| View previous topic :: View next topic |
| Banens beste |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Hedenstad |
|
2% |
[ 3 ] |
| Reginiussen |
|
7% |
[ 8 ] |
| Skjelvik |
|
2% |
[ 3 ] |
| Meling |
|
8% |
[ 9 ] |
| Jensen |
|
21% |
[ 23 ] |
| Konradsen |
|
46% |
[ 50 ] |
| Midtsjø |
|
0% |
[ 1 ] |
| Jevtovic |
|
0% |
[ 0 ] |
| Bendtner |
|
10% |
[ 11 ] |
| de Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 108 |
|
| Author |
Message |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1066 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 26.07.2017 18:50 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | | Asbøll wrote: | Fatter du at du gjør deg selv til ambassadør for rbk supportere når du skriver på et annet lags forum?
Ville droppet det i fremtiden. |
Synes jeg ser så mange ubeskrivelig pinlige nordmenn på engelskspråklig nett, at jeg vel egentlig har slått meg til ro med at frekvensen av sosialt nedsnødde idioter trist nok er høyere her til lands (selv om de fleste av oss er snille og greie), så blir vel neppe kvitt det problemet med det første - tombur eller ei.
En legger selvsagt bedre merke til ens egne medborgere, men tror ikke det er hele forklaringen. Så kan en jo håpe på alternative forklaringer. |
- Fyfaen for en jævla drittsekk du er. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
bjorjost Proff

|
Posted: 26.07.2017 18:50 Post subject: |
|
|
Streaming; eg har hatt god suksess med p2p gjennom sopcast og/eller acetv. Det fordrar at ein downloadar programvare fyrst.
Om streamen då funkar er ofte kvaliteten 1080 eller betre gjennom desse tenestene. Men i dette tilfellet vert jo ikkje kampen tv-produsert, så då er vel det ikkje så nøye om ein "berre" finn ein normal browser-stream.
OM acetv eller sopcast vert nytta i dag vil eg anbefale å prøve. Acetv sin litt irriterande ting er at den vil gjere alle mediefiler til ace-filer, så pass på dette om du installerer. Ellers aldri opplevd noko kødd/virus/annonser etc i desse to programma.
Her finn eg vanlevis streamar, ctrl+f for søkevindu på denne sida, skriv inn Rosenborg, og klikk vidare på kampsida. Øverst ligg browserstreams, scroll ned for sopcast og acetv;
http://livetv.sx/enx/
For tippeligaen har eg forøvrig aldri funne anna enn browsersteamar her inne. Men cl-kampar på sopcast/ace er oftast perfekt kvalitet, der ein kan sjå tannstillinga til Suarez og telje nasehåra til Costa på nærbilete. Heia Rbk i kveld, flaks inn 300mill. dei neste 4 kampane så vert det så mykje lettare å sovne inn om kveldane. Eg slit med å sove når rbk spelar rævva. _________________ Brattbakk 1994–1997
Kampar 100
MÃ¥l 94 |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 26.07.2017 18:52 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | Selvsagt ville duellsterke Bjørdal vært et langt tryggere valg sett i forhold til hva vi møter. |
Herregud jeg er glad Bjørdal ikke starter. Et det en ting som er sykt oppskrytt i dette laget, så er det Bjørdals påståtte duellstyrke. Han et verdens enkleste å løpe seg fri fra pga kronisk ballwatcher syndrom, noe som kostet oss en haug med mål på få kamper sist han var inne noen kamper. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 26.07.2017 18:53 Post subject: |
|
|
| fab4fan wrote: | Har du en liten guide? Jeg fikk ikke til på apple tv
| pingvin wrote: | | pingvin wrote: | | Hvilken app brukte du Mikkelsen? | Nevermind. Lasta ned GSE iptv app til ipad. Fikk hvertfall opp celtic tv i appen  |
| Sendte deg en pm HÃ¥per det virker! |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 26.07.2017 18:53 Post subject: |
|
|
*Slettet*
Last edited by Knowrud on 26.07.2017 19:14; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 26.07.2017 18:58 Post subject: |
|
|
Herlig trønderfury, ser veldig oppløftende ut så langt!  _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
gurgla Veteran
|
Posted: 26.07.2017 18:59 Post subject: |
|
|
Nydelig!!  |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 26.07.2017 18:59 Post subject: |
|
|
| Konstaterer at mange synes det er en god ide med kun én duellsterk midtstopper mot Celtic. Lykke til med det! |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 26.07.2017 19:01 Post subject: |
|
|
Samtidig greit med litt fart mot Celtics angripere. Støtter laguttaket! _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
|
|
På min stream er det kun bilde av vår klubblogo, med tidspunkt og dato under.
