English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Celtic - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 50, 51, 52  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens beste
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
2%
 2%  [ 3 ]
Reginiussen
7%
 7%  [ 8 ]
Skjelvik
2%
 2%  [ 3 ]
Meling
8%
 8%  [ 9 ]
Jensen
21%
 21%  [ 23 ]
Konradsen
46%
 46%  [ 50 ]
Midtsjø
0%
 0%  [ 1 ]
Jevtovic
0%
 0%  [ 0 ]
Bendtner
10%
 10%  [ 11 ]
de Lanlay
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 108

Author Message
Henri
Legende

PostPosted: 25.07.2017 08:37    Post subject: Reply with quote

Du fortrekker å tape fremfor å vinne? Man skal høre mye
Back to top
View user's profile Send private message
Hulken
Rutinert

PostPosted: 25.07.2017 08:39    Post subject: Reply with quote

Jeg skriver nesten, da jeg er svært redd for hvordan vi fremstår om vi har en ledelse å ri på fra første kamp. Samtidig som at da har vi "alt" å tape kontra hvordan det er om vi ligger under 1-2. Foretrekker selvfølgelig å vinne Wink
Back to top
Hulken
Rutinert

PostPosted: 25.07.2017 08:44    Post subject: Reply with quote

Kim rud. Er klar til å reise nedover om noen radiostasjoner ønsker ham, skriver han på twitter. Eneste som er synd er at jeg kun har dab i bilen, blir litt snodig om folk går forbi mens jeg sitter i forsetet med pils, samtidig som jeg synger og skriker.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 25.07.2017 08:49    Post subject: Reply with quote

Good Apollo wrote:
Seriøst, RBKTrondheim og Tombur, hva er det dere holder på med innpå Celtic-forumet? Det er én ting å melde seg på en motstanders forum i solidaritet og kanskje servere litt inside-info (som Celtic-Supporter har gjort her inne), men å sitte der å trashtalke sitt EGET lag på motstanderens forum er bare helt vanvittig flaut!
Virker tilogmed som at skottene synes det er kleint. En bruker svarer:
"Yous Rosenborg fans are a barrel of laughs. From wanting to see your team be smashed, to being glad to see a player be injured.."
Etter at RBKTrondheim har lirt fra seg at Helland er overvurdert og dårlig og at han er glad for at han er skada!

Vær så snill, slutt å drit oss ut mere enn nødvendig?

Det er så flaut hele opplegget der at jeg blir helt nummen i frontalloben min. Hvorfor skal noen få drite ut en hel by på den måten der?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Henri
Legende

PostPosted: 25.07.2017 08:56    Post subject: Reply with quote

Man får tro at de forstår at to snålinger ikke nødvendigvis er representative for den jevne RBK-supporter. For alt vi vet er det to Molde-supportere som troller (noe å tenke på til neste gang Molde er i Europa)
Back to top
knttn
Proff

PostPosted: 25.07.2017 09:31    Post subject: Reply with quote

Sykt de ikke selger rettighetene..
Har trua faktisk. Klassisk over/undervurdering.
Back to top
Clasiker
Rutinert

PostPosted: 25.07.2017 09:41    Post subject: Reply with quote

Hulken wrote:
Kim rud. Er klar til å reise nedover om noen radiostasjoner ønsker ham, skriver han på twitter. Eneste som er synd er at jeg kun har dab i bilen, blir litt snodig om folk går forbi mens jeg sitter i forsetet med pils, samtidig som jeg synger og skriker.

La det skje! PLIIIIIS!!!

Legendariske Kim Rud P. kunne reddet hele bilturen hjem etter en laaang familiedag på Hunderfossen.

Gi den mannen en FM-frekvens!
robbie
Veteran

PostPosted: 25.07.2017 10:02    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:

Det er vel ikke det han skriver. Det han beskriver er den kjipe følelsen når man må forsvare seg i et returoppgjør på hjemmebane. Det gikk greit mot Steaua hjemme. Og at et knepent bortetap ikke nødvendigvis gjør det enklere å gå videre.

