English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vålerenga-sangen på Lerkendal

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ã…smund
Rutinert


Joined: 15 Apr 2004
Posts: 690
Location: Trondheim

PostPosted: 12.09.2004 00:29    Post subject: VÃ¥lerenga-sangen pÃ¥ Lerkendal Reply with quote

Noen andre enn meg som reagerte på at de over høytaler-anlegget spilte Vålerenga-sangen i hele 3 minutter under en halvtime før kampen skulle spilles??

Lurer på hvor de spiller bortelagets sang like før kampen på andre arenaer her i landet.

TÃ¥pelig, synes jeg!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Skip
Proff


Joined: 06 Sep 2004
Posts: 348
Location: Oslo

PostPosted: 12.09.2004 11:12    Post subject: Reply with quote

ÆSJ Shocked !! Enga sangen Shocked ! Speaker`n er drita Rolling Eyes

Last edited by Skip on 13.09.2004 14:29; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
pelun
Proff


Joined: 09 Aug 2004
Posts: 292
Location: Trondheim

PostPosted: 12.09.2004 11:44    Post subject: Reply with quote

Det er så mye dårlig underholdning at jeg kommer ikke på Lerkendal før rett før kampen starter. Heldigvis fikk jeg ikke med meg Enga-sangen, men derimot kjernens tifo. Kjempebra. Fyrverkeri og smell skulle vi hatt mere av...
Back to top
View user's profile Send private message
Troinndern
Veteran


Joined: 12 May 2004
Posts: 1124
Location: Drammen

PostPosted: 12.09.2004 12:54    Post subject: Reply with quote

Man skal ikke gjøre noe som helst før kampen som får motstandersupporterne til å føle seg hjemme!

Kun hvis det blir mål eller når lagene blir ropt opp skal noe som angår motstandersupporterne bli ropt opp eller spilt i høyttaleranlegget
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ã…smund
Rutinert


Joined: 15 Apr 2004
Posts: 690
Location: Trondheim

PostPosted: 12.09.2004 20:18    Post subject: Reply with quote

Synes ihvertfall det er forkasteig at man spiller den uforstyrret i 3 minutter så høyt som bare det over høytaleranlegget.

Som om ikke klanen koste seg nok på Lerkendal fra før.

Skjerpings!!!!!!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
hermsty
Senior


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 173
Location: Trondheim

PostPosted: 13.09.2004 10:56    Post subject: Reply with quote

Det er rett og slett en skandale. Det er en grunn til at det er hjemme OG bortebane. Borte er borte, og da skal det ikke gjøres noe som får de til å føle seg hjemme.
Uprofisjonelt
_________________
Life is good, life is fotball
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Jomer
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 590
Location: Trondheim

PostPosted: 13.09.2004 12:36    Post subject: Reply with quote

Det er så typisk Rosenborg å gjøre sånn. De driter i at vi supportere blir støtt av sånt. Behandle Enga som om de hadde hjemmmebane. Nei nå må de på brakka gå i seg sjøl. En skandale!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Skip
Proff


Joined: 06 Sep 2004
Posts: 348
Location: Oslo

PostPosted: 13.09.2004 14:34    Post subject: Reply with quote

Enig Rolling Eyes , typsik Rosenborg!
Når jeg er på bortebane slenger folk dritt til meg på vei til stadion Crying or Very sad , og de spiller de stygge sangene sine hele tiden Crying or Very sad . På hjemmebane skal man jo spille SINE sanger, ikke motstanderens Embarassed , det skal være forskjell på hjemme og bortebane Cool !! Når vi f.eks kommer til Åråsen, spiller de den samme sangen MANGE ganger, før kampen, i pausen og etter kampen Crying or Very sad , ikke noen RBK-sang akkurat Rolling Eyes ....
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Old
Junior


Joined: 21 Jan 2004
Posts: 58
Location: Trøndelag

PostPosted: 13.09.2004 15:42    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønne bare ikke vitsen med å spille den Evil
Ble HELE rosenborgsangen spilt?? NEI!!
dette bør vi få en oppklaring på Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 13.09.2004 16:06    Post subject: Reply with quote

Uansett hvilken kamp du ser, med Vålerenga på Ullevaal, så vil det bare bli spilt Vålerenga-sanger, time ut og time inn. Hvis du ikke kan alle sangene innen kampen er ferdig, så har du neppe stort å gjøre på Ullevaal når Vålerenga spiller kamp. Men Rosenborg skal jo alltid være så snille og greie, og jeg begynner av og til å lure på om RBK tar bedre vare på bortelagets supportere, enn hjemmelagets. Eller var det bare noen på Lerkendal som har et blått hjerte og som krevde å få spilt bortelagets supportersang? Uansett, det er håpløst. Greit nok å ikke oppfordre publikum til å pipe og bue på motstanderen, det gjør vi jo uansett. Men hvorfor i h***** spille motstanderens supportersanger før kamp? Har dette blitt gjort tidligere i år, eller er det første gang? Uansett er det idioti. Det er vi som har hjemmebane, og det skal bortefansen søren ta meg få kjenne på kroppen. Forørvrig ser jeg med skepsis på at Kjernen ikke greier å stille opp mannsterke nok til å i det minste være flere enn Klanen. For det kan de umulig ha vært. Og i såfall bør alle som står og gauler sammen Kjernen, kle seg i hvitt. Så hvitt som overhodet mulig. Uansett hvem vi møter, så bør vi være mange nok til å overgå bortelagets supportere på mengde. Det hadde i det minste sett litt bedre ut. (burde kanskje vært tatt opp på Kjernen.com, men det får så være)
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Ã…smund
Rutinert


Joined: 15 Apr 2004
Posts: 690
Location: Trondheim

PostPosted: 13.09.2004 19:38    Post subject: Reply with quote

Skal i løpet av uka ta opp saken med rbk om det er interesse for det blant grasrota???

