View previous topic :: View next topic |
Hvem var cupfinalens beste spiller? |
André Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Jonas Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
Holmar Eyjolfsson |
|
3% |
[ 1 ] |
Tore Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Mike Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
Anders Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
Fredrik Midtsjø |
|
3% |
[ 1 ] |
Pål André Helland |
|
90% |
[ 28 ] |
Christian Gytkjær |
|
0% |
[ 0 ] |
Mushaga Bakenga |
|
3% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 31 |
|
Author |
Message |
VTB Proff

|
Posted: 10.11.2016 20:14 Post subject: |
|
|
Hvilken sving får vi i år? _________________ To stjærna ska bli tre - vi får aldri nok! |
|
Back to top |
|
 |
oyvhan Junior
|
Posted: 10.11.2016 22:07 Post subject: |
|
|
VTB wrote: | Hvilken sving får vi i år? |
Aner ikke, men vil anta at det er bendit-svingen, siden jeg har fått utdelt billett rett ved av nff etter å ha ført opp Rosenborg BK som klubbtilhørighet. |
|
Back to top |
|
 |
henningb Rutinert

|
Posted: 10.11.2016 22:11 Post subject: |
|
|
står bendit på min billett |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 10.11.2016 22:16 Post subject: |
|
|
Blir Bendit-svingen ja. Tidligere Cola-svingen. Kjent som tilholdsstedet til Oljeberget, Rune tribune og VÃ¥lerengas mest utestengte supportere. _________________ 04.12.96 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.11.2016 23:52 Post subject: |
|
|
Har flyttet en del innlegg hit: Cupfinalesanger 2016
Last edited by 2mas on 12.11.2016 14:29; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 11.11.2016 00:09 Post subject: |
|
|
Psst, linken er til 2015 tråden.  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.11.2016 14:30 Post subject: |
|
|
Ikke nå lenger.
KIL har trent på kunstgresset på Gjemselund i et solid antall minusgrader de siste dagene. Det har fått klubbledelsen til å ta grep.
Mandag morgen setter spillere, trenere og øvrige støtteapparat seg på flyet. Målet: Esplanade Hotel & Resort utenfor Berlin.
– Vi har vurdert situasjonen gjennom hele denne uka, og fant ut at det var best å reise vekk.
– For oss er det veldig viktig å få trent på naturgress inn mot cupfinalen, og det får vi ikke gjort her slik været er nå, sa KIL-sjef Espen Nystuen til Glåmdalen etter fredagens trening i sju minusgrader.
Les mer: KIL rømmer fra kulda |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 12.11.2016 15:54 Post subject: |
|
|
toki wrote: | Blir Bendit-svingen ja. |
Seriøst?
Som "først i køen" i luka i dag fikk jeg biletter på langsiden så tett mot VG-svingen som det går an... Spurte om jeg kunne få i vår sving, men de sa at dette var bedre plasser,. Jeg tok det som en selvfølge at det var i hjørnet mot vår egen sving det var snakk om, og ikke KIL sin...
Spørs om jeg ikke blir nødt til å dra på byttejakt denne uka |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.11.2016 14:16 Post subject: |
|
|
Tydeligvis litt slapphet i billettluka på Lerkendal for tida. Ba om billett til Øvre øst mot Cukaricki, men endte opp med langsidebillett som egentlig ikke funka i inngangen.
Ellers:
In one week's time, on Nov. 20, second-tier Kongsvinger will experience the proudest moment in their 124-year history when they face Rosenborg at the famous Ullevaal Stadium in Oslo in their first Norwegian Cup final.
(...)
Kongsvinger were relegated to the second division (the third tier) in 2013, but in the midst of more struggle, a second unusual decision was taken when the club brought in unknown 34-year-old coach Luis Berkemeier Pimenta in September 2014.
Pimenta, who speaks seven languages and moved to Luxembourg at the age of 5, followed a long line of Portuguese managers who have never played professional football themselves, including Carlos Queiroz, Jose Mourinho, Andre Villas-Boas and Leonardo Jardim.
"I understood quite early that I don't have a talent to be a footballer, and my dream has always been to become a coach", he tells ESPN FC.
Thus he studied high performance coaching in Lisbon and sports psychology at John Moores University, where he helped with analysis at Liverpool's youth academy.
While in England, Pimenta met two young Norwegian coaches -- Leif Gunnar Smerud and Haakon Lunov -- and when they joined Honefoss (who had been promoted to the Tippeligaen in 2011), they wanted the Portuguese to join their staff. Pimenta, who had worked as an assistant at Belenenses' under-17 side and contributed to Queiroz's academy, saw that as a step forward.
(...)
Nystuen would love to play a part in the historic final against champions Rosenborg, even though he knows he won't be in the starting XI.
"I hope the team needs me for the last few minutes, and that would mean that we have a lead to protect," he says.
That is no joke. Kongsvinger won't change their style of play against the strongest team in the country and intend to try and take the lead.
"We have to dare. We will try and take the game to Rosenborg," he adds before insisting that a second promotion in a row would not come too soon for the club.
"We are learning on the way. There is a saying in Norway: The road is the goal. It means that we should enjoy the process of making progress and getting closer to our destination."
Read more: Kongsvinger, the darlings of Norway, ready for Rosenborg cup final |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 14.11.2016 11:10 Post subject: |
|
|
ballbingen wrote: | toki wrote: | Blir Bendit-svingen ja. |
Seriøst?
Som "først i køen" i luka i dag fikk jeg biletter på langsiden så tett mot VG-svingen som det går an... Spurte om jeg kunne få i vår sving, men de sa at dette var bedre plasser,. Jeg tok det som en selvfølge at det var i hjørnet mot vår egen sving det var snakk om, og ikke KIL sin...
Spørs om jeg ikke blir nødt til å dra på byttejakt denne uka | Om du har fått tildelt billett fra Rosenborg så er det rart om du har fått plass der du sier. RBK har plasser på langsiden fra spillertunnellen og mot Bendit svingen. Kongsvinger motsatt vei. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 14.11.2016 11:14 Post subject: |
|
|
Jeg har fått svar på epost fra de i dag, hvor de beklager plasseringen (felt 416, inngang 18/Telenor) og sier det må ha skyldtes en feil.. Jeg kan komme å bytte plasser i dag, men nå er det nok bare "drittplasser" igjen, så jeg anser meg som halv-screwed  |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 14.11.2016 11:29 Post subject: |
|
|
Du kommer deg hvertfall på kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 14.11.2016 12:11 Post subject: |
|
|
Fikk billett på langside, nærmest Kjernen. Noen som ønsker å bytte vekk sin billett i Kjernen til langside? =) |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 14.11.2016 12:25 Post subject: |
|
|
Særlig! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
henningb Rutinert

