View previous topic :: View next topic |
Banens beste |
Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Hedenstad |
|
2% |
[ 3 ] |
Reginiussen |
|
7% |
[ 8 ] |
Skjelvik |
|
2% |
[ 3 ] |
Meling |
|
8% |
[ 9 ] |
Jensen |
|
21% |
[ 23 ] |
Konradsen |
|
46% |
[ 50 ] |
Midtsjø |
|
0% |
[ 1 ] |
Jevtovic |
|
0% |
[ 0 ] |
Bendtner |
|
10% |
[ 11 ] |
de Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 108 |
|
Author |
Message |
oskisjunior Rutinert
|
Posted: 26.07.2017 22:52 Post subject: |
|
|
Bunnsolid, RBK skaper flest gode muligheter og har egentlig god kontroll.
KI – du skal ha mye kred for en god kampplan.
Dette tror jeg gutta tar på Lerkendal. Celtic er langt fra så gode som folk skal ha det til
Hansen – 6: ikke mye å gjøre, rett og slett
Meling – 8 BB: jobber steinhardt, kontroll bakover, konstruktiv med ball
Reg – 7: håper ikke han er skadet lenge!
Skjelvik – 7
VEH – 7: i dag var du knall
Konradsen – 8: hvor har denne utgaven vært hele veien?
Mike – 7
Midtsj – 6
Jevto – 5
De Lanley – 6: DEN SJANSEN
Bendtner – 6: Gjør faktisk en veldig god jobb som oppspillspunkt og er toneangivende for det som skjer offensivt. Dessverre litt dårlig end-product
Gutta viser at det er minst ett nivå til inne sammenlignet med det som er vist i E/S. Måtte det sprudle offensivt på Lerkendal om ei uke  |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
|
|
Veldig bra prestasjon og gjennomføring det her. Laget oste av noe som jeg har savnet en stund, nemlig disiplin, attityd og mental styrke. Bare å holde fullt fokus i hjemmekampen uten noe overdreven arroganse eller mentalt sammenbrudd så er vi sikra gruppespill i Europa i høst. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
steinmetz Rutinert
|
|
|
Skryt til Bjørdal som kommer inn i en meget vanskelig situasjon, men synes han løser det bra. |
|
Back to top |
|
 |
everlong Senior

|
|
|
Ser folk gir Bendtner både 4 og 5 på børsen. Lurer da virkelig på hvilken kamp de har sett? Dansken var enestående på topp, og var utrolig viktig for det meste av sjanser vi skapte. Helt enig i at han burde avsluttet bedre på kjempesjansen sin, men det trekker ikke 2, 3 eller 4 poeng børspoeng! |
|
Back to top |
|
 |
Rosenvingen Senior

|
Posted: 26.07.2017 22:53 Post subject: |
|
|
Morsomt å høre kommentatorene fra Skotland som manet om tålmodighet. Det er som å høre oss. De påpekte også at et gikk litt sakte med Celtic, siden de er utenfor sesong. Sant nok. Men.Celtic virket frustrerte. det var lustigt å se på Mikael som ble mer og mer frustrert. Dette var vel beviset på at han ikke har blitt bedre siden han var hos oss. hehe. Og Wiljmann fikk inn en god takling på Scott Brown på slutten og han haltet ut mens de anre spillerne sparket i gresset. Det er nok mange Celtic-spillere og supportere som er urolige nå. Vi vet jo alle hvordan folk på den øya blir når de blir frustrerte
Jeg var spent på hvilken RBK'er som ville få sitt gjennombrudd i dag. Gratulerer, Birger Meling!  |
|
Back to top |
|
 |
bjorjost Proff

