View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 18.08.2006 12:41 Post subject: |
|
|
Baadshah/Tab wrote: | Min vudering!
Innenfor pengesekken: Det er han nok, men RBK-ledelsen kommer aldri til å betale summen!
Interessert i å komme hit: Neppe
Man U interessert i å låne ham til oss: Hvorfor ikke, Lyn får jo også spillere!
God nok for Rosenborg: Helt klart, en eller to klasser over Basma!
Summa-sumarum: Nja..skeptisk |
Jeg var jo enig med deg, VerneTroyer!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 18.08.2006 22:47 Post subject: |
|
|
Så fremt at Bratseth og Skutle skal styre disse greiene er vi sjanseløse. Glipper Sapara er skandalen ett faktum . Skal styret i RBK snart vokne opp fra sin tornerosesøvn? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 18.08.2006 22:49 Post subject: |
|
|
Hvorfor er det automatisk en skandale? |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 18.08.2006 22:54 Post subject: |
|
|
Det er en skandale at vi ikke får gode spillere. |
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 18.08.2006 23:06 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Hvorfor er det automatisk en skandale? |
Det forstår du vel? Med 200 mill. på bok uten å klare å signere en eneste spiller på 2 mnd er det ett bevis (MANGE BEVIS)på at den sportslige ledelse (Bratseth) har mangelfull teft,evner til å få RbK tilbake som flaggakipet i Norden som var det første den nye styreformann Svendsen hadde som en prioritert sak fra første dag |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 18.08.2006 23:52 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er fint at ledelsen i Brakka er mer tolmodige nå. Vi skal ha nye spillere og de skal være av kvalitet. Så dette kan ta tid, så jeg har full forståelse for at det tar tid. Vil heller vente et år enn å få flopper til klubben!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 19.08.2006 00:23 Post subject: |
|
|
badshaah, vis meg èn av fcks nye spillere som ikke er gode nok for RBK!?
Det er et spørsmål om handlekraft. Nåværende krefter på brakka har det ikke. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 19.08.2006 00:37 Post subject: |
|
|
Jeg er 100% enig med Recon! Vi kan da for i helvette ikke spare oss til fant hvis vi skal tilbake til CL! |
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 19.08.2006 00:54 Post subject: |
|
|
Bratseth kan ikke lenger sole seg i glansen av NAE som han gjorde i 9 år. Bratseth har vist de siste 3 åra at han ikke takler den
jobben han er satt til.At styret fortsatt freder han er for meg ei gåte. |
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 19.08.2006 01:22 Post subject: |
|
|
For å sette ting på spissen. De fleste av oss på forumet har sannsynligvis ville ha gjort en BEDRE JOBB i den stillingen som Bratseth har. Uten lønn  |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 19.08.2006 04:08 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | badshaah, vis meg èn av fcks nye spillere som ikke er gode nok for RBK!?
Det er et spørsmål om handlekraft. Nåværende krefter på brakka har det ikke. |
Men spillern skal passe til spillersystemet osv.!
Hadde gjerne likt å ha Jesper her men ellers er det vel ikke mange jeg hadde ønsket meg. Synes dog FCK betaler litt for mye penger men vi får åssen det går med denne Altion (BF), tviler på at han er verd 3 mil euro!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 19.08.2006 08:35 Post subject: |
|
|
Hvorfor ikke? Er fyren god nok så!
Ailton Almeida
Tröjnummer: 10
21 år, 180 cm, 74 kg.
Moderklubb/kom från: Atletico Mineiro (Brasilien), 2004.
Matcher/mål i fjol: 23/13.
Landskamper: —.
Bra bollmottagare och briljant tekniker som är befriande enkel i sitt spel. Lite oskolad taktiskt kanske, men vad gör det? Öis prislapp: 40 miljoner kr.
Stats så langt i år:
Code: |
NR Namn matcher mål pass poäng
10 AÃlton, Almeida 7 4 0 4
|
Beskrivelse av ham hos ÖIS:
Jesper Norberg beskriver honom som en stor målgörare som är snabb, teknisk och en flitig djupledslöpare. Han är även skicklig på att hålla undan försvarare, läsa ytor och hitta luckor. På 128 matcher har han gjort 51 mål för olika klubbar.