|
Posted: 14.11.2016 12:51 Post subject: |
|
|
for dem som har søkt igjennom nff og ikke fikk - dobbeltsjekk mail idag. En bekjent fikk tilbud om 4 billetter idag da flere ikke har kjøpt sine. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 14.11.2016 13:55 Post subject: |
|
|
Samme her. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
jubajuba Rutinert

|
Posted: 14.11.2016 14:25 Post subject: |
|
|
Flere billetter til sponsorer, og færre til oss dødelige i år?
Hentet ut billetter i helga, og øverst på navnelistene til de i bua sto det:
"Totalt: 4700" (eller noe i den dur).
Da jeg spurte hvor jeg ble plassert fikk jeg som svar at jeg ble sittende rett bak Kjernen-feltet. Skulle jeg sitte på et annet felt måtte jeg henvende meg i en av de andre lukene. Da jeg sjekka opp i ettertid viste der seg at jeg var blitt plassert helt innerst i det ene hjørnet, i 2.etasje.
Rett bak Kjernen liksom.. Forbanna løgner. |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 14.11.2016 15:46 Post subject: |
|
|
Takk for påminnelsen, kjøpt! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 14.11.2016 17:29 Post subject: |
|
|
Ingen kjernen - ingen cupfinale.. Jeg gidder ikke å betale 600,- for å sitte å fryse blant folk som ser surt på deg om du åpner kjeften...
Eller, sku vi samla oss, og hatt en gjeng som startet sanger (sammen med Kjernen) på langsiden kanskje?  |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 14.11.2016 20:01 Post subject: |
|
|
Det er bare å bli med på Kjernen-sangene. Godt mulig at flere slenger seg med da. |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 14.11.2016 22:12 Post subject: |
|
|
Vil tro du finner noen som gladelig bytter, om du spør på andre steder enn i en forumtråd. _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
oyvhan Junior
|
Posted: 14.11.2016 22:50 Post subject: |
|
|
Trondheim wrote: | Ingen kjernen - ingen cupfinale.. Jeg gidder ikke å betale 600,- for å sitte å fryse blant folk som ser surt på deg om du åpner kjeften...
Eller, sku vi samla oss, og hatt en gjeng som startet sanger (sammen med Kjernen) på langsiden kanskje?  |
Er du forsanger, så er jeg med! |
|
Back to top |
|
 |
rotnok Junior
|
Posted: 15.11.2016 06:04 Post subject: |
|
|
Noen som har en formening om når spillerne kommer til Trondhjem på søndag? |
|