Et greit nok standpunkt. Men jeg nekter å tro at Hulk kommer til å juble for Celtic-mål. Det tror ikke jeg noe på, og det gjør ikke du heller.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 25.07.2017 10:19    Post subject: Reply with quote

Etter den TV-beslutninga bør RBK bli venneklubb med Rangers. Seriøst. Celtic er en respektløs møkkaklubb.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 25.07.2017 10:32    Post subject: Reply with quote

----------------------Hansen

---Hedenstad -- Tore -- Skjelvik -- Meling/Gersbach

-----------------Mike -- Konradsen

---------------------Bendtner

------------Jevtovic -- Matti -- Lanlay

Her kan Bendtner få strø med gode bakromspasninger/flikker osv. I tillegg har vi nå i hvertfall 2 midtbanespillere kontra 1.

Midtsjø inn for Bendtner etterhvert. Rashani inn for Lanlay. Jevtovic flyttes på venstresiden. Mye bedre på venstrevingen enn høyre, for han er ganske målfarlig. Da må han få lov til å skjære inn og skyte.
Back to top
burreh
Junior

PostPosted: 25.07.2017 10:40    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:

Her kan Bendtner få strø med gode bakromspasninger/flikker osv. I tillegg har vi nå i hvertfall 2 midtbanespillere kontra 1.

Midtsjø inn for Bendtner etterhvert. Rashani inn for Lanlay. Jevtovic flyttes på venstresiden. Mye bedre på venstrevingen enn høyre, for han er ganske målfarlig. Da må han få lov til å skjære inn og skyte.

Oppskrift på masse baklengs det der...
Back to top
jaso
Senior

PostPosted: 25.07.2017 10:49    Post subject: Reply with quote

Koster 15£ for en mnd med Celtic TV, men så var det prinsippet då.. Veit heller ikkje kor bra og stabil stream er, eller om det i heiletatt kan bestillast frå Norge.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 25.07.2017 10:49    Post subject: Reply with quote

Alle type formasjon med de spillerene vi har er oppskrift på baklengsmål sålenge vi ikke har en kanongod midtstopper, en type Annan/tettey som anker.
Spiller vi 4-3-3 med Konradsen som ikke er så god defensivt som de to jeg nevner her, burde man bruke 2 spillere dypt og ikke kun en. I tillegg pleier vi jo å spille 4-1-5, noe som er enda mer en oppskrift på masse baklengsmål.

Ellers syns jeg det kanskje er greit at Midtsjø kan få starte på benken. Vært ganske dårlig spiller etter min mening, der hans største svakhet er pasninger. Med formasjonen jeg har satte opp, mener jeg Midtsjø kan komme mer til sin rette bak spissen.
Back to top
jaso
Senior

PostPosted: 25.07.2017 10:53    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:

Skulle gjerne sett dette som fast formasjon slik det er no faktisk. Ville bytta plass på Bendtner og Matti då matti uansett vil jobbe rundt Bendtner, men bidrar bedre def.
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 25.07.2017 10:54    Post subject: Reply with quote

Litt spent på de kyniske grep Kåre tar i denne kampen. Når han har snakket om kynisme tidligere har det vært ensbetydende med å bli passive og gi fra oss alt initiativ også mot bunnlag i ES.
Er ganske sikker på at Celtic vil gå ut med høyt press da de vet vi ikke er gode til å spille oss ut av press og ikke har voldsomt med bakromstrussel på topp.
Det som vil skje er at vi starter med å klarere langt,men etterhvert som vi blir satt under økende press så blir klareringene kortere og mer planløse. Celtic vil stå i returrommet og pøse baller inn i vår boks og ett baklengs vil komme i de første 15.
Det kyniske grepet bør være å dra ned tempoet fra første minutt. Bruke lang tid på utspark og faste situasjoner, skaffe seg frispark,ligge nede i noen sekunder ekstra, alt for å dra ned momentumet til Celtic. Etterhvert når vi løfter oss opp i banen så bør vi skaffe oss frispark på kant slik at vi kan legge korridorfrispark.
Da kan vi få med oss noe ut av kampen.
Back to top
gammern
Junior

PostPosted: 25.07.2017 10:54    Post subject: Reply with quote

Hva om RBK streamer kampen via storskjerm på Lerkendal, etter avtale med Celtic?. Betaler gjerne 100,- kr og samtidig får sett den sammen med andre supportere.
Back to top
Toillbaill
Junior

PostPosted: 25.07.2017 10:57    Post subject: Reply with quote

I disse Netflix tider er det kanskje ikke så rart at noen prøver å gå andre veier enn de tradisjonelle TV-kanalene?
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 25.07.2017 11:05    Post subject: Reply with quote

Å forsøke ut alternativer er ikke så dumt... som et tillegg.