- det med vålerenga-sangen altså
Back to top
View user's profile Send private message
pelun
Proff


Joined: 09 Aug 2004
Posts: 292
Location: Trondheim

PostPosted: 13.09.2004 19:56    Post subject: Reply with quote

Lag en sak på det du, Åsmund. Sjekk med RBK om det er forskjellsbehandling, om de server sprit i speakerbua....? Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Zbegra
Rutinert


Joined: 25 Oct 2003
Posts: 500
Location: Trondheim

PostPosted: 13.09.2004 20:40    Post subject: Reply with quote

Synes vi burde gjøre hele Lerkendal så svart og hvit som mulig i kampen mot Arsenal. Selv om det koster sitt så burde det deles ut rbk-skjerf (eller no annet supporterutstyr) ved inngangen. Eller i alle fall kjøre et tilbud og oppfordre så mange som mulig til å kjøpe. Synes det skal vises at folk holder med rbk. Gjør det også lettere å peke ut anglofile fjortiser som tror de er noe.

og det at setene på Adidas er Røde og Hvite tar seg ikke særlig ut i denne kampen, det er jo fargene til Arsenal. Confused
_________________
Kvit og Svart, Alltid!
Back to top
View user's profile Send private message
Troinndern
Veteran


Joined: 12 May 2004
Posts: 1124
Location: Drammen

PostPosted: 13.09.2004 21:28    Post subject: Reply with quote

Quote:
og det at setene på Adidas er Røde og Hvite tar seg ikke særlig ut i denne kampen, det er jo fargene til Arsenal.


Men det syns ikke når tv-sendinga begynner, og jeg vil ikke tro at arsenal finner seg mer til rette fordi setene er røde og hvite..

Nå må vi ikke glemme at PSV også er røde og hvite..like flaut når de kommer!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 20.09.2004 10:31    Post subject: Reply with quote

Er det noen som tar opp "Vål'enga kjerke"-saken med RBK eller Lerkendal Arena eller hvem det nå er som er ansvarlig?

Vi bør få svar på hvem som står bak, og få en forklaring. Det er jo uhørt.
Back to top
View user's profile Send private message
Ã…smund
Rutinert


Joined: 15 Apr 2004
Posts: 690
Location: Trondheim

PostPosted: 20.09.2004 13:17    Post subject: Reply with quote

Jepp, jeg har påtatt meg detta, og skal følge opp.
Er veldig nedlessa med studier og greier men skal på trening i løpet av de nærmeste dagene, og lover å ta det opp ved første og beste anledning.


haavarl wrote:
Er det noen som tar opp "Vål'enga kjerke"-saken med RBK eller Lerkendal Arena eller hvem det nå er som er ansvarlig?

Vi bør få svar på hvem som står bak, og få en forklaring. Det er jo uhørt.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 23.09.2004 16:06    Post subject: Reply with quote

Bra artikkel.

HÃ¥rreisende sak.

"Nystemten" når Brann kommer på besøk neste gang? Og noen må jo tipse Storholt om eventuelle klubbsanger Arsenal har. Det blir en flott hyllest til våre gode venner fra London, som kommer og lager en god ramme rundt kampen.
Back to top
View user's profile Send private message
Svennie
Senior


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 170
Location: Oslo

PostPosted: 24.09.2004 17:31    Post subject: Reply with quote

Nå synes jeg det er på tide at noen får sagt i fra til de idiotene i RBK som finner på sånt tull.Det er en grunn til at det heter BORTEBANE og HJEMMEBANE. På hjemmebane er der man hører hjemme og der skal RBK sangen spilles og IKKE sangene til motstanderen.Når vi spiller borte så spiller ikke akkurat speaker'n RBK sangen. SKJERPINGS Evil
_________________
Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.09.2004 18:05    Post subject: Reply with quote

Ser at Storholt & Co. etter sigende støtter opp under supporterne... Hva med i stedet å støtte sine egne supportere!? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Jomer
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 590
Location: Trondheim

PostPosted: 27.09.2004 00:59    Post subject: Reply with quote

Storholt kan ta barten sin og stapp den oppi i ræva.... Den mannen er full av dritt og har ikke peiling på supporter kultur. Sikker på at han omtaler kjernen som klanen når han prater med folk til vanlig.
Back to top
View user's profile Send private message
oyvindh
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 734
Location: Barteland

PostPosted: 27.09.2004 11:58    Post subject: Reply with quote

Slik går det når blårussen får ta over butikken, da blir det meste feil. Ender vel opp som Wimbledon (Hei-hei Gjelseten), slik at jeg må holde med Ranheim istedenfor Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb