View previous topic :: View next topic |
Banens beste |
Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Hedenstad |
|
2% |
[ 3 ] |
Reginiussen |
|
7% |
[ 8 ] |
Skjelvik |
|
2% |
[ 3 ] |
Meling |
|
8% |
[ 9 ] |
Jensen |
|
21% |
[ 23 ] |
Konradsen |
|
46% |
[ 50 ] |
Midtsjø |
|
0% |
[ 1 ] |
Jevtovic |
|
0% |
[ 0 ] |
Bendtner |
|
10% |
[ 11 ] |
de Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 108 |
|
Author |
Message |
Fusion Veteran

|
Posted: 25.07.2017 19:22 Post subject: |
|
|
Quote: | I like the idea of Rogic up top and Sinclair running past him.
I can't see this game being a problem at all, they are no better than Dundee. |
Haha, skottene vet å undervurdere, det skal de ha.  |
|
Back to top |
|
 |
Mighty Senior

|
Posted: 25.07.2017 19:25 Post subject: |
|
|
Tipper vi stiller med følgende lag:
Hansen
Hedenstad - Reginiussen - Bjørdal - Meling
Jensen - Konradsen - Midtsjø
Jectovic - Bendtner - Skjelvik |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 25.07.2017 19:26 Post subject: |
|
|
Den beste versjonen av Rosenborg skal være bedre enn den beste versjonen av Celtic. Det bør være målet om vi en gang skal drømme om CL. ikke som Mike sier. At den beste versjonen av Rosenborg er bedre enn den nest beste versjonen av Celtic. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
Blodstrupmoen Veteran
|
Posted: 25.07.2017 19:28 Post subject: |
|
|
Fusion wrote: | Har man fått vite kamptroppen...? |
Kåre er litt hemmelighetsfull den gangen her, med lukka treninger og alt. Så vi får vel vite det i siste liten |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 25.07.2017 19:30 Post subject: |
|
|
Kan det være duket for Bendtner på midten? Spilles høyt i så fall, potensiell stor oppside! |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 25.07.2017 19:30 Post subject: |
|
|
Rosenborg, 156 millioner i budsjett.
Celtic, 550 millioner i budsjett.
Soleklart at vi skal være bedre enn de ja... |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 25.07.2017 19:31 Post subject: |
|
|
Mike er bare realistisk. Du drømmer Tombur, og ingenting galt i det, men det hjelper ingen å overvurdere seg selv.
Last edited by Macha on 25.07.2017 19:32; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 25.07.2017 19:31 Post subject: |
|
|
Kleviño wrote: | Kan det være duket for Bendtner på midten? Spilles høyt i så fall, potensiell stor oppside! |
Har jeg null tro på. Skal han spille på midtbanen må han jage som en våryr hainnhoinn, noe han ikke virker å være i form til. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 25.07.2017 19:32 Post subject: |
|
|
Det var en gang i tida at Celtic var et sånt lag man 'helst skulle slå', i alle fall på hjemmebane, til tross for at de hadde penger nok til å teoretisk sett kjøpe alle spillerne våre i samme overgangsvindu.
Nå tror jeg vi skal være fornøyde hvis vi kommer oss dit at Rosenborg midt i sesong blir i overkant tøff motstand for sånne lag når sommerferien sitter litt i og Celtic-spillerne er på salat- og sjøgresskur etter litt for mange pints i Magaluf, så jeg er enig med Mike på kort sikt. Ambisjonen bør selvsagt være å komme oss opp på det nivået på et eller annet tidspunkt, gjennom kollektiv dyktighet, og det er det jo lag med vår økonomi og standing som klarer med jevne mellomrom. |
|
Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 25.07.2017 19:34 Post subject: |
|
|
Jensen koser seg på pressekonferanse. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 25.07.2017 19:34 Post subject: |
|
|
larsarus wrote: |
Har jeg null tro på. Skal han spille på midtbanen må han jage som en våryr hainnhoinn, noe han ikke virker å være i form til. |
Tror ikke på det jeg heller, bare spekulerer ut i fra at lukkede treninger betyr at han vil overraske med noe, og Matti luftet dette og fikk positivt svar fra både Bendtner og Kåre. Jeg tror Bendtner kunne blitt veldig bra på midten. Men ville vel ikke prøvd det for første gang mot Celtic, heller Songdal eller noe. |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 25.07.2017 19:35 Post subject: |
|
|
Ser vi på stall mot stall, så er det ingen grunn til at vi skal være dårligere enn Celtic. Ja, Moussa og Sinclair er av en annen klasse. Men helhetlig sett så skal de ikke være indviduelt bedre hverken på midtbane eller forsvar.. Kollektivet sammen er dog bedre fordi vi har noen svake spillere som spiller i posisjoner de ikke burde og ræva taktikk. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 25.07.2017 19:39 Post subject: |
|
|
Er Ajer aktuell fra start? Ser en del foreslår han på Celtic-forumet, i hvert fall.
Sikkert utviklet seg en del siden Start, men blir ikke akkurat skremt av tanken! |
|
Back to top |
|
 |
mrklin Junior
|
Posted: 25.07.2017 19:40 Post subject: |
|
|
Brødsmula wrote: | Er Ajer aktuell fra start? Ser en del foreslår han på Celtic-forumet, i hvert fall.