Se det i bold. Er det ikke nettopp en slik vi har manglet siden Carew? Var ikke han verd de ca 24 millene vi betalte der? Det er ikke holdbart å forsvare brakka lenger, attach. Det er handlekraft som mangler, ikke gode nok spillere. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 19.08.2006 08:45 Post subject: |
|
|
Carew hadde 19 mål på 43 matcher da vi hentet ham.
0,44 i snitt. hos oss endte han med 17 mål på 22 matcher. 0,77 i snitt.
Ailton har til nå i Sverige 17 mål på 30 kamper. Et snitt på 0.57. Hvis ikke det er respektabelt så vet ikke jeg. Edit: Ifølge VG har han med cup og alt 25 mål på 45 matcher for ÖIS. Et snitt på 0,56.
Er 3 miller (Euro) for dyrt? Dersom ambisjonsnivået ligger på best i by'n, så ja. Dersom det er å etablere seg blant de 30 beste klubbene i Europa, så nei. Gjett hva som er RBKs uttalte ambisjon. Men prat, som vi har sett i Pegs tilfelle, er sjelden nok! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
sander a Senior
|
Posted: 19.08.2006 11:31 Post subject: |
|
|
Helt enig i Recons uttalelser.
FCK befester sin posisjon som den størsre klubben i Skandinanvia, og henter stadig kvalitetsspillere som HEVER laget. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 19.08.2006 11:41 Post subject: |
|
|
http://expressen.se/index...p?a=660392
Enligt SPORT-Expressens danska källor var Bröndby och Örgryte överens redan för ett par dagar sedan, men Ailton ville hellre till FCK - som nu betalar drygt 25 miljoner kronor för Ailton.
Det er da SEK!
Samtidigt blir Ailton extremt välavlönad i Köpenhamn - och kommer att tjäna uppskattningsvis fyra miljoner kronor per år.
Igjen antagelig SEK.
Dette hadde vi glatt hatt råd til! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 19.08.2006 11:53 Post subject: |
|
|
Det er egentlig ikke han her spesifikt det handler om heller, selv om vi nok hadde trengt en slik. Det er sytinga på brakka om at spillerne ikke finnes.
Det gjør de jo helt klart!
Jeg mener forøvrig vi hadde trengt f.eks Ailton på topp! Det vi behøver er en ny Carew om du skjønner. Joda, Svinet har gjort en ok jobb, men det er lov å sikte høyere enn resirkulering av folk vi solgte for ti år siden... _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 19.08.2006 11:54 Post subject: |
|
|
Angående midtstopper...
- Stor interesse for Janez (Zavrl)
- Flere klubber har vist interesse. Han har tilbud fra spansk førstedivisjon, en dansk toppklubb og muligens også en klubb i Norge, sier Steffensen til Bergens Tidende.
Mer: http://pub.tv2.no/nettavi...714854.ece
Vel, RBK er jo på desperat stopperjakt nå, virker det som. Kanskje de er den "mulige" norske klubben. |
|
Back to top |
|
 |
sander a Senior
|
Posted: 19.08.2006 11:58 Post subject: |
|
|
Gode forsvarsspillere kan man få til en fjerdedel av summen til en god spiss. Det Bratseth og andre må begynne å skjønne, er at gode angrepsspillere er høyere priset enn spillere andre plasser på banen.
Vi har ikke hatt en spiss som kan utrette ting på egenhånd (teknikk og hurtighet)) siden Carew var her. Iversen er for treig til å være en slik superspiss. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 19.08.2006 12:12 Post subject: |
|
|
Juchmako2 wrote: |
Vel, RBK er jo på desperat stopperjakt nå, virker det som. Kanskje de er den "mulige" norske klubben. |
Du kom meg i forkjøpet. Tenkte akkurat det samme. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 19.08.2006 12:28 Post subject: |
|
|
Jeg håber sandelig ikke det er os som er den norske klub. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 19.08.2006 12:40 Post subject: |
|
|
Zavrl er ikke god nok for RBK. Skulle han vært det måtte han hvertfall spilt fast i Brann. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 19.08.2006 12:47 Post subject: |
|
|
Det er vel ikke så mange som hevder at han er god nok, men mistanken som kommer snikende er at Rbk ser sitt snitt til å få tak i en middels bra midtstopper gratis etter å ha fått avslag på alle sine tidligere forsøk. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 19.08.2006 14:50 Post subject: |
|
|
håper vi blar opp sjekk heftet og gir 15 mill + for Tarik Elianoussi! 18 år og vil bli en av de beste på RBK laget allerede nå! |
|
Back to top |
|
 |
|