| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 02.09.2017 11:59 Post subject: |
|
|
Leste kampreferatet til Ekstrabladet, som meldte at jubelen i Parken gjorde at himmelen var i ferd med å revne da Nicklas entret banen, så jeg tror ikke de jubler like mye for alle.
NÃ¥r det gjelder det norske landslaget mista jeg interessen da Kjetil fuckings Rekdal scora pÃ¥ det forbanna straffesparket i 98, og ble folkehelt. Etter det ble det aldri det samme 😂 _________________ Ã…TTIÃ…TTE FÆMTIFÆM PÃ… TAVLAAA!!! Ã…TTIÃ…TTE FÆMTI FÆM PÃ… TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÃ…RA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på bluesky |
|
| Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 02.09.2017 12:40 Post subject: |
|
|
http://www.bold.dk/fodbol...paa-banen/
| Quote: |
- Jeg kan selvfølgelig ikke komme uden om den modtagelse, jeg fik, da jeg kom ind. Den var meget rørende. Det var fantastisk, siger Bendtner ifølge sn.dk.
- Det er meget sjældent, at jeg mærker noget som helst i kroppen. Men jeg fik et sus, da jeg løb ind på banen, siger Nicklas Bendtner. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 04.09.2017 19:47 Post subject: |
|
|
| Noen som vet om Bentner får spille i dag, for Danmark? |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 04.09.2017 20:03 Post subject: |
|
|
Hverken Mike eller Bendtner kom inn i kampen. Som forøvrig tilslutt endte 1-4. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
jinx Junior
|
Posted: 08.09.2017 23:47 Post subject: |
|
|
Ser at Bendtner fortsatt oppholder seg i København. Blir det danskebåten og bussen rett til Marienlyst?  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 09.09.2017 00:59 Post subject: |
|
|
Lord spiller ikke mot godset, har fått fri. Jevtovic starter på topp.
antar dette stemmer siden han ikke var kommet hjem enda :/ _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 09.09.2017 01:16 Post subject: |
|
|
| Hva er dette for noe opplegg av RBK da? |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 09.09.2017 01:30 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | Lord spiller ikke mot godset, har fått fri. Jevtovic starter på topp.
antar dette stemmer siden han ikke var kommet hjem enda :/ |
Hvor har du hentet dette fra? |
|
| Back to top |
|
 |
Grandis Junior

|
Posted: 09.09.2017 03:04 Post subject: |
|
|
Han la ut en instagram-snutt med location Trondheim for litt siden (videoen ikke fra Trondheim men). SÃ¥ han er vel tilbake i Trondheim.
Ville vært rart og hvilt Bendtner etter 15 minutter med fotball de siste to ukene. |
|
| Back to top |
|
 |
jinx Junior
|
Posted: 09.09.2017 12:00 Post subject: |
|
|
Man kan legge ut location for hvor som helst på Instagram, men samboeren hans er ihvertfall tilbake, så da er nok Lorden tilbake i byen idag. Regner med at han starter på topp i morgen.
 |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 09.09.2017 12:26 Post subject: |
|
|
| Du ropte inn vinduet, og fikk svar av samboeren? |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 09.09.2017 13:52 Post subject: |
|
|
Takk og lov 🙏 _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 10.09.2017 23:40 Post subject: |
|
|
| Nicklas Bendtners gfycat-samling | | Eliteserien | | 2. april | Rosenborg - Odd | 1-0 | | | 5. april | Sandefjord - Rosenborg | 0-2 | | | 1. mai | Sarpsborg 08 - Rosenborg | 0-1 | | | 20. mai | Rosenborg - Lillestrøm | 1-0 | | | 3. juli | Kristiansund - Rosenborg | 3-3 | | | 8. juli | Rosenborg - Sandefjord | 2-0 (str) | | | 5. august | Rosenborg - Kristiansund | 2-0 (str) | | 3-1 | | | 12. august | Molde - Rosenborg | 1-1 | | | 10. september | Strømsgodset - Rosenborg | 0-1 | | Europa League | | 24. august | Rosenborg - Ajax | 1-0 | |
|
|
| Back to top |
|
 |
jorji Rutinert

|
Posted: 11.09.2017 11:33 Post subject: |
|
|
Bendtner innrømmer til Adressa det vi alle så, at han var veldig rusten og i dårlig kampform når han kom hit. Ikke så veldig rart med tanke på hvor lite spilletid han har fått de siste årene.
Synes han dominerer kamper nå, og er flink til å ta i mot ballen feilvendt med mann i rygg for så å distributere den smart videre. Han jobber i tillegg mer defensivt, i tillegg til å være flinkere til å løpe inn i boksen.
| Adressa wrote: | - Jeg synes at jeg har forbedret meg kamp for kamp. Jeg scoret noen mål helt i begynnelsen av sesongen, også, og hjalp laget. Men jeg er ikke tilfreds med hvordan jeg presterte på den tiden. Jeg hadde ikke overskudd, sier han, som kom til Trondheim etter å ha fått ujevnt med spilletid i Nottingham Forest.
.....
