| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.02.2017 23:31 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | De nye gode skulle vært her allerede |
Det virker som om man prøver å hente spillere på ei ganske høy hylle. Spillere som er aktuelle for mange klubber som stengte overgangsvinduet 31.1., og som ikke kunne tenkes å velge oss før etter den tid. Jeg mener det virker logisk at vi ikke klarer å hente de presumtivt svært gode valgene før den tid.
Men du mener vi greit burde hive oss ut i konkurransen med resten? _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 07.02.2017 23:34 Post subject: |
|
|
| Håper inderlig det skjer noe snart. Det er godt mulig å handle spennende med økonomien vi har nå. Problemet, slik jeg ser det, er at man ikke bygger relasjoner med lommeboka. Hadde helst sett at de som skal være sentrale i laget var med på hele sesongoppkjøringa. |
|
| Back to top |
|
 |
Hallis Senior

|
Posted: 07.02.2017 23:38 Post subject: |
|
|
| Vi har ikke sett de nye spille enda men de, SIB og co. skal allerede dømmes nord og ned. Her er vi positiv ser jeg. Overgangsvinduet stenger 31. mars, og det er heller betryggende at det mest sannsynlig jobbes for å hente gode spillere, spillere som faktisk kunne ha dratt før månedsskifte, ikke rart i det hele tatt at ting tar litt tid. Jeg velger å vente til de nye har kommet inn (obviously) før jeg kommenter overgangsvinduet. Har trua på Lundemo. Milan virket frisk mot RB, og hvis Spalvis lander med skadeproblemene relativt i orden og får to treningsmåneder blir han farlig. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 08.02.2017 00:20 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | ...såfremt det ikke kommer kroatiske gymlærere inn da vel og merke. |
Etter femten år er det nå på tide å stoppe mobbingen av hedersmannen Hrvoje Braoviç. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 08.02.2017 00:33 Post subject: |
|
|
Never!
Det er også mobbing av Lyn om det hjelper, men det misstenker jeg at det ikke gjør. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 08.02.2017 01:53 Post subject: |
|
|
Ahh, det var tider. Det så jo helt uoverkommelig ut rundt mai-juni før alt snudde på sommeren da Fladmark ble degradert og kroaten kom inn, samtidig begynte RBK å avgjøre kamper til å bli trepoengere helt på tampen. Husker blant annet en deilig gåll av Odd Inge Olsen til 3-2 over Brann. Så ble det potet i Orkdal det året også, til slutt, og en Inter-kamp på Lerkendal som vi burde og kunne vunnet.
Fladmark fikk vel årets trener-prisen som trøst, selv om det kan hende jeg husker feil. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 08.02.2017 01:56 Post subject: |
|
|
Det karatespark målet til OIO har brent seg fast på netthinna ja. _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 08.02.2017 02:13 Post subject: |
|
|
Tror det var en 4-5 sånne kamper som vi vant i siste øyeblikk. Stensaas hadde også en matchvinnerscoring mot et annet lag.
Men var Braovic i det hele tatt gymlærer? Var det ikke noe med at han utga seg for å være professor i alternativmedisin? Eller blander jeg med Radovan Karadzic?
Off topic, jeg vet, men vi har ingen egen Hrvoje Braivic-tråd i dette forumet foreløpig. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1072 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 08.02.2017 04:30 Post subject: |
|
|
http://www.holdnyt.dk/tra...2016-01-22
Om det kommer en midtstopper er vel kanskje sportslig ledelse såpass lette å lese at det blir denne karen, om det var noe hold i dette ryktet når det kom da selvfølgelig.
- Min mening er nei isåfall om han ikke har lagt på seg litt pondus og veier mer enn det som er oppgitt der ihvertfall. Trenger ikke enda en lettvekter i forsvaret. Det er nok med rasmussen som må legge på seg litt muskler. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 08.02.2017 04:40 Post subject: |
|
|
| Trodde den artikkelen du linket til var fra i år. Ser nå at det var fra i fjor^^ |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.02.2017 09:47 Post subject: |
|
|
| Ærre så nøye a? Skal folk sjekke troverdighet og sannsynlighet før de slenger ut navn også nå da!? |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 08.02.2017 10:13 Post subject: |
|
|
Alternativ troverdighet? _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 08.02.2017 10:27 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | | Men var Braovic i det hele tatt gymlærer? Var det ikke noe med at han utga seg for å være professor i alternativmedisin? Eller blander jeg med Radovan Karadzic? |
Braovič var hverken gymtrener, alternativdoktor eller bosniskserbisk massemordet. Han hadde en god CV som assistenttrener for Dinamo Zagreb og det kroatiske landslaget (blant annet under VM i 98). Men han hadde ingen hovedtrenererfaring, samt stod for en østeuropeisk spillestil som var helt motsatt fra hva Flatmark sto for.
