View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
KitWalker Veteran

|
Posted: 12.05.2018 08:57 Post subject: |
|
|
Latterlig å påstå at Bendtner virker lat og uinteressert. Fyren spiller om VM-plass!
Tror dere Hareide tar ut Bendtner kun på navnet? |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.05.2018 11:19 Post subject: |
|
|
Hvis han tar ut Bendtner så er det i alle fall ikke på grunn av de sportslige prestasjonene i år. De hadde muligens holdt til uttak på Finlands landslag. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 12.05.2018 13:58 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Latterlig å påstå at Bendtner virker lat og uinteressert. Fyren spiller om VM-plass! |
Bryr meg ikke hva eller hvem han spiller for. Han virker lat og uinteressert. Om Hareide tar han ut er det kun pga navn og historikk, ikke på grunn av prestasjoner siden forrige landskamp. Det er milevis unna VM-nivå. Samme gjelder også for Jensen, og han er nok mer i reell fare for å bli vraket. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 12.05.2018 14:32 Post subject: |
|
|
Så er vel kanskje Bendtner ikke førstemann som bretter opp ermene og tar tak i kampen, heller. I et mesterskap for landslaget er nok æren litt lenger fremme, og det er vel liten tvil om at laget rundt ham fungerer bedre. Bendtner er kapabel til å levere på høyt nivå, men Rosenborg anno 2018 er ikke stedet for optimal utfoldelse, grunnet laget først og fremst, men også spillertype.
Som sagt tidligere er det imidlertid lite vits i å diskutere enkeltspillere og deres form(kurve) i dagens Rosenborg-lag. Når så å si ingen leverer bra og ingen relasjoner sitter, er det ikke spillermateriell skoen trykker på. For meg er Jensen lagets kanskje største sykdomstegn; når en av tidenes hærførere og premissettere i norsk fotball er omtrent usynlig i hele kamper og flere kamper på rad, er noe råttent. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.05.2018 17:50 Post subject: |
|
|
- Det har været stort for mig at vende tilbage på landsholdet, for det lå langt væk for mig på det tidspunkt, hvor jeg havde tanker om at stoppe med at spille fodbold.
- Jeg havde ikke niveauet til landsholdet, da jeg kom til Rosenborg. Men efter udviklingen her har jeg kunnet sige, ’okay, jeg er god nok.’ Nu kan jeg se på de andre spillere, der er i spil til en plads i angrebet på landsholdet, og sige, ’jeg skal med – jeg kan bidrage med noget’, siger Nicklas Bendtner.
Læs mere: Bendtner: ’I Rosenborg har jeg fundet mig selv – og vejen til VM’
Han snakker også om neglelakken i et av klippene. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 13.05.2018 21:33 Post subject: |
|
|
To mål for Rosenborg på 9 kamper og 25 avslutninger - er det bra nok? Vil han klare å komme seg på landslaget med en såpass svak seriestart. Det er jo i Eliteserien han gjør det såpass svakt - ikke PL.. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 13.05.2018 21:50 Post subject: |
|
|
Selvsagt langt fra bra nok, og han er jo ikke med og kjemper om startelver-plass. Så da er han tenkt som en man kan sette på og håpe har dagen om man ser man trenger endring i spillet. I tillegg er Bendtner en spiller veldig mange dansker har sterke meninger om, og Hareide vil sannsynligvis få mye mer pes om han ikke blir med enn om han blir med. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 13.05.2018 22:12 Post subject: |
|
|
Han har vel også gjort det bedre på landslaget enn i klubbfotball? Hadde vært århundrets nedtur om han ikke blir tatt ut. Tror han kan gjøre det bedre der enn for oss - så får vi også sjansen til å få litt penger for ham. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.05.2018 19:50 Post subject: |
|
|
I mange år har 30-åringen (...) benyttet seg av Thomas Jørgensen når det har vært skadetrøbbel. Fysioterapeuten eier selskapet Protreatment, og klinikken i Dragør utenfor København tar imot en rekke profilerte fotballbein. Der var Bendtner i tre dager, og fikk behandlinger på kneet i opp mot åtte timer daglig. Torsdag og fredag trente han for fullt med RBK igjen – og regner seg altså for å være 100 prosent klar.
BÃ¥de til Brann-kampen. Og til VM.
