laudrup har vel heller ikke bevist noe som trener heller. Bortsett fra å ha vært en trenernomade. Swansea, klubb i qatsar/emiratene, spartak moskva, las palmas?? Uansett så har han vel ikke fått til helt det store. Fikk vel mye ressurser i Spartak Moska uten å takle det.. men men..
Skjønner lite av fascinasjonen av Laudrup som trener. Han seiler nok mer på sitt navn _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 31.07.2018 21:40 Post subject: |
|
|
SeG wrote: | Jeg skjønner heller ikke denne Sollied-fascinasjonen. Disse rapportene om at han er i toppform tar jeg også med en klype salt. | og en båt lime? |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 31.07.2018 21:44 Post subject: |
|
|
niccolai wrote: |
Skjønner lite av fascinasjonen av Laudrup som trener. Han seiler nok mer på sitt navn |
Det er ikke hvilket som helst navn heller da. Hadde det ikke vært for Maradona ville han nok vært regnet som verdens beste spiller i sin generasjon. |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 31.07.2018 21:46 Post subject: |
|
|
BjarneS wrote: | niccolai wrote: |
Skjønner lite av fascinasjonen av Laudrup som trener. Han seiler nok mer på sitt navn |
Det er ikke hvilket som helst navn heller da. Hadde det ikke vært for Maradona ville han nok vært regnet som verdens beste spiller i sin generasjon. |
Vet hvem Laudrup er. En legende i La Liga og Serie A.
Snakker om treneren Laudrup. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
Posted: 31.07.2018 21:54 Post subject: |
|
|
Lokk denne mannen med en ordentlig jakke og Bendtner-reunion! |
|
Back to top |
|
 |
jubajuba Rutinert

|
Posted: 31.07.2018 21:56 Post subject: |
|
|
#WengerIn |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.07.2018 22:04 Post subject: |
|
|
tombur wrote: | Tror Laudrup er godt kjent med 4-3-3.  |
Du kan rulle så mye du vil med øynene. Han er ingen 4-3-3-trener, så hvorfor i alle dager skal vi ønske å hente han? En med stort navn, dårlige resultater og en helt annen fotballstil enn det vi skal spille. Høres ut som noe Vålerenga eller Brann kunne ha gjort. |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

|
Posted: 31.07.2018 22:13 Post subject: |
|
|
Imotsetning til Konneseur så klarer jeg å innrømme når jeg tabber meg ut... Jeg vet ærlig talt ikke særlig mye om Laudrups trener-karriere...... Antok bare at han var en 4-3-3 trener med balast fra en rekke klubber.... - Vi må selvfølgelig ha en 4-3-3 trener i klubben. Litt flau akkurat nå og må gjøre hjemmeleksa neste gang før jeg bruker skrive-labba.  _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 31.07.2018 22:22 Post subject: |
|
|
Haha, folk nevner Wenger og det hadde vært en drøm. Friste han med et siste eventyr i nord, mulig han hadde vært mer interessert i det enn et år eller to i emiratene/Kina. Jeg mener, han har ikke mer å bevise og penger nok til både seg selv og etterkommerne. Viktigst av alt, han står for underholdende fotball  |
|
Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
Posted: 31.07.2018 22:29 Post subject: |
|
|
libido wrote: | Haha, folk nevner Wenger og det hadde vært en drøm. Friste han med et siste eventyr i nord, mulig han hadde vært mer interessert i det enn et år eller to i emiratene/Kina. Jeg mener, han har ikke mer å bevise og penger nok til både seg selv og etterkommerne. Viktigst av alt, han står for underholdende fotball  |
I tillegg kunne han helt sikkert brukt Arsenal-koblingen for det det er verdt, og signert noen brukbare U23-spillere på lån eller noe! |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 31.07.2018 23:35 Post subject: |
|
|
Ble ikke Buvac å Chivirella, Ble Wenger/Henry som tok med seg Iwobi, Maitland Niles og Reis Nelson ^^ DA hadde vi hatt ny back og nye vinger - Drøm versjon 34  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
|