View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
sander a Senior
|
Posted: 15.08.2006 13:20 Post subject: |
|
|
Har også hørt rykter om total isfront mellom Høgmo og Iversen.
Enkelte mener til og med at det var sammenheng mellom først Iversens 6 ukers sykdomsperiode etterfulgt av Høgmos sykemelding.
Dog usikker på hvor mye lit kan man feste til alle ryktene som går... |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 15.08.2006 13:36 Post subject: |
|
|
Jeg har hørt av rykter og dette er kun rykter at Høgmo er msilikt av flere i klubben. Vet ikke hvor sant det er men kanskje noen vet noe mer? _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.08.2006 13:39 Post subject: |
|
|
Er mange raringer med få innlegg som ødelegger forumet med disse ryktene sine hele tiden! Trudde dette var noe man slapp på dette forumet |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 15.08.2006 14:38 Post subject: |
|
|
At man har få innlegg gjør en ikke til en dårlig bruker, hvis det er det du mente. Likeså betyr det ikke at man er en bra bruker dersom man har mange innlegg.
Heller få innlegg - med kvalitet, enn mye drit. _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
Davy Wathne Senior

|
Posted: 15.08.2006 15:00 Post subject: |
|
|
enig der. _________________ Rosenborg Ballklub <3 |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 15.08.2006 15:13 Post subject: |
|
|
Batigol wrote: | Jeg har hørt av rykter og dette er kun rykter at Høgmo er msilikt av flere i klubben. Vet ikke hvor sant det er men kanskje noen vet noe mer? |
Dette bør jo ikke være en bombe da, og er ikke nødvendigvis negativt.
Selv om han har utrettet null med laget, har han røsket opp i noen andre ting, og for en så innavla gruppe som brakkegjengen er, blir ikke jeg overrasket om noen gretne gubber der ikke liker maktforskyving og innovasjon! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Utheim Junior
|
Posted: 18.08.2006 18:48 Post subject: .... |
|
|
få bort Høgmo!!!!!
KNut Tørum er 3 gang bedre.. bare se resultatene! _________________ trofast kvit å svart |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 18.08.2006 21:46 Post subject: |
|
|
Glitrende post og brukernavn etter Harstads bruneste pub...jojo  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 18.08.2006 23:25 Post subject: |
|
|
Batigol wrote: | Jeg har hørt av rykter og dette er kun rykter at Høgmo er msilikt av flere i klubben. Vet ikke hvor sant det er men kanskje noen vet noe mer? |
Baadshah/Tab wrote: | Det ser man på prestasjonen i banen også!
Kanskje han var/er småskuffet over at han ikke var 100% fast under Høgmo-tida??  |
Vel, vi har jo fått bekreftet at spillerne var/er småsure på Høgmo!
http://www.rbkweb.no/vis/4698
Ps: Man kan jo ikke være uenig med Makken siste innlegg!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 19.08.2006 01:42 Post subject: |
|
|
Det spørs om ikke Høgmo finner seg en annen klubb når han er tilbake... Det første han ser er at Knut Tørum har snudd opp ned på alt han har gjort. (Og kanskje det er grunnen til at Rosenborg plutselig minner mye mer om sånn de spilte i storhetsperioden) |
|
Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 19.08.2006 01:43 Post subject: |
|
|
Trenger sikkert eksperter i NRK. |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 19.08.2006 01:45 Post subject: |
|
|
Vel, mener vel at mange som poster på dette forumet holder like høy standard som "ekspertene" |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 20.08.2006 22:02 Post subject: |
|
|
Innsats og innstilling i de siste 4 kampene får meg mer og mer til å tro at det er flere enn bare Iversen som har vært i konflikt med Høgmo i klubben, og spesielt spillerstallen. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 21.08.2006 01:18 Post subject: |
|
|
Vanskelig å si om den positive trenden man har for tida er et resultat av det inntil videre midlertidige trenerbyttet. Er det rett og slett så enkelt at Tørum er en vanvittig mye bedre trener enn Høgmo? Eller hadde denne perioden også kommet med Høgmo ved roret? Dette er jo selvfølgelig ting man sannsynligvis aldri får vite, men det er en rar greie. Tørum kom inn og har vunnet rubbel og bit (med unntak av Wigan-kampen). Jeg synes også å se en helt annen glede i spillergruppa enn under Høgmo, men dette kan igjen komme av at de har begynt å vinne kamper.
Man ser det samme i Start. De gikk fra å være et bunnlag til å bli et lag som kan kjempe om medaljer pronto etter trenerbyttet. Er Bjørnebye kontra Nordlie forskjellen på topp og bunn? Eneste forskjellen jeg ser på Start nå i forholdt til første halvdelen av tippeligaen 2006, er at de har fått igjen gnisten. De spiller stort sett samme aggresive type fotball som det de gjorde på sitt beste under Nordlie. Alstå, ny trener, samme stil.
Vi må heller ikke glemme at Høgmo var viktig i å få RBK fra bunnen i fjorårdssesongen til midten av tabellen.
Hva nå dersom RBK skulle begynne å tape under Tørum?
Jeg prøver ikke å si at jeg heller ville hatt Høgmo nå. Jeg er som alle andre happy så lenge Rosenborg vinner, og situasjoner som gjør RBK bedre, skal man ikke kimse av. Men det er rart at et trenerbytte kan utgjøre så mye. Holder det i lengden? _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 21.08.2006 10:23 Post subject: |
|
|
Haha...det er så mye dårlig skjulte stikk til Høgmo for tida:
http://fotball.adressa.no...e63193.ece _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 21.08.2006 10:30 Post subject: |
|
|
Dette bare bekrefter at Høgmo ikke har noen høy stjerne hos flere av spillerne. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 21.08.2006 10:33 Post subject: |
|
|
Er sikkert noen som syns dette innlegget er useriøst, men det er iallfall ærlig.
Kjenner en mye større glede av å følge RBK nå når Høgmo ikke er ansvarlig. Nå forsøkes det å spille fotball, og innstillingen virker annerledes.
Jeg klikket meg inn på en reportasje nå etter kampen, og der hadde de lagt inn et bilde av Høgmo. Jeg ble fysisk dårlig der og da, kjente meg kvalm og uvel. Jeg er så lei av den mannen at jeg ikke finner ord. Han må bare ikke komme tilbake etter sykemeldingen. Da er det krise.
Nå blir jeg glad og lykkelig over å se RBK vinne igjen, noe jeg ikke ble under Høgmo. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 21.08.2006 10:40 Post subject: |
|
|
Det blir helt klart meget tungt for oss alle når PMH kommer tilbake, og det vil i tillegg bli minst like tungt for han. Så Riseth sa i media at gløden på trening er en helt annen nå, og at Tørum og Rambos glød og vinnervilje gir utslag på innsatsen til spillerne.
Høgmo har gjort veldig mye bra med å rive og røske litt i ting på brakka, men hva med å overlate trenerroret til noen som gløder for det?Høgmo kan jo overta plassen til Bratseth.. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 21.08.2006 10:48 Post subject: |
|
|
Jeg vil ikke ha Høgmo involvert på noe plan i klubben. Er redd for at han vil være en negativ innflytelse. Det er riktig at han har røsket opp i noe, men vi vet ikke detaljert hva. Jeg ser ikke hva han kan bidra med i rollen til Bratseth.
Jeg har vel heller ikke noen stor tro på at Høgmo vil komme tilbake etter sykemeldingen, og i etterkant vil han stå igjen som et litt merkelig intermezzo i RBK's historie. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 21.08.2006 10:55 Post subject: |
|
|
Tror Høgmo er hakket vassere når det kommer til spilleroverganger, innovasjon (som treningslab osv) enn det Bratseth er. Rett og slett en bedre "manager" eller "sportsdirektør" enn det Bratseth er, og det skader vel ikke med noen utskiftninger i administrasjonen nede på brakka heller tror jeg... |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 21.08.2006 11:10 Post subject: |
|
|
Er enig i at det ikke skader med utskiftninger i administrasjon. Men er uenig i at Høgmo vil være riktig person.
For å ta spilleroverganger som et eksempel. Her har Høgmo vært meget involvert etter at han kom til RBK. Han har stort sett fått frie tøyler, og etter Bratseth sykemelding før seriestart har han også vært delansvarlig for hans rolle. Har vi skaffet oss noen forsterkninger i sommer?
Har Høgmo's spillerkjøp i vinter vært glødende inspirerte og vært de riktige spillerne på riktig plass? Har han vært flink til å se kvalitetsnivået på den stallen han overtok?
Hvis Høgmo overtar Bratseth's rolle vil han være en viktig faktor i RBK's fremtid. Ønsker vi det? Når det kommer til spillerkjøp virker det jo som om han har størst gjennomslag i de klubbene han har bekjente (Tromsø/Moss). Jeg tror at Høgmo kan være en hemsko i å få gode spillere til klubben. Jeg tror faktisk Bratseth ville greid å halt i land iallfall noen av de mange spillerne vi har forsøkt å skaffe oss i vår/sommer.
Høgmo har altfor store tanker om seg selv. Et eksempel er jo at han i lengre tid har forsøkt å komme seg inn på det europeiske trenermarkedet uten hell. Han mente seg selv skikket til en toppjobb i Europa. Vel, klubbene så på meritter og på person og vurderte ham neppe som veldig aktuell. Kun Snuruås gikk på limpinnen pga. hans voldsomt gode merittliste, som egentlig er en løgn som har blitt gjentatt så ofte at den har blitt en sannhet i Norge. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.08.2006 11:19 Post subject: |
|
|
- Vi har fått et sultent trenerteam i Per Mathias Høgmos sykefravær. Det gjenspeiles ute på banen, både i form resultater og spilleglede, smiler Vidar Riseth.
Les mer: - All ære til Tørum
Kan nesten tro at spillerne allerede har fått signaler om at Høgmo ikke kommer tilbake. Hvis ikke, står de tilsynelatende overfor en stor nedtur... |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 21.08.2006 11:25 Post subject: |
|
|
Høgmo har skaffet Hirschfeld og Iversen som de som har løftet RBK litt. Selv om det gjør litt vondt å se Iversen i RBK drakta. Hirschfeld istedet for EJ er jo en brilliant handling.. I sommer har det blitt fint lite, men det tyder vel bare på at PMH ikke er interessert i alt som kan krype og gå (slik Bratseth var en periode).
Magefølelsen min tilsier at PMH er bedre som sportsdirektør enn som trener for RBK, så spørs det om man skal stole på den da  |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 21.08.2006 11:26 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner ikke hvordan han kan komme tilbake i en hovedtrenerrolle når han har vist svakheter og sviktet under press.
Slik som Tørum også uttaler seg syns jeg det virker mer og mer klart at Høgmo ikke kommer tilbake. Tørum har jo inntatt rollen som ny trener, og ikke som en vikar. Han har forandret på rutiner og spillemønster.
Skal det bli 'third time lucky' i ansettelsen av assistenter som hovedtrener i RBK? Let's hope so
 |
|
Back to top |
|
 |
LOST Proff

|
Posted: 21.08.2006 11:39 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | Hvis Høgmo overtar Bratseth's rolle vil han være en viktig faktor i RBK's fremtid. Ønsker vi det? |
NEI, jeg ønsker ikke det. Kan ikke forstå dem som ønsker dette. Mulig Høgmo har noen kvaliteter, men har han den rette filosofien? Man vet jo ikke hva Høgmo ville ha prøvd på...
Hadde ikke overrasket meg om han hadde forsøkt å hente Semb som hovedtrener. Hadde heller ikke overrasket meg veldig tror jeg om han hadde greid (kan jeg si?)å lure klubben med på det. |
|
Back to top |
|
 |
|