Sikkert utviklet seg en del siden Start, men blir ikke akkurat skremt! |
De har vel begge de faste ute/usikker, nok derfor han er i diskusjonen men virker som han totalt sett er 4.valget da.... |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 25.07.2017 19:41 Post subject: |
|
|
Problemet her er ikke Celtic. Det er et rimelig middelmådig lag som vil bli en kasteball i CL om de skulle gå så langt.
Problemet er Rosenborg, som mangler helt grunnleggende ferdigheter over hele linja. Vi er per dags dato ikke i nærheten av å holde CL-klasse. For å ikke si EL-klasse. |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 25.07.2017 19:45 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | Problemet her er ikke Celtic. Det er et rimelig middelmådig lag som vil bli en kasteball i CL om de skulle gå så langt.
Problemet er Rosenborg, som mangler helt grunnleggende ferdigheter over hele linja. Vi er per dags dato ikke i nærheten av å holde CL-klasse. For å ikke si EL-klasse. |
Tja, Celtic spilte uavgjort både borte og hjemme mot Manchester City så sent som i fjor høst. Hadde RBK blitt tilbydd de samme resultatene ville jeg sagt "ja takk!"
Å tape stort borte mot Barcelona greide vel selv PSG for under et halvt år siden. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 25.07.2017 19:45 Post subject: |
|
|
tombur wrote: | Den beste versjonen av Rosenborg skal være bedre enn den beste versjonen av Celtic. Det bør være målet om vi en gang skal drømme om CL. ikke som Mike sier. At den beste versjonen av Rosenborg er bedre enn den nest beste versjonen av Celtic. |
"Normativt" har du riktig, "deskriptivt" har du feil... |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 25.07.2017 19:47 Post subject: |
|
|
Synes de fortsatt er vage i omtalen av skadene og at de kom mistenkelig nære kamp. Tror dette fort kan være mindgames. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 25.07.2017 19:48 Post subject: |
|
|
tombur wrote: | Ser vi på stall mot stall, så er det ingen grunn til at vi skal være dårligere enn Celtic. Ja, Moussa og Sinclair er av en annen klasse. Men helhetlig sett så skal de ikke være indviduelt bedre hverken på midtbane eller forsvar.. Kollektivet sammen er dog bedre fordi vi har noen svake spillere som spiller i posisjoner de ikke burde og ræva taktikk. |
I følge Transfermarkt har de en stall som er verdt ca en halv milliard. Vi er verdt 170 mill, mens Dundalk er verdt ca 10 millioner... Å si at vi har like bra stall som dem, er nesten det samme som å påstå at Dundalk og vi har like bra stall... |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 25.07.2017 19:48 Post subject: |
|
|
tombur wrote: | Ser vi på stall mot stall, så er det ingen grunn til at vi skal være dårligere enn Celtic. Ja, Moussa og Sinclair er av en annen klasse. Men helhetlig sett så skal de ikke være indviduelt bedre hverken på midtbane eller forsvar.. Kollektivet sammen er dog bedre fordi vi har noen svake spillere som spiller i posisjoner de ikke burde og ræva taktikk. |
Er til dels enig med deg.. Men..
Ser man på de nevnte Sinclair og Dembele. Så holder de høy, høy klasse. Som overgår spillerne RBK har.
Lustig er langt bedre enn høyrebacken vi har.
Midtforsvaret, med Simunovic i spissen så vil jeg si det overgår vårt midtforsvar.
Tierney er ikke lang bedre enn Meling..
Brown, Rogic, McGregor.. Tja.. omtrent det samme som trioen vår..
Men på topp.. der er Celtic langt bedre..
Ting er ikke umulig. Jeg har troen..
Men stallen vår er nok en del svakere, når man ser spiller, for spiller. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 25.07.2017 20:37 Post subject: |
|
|
Mighty wrote: | Tipper vi stiller med følgende lag:
Hansen
Hedenstad - Reginiussen - Bjørdal - Meling
Jensen - Konradsen - Midtsjø
Jectovic - Bendtner - Skjelvik |
Behøver ikke være for dumt. Skjelvik vartet vel opp med både assist og mål sist vi stilte med han på ving i europa (hjemme mot Apoel), da han faktisk fikk bakrommet som trengtes. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 25.07.2017 20:42 Post subject: |
|
|
Skjelvik spilte vel strengt tatt venstreback i den kampen. Ikke ving såvidt jeg husker. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 25.07.2017 20:57 Post subject: |
|
|
knøtten wrote: | Dukker opp på O'Reillys hvis de viser kampen |
Er det noen som faktisk har snakka med O'Reillys? Jeg ser at kampen er ført opp på hjemmesiden deres, men ikke usannsynlig at de har ført den opp fordi de har tatt det for gitt at den sendes på TV. |
|
Back to top |
|
 |
100% JESUS Junior
|
Posted: 25.07.2017 21:02 Post subject: |
|
|
Jeg ringte tidligere idag. De sa det 99% sjans for at de viser kampen |
|
Back to top |