Jeg streamer fra Celtic sine sider. Trønderfury har jo lyd og greier allerede? _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
|
|
| Hedon wrote: | | puckno wrote: | | Selvsagt ville duellsterke Bjørdal vært et langt tryggere valg sett i forhold til hva vi møter. |
Herregud jeg er glad Bjørdal ikke starter. Et det en ting som er sykt oppskrytt i dette laget, så er det Bjørdals påståtte duellstyrke. Han et verdens enkleste å løpe seg fri fra pga kronisk ballwatcher syndrom, noe som kostet oss en haug med mål på få kamper sist han var inne noen kamper. |
E itj så værst pasningsfoten te Skjelvik heller...  |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
|
|
| tombur wrote: |
- Fyfaen for en jævla drittsekk du er. |
Har ikke lest dine innlegg, så var ikke rettet mot deg personlig selv om jeg har fått med meg at du har fått mye kritikk - derfor ble din bruker nevnt, siden det var deg det har blitt referert til.
Bare et allment hjertesukk - er det mange nordmenn som samles på internasjonalt forum, kommer garantert en eller flere av dem til å være smertefullt pinlige (som regel ekstremt nasjonalistiske/patriotiske/provinsielle) - lite å gjøre med det.
Så er jeg også klar over at denne kritikken er svært upopulær blant endel nordmenn:p |
|
| Back to top |
|
 |
gurgla Veteran
|
Posted: 26.07.2017 19:02 Post subject: |
|
|
Jeg er dog ingen trener eller har så djevelsk med kunnskap men jeg ville valgt Jørgen 100/100 ganger fremfor Bjørdal.
45 min igjen. Måtte vår herre være kledd i sort og hvit i dag!
Laguttaket er som forventet. Vi stiller med toppet lag. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 26.07.2017 19:02 Post subject: |
|
|
| Driblevækk wrote: | På min stream er det kun bilde av vår klubblogo, med tidspunkt og dato under.
Jeg streamer fra Celtic sine sider. Trønderfury har jo lyd og greier allerede? |
Jeg har samme som fury. Tror ikke du har startet streamen ennå, trykk deg inn på live match på toppen av hjemmesiden. |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 26.07.2017 19:03 Post subject: |
|
|
Virker som lyden på fury sin stream hakker en del, eller er det bare meg? _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 26.07.2017 19:04 Post subject: |
|
|
| Selve streamen er vel ikke live før rett før kampstart, eller? |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 26.07.2017 19:04 Post subject: |
|
|
| De har en venteskjerm med klubblogoene og welcome til Celtic TV med musikk i bakgrunnen. Selve sendingen starter nok ikke rett før kampstart. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 26.07.2017 19:05 Post subject: |
|
|
Celtic stiller med følgende 11 fra start:
Craig Gordon, Jozo Simunovic, Scott Brown, Scott Sinclair, Stuart Armstrong, Tom Rogic, Olivier Ntcham, Mikael Lustig, Kristoffer Ajer, James Forrest, Kieran Tierney.
Det er ikke akkurat noe verdenslag vi møter her. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 26.07.2017 19:06 Post subject: |
|
|
| Se opp for spesielt Rogic og Sinclair. Spillere som ligger et godt stykke over våre. |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 26.07.2017 19:08 Post subject: |
|
|
Lukter at fury sin stream kommer til å kræsje, allerede snaut 300 seere, og det er fortsatt 35 minutter til kampstart.  _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Sigurd Senior
|
|
|
| Bare spør først som sist: noen som har skjønt hvordan man sier opp abbo på Celtic TV? |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
|
Kom på at det sikkert er lurt at vi holder troenderfury sin stream hemmelig så lenge det går, for sikkerhetsskyld. Har en liten anelse om at Celtic vil prøve å få fjernet den om det kommer flere tusen seere dit.
Ikke del den på sosiale medier, send den heller til kjente gjennom direktemeldinger på Facebook/twitter om nødvendig. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
|
| puckno wrote: | | Konstaterer at mange synes det er en god ide med kun én duellsterk midtstopper mot Celtic. Lykke til med det! |
Hadde vært fint med to, men Bjørdal er ikke løsningen. En som mistet mannen sin og er delaktig i tre mål mot Kristiansund og Dundalk er ikke en å sende utpå her. Obos-spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
gurgla Veteran
|
Posted: 26.07.2017 19:09 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | Kom på at det sikkert er lurt at vi holder troenderfury sin stream hemmelig så lenge det går, for sikkerhetsskyld. Har en liten anelse om at Celtic vil prøve å få fjernet den om det kommer flere tusen seere dit.
Ikke del den på sosiale medier, send den heller til kjente gjennom direktemeldinger på Facebook/twitter om nødvendig. |
Jeg deler ikke med noen :p |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 26.07.2017 19:10 Post subject: |
|
|
| Allerede for sent. De ekle Skottene leser på RBKweb, og sprer garantert den linken til Talkceltic. RIP stream. |
|
| Back to top |
|
 |
|