Så midt i sesong, på toppen av tabellen, skiftet han formasjon, treningsregime og spillestil. Og det mens han slet med språkproblemer.
Det er nærmest som om Hibernians skulle lede den skotske serien til jul, og så ansette Geir Håvard Hjelde som Manager, med mandat for å spille eggensk 4-3-3.
Det er leksjon i hvorfor stabilitet og kontinuitet er essensielt for suksess. Det er også en leksjon i hvorfor Brynestad ikke lengre er milliardær.
Og ja, vi trenger en egen Braovič-trÃ¥d. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 08.02.2017 10:51 Post subject: |
|
|
Det var vel den berømnte linjegymnastikken og den lette joggingen som har gitt ham klengenavnet gymlæreren. _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
| Back to top |
|
 |
Lillhammring Senior
|
Posted: 08.02.2017 12:00 Post subject: |
|
|
Fryktelig stille. De lover forsterkninger, men det er stille som i grava, er vel en bevisst taktikk om å ikke gå ut med noe, og det syns jeg er bra. Håper bare det jobbes hardt på brakka for å hente de vi trenger. Merkelig om Elm og Melling ikke er meget aktuelle spør du meg. _________________ I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.02.2017 12:09 Post subject: |
|
|
Nå overdriver du til de grader. Det er ikke mange dagene siden en spiss ble introdusert. Vi har også hentet en keeper, midtbane, ving og midtstopper. De jobber selvsagt med nye spillere.  |
|
| Back to top |
|
 |
Skjervinho Junior
|
Posted: 08.02.2017 12:40 Post subject: |
|
|
| Birger Meling klar for RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 08.02.2017 12:43 Post subject: |
|
|
Ja, og han har en egen tråd  _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 08.02.2017 13:19 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Mitt innlegg var ikke myntet på en spesifikk person Zorac, det var mer en generell irritasjon over at så mange legger frem sine tanker enten som ren innside eller med insinuasjon om inside.
* RBK skal ha ønsket å kvitte seg med en vestreback (mest sannsynnlig Skjelvik) forså å hente Meling. |
Var jo klart og tydelig at det var RBK. Russiske overgangsvinduet er fortsatt åpent. Kanskje Skjelvik blir solgt dit? |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 08.02.2017 13:22 Post subject: |
|
|
| Bare venter på meldinga om at vi er ferdighandlet nå (dersom spalvis går i boks).... |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 08.02.2017 13:23 Post subject: |
|
|
Vi er vell ferdig handlet nå? Gitt at overgangen til Spalvis går gjennom
Edit: du var raskere enn meg doffen _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 08.02.2017 13:28 Post subject: |
|
|
En spiss i tillegg til Spalvis og en ving inn nå så er jeg fornøyd . helst også en bauta av en midtstopper. Tror neppe jeg blir helt fornøyd da. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 08.02.2017 13:44 Post subject: |
|
|
| For de som har ønsket seg Kallstrøm kan bare avskrive han som en potensiell RBK-spiller da han snart er klar for Djurgården i følge @DKristoffersson på twitter. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 08.02.2017 14:33 Post subject: |
|
|
| Har RBK prøvd seg på William troost-Ekong? Kjent spiller for oss. God spiller. De 2 siste kampene har vært på benken for KAA Gent. En låneavtale med opsjon på kjøp? Kontrakten går visst ut 30.06.2018, samme dato som kontrakten til Spalvis går ut med Sporting. |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1569 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 08.02.2017 14:40 Post subject: |
|
|
| RBKfotball på twitter wrote: | | Rosenborg inviterer til pressetreff på Brakka klokka 14.45. Dit kommer Birger Meling. Velkommen! |
Må vel være flere her? |
|
| Back to top |
|
 |
|