For oss som er på dette forumet er vi stort sett så tekniske at det å få på en stream (betalt eller ikke) stort sett løser seg. Men... får jeg chromecast'et eller airplay'et den streamen til TVen hvor sofaen er klar til folk som vil drikke bayer, spise potetgull og se ball? Eller må jeg sitte og se på den nede i mancave fordi de bruker en eller annen properitær svineri-teknologi for å beskytte seg mot piratstreamer, noe de enda ikke skjønner er helt klin umulig så lenge noen uansett bare kan filme skjermen sin med mobil?

Helt fint at klubbene prøver, selv er jeg veldig for en verden hvor jeg kan betale RBK for å se kampene deres, men til onsdag er det ganske mange tusen nordmenn som ikke får se kampen fordi den i praksis blir utilgjengelig for dem. Bare fordi Celtic tror de er så jævla smarte og går med rassen først inn i fremtiden.
jaso
Senior

PostPosted: 25.07.2017 11:06    Post subject: Reply with quote

Toillbaill wrote:
I disse Netflix tider er det kanskje ikke så rart at noen prøver å gå andre veier enn de tradisjonelle TV-kanalene?

Bortsett frå at livesending er det som faktisk passa best på den tradisjonelle tv løysinga.

edit: la til quote pga post mellom
Back to top
Bye
Veteran

PostPosted: 25.07.2017 11:10    Post subject: Reply with quote

Er det noen som vet om det blir radio-sending?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
niccolai
Veteran

PostPosted: 25.07.2017 11:13    Post subject: Reply with quote

Jeg er flau over hvordan enkelte har spydd ut eder og galle på Celtic forumet!.
Rett å slett!..

Hvor gamle er disse?. Kan vel umulig være voksne folk.

Enn å snakke dritt om sin egen klubb på den måten?. Hva er det som feiler folke egentlig.. jeg finner ikke ord..

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
Hulken
Rutinert

PostPosted: 25.07.2017 11:20    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Henning wrote:

Det er vel ikke det han skriver. Det han beskriver er den kjipe følelsen når man må forsvare seg i et returoppgjør på hjemmebane. Det gikk greit mot Steaua hjemme. Og at et knepent bortetap ikke nødvendigvis gjør det enklere å gå videre.

Et greit nok standpunkt. Men jeg nekter å tro at Hulk kommer til å juble for Celtic-mål. Det tror ikke jeg noe på, og det gjør ikke du heller.

Mente selvfølgelig ikke at jeg ønsker å tape, men leder vi knepent etter første kamp, får jeg automatisk veldig trua, at jeg føler et stort nederlag om det skal ryke hjemme. Er så redd hvordan vi da evt. Fremstår hjemme. Erfaringen sier at vi blir rådville, prøver å kontrollere kampen på det resultatet vi har med fra første kamp, noe som vil være uutholdelig nervepirrende. Taper vi første kamp knepent, må vi angripe, og da er vi bedre etter min mening, og skuffelsen om vi skulle ryke, ikke vil bli like stor. Håper jo dog selvfølgelig at vi vinner, men helst uten at jeg skal være et totalt nervevrak i en uke +90min. RBK
Back to top
CLkvart
Rutinert

PostPosted: 25.07.2017 11:51    Post subject: Reply with quote

niccolai wrote:
Jeg er flau over hvordan enkelte har spydd ut eder og galle på Celtic forumet!.
Rett å slett!..

Hvor gamle er disse?. Kan vel umulig være voksne folk.

Enn å snakke dritt om sin egen klubb på den måten?. Hva er det som feiler folke egentlig.. jeg finner ikke ord..

Det er troll på internett, nå vet du det Smile
Back to top
bjorjost
Proff

PostPosted: 25.07.2017 12:00    Post subject: - Reply with quote

Once upon a time in the midt-Noreg;

https://www.youtube.com/w...nUPWBOP2zQ
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Der Kaiser
Veteran

PostPosted: 25.07.2017 12:20    Post subject: Reply with quote

For en avslutter Harald Martin var.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 50, 51, 52  Next
Page 13 of 52

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb