View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 25.08.2017 11:02 Post subject: |
|
|
Haha! Den er motatt, et spessielt album eller kan jeg sette sammen playlisten selv? _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 25.08.2017 11:10 Post subject: |
|
|
Ingenting å beklage det, Sjt. Og ja, når jeg har sovet på det er nok 15 kanskje litt lavt  _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 25.08.2017 11:13 Post subject: |
|
|
Helt greit for meg om han selges for 15 millioner, så lenge det er Euro _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Stubbe Senior
|
Posted: 25.08.2017 11:36 Post subject: |
|
|
Nå har det vært mye diskusjon rundt Bendtner / Vilhjalmson i hele vårsesongen. I går fikk vi fasit.
Vilhjalmson er en hardtarbeidende herremann, men kommer alltid til å trenge ett spark for mye på ballen før han setter den.
Vi så det mot Molde, hvor ballen heldigvis endte opp hos Bendtner som satte den i kassa. Og vi så det i går, hvor han på blank kasse fumler bort ballen.
Bendter er MYE mer konstruktiv med ball. Han skyter på første når det er mest hensiktsmessig, og setter opp andre når det er det beste. Ren klasse.
Sagt det mange ganger, men tenk om vi får beholde han helt til neste sommers kvalifisering er ferdig! Hvor godt en fotballferie og full Kåre oppkjøring hadde gjort for han. Liker også utspillene i media om RBK-fansen og hvor godt han trives! |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 25.08.2017 11:41 Post subject: |
|
|
For min del må han gjerne bli karrieren ut. Trondheim er en trivelig by, trøndere er trivelige folk og det er vist nok god stemning i garderoben og. Hvor er det egentlig bedre? _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 25.08.2017 11:43 Post subject: |
|
|
Tror nesten han føler litt at han står i takknemlighetsgjeld til Rosenborg også. Derfor tror jeg det skal komme en relativt brukbar klubb, godt over rosenborgs nivå, før han selv ønsker å dra. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 25.08.2017 11:45 Post subject: |
|
|
Føler jeg ga Bendtner veldig god tid før jeg felte dom (etter Dundalk), men skulle tydeligvis ventet bittelitt til. Siden jeg slaktet han her inne og mente han burde ut av laget, har han prestert på et helt overlegent nivå. Jeg håper han fortsetter storspillet i Europa i høst, og at vi casher ut et formidabelt beløp i vinter. Selv om han er den kuleste spilleren vi har eid, vet jeg ikke om jeg klarer en sesong til med denne emosjonelle berg- og dalbanen han sender meg ut på. Kommer det en kineser innom Brakka, er det bare å loppe han for de 100 millionene han har i lomma - og sende han hjem til det fjerne østen med en blid og fornøyd danske. Det hadde vært et magisk punktum på et noe spesielt eventyr! |
|
Back to top |
|
 |
GuitarHero Senior
|
Posted: 25.08.2017 11:46 Post subject: |
|
|
vegran wrote: | Noen som har klipp av hælsparket? |
Heldigvis noen som har vært snill og lastet det opp på jutjuben ettersom danskene ikke lar nordmenn se klippet: https://youtu.be/joy2BPK9-DU?t=7 |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 25.08.2017 11:57 Post subject: |
|
|
Ser ikke mye av det der i norsk fotball, gitt ... _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 25.08.2017 13:57 Post subject: |
|
|
Det er vel bare en annen skandinavisk fotballspiller som gjør det der med vilje, men han er skadet nå. Har sett det 20 ganger. Det er absurd _________________ ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på twitter |
|
Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 25.08.2017 14:00 Post subject: |
|
|
Noen som så Lorden bli intervjuet i rosa hettejakke (med hetta oppe)på TV2? Var et herlig syn. For en mann altså. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 25.08.2017 14:33 Post subject: |
|
|
Helt sykt hvordan han har hevet seg i de siste.
For min del blir jeg skuffa uansett om han blir solgt, håper han blir her!
Tenk han å Samuel kan herje vilt! Og det virker som lagånden er bra og troppen er innstilt på at det kan bli litt benking på noen.