|
|
|
Må sei eg er usikker iht. Bendtner. Skapar frispark i farlege område i favør oss, kan dra på seg folk i boksen som frigjer andre, gjer av og til geniale flikkar som spelar oss gjennom. Men; jobbar jo null og niks og er like stor bakromstrussel som Andre Hansen. Er Matti sterk nok feilvendt til å vere 80% av Bendtner på oppspel? Isofall, bytt tvert. _________________ Brattbakk 1994–1997
Kampar 100
MÃ¥l 94 |
|
Back to top |
|
 |
mrklin Junior
|
|
|
Knall kamp... spilte oss litt vel smale etter min smak, men når de endelig har lært seg å forvare godt mot innlegg så får det gå
Bendtner spilte knallsterkt, nok derfor så mange hyler for kontrasten blir så jævla stor de få sekundene i kampen hvor killer-instinktet til en målscorer ikke er til stede, var vel 2 ganger oppe i hjørnet av straffeområdet der hvor vi alle tenkte "nå da"....
Håper det ikke er alvorlig for Tore dog, ser ikke helt for meg at Bjørdal holder disiplinen i orden i 90' |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 26.07.2017 22:54 Post subject: |
|
|
Flott at vi vartet opp med sesongens hittil best gjennomførte kamp defensivt. Dog var dette Celticlaget relativt impotent offensivt uten Dembele og Griffiths.
Dersom meldingene stemmer om at Dembele er ute i en drøy måned til, og suspenderte Griffiths også er skadd (har ikke trent på en uke), er de fortsatt veldig svekket offensivt til returkampen.
Noe småplukk å rette på, så har vi sannelig sjansen til seier hjemme.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 26.07.2017 22:55 Post subject: |
|
|
De skotske kommentatorene mente også at Bendtner var outstanding i dag, så han får nok litt ufortjent mye tyn her inne. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Altitude Rutinert
|
|
|
Sykt at man sitter og er litt småskuffet etter 0-0 borte mot Celtic Burde jo vunnet kampen! |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
|
|
Utrolig deilig resultat. En av de beste taktiske bortekampene under KÃ¥re.
Bendtner gjør en meget god jobb. Han er dårlig i presset, men fantastisk til å ta ned ball og gjøre noe konstruktiv med den. Uheldig når han bommer på ballen, ellers er han utrolig verdifull for laget. Når jeg ser han får 2 på børsen osv så skjønner jeg ingenting. |
|
Back to top |
|
 |
Asbøll Proff

|
|
|
KÃ¥reshow i gang: http://www.vgtv.no/#!/live/144369/direkte-pressekonferanse-etter-celtic-rbk-ca-22-45
Skotte: "Did you expect Celtic to be more dangerous?"
KÃ¥re: "NÃ¥, I expect us to be more dangerous"
haha Eggen light _________________ Troa! |
|
Back to top |
|
 |
Asbøll Proff

|
Posted: 26.07.2017 22:57 Post subject: |
|
|
Synes Bendtner virket å gå hardt inn i duell etter duell, nei han spurter ikke etter hver eneste ball som sentres mellom forsvarerne til celtic, men synes han virket å bruke mye kraft riktige steder - og det koster.
Betyr derimot ikke at jeg mener han bør bli valgt over Viljhamsson nødvendigvis. _________________ Troa! |
|
Back to top |
|
 |
Strominho Veteran
|
Posted: 26.07.2017 22:58 Post subject: |
|
|
Flott kamp! Deilig at vi viser at vi har et såpass bra toppnivå. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
|
|
Fikk kun sett kampen frem til streamen døde før pause. Da fremstod vi meget solide bakover og farlige fremover de få gangene vi kom. Sånn sett må vel Kåre ha følt at dette var er ganske stort fuck you til kritikerne. Isolert sett er 0-0 et veldig godt resultat mot et, må det sies, redusert og ikke altfor bra Celtic-lag utenfor sesong. Likevel, klarer ikke slå fra meg tanken på at 0-0 er veldig ekkelt å ta med seg inn i returen siden vi nå får den vanskelige avveiningen om både lukke igjen bak og score sjøl. For å være helt Michael Owensk; med 1-1 på Lerkendal er vi jo ute. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
|
|
For å si det sånn. Sell vi itj ut lerkendal neste onsdag, skjønner æ ikke no. Her bør folk kjenn besøkelsestida og møte opp..
Kjenner æ glede meg allerede. Nå e spørsmålet bare kosn æ skal få lurt sjefen min her sørpå til å gi meg to dager fri. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
|
|
Spent på skaden til reginiussen nå, krysser alt jeg har for at han er tilbake til hjemmekampen. Det kan være tungen! _________________ Alfredbørs 1-10: 7 |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 26.07.2017 22:59 Post subject: |
|
|
Vel vel. Har ingenting å utsette på kampen, og mine ekstremt dystre forventninger ble gjort til skamme.
Synes faktisk Kåres mantra om "vent til CL-kvalik" har litt hold i seg nå. Har ikke sett gutta så ballsikre på årevis. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Jitta138 Proff

