| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 26.06.2017 15:09 Post subject: |
|
|
Mitt ankepunkt er at Gytkjær er en helt annen type spiss, og at han ikke fungerte før vi lærte oss å spille annerledes (på en måte som var tilpasset ham). Det har vi ikke helt kommet over; det gjenstår mye øving før vi fullt ut får effekt av en target-type spiss igjen.
Hvis vi skal kjøre inn Gytkjær "av og til" veksler vi mellom to måter å spille på, og innøvingen vil ta enda lenger tid.
Altså nei, nei og atter nei for min del. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 26.06.2017 16:37 Post subject: |
|
|
| Ser hva du mener,men årets utgave har jo mer enn nok med å vinne serien,fjorårets utgave var jo milevis foran mtp seriespill ihvertfall... |
|
| Back to top |
|
 |
Nordlys Veteran
|
Posted: 26.06.2017 16:41 Post subject: |
|
|
| Jevtovic spilte tidvs spiss i Glimt. Sikrer vi oss ham har vi enda et alternativ på spissplass fremover samt en meget god ving! |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 26.06.2017 19:28 Post subject: |
|
|
| Synes vi skal se nærmere på ulland andersen. Har vært god på godset i år. Har fart og er direkte og målfarlig. Ikke ulik dølle. |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 26.06.2017 19:33 Post subject: |
|
|
| Ser derimot at VG foreslÃ¥r Knudtzon 😀 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.06.2017 20:33 Post subject: |
|
|
Må si at jeg ærlig talt lurer litt på dette med Gytkjær og lønn: At kontrakten ble terminert etter egen vilje etter nedrykket, betyr vel at han ikke fikk noen sluttpakke? Ergo er ikke penger alt i denne verden?
Mer seriøst: Vil tro at tilbudene er konkrete og at han vet han får godt betalt i ny klubb, samtidig som at det er uaktuelt å spille 3. Bundesliga bare et halvår etter landslagsdebuten. |
|
| Back to top |
|
 |
Dag Junior
|
Posted: 27.06.2017 01:51 Post subject: |
|
|
| Skal vi komme inn i Europa må vi ha ha ny spiss raskt som scorer, og Anders Kondradsen i sin livs form. |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 27.06.2017 15:10 Post subject: |
|
|
| Ifølge Ekstrabladet er Gytkjær på vei til Lech Poznan og blir lagkamerat med Nicki Bille. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 27.06.2017 23:51 Post subject: |
|
|
| tjommi wrote: | | Lurer på om man fortsatt holder et halvt øye med Lukas Spalvis? Spiller han fotball igjen? Er en spiller jeg kunne tenkt meg å se i RBK. |
Er med på treningene til Kaiserslautern denne uka.
http://www.tipsbladet.dk/...erslautern _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 28.06.2017 09:36 Post subject: |
|
|
Åpner overgangsvinduet én dag tidligere for å hjelpe oss hvis vi kommer til 3. kvalikrunde.
http://www.eurosport.no/f...tory.shtml
Bare å skru ned volumet, ramaskriket kommer! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
CLkvart Rutinert
|
Posted: 28.06.2017 10:03 Post subject: |
|
|
Det blir ikke lange innspillingstiden på den eventuelle spilleren i så fall. Det MÅ bety at dette er en skikkelig STORFISK vi skal ha inn og at det måtte trekkes i tråder av vår innsidemann i NFF for at storfisken egenhendig skal skyte oss inn i Europa. Tommel opp  |
|
| Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 28.06.2017 12:41 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/sport/fo.../24084147/
Martin Samuelsen - yay or ney?
Ser ut til at vi har følere ute etter noen til å erstatte Jevtovic, muligens Bakenga også. Har vi mulighet til å hente han? Vil vi hente han? Har vi råd til å hente han?
Kjør debatt! _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 28.06.2017 12:44 Post subject: |
|
|
| CLkvart wrote: | Det blir ikke lange innspillingstiden på den eventuelle spilleren i så fall. Det MÅ bety at dette er en skikkelig STORFISK vi skal ha inn og at det måtte trekkes i tråder av vår innsidemann i NFF for at storfisken egenhendig skal skyte oss inn i Europa. Tommel opp  |
Spilleren kan vel i praksis hentes allerede i dag, men kan ikke brukes i offisielle kamper før den 20. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 28.06.2017 13:51 Post subject: |
|
|
| Tror det hadde vært på rbkweb rimelig fort hvis det var nye spillere på feltet før 20. ^^ |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 28.06.2017 14:40 Post subject: |
|
|
| LanoX wrote: | http://www.vg.no/sport/fo.../24084147/
Martin Samuelsen - yay or ney?
Ser ut til at vi har følere ute etter noen til å erstatte Jevtovic, muligens Bakenga også. Har vi mulighet til å hente han? Vil vi hente han? Har vi råd til å hente han?
Kjør debatt! |
Har vært diskutert ihjel her inne. Tror konsensus er at han ikke vil passe inn i klubben, var ihvertfall det sist han var oppe. Selv så avskriver jeg ingenting, men ser ikke at det er store sannsynligheten for at han kommer hit. _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 28.06.2017 21:20 Post subject: |
|
|
Kommer ikke hit uansett, mye viktigere å bygge cv hos Dag & Red eller vilken svadaklubb som helst bare den har geografisk beliggenhet i utlandet. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 28.06.2017 22:14 Post subject: |
|
|
| Dette markerer eneste gang i menneskehistorien at Dagenham og CV-bygging har vært nevnt i samme setning. |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 29.06.2017 07:23 Post subject: |
|
|
Hva ned at Holmar er løst fra kontrakten sin, og fristillt av klubben sin i Israel.
Er det aktuelt for Holmar med en gratis retur til RBK. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 29.06.2017 08:15 Post subject: |
|
|
Det ble vel diskutert i podcasten til Rasmus og Saga også. De hadde heller ikke hatt noe i mot det, og jeg er enig. Samt at mange er uenige med meg, men nå er jo Eikrem ferdig i Malmø, og jeg mener han hadde forsterka oss på midten. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
| Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 29.06.2017 08:22 Post subject: |
|
|
Finnes vel bare en grunn til ikke å forsøke å hente Eikrem. Forsterket oss soleklart på vårt svakeste punkt som er passnings-spillet. Midtbanen vår er konstant støttepassninger og Midtsjø som går seg bort 80% av forsøkene.
Om ingen fra forsvarsleddet forsvinner tror jeg dessverre ikke vi henter Holmar.
Nå er vel både Skjelvik og Bjørdal usikre og da bør han være høyt oppe på lista over erstattere. |
|
| Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 29.06.2017 08:37 Post subject: |
|
|
| Wow, eks RBKere har ganske lav suksessrate i utlandet om dagen. Da har vi vel gjort noe riktig da, som får spillere til å se bedre ut enn de egentlig er. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 29.06.2017 08:39 Post subject: |
|
|
Det ville unektelig vært vanvittig morsomt om vi kunne tatt en motsatt Bakenga, bare så jeg kan lene meg bakover og se hatet og forakten flomme over oss.
Men ja, vi trenger en pasningslegger på midtbanen. Får vi ikke tak i en barista, er ikke en Sapara-type på indreløperplass et dårlig alternativ.
Når det er sagt vet jeg lite om nivået på denne moldenseren. Jeg lar andre med bedre peiling bedømme om han er god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 29.06.2017 08:46 Post subject: |
|
|
Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg føler med tryggere med Skjelvik som MS i Europa enn Holmar. _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
CLkvart Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 29.06.2017 09:11 Post subject: |
|
|
TKK nevnte også i podcasten at Holmar ble hentet (delvis) på grunn av et potensiale som gikk utover den israelske ligaen og at han ble sett på som et fremtidig salgsobjekt til noen av de større europeiske ligaene. Etter hans vurderinger. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
|