| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 28.09.2006 00:13 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | jeg er spent på om han fortsetter og skryte av elendige kamper. |
Det var dette jeg hatet mest med ham!!
Ellers har han gjordt noe bra, men LitjEggen hva lovte PMH i pressekonferansene??
Og i punkte så sa han jo selv at de ville prøve ut ting og feilet før noe ble bestemt. Synes egentlig det var litt arogant å tro at man kan feilet i hele vår-sesongen og deretter tro at man kan vinne seriegull. Ellers så kvittet han seg jo med Helstad og Frode Johnsen og dermed skapte han mindre konkuranse om plassene, dette har jo gitt Iversen et sikkerlig løft.
Tv2Sporten spekulerer nok en gang om PMH og hans fremtid
i RBK. Ledelsen med Terje Svendsen, Nils Skutle og Rune
Bratseth hadde vistnok hemmlige møte(r) med Per-Mathias
Høgmo. Møte ble vist betenget fruktbart og begge parter var
meget positivte. Og Tørum har bedt Høgmo og klubbledelsen
om å slippe å være med på diskusjon åssen hans rolle i RBK
vil bli etter at Høgmo nå har kommet tilbake.
Tørum ønsket også at møte skulle holde "tett" mellom partene. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 28.09.2006 09:14 Post subject: |
|
|
Sånn skal det være, Roar! Stå på krava!
Selvfølgelig skal spillerne ha et ord med i laget. Men er det bare jeg som tolker dette som et misstillitsutspill ovenfor Høgmo? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.09.2006 09:46 Post subject: |
|
|
Her er det en mer direkte kritikk fra Roar Strand av hvordan Høgmo ledet treningene:
http://fotball.adressa.no...e65654.ece
Når sjefen nå er tilbake som hovedtrener etter en assistent med kanskje åtte strake serieseire, ser ikke Strand noen grunn til forandringer i spillestil og roller utpå banen.
- Hvorfor forandre suksessoppskrift? svarer han.
- Hva konkret har skjedd etter at Tørum overtok?
- Folk har fått litt mer tillit, tror jeg. Vi slanket stallen med to-tre spillere, og etter det har folk hevet seg gjennom mer spilletid og følelsen av å bli satset mer på, forklarer han.
Samtidig legger han til at det har vært mye mer fokus og trening på offensiv samhandling.
- Vi har fått inn bevegelsene. Det ser kanskje lett ut på trening mot plastfigurer, men i forhold til kamp kan det være vanskelig.
- Hva var det Per-Mathias fokuserte på da?
- Det ble alt på en gang egentlig. Men husk at da var det også mange folk på treninger, noe som gjør det vanskeligere, sier Strand, som likevel mener den flyten og nærmest fast oppstilling er den store forskjellen.
- Er du redd for at Høgmos inntreden kan skape urolighet i spillergruppen?
- Det vet jeg ikke. For min egen del er det ikke noe problem, men jeg kan ikke svare for andre. Jeg håper på en fin overgang, og at det ikke blir noe problem, sier Strand.
|
|
| Back to top |
|
 |
pshyconaut Junior
|
Posted: 28.09.2006 11:27 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner ikke helt dette.... sitter ikke Roar i den delen av spillergruppen som ville ha PMH tilbake?
Det høres jo ikke akkurat sånn ut her.. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.09.2006 21:10 Post subject: |
|
|
| Etter kampen ble Skjelbred intervjuet på storskjermen. Han trakk frem laginnsatsen og gode trenere som grunnen til at det ble seier. Jeg vet ikke om det betyr noe i denne sammenhengen, men han sa jo ihvertfall det. Mulig det kunne vært en slags Freudian slip i forhold til trenerspørsmålet.. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.09.2006 21:14 Post subject: |
|
|
| Det er hinting hele veien fra spillere. Kanskje et lønnlig håp om at det kan være med å presse frem at Høgmo får en litt annen rolle enn hovedtrener, noe spillerne sikkert er klar over at styret har forsøkt å presse frem (ifølge TV2). |
|
| Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 28.09.2006 22:13 Post subject: PMH |
|
|
Vi har savnet deg Høgmo, og gleder oss stort til du er tilbake.
Det har gått greit mens du var borte, men nå er det på tide å virkelig få ut potensialet i laget.
