| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.09.2006 18:46 Post subject: |
|
|
Jeg synes Koppinen og Basma har vært god i de siste kampene jeg. eneste unntaket er Sandefjord. Synes begge har virket trygg og god i pasningsspillet. Micke derimot, bør benkes nå. Han blir stadig mer utrygg og gjør flere feil. Følte meg straks tryggere når Ståle kom inn. Ståle bør få starte mot Lyn. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 29.09.2006 19:02 Post subject: |
|
|
Basma var den spilleren som ryddet opp mot TIL, mens Koppinen sleit litt mer. Dorsin er jeg enig i at har hatt en nedtur de siste kampene, mye dårlige klareringer, og sliter litt mer defensivt enn han har gjort tidligere i år, også dødballene har vert svake den siste tiden.
Stemmer for Strand - Basma - Beto - Stensaas på søndag. Dorsin kan ha godt av litt hvile. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 29.09.2006 22:18 Post subject: |
|
|
Helt enig angående Dorsin når det gjelder dødballer og hvile. Men jeg synes da ikke han har vært elendig. Jeg forstår ikke hva dere forventer av spillerne i RBK, høres ut som at de må være av verdensklasse for å spille.
Dere forventer kanskje for mye?
Synes Dorsin var okey igår, var med fremover flere ganger men ble desverre aldri brukt, men elendig var han da ikke... _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 29.09.2006 22:39 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Liker likevel å møte lag som Lyn, Odd og Glimt, som vi historisk sett har hatt et godt grep på. RBK bryr seg gjerne ikke om statistikken, men det ligger ofte i bakhodet på motstanderen. |
Hadde vel ikke så godt tak på dem ifjor (3-2 tap borte, 0-1 tap hjemme) _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.09.2006 22:41 Post subject: |
|
|
| Nei, men i fjor var annerledesåret. Før det hadde vi ikke tapt mot Lyn siden 1968. |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 29.09.2006 22:43 Post subject: Re: Laget mitt |
|
|
| Konesseur wrote: | | Tettey (Skjelbred fra 35 min), Riseth, Sapara |
Hvis Tettey skal spille fra start, bør han få spille en hel omgang, for hvis laget gjør det dårlig, og du blir byttet ut, før omgangen er ferdig, uten å være skadet, er det den værste følelsen man kan få, Eguren ble jo kjempesur når han ble byttet ut etter halvtimen. (Husker ikke hvilken kamp) _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 29.09.2006 22:44 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Nei, men i fjor var annerledesåret. Før det hadde vi ikke tapt mot Lyn siden 1968. |
Stemmer vel det, og man må også tenkte slik, at Rosenborg kjørte over lyn på Lerkendal, men "stang ut" sesongen var et faktum, og alt gikk imot. =\ _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 29.09.2006 22:45 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | | Jeg forstår ikke hva dere forventer av spillerne i RBK, høres ut som at de må være av verdensklasse for å spille. |
OT, men du er provoserende vinglete i meningene dine Tab. Når jeg sier det er synd at vi ikke fikk Håland blir jeg nærmest ledd av fordi jeg "tar til takke med middelmådige spillere, mens du forventer kvalitet". Nå er det andre som er for kravstore fordi de mener at Dorsin spilte dårlig.
Meeen, forstår jo at det blir vanskelig å være konsekvent når man poster 45789 innlegg hver dag.  |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 29.09.2006 23:26 Post subject: |
|
|
Det er det jeg mener med innleggene deres (ikke Kun deg), når man leser gjennom trådene Odd-RBK og RBK-TIL så er det svartmaling deluxse. Jeg fatter ikke, det høres ut som at vi har kjøpt en verdensstjerne og så spiller så elendig som en spiller i den norske 4 divisjonen.
Ã…ssen fikk du den tallrekken? For den stemmer jo!
Noen Lyn-minner!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 29.09.2006 23:42 Post subject: |
|
|
Jeg var sikker på det at når "helvetesuka" starta med Oddkampen at vi tar maks 7 påeng på de 3 kampene.Står fortsatt på det samme.Det vil være en megaprestasjon om vi greier det  |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 30.09.2006 02:09 Post subject: |
|
|
Synes Basma har gått tilbake til gamle synder i de siste par kampene, men han hadde en god periode før det så får vel bare håpe at den dårlige formen i det siste er et blaff og ikke omvendt.
En ting er sikkert (vel kanskje ikke sikkert, men ihvertfall sannsynlig - ifølge meg), midtforsvaret kommer til å slite med Edu og/eller Bala. Bombesikkert! _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.09.2006 02:12 Post subject: |
|
|
| Edu spiller sannsynligvis ikke, da. Bala er jeg ikke så bekymret for. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 30.09.2006 10:40 Post subject: |
|
|
| skjæringen wrote: | Jeg var sikker på det at når "helvetesuka" starta med Oddkampen at vi tar maks 7 påeng på de 3 kampene.Står fortsatt på det samme.Det vil være en megaprestasjon om vi greier det  |
Nå når vi har kommet så langt ut i denne "helvettesuka" som du kaller det, så synes nå jeg at alt annet en seier mot Lyn er en nedtur. Vi har nå en kjempe mulighet på å ta tre poeng pga av at halve Lyn forsvaret er ute og Edu sannsynligvis ikke kan spille.
Får bare håpe at gutta har kommet seg ned på jorda etter TIL kampen og er klar for en tøff kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 30.09.2006 11:02 Post subject: |
|
|
Alt annet enn 3 poeng mot Lyn er en skuffelse. RBK er pr. idag et mye bedre lag enn Lyn og har vist i høst at de kan slå alle.
Nå lukter de gull og er i flytsonen og har en Steffen Iversen i toppform...OG kampen spilles på Lerkendal!!
Dette KAN simpelthen ikke gå galt. Hvis så skjer er det fordi RBK undervurderer Lyn, slik de gjorde mot Sandefjord. |
|
| Back to top |
|
 |
Dominic Junior
|
Posted: 30.09.2006 11:18 Post subject: |
|
|
| Enig med Brady her, Koppinen er jo en tragedie! Han kommer til å lage mye trøbbel mot Lyn! |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 30.09.2006 13:32 Post subject: |
|
|
| Koppinen er for ustabil i sine prestasjoner. I det ene øyeblikket er han kanon, men i det andre så plasserer han seg feil og slår håpløse støttepasninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 30.09.2006 13:48 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | Hvike stoppere spiller Lyn med når de hverken har Lustü eller Berntsen?'
Fælt å si det, men denne kampen føler jeg vi bør ta greit. |
Kim Madsen, en 17 åring, som spiller både på U-17 og U-18 landslaget (sammen med Steffen Mathisen, som har spillt på U-18 og U19 landslaget i år) tar helt sikkert den ene stopperplassen, den andre kan bli Gislason..
De har spillt sammen før i år, da Lyn manglet alternativer....... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.09.2006 18:53 Post subject: |
|
|
| Ifølge Papir-VG spiller Edu i morra. Skulle gjerne unngått ham. |
|
| Back to top |
|
 |
dreast Junior
|
Posted: 30.09.2006 18:55 Post subject: |
|
|
| får håp VG tar feil, og at Gislason itj spille i nærheten så bra som det han gjor mot Lillestrøm. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.09.2006 19:30 Post subject: |
|
|
| Det var Henning Berg som sa det til VG. Altså ingen spekulasjoner. |
|
| Back to top |
|
 |
Vasset Junior
|
Posted: 30.09.2006 19:35 Post subject: |
|
|
| Gruer meg til å få se Basma - Koppinen møte Edu. Får håpe at kampformen til Edu er påvirket av skaden. |
|
| Back to top |
|
 |
Davy Wathne Senior

|
Posted: 30.09.2006 19:40 Post subject: |
|
|
Men Henning Berg ble jo intervjuet direkte på Sport å Spill på tv2 zebra. Og da tvilte han på at han ble klar. så ikke vet jeg. _________________ Rosenborg Ballklub <3 |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 30.09.2006 19:40 Post subject: |
|
|
Yup, vi får bare håbe at han ikke er i stor form eller at skaden bliver slået op. Jeg er heller ikke i tvivl om at Basma/Koppinen får kjørt sig mot Edu. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.09.2006 19:50 Post subject: |
|
|
| OK. Så ikke Sport&Spill. Enten driver Berg med lurerier; at Edu "plutselig" spiller likevel, eller så har VG feilsitert ham. |
|
| Back to top |
|
 |
|