English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 297, 298, 299  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 25.08.2017 11:02    Post subject: Reply with quote

Haha! Den er motatt, et spessielt album eller kan jeg sette sammen playlisten selv?
Indreløper
Veteran

PostPosted: 25.08.2017 11:10    Post subject: Reply with quote

Ingenting å beklage det, Sjt. Og ja, når jeg har sovet på det er nok 15 kanskje litt lavt Rolling Eyes
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 25.08.2017 11:13    Post subject: Reply with quote

Helt greit for meg om han selges for 15 millioner, så lenge det er Euro
Stubbe
Senior

PostPosted: 25.08.2017 11:36    Post subject: Reply with quote

Nå har det vært mye diskusjon rundt Bendtner / Vilhjalmson i hele vårsesongen. I går fikk vi fasit.

Vilhjalmson er en hardtarbeidende herremann, men kommer alltid til å trenge ett spark for mye på ballen før han setter den.

Vi så det mot Molde, hvor ballen heldigvis endte opp hos Bendtner som satte den i kassa. Og vi så det i går, hvor han på blank kasse fumler bort ballen.

Bendter er MYE mer konstruktiv med ball. Han skyter på første når det er mest hensiktsmessig, og setter opp andre når det er det beste. Ren klasse.

Sagt det mange ganger, men tenk om vi får beholde han helt til neste sommers kvalifisering er ferdig! RBK Hvor godt en fotballferie og full Kåre oppkjøring hadde gjort for han. Liker også utspillene i media om RBK-fansen og hvor godt han trives!
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran

PostPosted: 25.08.2017 11:41    Post subject: Reply with quote

For min del må han gjerne bli karrieren ut. Trondheim er en trivelig by, trøndere er trivelige folk og det er vist nok god stemning i garderoben og. Hvor er det egentlig bedre?
Indreløper
Veteran

PostPosted: 25.08.2017 11:43    Post subject: Reply with quote

Tror nesten han føler litt at han står i takknemlighetsgjeld til Rosenborg også. Derfor tror jeg det skal komme en relativt brukbar klubb, godt over rosenborgs nivå, før han selv ønsker å dra.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 25.08.2017 11:45    Post subject: Reply with quote

Føler jeg ga Bendtner veldig god tid før jeg felte dom (etter Dundalk), men skulle tydeligvis ventet bittelitt til. Siden jeg slaktet han her inne og mente han burde ut av laget, har han prestert på et helt overlegent nivå. Jeg håper han fortsetter storspillet i Europa i høst, og at vi casher ut et formidabelt beløp i vinter. Selv om han er den kuleste spilleren vi har eid, vet jeg ikke om jeg klarer en sesong til med denne emosjonelle berg- og dalbanen han sender meg ut på. Kommer det en kineser innom Brakka, er det bare å loppe han for de 100 millionene han har i lomma - og sende han hjem til det fjerne østen med en blid og fornøyd danske. Det hadde vært et magisk punktum på et noe spesielt eventyr!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
GuitarHero
Senior

PostPosted: 25.08.2017 11:46    Post subject: Reply with quote

vegran wrote:
Noen som har klipp av hælsparket?

Heldigvis noen som har vært snill og lastet det opp på jutjuben ettersom danskene ikke lar nordmenn se klippet: https://youtu.be/joy2BPK9-DU?t=7
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 25.08.2017 11:57    Post subject: Reply with quote

Ser ikke mye av det der i norsk fotball, gitt ...
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 25.08.2017 13:57    Post subject: Reply with quote

Det er vel bare en annen skandinavisk fotballspiller som gjør det der med vilje, men han er skadet nå. Har sett det 20 ganger. Det er absurd

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
hellvikrunner
Veteran

PostPosted: 25.08.2017 14:00    Post subject: Reply with quote

Noen som så Lorden bli intervjuet i rosa hettejakke (med hetta oppe)på TV2? Var et herlig syn. For en mann altså.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 25.08.2017 14:33    Post subject: Reply with quote

Helt sykt hvordan han har hevet seg i de siste.

For min del blir jeg skuffa uansett om han blir solgt, håper han blir her!

Tenk han å Samuel kan herje vilt! Og det virker som lagånden er bra og troppen er innstilt på at det kan bli litt benking på noen.

Håper dog vi følger Diatta, da har vi både Jesus, Lord og Moses xD
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 25.08.2017 14:37    Post subject: Reply with quote

Håper det jeg også, men det er nok lite trolig at vi smeller 30mill på bordet for han

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 25.08.2017 14:38    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Håper dog vi følger Diatta, da har vi både Jesus, Lord og Moses xD

Hadde nå vært greit med i hvert fall _litt_ spenning i ES de neste årene? Razz
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 25.08.2017 14:40    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
For min del må han gjerne bli karrieren ut. Trondheim er en trivelig by, trøndere er trivelige folk og det er vist nok god stemning i garderoben og. Hvor er det egentlig bedre?

