| View previous topic :: View next topic |
| Var det riktig av Hareide å vrake Skammelsrud? |
| Ja! |
|
14% |
[ 2 ] |
| Nei! |
|
85% |
[ 12 ] |
|
| Total Votes : 14 |
|
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 12.11.2002 16:42 Post subject: |
|
|
Skammels blir kaptein i kveld
Erik Hoftun hedrer Bent Skammelsrud på sin egen helt spesiell måte i kveld, nemlig ved å gi ham kapteinsrollen i hans aller siste kamp.
Les mer: Skammels kaptein i kveld
Jeg synes dette var veldig bra gjort av Hoftun. Har tenkt på mange måter Skammels kan hedres på i kveld, men å gi ham kapteinsbindet var ikke noe jeg kom på. All ære til Erik! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.11.2002 16:51 Post subject: |
|
|
Stabæk Support tar for øvrig farvel med en RBK-legende i dag - bra skrevet for øvrig:
SÃ¥ er den vemodige dagen kommet
En RBK-legende har sin siste dag på jobben i dag. En bauta, ankeret, stjerne i showet - ordene tar aldri slutt.
Og i dag skal vi ikke ironisere eller kødde med den tidligere RBK'eren. Det er en fantastisk epoke som nå er over. Vi kjenner vemodet sige på, men mest av alt er vi bare takknemlige for alt han har gitt oss.
Så får vi håpe han får noe nytt å fylle livet sitt med, Bjørn Otto Bragstad - nå som karrieren i Derby er over.
Link til artikkelen |
|
| Back to top |
|
 |
Ludakris Senior
|
Posted: 20.11.2002 22:26 Post subject: Har RBK lurt Bent? |
|
|
Hørte på sporten i kveld at Bent bare får ca 50% stilling i RBK. Rune Bratseth sier at den jobben de hadde tenkt til Bent ikke er mer en ca halvstilling.
Bent sier at han føler seg litt lurt, og vil se seg om etter noe helt annet dersom ikke han får 100% jobb.
Virker som om herrene i dress ikke har vært helt klar i hvilken rolle de har tiltenkt Bent, ettersom dette skjer nå.
Ville vært veldig synd om vi mister Bent helt i RBK-miljøet.
I såfall minker tilliten til Bratseth og Hareide betraktelig! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.11.2002 13:57 Post subject: |
|
|
Må vel si at det er måten dette har blitt gjort på, som er det verste. Bent Skammelsrud har forespeilt seg en fulltidsjobb på Brakka, men får plutselig beskjed om at kun en halvtidsjobb er aktuelt...
Det faktum at Bent dermed kanskje ikke blir værende i Rosenborg-miljøet er selvfølgelig veldig trist, men heller ikke RBK kan brødfø absolutt alle tidligere spillere. For tida er både Eggen, Ola By, Bratseth, Ivers, Sunde, Brandhaug, Jamtfall og Rambo ansatt i klubben - med andre begynner det nok å fylles opp av gamle stjerner... |
|
| Back to top |
|
 |
Imingen Junior
|
Posted: 21.11.2002 20:24 Post subject: |
|
|
Åge Hareide har som sagt gjort en feil, og nå kommer jaggu meg en til. Først blir Bent nærmest sparket ut av Rosenborg, og nå ser det ut som det ikke blir jobb innen klubben. Etter min mening er det ikke Bent som skulle lete etter ny jobb, men en sunnmøring ved navn Åge Hareide.
Spørs om Hareide har miset tilliten i Rosenborg, både av oss og kanskje spillere??????? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.11.2002 00:19 Post subject: |
|
|
I løpet av torsdagen har situasjonen bedret seg for Skammelsruds vedkommende. Hans møte med Rune Bratseth resulterte i at Rosenborg nå vil gjøre alt de kan for å få til en 100% stilling til Skammelsrud når hans kontrakt som spiller går ut ved nyttår.
- Vi får undersøke hva vi får til. Markedsavdelingen kan kanskje få bruk for Bent og det er ikke umulig at de har. Nå er i hvert fall den sportslige biten på plass og det er alle fornøyd med, sier Bratseth.
Hovedpersonen selv er svært glad for at alt nå ser ut til å gå i boks. Han tror at en jobb i markedsavdelingen kan være interessant.
- Å bli en del av for eksempel sponsorvirksomheten er noe som kan være aktuelt. Det blir en ny utfordring i en ny rolle for meg, men jeg har tro på at det skal gå bra. Min styrke er å jobbe i team, og det vil jeg tro det skulle være behov for både i Rosenborg andre steder, sier Bent Skammelsrud.
Les mer: «Alt ordnær sæ» for Skammels?
Dermed blir nok Skammelsrud værende på Brakka...  |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 22.11.2002 14:00 Post subject: |
|
|
Jepp! Nå blir Bent og se på brakka!  |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 29.12.2004 05:52 Post subject: |
|
|
satt å mimret litt tilbake til når eggen og skammels til farvell med lerkendal stadion. hvilken sang ble spilt over høytalerene da ? huskerj eg satt med tårer i øynene..
hehe. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.12.2004 13:53 Post subject: |
|
|
Video m/ lyd: Eggen og Bent hylles
Elvis står for musikken: Cant't Help Falling In Love  |