Du er mannen som kan gjøre det Høgmo, all tillit til deg  _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 28.09.2006 22:18 Post subject: Re: PMH |
|
|
| Når skal du begynne å skrive noe konstruktivt på dette forumet? |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 28.09.2006 22:25 Post subject: |
|
|
Den dagen Brann blir seriemester  |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 28.09.2006 23:41 Post subject: |
|
|
| Aldri, med andre ord. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 29.09.2006 07:47 Post subject: Re: PMH |
|
|
| Katalysator wrote: | | Når skal du begynne å skrive noe konstruktivt på dette forumet? |
Jeg foreslår at Geir_Brann får samme spesialstatus som Peto. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 29.09.2006 14:08 Post subject: |
|
|
| Hehe ... Geir_Brann er ikke stort verre enn alle RBK-fans som oppsøker Bataljonens forum i disse dager. Ikke i Peto-klassen etter min mening. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.09.2006 17:31 Post subject: |
|
|
Ifølge TV2 vil Høgmo stille seg i skyggen av Tørum i de siste fire kampene.  |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 29.09.2006 17:31 Post subject: |
|
|
Høgmo skal spille annenfiolin ut sesongen i følge TV2. Kommer i Sporten.
EDIT: 2mas var kjappere enn meg ja...de gamle er eldst osv.. |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 29.09.2006 17:47 Post subject: |
|
|
| Meget bra avgjørelse av Høgmo. Det virker som om han mer eller mindre kommer til å ligge unna trenerteamet til sesongen er over. |
|
| Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 29.09.2006 17:48 Post subject: |
|
|
| Høgmo er helt klart på bedringens vei,et meget fornuftig veivalg og takk for det. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.09.2006 18:04 Post subject: |
|
|
Klokt gjort av Høgmo, ja:
- Dette var egentlig en grei avgjørelse å ta. Jeg tok den allerede tidlig i prosessen, da jeg så at dette vil være det beste for alle parter. Jeg får en myk inngang til jobben igjen.
Les mer: Høgmo gir Tørum ansvaret |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 29.09.2006 18:19 Post subject: |
|
|
| Det betyr at Høgmo har seks måneder (frem til neste års seriestart) å potensielt ødelegge deler av det positive vi har sett i det siste. Treningskamper er ikke noe godt mål på standard, så vi må vente til neste vår før vi får det endelige svaret. |
|
| Back to top |
|
 |
dreast Junior
|
Posted: 29.09.2006 18:20 Post subject: |
|
|
| vi får jo RL i år da, så da får vi litt bedre motstand i treningskampan og dem gir jo litt ekstra inntekt i tillegg. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 29.09.2006 19:25 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Hehe ... Geir_Brann er ikke stort verre enn alle RBK-fans som oppsøker Bataljonens forum i disse dager. Ikke i Peto-klassen etter min mening. |
Var den til meg, eller?
Uansett, Høgmo har tydeligvis litt fornuft i behold likevel, da. Men han skjønner vel hva som er best for ølaget, han også. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.09.2006 19:42 Post subject: |
|
|
- Jeg vil være tilbake for fullt i november og vil da rette fokus mot Royal League og neste sesong, sier han.
Høgmo sier at han har planlagt å reise ut til en større klubb i Europa i høst for å hente impulser. Men det er ikke tatt stilling til hvilken klubb dette vil bli.
Les mer: Lar Tørum styre ut sesongen |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 29.09.2006 19:43 Post subject: |
|
|
Enda mer betalt ferie? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 29.09.2006 20:19 Post subject: |
|
|
Synes at Høgmo & RBK ledelsen har tatt en god avgjørelse...
Tviler på at Høgmo tar mer ferie nå, han begynner vel å forbrede seg/ tilrettelegge til Royal Leauge og neste sesong.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 29.09.2006 22:38 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | | Ellers har han gjordt noe bra, men LitjEggen hva lovte PMH i pressekonferansene?? |
Håper på et svar snart.
Ellers vil jeg si at dette er stort av herr. Høgmo. Tror og håper at dette kan bli bra, selv med han som trener. Men kun tiden vil vise om jeg får rett, jeg håper i hvertfall det.
Lurer på hva POL og Geir_Brann har å si til dette.  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 29.09.2006 22:46 Post subject: |
|
|
| Man kan være så kritisk til Høgmo og hans evner som trener som man vil, men akkurat denne avgjørelsen skal han ha ros for. Jeg mener både sykemeldingen og denne avgjørelsen var noe av det bedre han kunne gjort for laget. Ingen er tjent med en trener som er mentalt syk. |
|
| Back to top |
|
 |
|