Håper dog vi følger Diatta, da har vi både Jesus, Lord og Moses xD _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 25.08.2017 14:37 Post subject: |
|
|
Håper det jeg også, men det er nok lite trolig at vi smeller 30mill på bordet for han _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 25.08.2017 14:38 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Håper dog vi følger Diatta, da har vi både Jesus, Lord og Moses xD |
Hadde nå vært greit med i hvert fall _litt_ spenning i ES de neste årene?  _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 25.08.2017 14:40 Post subject: |
|
|
sidney wrote: | For min del må han gjerne bli karrieren ut. Trondheim er en trivelig by, trøndere er trivelige folk og det er vist nok god stemning i garderoben og. Hvor er det egentlig bedre? |
Hvis Rosenborg greier å stabilisere seg som fast inventar i EL og samtidig dominerer norsk fotball så vil jeg tro Bendtner blir en stund. Åpenbart at fyren trives veldig godt for tiden, både sportslig og sosialt. Fyren blir jo 30 på nyåret, den typen klubben som kan finne på å prøve seg tror jeg faktisk er uinteressant for ham. Han vil åpenbart trives med å spille fotball og han vil åpenbart vinne. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 25.08.2017 16:11 Post subject: |
|
|
Nicklas Bendtners gfycat-samling | Eliteserien | 2. april | Rosenborg - Odd | 1-0 | | 5. april | Sandefjord - Rosenborg | 0-2 | | 1. mai | Sarpsborg 08 - Rosenborg | 0-1 | | 20. mai | Rosenborg - Lillestrøm | 1-0 | | 3. juli | Kristiansund - Rosenborg | 3-3 | | 8. juli | Rosenborg - Sandefjord | 2-0 (str) | | 5. august | Rosenborg - Kristiansund | 2-0 (str) | 3-1 | | 12. august | Molde - Rosenborg | 1-1 |
Europa League | 24. august | Rosenborg - Ajax | 1-0 | |
|
|
Back to top |
|
 |
Dantell Proff

|
Posted: 25.08.2017 16:25 Post subject: |
|
|
momonster wrote: | sidney wrote: | For min del må han gjerne bli karrieren ut. Trondheim er en trivelig by, trøndere er trivelige folk og det er vist nok god stemning i garderoben og. Hvor er det egentlig bedre? |
Hvis Rosenborg greier å stabilisere seg som fast inventar i EL og samtidig dominerer norsk fotball så vil jeg tro Bendtner blir en stund. Åpenbart at fyren trives veldig godt for tiden, både sportslig og sosialt. Fyren blir jo 30 på nyåret, den typen klubben som kan finne på å prøve seg tror jeg faktisk er uinteressant for ham. Han vil åpenbart trives med å spille fotball og han vil åpenbart vinne. |
Og han vil åpenbart på landsen. Da tror jeg Rosenborg kan være en god inngangsdør. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 25.08.2017 17:02 Post subject: |
|
|
momonster wrote: | sidney wrote: | For min del må han gjerne bli karrieren ut. Trondheim er en trivelig by, trøndere er trivelige folk og det er vist nok god stemning i garderoben og. Hvor er det egentlig bedre? |
Ja. Han var vel aktuell for Fenerbaçhe for et par uker sider. Men Fenerbaçhe er akkurat en sånn klubb hvor alle spiller for seg selv, og Bendtner bare blir målt på målene sine, et par kamper hvor han blir isolert eller passer istedet for å skyte - og vipps så er han tilbake hvor han var i Nottingham og Wolfsburg.
Prøver man å innbille seg at man er Bendtner et øyeblikk (et artig øyeblikk det skal sies), så virker ikke slike klubber veldig spennende.
Rosenborg er en perfekt klubb. Vi har Estenstadmarka, Bakklandet og Mike Jensen. Hva mer trenger man?
Det eneste jeg kan tenke meg kan friste Bendtner er om en 4-3-3-klubb som nettopp Ajax eller Feyenoord melder seg på. 4-4-2-systemet til Solbakken i Køben virker rett og slett ikke særlig Bendtner-vennlig. Køben, Amster- og Rotterdam har lite med skogsområder for å kjøre terrengsykler heller. |
|
Back to top |
|
 |
Rosenvingen Senior

|
Posted: 25.08.2017 17:29 Post subject: |
|
|
Utrolig kult at Bendtner slår tilbake etter all denne negative kritikken. Kåre har sagt at han trenger tid og at han blir bedre for hver kamp. Det har vært altfor få som har hatt tålmodighet og som ikke klarer å se hva han gjør i løpet av en kamp. Jeg blir faktisk litt overasket hvis ikke Åge tar ut han til disse landskapene. Kanskje Dollberg blir syk og han blir etteruttatt.
Hvis Bendtner viser dette spillet i resten av sesongen, altså mot god motstand, så vil han være aktuell for større ligaer. Han vil aldri være aktuell for lag som AZ. Han har en stor stjerne i England, så hvis noen PL-lag plutselig blir interessert, så tror jeg vi lett snakker 75 mill. Husk på at han viser at han tåler å spille 2 ganger i uka. Han har også lært seg å ta på seg en mentor-rolle i miljøet, feks ref. til Rasmussen. Som Reka sa på torsdag: Bentner har fortsatt mer å gå på og vil bli bedre og bedre i RBK.
Jeg tror det kun er topp 15 lag i England og topp 5 lag i PrimeraBundesLig1SeriA og kaaanskje Superligaen som er aktuelle for Bentner.
Kan noen spørre Lord om hva han synes om været i Trondheim/Norge? Det er min største bekymring!
 |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 25.08.2017 22:24 Post subject: |
|
|
Hvor er det blitt av journalistene som var så opptatt av om Bendtner jublet "riktig"?
Skulle gjerne fått en autorisert bedømmelse av om dette er godt nok.
 _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 26.08.2017 12:57 Post subject: |
|
|
Meget god feiring, ser ut som han er i bra form også. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.08.2017 15:00 Post subject: |
|
|
Var det ikke Solskjær som ble nektet å feire sånn av Ferguson fordi det kunne føre til skade? |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 26.08.2017 15:10 Post subject: |
|
|
Mener å huske Solskjær skadet seg i noen måneder når han feira etter å ha avgjort CL-finalen _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
RBK Patriot Senior
|
Posted: 26.08.2017 18:57 Post subject: |
|
|
Bendtner har vist seg verdig nå, og er det fremdeles skeptikere i Norge til han, så har de ikke sett de siste kampene for å si det slik. Fortsetter han med denne utviklingen lover det godt til neste sesong.
Jeg var noe skeptisk i vår/sommer, men jeg er ikke skeptisk lengre og ja, Bendtner er en meget god herremann for Rosenborg å ha fremover  _________________ ZZzzzzzzzz |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 26.08.2017 19:01 Post subject: |
|
|
Ja. Tenk hvordan han vil se ut etter en ordentlig vinteroppkjøring. |
|
Back to top |