View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 15.09.2006 17:08 Post subject: |
|
|
Jeg har et framtidsrettet sinn, og tenker opptil flere kamper ad gangen. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 15.09.2006 18:26 Post subject: |
|
|
Men hvordan vet du det?
Sa Tørum det når han fortalte om Tettey mot TIL
Ps: Beklager, jeg leste litt kjapt så hjernen min leste "Tettey erstarttet Skjelbred " mens det sto:
2mas wrote: | Det er allerde bestemt at Skjelbred erstatter Tettey på midtbanen mot Sandefjord. |
_________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 15.09.2006 18:34 Post subject: |
|
|
Ohh, Nå forsto jeg det, Tettey har karantene i den kampen også.
Og dermed mener du at Skjelbred tar tilbake plassen (noe som selvfølgelig er opplagt).
Hehe, takk hukommelse!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.09.2006 18:45 Post subject: |
|
|
Det er ikke bare noe jeg mener. Tørum "trøstet" vrakede Skjelbred gjennom media med at han skal få spille fra start på torsdag. |
|
Back to top |
|
 |
Davy Wathne Senior

|
Posted: 16.09.2006 20:57 Post subject: |
|
|
Siden Tromsø kampen ble utsatt, får vi trøste oss med at vi fortsatt er med i cupen, hadde det ikke vert for den så kunne vi fort ha mistet kamp-formen trur jeg! _________________ Rosenborg Ballklub <3 |
|
Back to top |
|
 |
DiggeFJ Senior
|
Posted: 18.09.2006 10:44 Post subject: |
|
|
Noen som veit hvorfor det ikke går ann å velge "RBK - Sandefjord". På hvor jeg skal hente ut biletter.(kjernensjappa). |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.09.2006 11:15 Post subject: |
|
|
Nei, du får nesten skrive en mail til sjappa@kjernen.com og be dem fikse feilen.
For øvrig:
– For tre år siden tapte jeg semifinale på Lerkendal med Skeid. Vi røyk på 1-2 tap. Det skal ikke skje igjen, sier Birger Madsen.
Les mer: Ser fram til ny semifinale |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 18.09.2006 13:36 Post subject: |
|
|
Blir overrasket om de klarer å ta oss, da blir jeg meget skuffet. Men Sandefjord har kjempet bra mot oss i serien og nå mot Brann sist så de skal ikke undervuderes. Men her skal det bli seier altså. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 19.09.2006 02:06 Post subject: |
|
|
Har Hyka vært spilleberettiget så burde han starte på venstre kant mot Sandefjord. Kansje er han banens beste spiller.Hvem vet? La gutten få prøve seg i denne type kamp. Det er ikke mere en assist eller som målscorer som skal til for at selvtillitten kommer, og med den kommer "TRYGGHETEN" |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 19.09.2006 08:12 Post subject: |
|
|
skjæringen wrote: | Har Hyka vært spilleberettiget så burde han starte på venstre kant mot Sandefjord. Kansje er han banens beste spiller.Hvem vet? |
Ja, si det? Tørum vet det nok bedre enn oss |
|
Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 19.09.2006 09:11 Post subject: |
|
|
Skal bli morsomt å se om RBK kjører over Sandefjord på en ENDA mer suveren måte en hva Brann maktet i serien (5-3). Hvis RBK vinner 3-0 eller noe i den gaten der så viser de seg som et bedre hjemmelag og et sterkere lag enn Brann på hjemmebane.
Men: hver kamp lever sitt eget liv, cup er cup osv.
Jeg tror vi kan sammenligne ut i fra samme motstander. Sandefjorrd imponerte meg med sin opphenting mot Brann, men klarer de noe sånt mot RBK på Lerkendal, selv om cup er cup? |
|
Back to top |
|
 |
Rastafardin Junior

