| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
vegran Veteran

|
Posted: 05.02.2017 21:29 Post subject: |
|
|
| trollmannen wrote: | | Emil Krafth nærmer seg. |
Fra 3. januar:
| trollmannen wrote: | Lasse Nielsen ifra Lech Poznan.
Spennende spillere.
Det innkalles snart til pressetreff på brakka. |
Hva er din definisjon på snart? Er det snart pressekonferanse for Lasse Nielsen eller? |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 05.02.2017 21:41 Post subject: |
|
|
Får de hentet Krafth, så tror jeg ikke savnet av Svensson blir så veldig stort!
Hurtig offensiv back👍 _________________ «Koteng: Jo dÃ¥rligere og dÃ¥rligere det gikk, jo tryggere var vi pÃ¥ at Horneland var rett mann.» |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 05.02.2017 21:45 Post subject: |
|
|
Er logisk dersom RBK har prøvd seg på Krafth. No-brainer
Hvor realistisk det er, vet jeg ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 05.02.2017 22:33 Post subject: |
|
|
Liker ikke det jeg leser KI sier til adressa;der sier han at han er fornøyd med midtbanen,men Back rekka og spiss posisjonen må forsterkes....
M.a.o så kan vi bare pakke ned alle drømmer om Kallstrøm,Elm og Albæk
Dvs at den gjennomgående kreative mangelen alle vi andre med hjertet i RBK ser er nærmest borte etter at Selnæs forsvant,den ser det ikke ut som om KI VIL SE
Da ser det ut som vi får inn Spalvis,ny høyre back og hvis vi er kjempe heldige ny spillende stopper... |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 05.02.2017 22:41 Post subject: |
|
|
| Da ser det ut som om naiviteten om at Konradsen skulle fylle HULLET etter Selnæs til og med setter en stopper for et evt EL gruppe spill...CL føles selvfølgelig som en patetisk drøm... |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 05.02.2017 22:47 Post subject: |
|
|
Leste dette for en stund siden og skulle poste det her, men det ble avglemt. Unnskyld.
Rasmus Elm om kunstgressunderlaget til klubben han altså kort tid forut har skrevet en ny ettårskontrakt med:
| Sveriges Radio wrote: | Efter en tid där hälsan inte har varit på topp är fotbollsspelaren Rasmus Elm på väg tillbaka till planen som Kalmar FF tränar på – en konstgräsplan som han tycker borde bytas ut.
– Konstgräsplanen sliter mer än vad den gjorde förra året. Det känns i både fotleder och benhinnor och jag har fått gå av planen några gånger. |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Hallis Senior

|
Posted: 05.02.2017 22:53 Post subject: |
|
|
| Postet artiklene fra Sveriges Radio om Elm her i går^ |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 05.02.2017 23:06 Post subject: |
|
|
Flott
Da beklager jeg at jeg kom på å poste allikevel uten å sjekke de siste sidene her. Jeg gjør avbikt med solofremføring av "Bilde tå'n Ivers" før jeg køyer i kveld.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 05.02.2017 23:08 Post subject: |
|
|
| Det er ingenting å beklage. Noen ganger må ting gjentas så man er sikker på at alle har fått med seg budskapet. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 05.02.2017 23:08 Post subject: |
|
|
| Kim Källström |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 05.02.2017 23:11 Post subject: |
|
|
Burde vi hatt en poll på om Rasmus eller Kim har vært den beste kommentatoren på RBK-kamper? _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 05.02.2017 23:46 Post subject: |
|
|
| Ahakrim wrote: | | Liker ikke det jeg leser KI sier til adressa;der sier han at han er fornøyd med midtbanen,men Back rekka og spiss posisjonen må forsterkes.... |
Det er et stadig økende irritasjonsmoment at folk drar ting ut av kontekst og presenterer feiltolkninger som fakta.
Kåre sa ikke at han er fornøyd med midtbanen, men bredden på midtbanen. Noe jeg vil gi han rett i, tross av mangel på en DM. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 06.02.2017 00:16 Post subject: |
|
|
| gisp! wrote: | | Burde vi hatt en poll på om Rasmus eller Kim har vært den beste kommentatoren på RBK-kamper? |
Kim er best, han ligger for øyeblikket på første, andre og tredjeplass over beste RBK-kommentatorer gjennom tidene.
Petter Rasmus, fysj! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 06.02.2017 00:45 Post subject: |
|
|
| Macha wrote: | | Ahakrim wrote: | | Liker ikke det jeg leser KI sier til adressa;der sier han at han er fornøyd med midtbanen,men Back rekka og spiss posisjonen må forsterkes.... |
Det er et stadig økende irritasjonsmoment at folk drar ting ut av kontekst og presenterer feiltolkninger som fakta.
Kåre sa ikke at han er fornøyd med midtbanen, men bredden på midtbanen. Noe jeg vil gi han rett i, tross av mangel på en DM. |
Alternative facts! _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
| Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 06.02.2017 01:33 Post subject: |
|
|
Nå kan vi slå fast at Rasmus Elm ikke kommer hit, han er oppført i startoppstillinga til Kalmar i mandagskampen.
http://kalmarff.se/nyhete...rdsjalland |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 06.02.2017 02:36 Post subject: |
|
|
Ikke at jeg tror at han skulle komme hit, men er det at han er i lagoppstillingen et bevis på at han ikke drar til en annen klubb før sesongen starter? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 06.02.2017 09:54 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke de som hevder det er viktigst med midtbanespiller. Vi har jo voldsomt god dekning der, selv om man kan diskutere kvaliteten.
Konradsen, Midtsjø og Jensen er en solid. Hadde vært greit med en def midtbanegubb slik at konradsen kan brukes som indreløper, men det er jo langt fra det mest prekære behovet akkurat nå. Høyreback, ving, enda en spiss og midtstopper går foran for min del. I den rekkefølgen. Skjønner at vi ikke kommer til å få alt det der men sentral midtbanespiller går langt bak i køen for min del. Der er ivertfall de tre på førstelaget i utgangspunktet gode nok hvis de har toppformen inne. Nuvell, er vell dessverre ikke jeg som bestemer uansett så får vell bare vente i spenning  |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 06.02.2017 10:01 Post subject: |
|
|
| Du vil altså ha enda en ving? |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 06.02.2017 10:05 Post subject: |
|
|
| Ja. Vi har bare Rashani og Jevtovic. Helland og Lanlay kan man jo dessverre ikke regne med og Bakenga er ikke ving. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 06.02.2017 10:12 Post subject: |
|
|
Hvis Bakenga ikke er ving så er han spiss, og da trengs ikke enda en spiss(forutsetter at Spalvius signerer).
Det har egentlig ikke noe å si at vi mange midtbanespillere, for vi har ingen sentrale midtbanespillere til 433.
Gudi, Stamnestrø og Hou Sæter er ikke gode nok, Lundemo må bli skikkelig skadefri og gis 1 sesong før vi vet om det var verdt signeringen.
Ønsker meg:
Høyreback
(spiss om Spalvis ikke signerer)
Sentral midt
Spillende stopper
ving
FÃ¥r:
Spalvis
Høyreback(Meling - som nesten er høyreback) |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 06.02.2017 10:43 Post subject: |
|
|
Satser på at det ikke bare er Spalvis som presenteres i dag!  |
|
| Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 06.02.2017 10:51 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | Ryktes at Rasmus Elm skal så og si være klar for RBK!
Noen her inne med info som kan bekrefte? |
Morsomt med slike rykter. For min del så har jeg mentalt holdt inne F5 knappen i snart 2 døgn i strekk, samt sendt flere meldinger til de hangaroundsene jeg kjenner/ eller er på "nikkern" med på brakka.
Glimrende rykte Kitt, men tror SIB har blitt like flink til å holde kortene tett til brystet internt som eksternt, for mine tilbakemeldinger har så langt vært: Ja vi kan drømme, nja, ja og til rykter om middelmådige navn som har blitt nevnt tidligere. _________________ Gull 2015! |
|
| Back to top |
|
 |
digre Proff
|
Posted: 06.02.2017 11:00 Post subject: |
|
|
Ser på FKH sine hjemmesider at Kristoffer Haraldseid ikke står på listen over spillere i klubben. Mulig jeg ikke har fått med meg en overgang eller at det er en feil i systemet. Men passer fint til de signalene Reitan har gitt - at en ny back ikke vil være like bankers som Jonas Svensson.
Edit: Ser han har forlatt Haugesund som bosmanspiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 06.02.2017 11:19 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | Ryktes at Rasmus Elm skal så og si være klar for RBK!
Noen her inne med info som kan bekrefte? |
Den kilden du har burde ikke brukes mer ihvertfall...
Hater falske forhåpninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 06.02.2017 11:56 Post subject: |
|
|
2 spillere inn den uken her. Usikker på om Spalvis er en av disse, men det blir;) _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
| Back to top |
|
 |
|