|
Posted: 26.07.2017 23:00 Post subject: |
|
|
Hansen 6
Hedenstad 6
Tore 7
Jorgen 7
Meling 8 BB
Jensen 6
Konradsen 7
Midtsjo 7
Jevtovic 5
Bendtner 5
de Lanlay 6
 |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 26.07.2017 23:01 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | I dag gikk 10 spillere i krigen. Dem ellevte spiller fortsatt for seg selv og lunter rundt utpå der. Håpløst. Vilhjalmsson bør være bankers når vi skal presse fremover på hjemmebane! |
Der er ordet!
Krigen!!! Vi så 11 krigere idag. Noe som er mangelvare i norsk fotball idag.
Nå er det bare å slippe bremsen og trå gasspedalen i bånn.
Rundspill sekkepipe-blåserne!!
Sees på Lerkendal. |
|
Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
|
|
Der Kaiser wrote: | En fryd å høre på Roar Stokke nå. Det der må bli en fast greie, Viasat. |
Dempet lyden på de skottene som kommenterte Celtic-streamen, og hadde heller Stokke og Høglund som lydspor. Fantastisk. De to bør starte podcast om de ikke allerede har det. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
|
|
Folk slakter Bendtner her?
1) De har ikke sett kampen
2) De har ikke hørt kampen
3) De har ikke fulgt med på live sendinger på VG osv
4) De troller
Bendtner var jo faktisk ekstremt god.
Hans beste kamp for RBK etter min mening, og jobber jo også for en gangs skyld bra!
Vi er farligst, og vi er solide bakover.
Der jeg frykta at vi over 2 kamper skulle bli overhøvla, så er vi faktisk med og kan gå videre!
Og da er vi sikra EL spill i det minste!  |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 26.07.2017 23:02 Post subject: |
|
|
everlong wrote: | Ser folk gir Bendtner både 4 og 5 på børsen. Lurer da virkelig på hvilken kamp de har sett? Dansken var enestående på topp, og var utrolig viktig for det meste av sjanser vi skapte. Helt enig i at han burde avsluttet bedre på kjempesjansen sin, men det trekker ikke 2, 3 eller 4 poeng børspoeng! |
Det som trekker ned er at vi måtte spille 10 mot 11 i dag. Han løp ikke. Hjalp ikke defensivt. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 26.07.2017 23:03 Post subject: |
|
|
Vi ble ikke straffet en eneste gang av Bendtner ikke jobbet på topp. De sto bare å trillet ball og vi hadde full kontroll. Vilhjalmsson hadde ikke klart å gjort den jobben Bendtner gjorde i dag, og et eventuelt mer intensivt press hadde ikke hjulpet det heller slik vi spilte taktikkmessig. |
|
Back to top |
|
 |
bjorjost Proff

|
Posted: 26.07.2017 23:04 Post subject: |
|
|
Det er berre å bøyge hovudet og krype hulkande til Kårekrossen; Tombur, Mikkelsen med fleire. Mange fleire. Eg forventar at de tek sjølvkritikk no. Men kjenner eg desse surmagane rett sit dei nett no og skriv innlegga som fortel oss kor til helvete det kjem til å gå på Lerkendal.
Alvorleg tala, hadde vore på sin plass. Bra for forumet hadde det og vore, etter så mykje edder, galle og andre sure(rettmessige) oppstøyt siste 4mnd. _________________ Brattbakk 1994–1997
Kampar 100
MÃ¥l 94 |
|
Back to top |
|
 |
|