Hvis Rosenborg greier å stabilisere seg som fast inventar i EL og samtidig dominerer norsk fotball så vil jeg tro Bendtner blir en stund. Åpenbart at fyren trives veldig godt for tiden, både sportslig og sosialt. Fyren blir jo 30 på nyåret, den typen klubben som kan finne på å prøve seg tror jeg faktisk er uinteressant for ham. Han vil åpenbart trives med å spille fotball og han vil åpenbart vinne.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 25.08.2017 16:11    Post subject: Reply with quote

Nicklas Bendtners gfycat-samling
Eliteserien
2. aprilRosenborg - Odd1-0
5. aprilSandefjord - Rosenborg0-2
1. maiSarpsborg 08 - Rosenborg0-1
20. maiRosenborg - Lillestrøm1-0
3. juliKristiansund - Rosenborg3-3
8. juliRosenborg - Sandefjord2-0 (str)
5. augustRosenborg - Kristiansund2-0 (str)
3-1
12. augustMolde - Rosenborg1-1
Europa League
24. augustRosenborg - Ajax1-0
Back to top
Dantell
Proff

PostPosted: 25.08.2017 16:25    Post subject: Reply with quote

momonster wrote:
sidney wrote:

Hvis Rosenborg greier å stabilisere seg som fast inventar i EL og samtidig dominerer norsk fotball så vil jeg tro Bendtner blir en stund. Åpenbart at fyren trives veldig godt for tiden, både sportslig og sosialt. Fyren blir jo 30 på nyåret, den typen klubben som kan finne på å prøve seg tror jeg faktisk er uinteressant for ham. Han vil åpenbart trives med å spille fotball og han vil åpenbart vinne.

Og han vil åpenbart på landsen. Da tror jeg Rosenborg kan være en god inngangsdør.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 25.08.2017 17:02    Post subject: Reply with quote

momonster wrote:
sidney wrote:

Ja. Han var vel aktuell for Fenerbaçhe for et par uker sider. Men Fenerbaçhe er akkurat en sånn klubb hvor alle spiller for seg selv, og Bendtner bare blir målt på målene sine, et par kamper hvor han blir isolert eller passer istedet for å skyte - og vipps så er han tilbake hvor han var i Nottingham og Wolfsburg.

Prøver man å innbille seg at man er Bendtner et øyeblikk (et artig øyeblikk det skal sies), så virker ikke slike klubber veldig spennende.
Rosenborg er en perfekt klubb. Vi har Estenstadmarka, Bakklandet og Mike Jensen. Hva mer trenger man?

Det eneste jeg kan tenke meg kan friste Bendtner er om en 4-3-3-klubb som nettopp Ajax eller Feyenoord melder seg på. 4-4-2-systemet til Solbakken i Køben virker rett og slett ikke særlig Bendtner-vennlig. Køben, Amster- og Rotterdam har lite med skogsområder for å kjøre terrengsykler heller.
Back to top
Rosenvingen
Senior

PostPosted: 25.08.2017 17:29    Post subject: Reply with quote

Utrolig kult at Bendtner slår tilbake etter all denne negative kritikken. Kåre har sagt at han trenger tid og at han blir bedre for hver kamp. Det har vært altfor få som har hatt tålmodighet og som ikke klarer å se hva han gjør i løpet av en kamp. Jeg blir faktisk litt overasket hvis ikke Åge tar ut han til disse landskapene. Kanskje Dollberg blir syk og han blir etteruttatt.

Hvis Bendtner viser dette spillet i resten av sesongen, altså mot god motstand, så vil han være aktuell for større ligaer. Han vil aldri være aktuell for lag som AZ. Han har en stor stjerne i England, så hvis noen PL-lag plutselig blir interessert, så tror jeg vi lett snakker 75 mill. Husk på at han viser at han tåler å spille 2 ganger i uka. Han har også lært seg å ta på seg en mentor-rolle i miljøet, feks ref. til Rasmussen. Som Reka sa på torsdag: Bentner har fortsatt mer å gå på og vil bli bedre og bedre i RBK.

Jeg tror det kun er topp 15 lag i England og topp 5 lag i PrimeraBundesLig1SeriA og kaaanskje Superligaen som er aktuelle for Bentner.

Kan noen spørre Lord om hva han synes om været i Trondheim/Norge? Det er min største bekymring!

Razz
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 25.08.2017 22:24    Post subject: Reply with quote

Hvor er det blitt av journalistene som var så opptatt av om Bendtner jublet "riktig"?
Skulle gjerne fått en autorisert bedømmelse av om dette er godt nok.

Juch
Veteran

PostPosted: 26.08.2017 12:57    Post subject: Reply with quote

Meget god feiring, ser ut som han er i bra form også.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 26.08.2017 15:00    Post subject: Reply with quote

Var det ikke Solskjær som ble nektet å feire sånn av Ferguson fordi det kunne føre til skade?
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 26.08.2017 15:10    Post subject: Reply with quote

Mener å huske Solskjær skadet seg i noen måneder når han feira etter å ha avgjort CL-finalen

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
RBK Patriot
Senior

PostPosted: 26.08.2017 18:57    Post subject: Reply with quote

Bendtner har vist seg verdig nå, og er det fremdeles skeptikere i Norge til han, så har de ikke sett de siste kampene for å si det slik. Fortsetter han med denne utviklingen lover det godt til neste sesong.
Jeg var noe skeptisk i vår/sommer, men jeg er ikke skeptisk lengre og ja, Bendtner er en meget god herremann for Rosenborg å ha fremover Cool Very Happy
robbie
Veteran

PostPosted: 26.08.2017 19:01    Post subject: Reply with quote

Ja. Tenk hvordan han vil se ut etter en ordentlig vinteroppkjøring.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 297, 298, 299  Next
Page 92 of 299

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb