View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SeG Veteran
|
Posted: 09.03.2017 01:09 Post subject: |
|
|
Han er ikke helt håpløs, men makan til grå og kjedelig fotballspiller skal man lete lenge etter. Håper ikke vi er på jakt etter han _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 09.03.2017 01:16 Post subject: |
|
|
Han er ihvertfall ikke noe oi-case. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 09.03.2017 01:17 Post subject: |
|
|
Mustrum Ridcully wrote: | James Bond? |
Riktig. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 09.03.2017 01:18 Post subject: |
|
|
Skal vi ha ny ving, da bør vi gå for Storkorsmesteren sjøl, selveste Kevin Großkreutz, den ultimate Gegenpreßer. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 09.03.2017 01:24 Post subject: |
|
|
*insert emoji med hjerteøyne. Den bør du skaffe Myren. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 09.03.2017 02:19 Post subject: |
|
|
STRANDerGUD wrote: | Han er ikke helt håpløs, men makan til grå og kjedelig fotballspiller skal man lete lenge etter. Håper ikke vi er på jakt etter han |
Mener du virkelig at man må lete lenge for å finne en mer grå og kjedelig spiller enn Nielsen? Du kan ikke ha sett mye av han. Eller noen andre for den saks skyld.
Han er da definitivt ikke kjedelig i ES-sammenheng. Fotrapp, fint tyngdepunkt og et brukbart skudd. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.03.2017 10:39 Post subject: |
|
|
Dagbladet pluss:
Quote: | Ståle Solbakken og F.C. København har vurdert alle Rosenborgs forsterkninger. Og valgt dem bort |
Klart han måtte ut i media, sikkert endel supportere som ikke liker at Bendtner havnet i RBK og ikke i parken. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 09.03.2017 11:00 Post subject: |
|
|
Jeg avstår herved alle bursdags- og julegaver i år om Lorden setter den avgjørende scoringen som gjør at vi slår ut FCK i CL-playoffen. |
|
Back to top |
|
 |
kibsgaard Junior
|
Posted: 09.03.2017 11:06 Post subject: |
|
|
Synes svarene til Ståle var relativt ryddige:
Quote: | Betyr så det, når FCK ikke vil ha noen av de spillerne RBK ser på som meget gode forsterkninger, at veien fram er lengre enn vi nordmenn liker å tro?
- Nei, sier Ståle Solbakken.
- Jeg vil ikke engang påstå at vi er så mye bedre enn Rosenborg, det er jo ikke så lenge siden de slo oss (2–0, 11. februar). For det handler ikke bare om hvem som spiller, det handler mest om hvordan man spiller og hvordan man ønsker at den og den rollen skal utføres. Der er vi og Rosenborg forskjellige. Og der ligger det mye. |
|
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 09.03.2017 11:13 Post subject: |
|
|
Det der er jo en helt ok uttalelse som media selvfølgelig skal lage clickbait av. Det finnes ikke lenger grenser for hvor langt journalister vil gå for å utvanne tittelen "journalist".
Av forsterkningene vi har hentet er det vel egentlug bare Meling jeg ville trodd var interessant for FCK. Lite oppsiktsvekkende artikkel syntes jeg. |
|
Back to top |
|
 |
tobamessi Junior
|
Posted: 09.03.2017 12:17 Post subject: |
|
|
Normann i Bodø/Glimt var på radaren for en stund siden. Hvilken posisjon spiller han? Er han indreløper eller sentral midtbane?
Syns han så jævlig frisk ut et par ganger i fjor. Ung også, fyller 21 i år.
Spiller for et lag som har rykka ned.
Hadde han forsterket oss eller hadde vi bare ødelagt talentet hans? _________________ Den som venter på noe godt Bendtner ikke forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Nordlys Veteran
|
Posted: 09.03.2017 12:24 Post subject: |
|
|
Spiller sentralt for Glimt. Han har en del egenskaper som Konradsen mangler både ift. teknikk, fysikk og pasningsfot. Mangler dog rutine. Litt smågal også. Går virkelig til i dueller og vinner de fleste av dem. Dew (eller hvem det nå enn var) påpekte at han rent posisjonelt nok har en del å gå på, noe jeg kan si meg enig i. Ganske sikker på at Normann ganske raskt hadde løst rollen som "sentral herremann" bedre enn Konradsen.
Nå må folk snart lære seg å bruke svarknappen fremfor å sitere når det svares. Gjelder mange! Mod. |
|
Back to top |
|
 |
tobamessi Junior
|
Posted: 09.03.2017 13:46 Post subject: |
|
|
Takk for innholdsrikt svar.
Ja, jeg syns jeg så en oppsiktsvekkende god ballbehandling på fyren! Tenkte umiddelbart at han der hadde klart seg.
Bodø/Glimt-spillere som vokser seg for store for Nord-Norge skal jo oppskriftsmessig ta steget videre til Rosenborg. _________________ Den som venter på noe godt Bendtner ikke forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Nordlys Veteran
|
Posted: 09.03.2017 14:15 Post subject: |
|
|
tobamessi wrote: | Bodø/Glimt-spillere som vokser seg for store for Nord-Norge skal jo oppskriftsmessig ta steget videre til Rosenborg. |
Si det til en Glimt-supporter, og han vil halshugge deg! :p
Ryktene går jo, og de surmuler allerede der oppe... |
|
Back to top |
|
 |
Frakken Junior
|
|
Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 09.03.2017 16:42 Post subject: |
|
|
Quote: | Blessed with an excellent range of passing, strong and technically gifted | Høres umiddelbart ut som en god sentral herremann. Men er det ikke bare allnigeriasoccer.com som nevner oss og blir sitert? Er de troverdige? |
|
Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 09.03.2017 16:47 Post subject: |
|
|
Personlig stoler jeg konsekvent på alt som kommer fra Nigeria. Gjort mye foretninger med en enke der nede. Venter på en stor utbetaling når som helst nå  |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7263 Location: South-west coast exile
|
Posted: 09.03.2017 17:17 Post subject: |
|
|
Om det er noe i det så kan vi i det minste friste med spilletid. Drar han til Chelsea ender han opp med å bli lånt ut og solgt videre. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 09.03.2017 17:22 Post subject: |
|
|
Men ufattelig mye rikere. Afrikanske spillere har som oftest et mål om å tjene mest mulig i årene de er aktive. Mye press hjemmefra om slikt har jeg hørt. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 09.03.2017 17:23 Post subject: |
|
|
Gutten er født og oppvokst i USA, om det betyr noe. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.03.2017 17:23 Post subject: |
|
|
Hainn e svart. Æ sei itj mer. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 09.03.2017 17:34 Post subject: |
|
|
Hahaha! Okei, det kan hende han har en litt annen innstilling til ting da. Men spørs om Chelsea likevell frister litt mer enn RBK da. Men får håpe han tenker sportslig utvikling og mest mulig spilletid, da er det vel håp hos oss _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7263 Location: South-west coast exile
|
Posted: 09.03.2017 17:39 Post subject: |
|
|
Vi kan jo såklart ikke hamle opp med Chelsea økonomisk, så vi må rett og slett friste med spilletid og godfot. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 09.03.2017 19:56 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | Jeg har tenkt litt på å ta den 30 minutter lange togturen for å se Kilmarnock spille. Men jeg gidder virkelig ikke. Spesielt ikke siden jeg er småbarnsfar og greier. Jeg tror det må RBK i Europacup til for at jeg kjøper meg billett. |
Hvorfor vil du reise til Kilmarnock om RBK kommer til Europacupen? Det er jo ikke sikkert at vi trekker dem?  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 09.03.2017 19:58 Post subject: |
|
|
STRANDerGUD wrote: | Men ufattelig mye rikere. Afrikanske spillere har som oftest et mål om å tjene mest mulig i årene de er aktive. Mye press hjemmefra om slikt har jeg hørt. |
Minner i så måte mye om Vegard N'gologolo Forren. Jeg tror han har en stor stamme han må brødfø. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
|