Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Posted: 25.08.2017 17:22 Post subject:
Ikke nok med det, gå på vgd's kamptråd og les MANGE kommentarer som på flere vis slakter stemningen på stadion. Enkelte folk er totalt nedsnødde _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Og dette var bare i forhold til stemninga på stadion, kommenteringa av alt det andre er minst like ille. Takk, SeG, for at du minte meg på hvorfor jeg ikke henger på vgd.
Last edited by oyvindh on 25.08.2017 19:43; edited 1 time in total
Posted: 25.08.2017 19:05 Post subject:
Hahaha nudge nudge! Say no more!
Men ja, vgd leverer på meget lavt nivå under slike kamper. For min del blir det en morbid fascinasjon, på linje med at man ikke helt klarer å ta øya bort fra en bilullykke om man kjører forbi. Man vet man ikke skal stirre, men man gjør det likevell _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Trodde jeg aldri at jeg skulle få oppleve.. Rekdal etter 72:45 arresterer en pessimistisk Fredheim, og sier "Rosenborg er mer inn i det nå. Dette er ikke over ennå! Det er fortsatt tid å gjøre det på". På det tidspunktet var jeg like pessimist som Fredheim før Rekdal smitter frem håp.... Miraklenes kveld...
Last edited by selleck on 25.08.2017 19:42; edited 1 time in total
Posted: 25.08.2017 21:31 Post subject:
Han ene danske kommentatoren fra Eurosport la ut en litt over minuttet lang video fra feiringen med Mike. Litt langt ifra dog. Skal se om jeg finner men han hadde et veldig komplisert etternavn
Edit: Fant den!
https://twitter.com/Bisch...2727826434 _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Han ene danske kommentatoren fra Eurosport la ut en litt over minuttet lang video fra feiringen med Mike. Litt langt ifra dog. Skal se om jeg finner men han hadde et veldig komplisert etternavn
Posted: 25.08.2017 21:45 Post subject:
Danskene virker rett å slett litt imponerte. Gjør meg stolt! Nesten like stolt som over resultatet! _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Har hørt så mye skryt om den fantastiske stemningen vi på stadion var med på å lage, fra folk som kun har sett kampen på TV, så jeg surfet jutjub etter smakebiter, og må bare dele denne i kamptråden.
En ung kommentatorspire som har filmet bruddstykker fra VIP-en på Adressa-tribunen. Trenger bare en stødig kamerafører, så har vi et team
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."