- Nå føler jeg det er mer hurtighet i spillet mitt. Jeg tar bedre beslutninger, posisjonerer meg bedre og har større overskudd. De to siste månedene er jeg fornøyd med, noe jeg også fortalte landslagsledelsen da de spurte meg litt om det samme for en stund tilbake.
|
|
|
| Back to top |
|
 |
smogli Proff
|
Posted: 11.09.2017 11:58 Post subject: |
|
|
| Har ei kasse pils mot en Arsenal-kompis på at han scorer 20 mål, kan holde hardt men lever i troen ennå. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 11.09.2017 12:25 Post subject: |
|
|
Han har denne frekke touchen som er utrolig fascinerende å se på. Vi så det i går også, hvor han står stille med ballen i beina og masse motstandere rundt seg, hvor han frekt og freidig bare vipper ballen halvveis med utsida over pressledd som om han spiller "rangel'n" (muligens lokalt uttrykk). Han hadde vært en utrolig frustrerende herremann å hatt utpå der om han ikke traff på disse drøye og nærmest håpløse forsøkene sine så ofte.
Deilig å se 60-metersløpet hans i går også, selv om det ble en for svak avslutning. Det er rett og slett mye mer vilje og trøkk i innsatsen nå enn det var for noen måneder siden.
Jeg vil for øvrig også gi personen og fenomenet Bendtner skryt for hvordan han oppfører seg utenfor banen. Han er i den minste byen han noen gang har spilt fotball i, og også kanskje den miste klubben. Lønningsposen har heller aldri vært i nærheten av så liten før. En mann med rykte for å ha hakket for god selvtillit, jet set-liv og Stureplan-moral har virkelig tatt denne reset'en med begge hender. Det er ikke noe tull, ingen hard festing, og fritiden brukes på kafébesøk og fisketurer. Det er rett og slett et komplett fravær av tull og glamour, og han fremstår som en gjennomseriøs, jordnær og jovial fyr, og gjør med det alle spådommer fra motstanderfans og store deler av media både i Norge og Danmark (og sikkert andre steder) til skamme, som spådde Nicki Bille-tilstander pluss med glattcelle og sex-orgier i kokainrus. Han fremstår rett og slett som en knallfin fyr som passer inn i verdigrunnlaget i Rosenborg, og er en god ambassadør for klubben.
Jeg må fortsatt tidvis klype meg litt i armen over at han er her. Selveste Lord Bendtner, Danmarks kanskje største råtalent på spissplass noen sinne, ikler seg den feiende flotte Rosenborg-drakta hver uke. Og han leverer etterhvert på banen. At det skulle bli så problemfritt og friksjonsløst sosialt er jeg faktisk nesten like begeistret over. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 11.09.2017 12:38 Post subject: |
|
|
Amen!  |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 11.09.2017 12:48 Post subject: |
|
|
Beste beviset på at Lord Bendtner har funnet formen så man i gårsdagens kamp. Bendtner var med å bygge opp abngrepet fra egen 16.m, han leste spillet glimrende, og tok et sugende 60m løp som endte med at han ble spillt helt fri på hjørnet av godsets16 meter.
Selv om skuddet ikke gikk i mål, var det en fryd å se det løpet, og hvordan han åpnet motstanderes forsvar. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 11.09.2017 12:59 Post subject: |
|
|
Og nesten mer imponerende enn alt det der er hvor gjennomført dritgod han er hver gang han faller ned i banen for å få ballkontakt i etablert angrep. Går ned og henter ballen fra Konradsen eller Lundemo, for så å finne en lagkamerat som er ledig i så mye rom at du ser han skvetter litt når han får ball, og nesten ikke får områdd seg. Trekker ut mot sida og organiserer fram en tre-mot-to-situasjon der noen faktisk blir frispilt i rom. Det er så mye fotballhode på ham at det største problemet er å få brukt alt på en gang.
Det er bare han og Mike som har de ferdighetene i dagens tropp - jeg håper også Trondsen vil vise mye av det utover. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 11.09.2017 13:08 Post subject: |
|
|
Dere er litt søte i deres Bendtner-forelskelse  |
|
| Back to top |
|
 |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 11.09.2017 13:14 Post subject: |
|
|
I gÃ¥r satt jeg faktisk Ã¥ vurderte 2017s største opplevelser. Hva er størst? At den fineste dama vil være kjæresten min, eller at Nicklas Bendtner spiller for Rosenborg? Det er pÃ¥ samme del av følelsesspekteret. Bendtner gir meg stadige utbrudd med gledestÃ¥rer, og det har ikke Thomassen klart enda, sÃ¥ hun har vel litt Ã¥ gÃ¥ pÃ¥, men ellers er det bare lykke Ã¥ velstand om dagen 😂 _________________ Ã…TTIÃ…TTE FÆMTIFÆM PÃ… TAVLAAA!!! Ã…TTIÃ…TTE FÆMTI FÆM PÃ… TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÃ…RA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på bluesky |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 11.09.2017 13:42 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | Dere er litt søte i deres Bendtner-forelskelse  |
Det er vel kanskje mer lettelse enn forelskelse. Han ble det vi håpet på da han kom, ikke det vi fryktet. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 11.09.2017 16:14 Post subject: |
|
|
| Njaa, på grense til forelskelse tror jeg det er for noen. |
|
| Back to top |