|
Posted: 19.09.2006 10:07 Post subject: |
|
|
Etter 2 seiere i serien mot Sandefjord, var jeg ganske så skråsikker på finaletur til oslo. Men etter å se hvordan sandefjord presser og nekter rom i midtbanen som aldri før på bortebane, blir neglene mine betraktelig kortere. Tror ikke Sandefjord står løpet ut, noe som brann kampen også viser. Men vi har fortsatt tilgode å snu en kamp med ett mål imot under Tørum, hittil har vi jo alltid scora først eller er husken min dårlig? |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 19.09.2006 16:01 Post subject: |
|
|
Martin Andresen og visse andre i Brann-laget sa jo at de la om til mer defensiv spillestil når de ledet med 3 mål og at Sandefjord utnyttet det og kom tilbake til 3-3. Men nå skal det sies at Brann hadde Gri..flaks. For det fjerde målet Bugge Pettersen slapp inn, er bare latterlig av en keeper. Det er jo nesten pool. Men tilbake til topicen, hvis RBK gir 100% kampen gjennom så bør vi ta Sandefjord ganske så greit. For å si det sånn, vi bør lære av Brann-tabben.
For øveig, velkommen til RBKweb-forumet Rastafardin! _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.09.2006 16:44 Post subject: |
|
|
Tørum bekreftet laget allerede i dag:
Lars Hirschfeld
Roar Strand - Christer Basma - Miika Koppinen - Mikael Dorsin
Marek Sapara - Vidar Riseth - Per Ciljan Skjelbred
Jan Gunnar Solli - Steffen Iversen - Daniel Braaten |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 19.09.2006 16:51 Post subject: |
|
|
Personlig er jeg alt annet enn sikker på at RBK vinner kampen mot Sandefjord. For å sammenfatte hvorfor:
- i hjemmekampen i vår fikk vi to mål tidlig i første omgang, dominerte spillet, tvang frem feil i forsvaret deres (inkludert minst en keepertabbe), og var det klart beste laget helt frem til pause. Etter pause rotet vi det til, Basmas horrible tilbakespill førte til verdens enkleste baklengs, og vi spilte som om vi hadde maur i buksa. Hirschfeldt maktet ikke å kommunisere med forsvaret, og det ble gjort enkle feil gang på gang. Bare flaks gjorde at det ikke ble flere baklengs. Heldigvis kom Tettey inn og avgjorde kampen til vår fordel; vi vant til slutt 3-1.
- i bortekampen fikk vi et tidlig mål på straffespark. Vi presset og presset, men det kom ikke flere. I andre omgang virket det som om vi gikk tom, kanskje ikke for krefter men i hvertfall for pågangsmot og vilje, og Sandefjord hadde et par skikkelige farligheter, inkludert en treff i tverrliggeren. Bare en knallgod Hirschfeldt gjorde at vi ikke fikk baklengs. Når vi på overtid i andre omgang får 2-0, ender det - som i vår - med at vi får et resultat som kanskje er litt misvisende.
Tatt i betraktning at Sandefjord kjempet seg tilbake fra 0-3 i Bergen, at RBK helst må få det første målet for å få spillet til å flyte, og at vi faktisk blir kjempenervøse bakover hvis vi får en baklengs, er kanskje nervøsiteten min forståelig.
Samtidig; vi har medgang for tiden, spillerne er skadefrie og i form, og Sandefjord er normalt et lag vi skal slå på hjemmebane. Jeg er enig i alt det, jeg bare påpeker at ting har vært litt mot normalt ellers i år. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 19.09.2006 17:01 Post subject: |
|
|
Med keeperspille til Espen Bugge Pettersen bør vi vinne 10 - 0! _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 20.09.2006 00:15 Post subject: |
|
|
10-0?? Dette må jeg komme oppover og kikke nærmere på...
Hehe... Neida, men jeg kommer hvertfall oppover. Vant billetter på SAS sine konkurranser, og da kan jeg bare ikke la være. Gleder meg sykt, siden det ikke er ofte jeg kan se RBK på Lerkendal!!
Vi får vel nesten tro på seier, så kanskje vi treffes på Ullevaal i tillegg? Er det noen som vet hva billettprisene ligger på i en cupfinale?? (Vet man ikke skal snakke om sånt FØR kampen, men er uansett nysgjerrig... Tenker da på kjøp UTENFOR svartebørsen ) _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
Filthy Junior
|
Posted: 20.09.2006 15:06 Post subject: |
|
|
Noen som kan si meg om Rosenborg Sandefjord er tv sendt, er paa Gran Canaria så litt vanskelig å finne ut slike ting. |
|
Back to top |
|
 |
Sindre Junior
|
Posted: 20.09.2006 15:19 Post subject: |
|
|
Kampen sendes direkte på Tv2 19.00. |
|
Back to top |
|
 |
Davy Wathne Senior

|
Posted: 20.09.2006 15:23 Post subject: |
|
|
<3RBK<3 wrote: | Noen som kan si meg om Rosenborg Sandefjord er tv sendt, er paa Gran Canaria så litt vanskelig å finne ut slike ting. |
Da må du dra på "Heia Norge" i puerto rico, eller Buster Bar i Arquinequin. Da møter du sikkert mange RBK fans : ) _________________ Rosenborg Ballklub <3 |
|
Back to top |
|
 |
Prebba Senior

|
Posted: 20.09.2006 17:06 Post subject: |
|
|
Leste på adressa at det ikke forventes mer enn 10000 - 12000 tilskuere i morgen. Synes at det kunne ha kommet flere, i og med at Rbk kjemper om cupfinale plass her. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 20.09.2006 17:19 Post subject: |
|
|
Enig. Synes du skal dra rundt i Trøndelag og få folk til å komme. |
|
Back to top |
|
 |
Keef Senior

Joined: 05 Feb 2006 Posts: 228 Location: 13 hodekråka unna stadion.
|
Posted: 20.09.2006 20:45 Post subject: |
|
|
Det er nok rett og slett slike at cupen ikke har den samme statusen den har hatt tidligere. Spesiellt kanskje hos oss som vært relativt bortskjemt med CL.
Jeg må nok også si at jeg egentlig ikke bryr meg så mye om cupen, iallefall sammenliknet med seriespill. Men det er jo også sånn at cupfinale alltid er moro da... _________________
a sphincter says what? |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 20.09.2006 23:02 Post subject: |
|
|
Som dere sikkert vet, så blir en frisk Bjørn Tore Kvarme for første gang siden returen 2005 vraket imorgen til fordel for Christer Basma, her forteller han litt om det:
http://fotball.adressa.no...e65083.ece
Tor Thodesen frykter ikke RBK imorgen sitat:
- Vi er inneforstått med at Rosenborg er 90-10-favoritter, men det er et helt greit utgangspunkt for oss. Vi har gitt dem match i begge seriekampene i år, men også tapt begge, så vi har en gjeng som er sulten på å vise at vi kan ta dem.
http://fotball.adressa.no...e65092.ece
Synes han overdriver litt med 90/10-stemple. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
|