– Når man er i en klubb, og samtidig har en skade man jobber for å bli kvitt, kan det være vanskelig å få jobbet med skaden i for eksempel seks timer om dagen. Man har to-tre fysioterapeuter i klubben, som har et helt lag å forholde seg til. Da er det fint å kunne dra hjem å få gjort de tingene jeg ønsker, enten det er klokken ti om morgenen eller klokken ti om kvelden, sier Bendtner – og legger til:
– Jeg hadde behandlinger på mellom seks og åtte timer hver dag, med personer jeg kjenner godt. Det var flere landslagsspillere der, som Simon Kjær og Andreas Bjelland. Vi jobbet også sammen om noen ting, og det var fint.
Les mer: Bendtner dro til spesialist i Danmark og ble behandlet åtte timer daglig
– Jeg er 30 år og har alltids litt vondt, fleiper dansken.
– Nei, det går fint. Jeg har en fin kropp nå.
Les mer: – Har ikke tenkt tanken på at jeg ikke blir tatt med i VM-troppen |
|
Back to top |
|
 |
kristoffer99 Senior
|
Posted: 25.05.2018 23:15 Post subject: |
|
|
Brødsmula wrote: | For en patetisk signering.
Kommer til å bli tidenes flopp. |
 |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 26.05.2018 14:54 Post subject: |
|
|
Viktig å ta med at Hareide med andre ser litt bak faktisk resultat.
Bendtner har en X-faktor som ingen andre i norsk fotball har, og særdeles få ellers i norden generelt.
I tillegg er det ingen hemmelighet at han ikke akkurat har fått servert så veldig mye av vingene våre, eller bare det faktum at han faktisk har måtte spille ving selv. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 26.05.2018 15:55 Post subject: |
|
|
Når han har så fri rolle at han plutselig befinner seg på midtbanen og på kant så er det vanskelig å bli servert. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.05.2018 14:13 Post subject: |
|
|
Ingen som har kommentert tatoveringa ennå?  |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 27.05.2018 14:22 Post subject: |
|
|
Haha, den var jaggu Martnan-cheesy! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 27.05.2018 16:30 Post subject: |
|
|
https://www.tv2.no/sport/9877702/
''Mange er spente på om Bendtner kommer med i troppen''
Er det egentlig tilfellet? Jeg er 100% sikker på at han kommer med. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 27.05.2018 16:42 Post subject: |
|
|
Tror egentlig han er ganske sikker. Bendtner har så høy stjerne i Danmark at fallhøyden til Hareide blir voldsom om han ikke tar han med, og de ikke lykkes. |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 27.05.2018 16:46 Post subject: |
|
|
Blir nok mer spennende om Mike kommer med. |
|
Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 27.05.2018 16:58 Post subject: |
|
|
kristoffer99 wrote: | Brødsmula wrote: | For en patetisk signering.
Kommer til å bli tidenes flopp. |
 |
Fått den velfortjent dratt opp noen ganger nå. Jeg tror jeg bevisst overdrev en smule, men OK, jeg var skeptisk, ingen tvil om det  |
|
Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 27.05.2018 22:13 Post subject: |
|
|
Bare å krysse fingrene for at Bendtner rekker VM nå. En sur Bendtner som misser VM og som Kåre «MÅ» bruke kan koste oss veldig dyrt! _________________ Alfredbørs 1-10: 8 |
|
Back to top |
|
 |
Matt Proff
|
Posted: 27.05.2018 22:56 Post subject: |
|
|
Fryktelig synd vist han skulle miste VM. |
|
Back to top |
|
 |
Toillbaill Junior
|
|
Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 28.05.2018 13:03 Post subject: |
|
|
Han kommer til å rekke VM. Herre går bra. _________________ Herre går bra? |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 28.05.2018 14:04 Post subject: |
|
|
Seriøst? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 28.05.2018 17:38 Post subject: |
|
|
Personlig synes jeg Bendtner har hatt en dårlig vår, sammen med resten av laget selvsagt. I fjor hadde jeg mer tålmodighet, tatt i betraktning hvor lite han hadde spilt det siste året. Nå har han en hel sesong og en sesongoppkjøring bak seg, og virker rett og slett tidvis umotivert og slapp. Synes heller ikke han klarer å briljere på samme måten som i fjor med vakre nedtak, medtak, flikker og pasninger. Stadig vekk dårlige touch og uprovoserte feilpasninger. I tillegg synes jeg det begynner å bli mye diva-takter med veldig mye reising på fritiden, særbehandling av fysioterapeuter i København m.m. Per nå kan jeg ikke forstå at noen storklubber skulle ville kjøpe han i sommervinduet basert på det han har prestert i år, og han virker i hvert fall ikke for god for Eliteserien som mange har antydet tidligere. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
|