| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 22.03.2016 20:22 Post subject: |
|
|
Vært digg om det bli henta god midtbane sentral og god spiss
...e spent på spiss plassen framover  |
|
| Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 22.03.2016 21:09 Post subject: |
|
|
Det er vel meningen at Gytkjær skal være spiss. _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
| Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 22.03.2016 21:18 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Kontrakten hans utløper 30. juni også. Kan du ha blandet Vacek og Vacha, trollmannen? |
Nei, kilder tett på har nevnt Vacek og Vanek til meg. Jeg kan ikke garantere at man ender med noen av de.
Ryktes om at en spiller kan/bør bli klar iløpet av morgendagen. _________________ Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 22.03.2016 21:36 Post subject: |
|
|
| varg88 wrote: | | Jeg vil gjerne ha Rafik Zekhnini fra Odd. Veldig lovende kantspiller han, kanskje trenger han et par år til men det kan godt være at han blir en klassespiller... |
Snør kremboller, flygende griser og alt det der... _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
huffameg Rutinert

|
Posted: 22.03.2016 21:46 Post subject: |
|
|
| trollmannen wrote: | | Ryktes om at en spiller kan/bør bli klar iløpet av morgendagen. |
Jeg har så lyst til å tro deg. Håper ikke dette er Messis andre brukernavn. |
|
| Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 22.03.2016 21:53 Post subject: |
|
|
| sidebob wrote: | | trollmannen wrote: | | Ryktes om at en spiller kan/bør bli klar iløpet av morgendagen. |
Jeg har så lyst til å tro deg. Håper ikke dette er Messis andre brukernavn. |
Neinei, ingen messi her, men kan jo aldri garantere for hva man hører av andre. Jeg er selv like spent som dere med tanke på om noe skjer i morgen og hvem man kjøper, men jeg stoler fullt på kilden min. _________________ Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 22.03.2016 22:01 Post subject: |
|
|
| Kjenner jeg blir litt skuffa om det er Vacek. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 22.03.2016 22:03 Post subject: |
|
|
| trollmannen wrote: | | attach wrote: | | Kontrakten hans utløper 30. juni også. Kan du ha blandet Vacek og Vacha, trollmannen? |
Nei, kilder tett på har nevnt Vacek og Vanek til meg. Jeg kan ikke garantere at man ender med noen av de.
Ryktes om at en spiller kan/bør bli klar iløpet av morgendagen. |
Spennende indeed,
har prøvd å lese meg litt opp på hvilke folk dette er, og jeg er litt skeptisk til Vacek. Det ser ut til at han har hatt sine beste år selv om han enda ikke er 30, med noen gode år i sparta praha og chievo bak seg. Nå virker han litt som en typisk "nomade" som sliter litt med å komme seg oppå igjen - som det er hauer av eksempler på rundt omkring. Sikkert en type som kan å behandle ball, men er det noe mer der?
Vanek lurer jeg bare på om er god nok. Han spiller på et godt Viktoria Plzen-lag som leder gambrinus liga, og fra kampene i vinter ser det ut som han har vært mest på benken. Ser ut til at det er 2-3 andre midtbanespillere som foretrekkes foran han i lagoppstillingen, og får han noen innhopp så er det kun på slutten av kampene. Derfor jeg lurer på om han er god nok for oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 22.03.2016 22:06 Post subject: |
|
|
| doffen wrote: | | Kjenner jeg blir litt skuffa om det er Vacek. |
Spørs vell om det blir Vacek om signeringen blir i morgen. Spiller landskamp førstkommende torsdag for Tsjekkia. Uten at det trenger å bety noe. _________________ Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.03.2016 22:10 Post subject: |
|
|
| sidebob wrote: | | HÃ¥per ikke dette er Messis andre brukernavn. |
Det er ingenting som tyder på det av det jeg kan se her.
Last edited by attach on 22.03.2016 22:11; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 22.03.2016 22:10 Post subject: |
|
|
| Kjenner ikke til noen av spillerne, men det er jo friskt om vi skal bli skuffet over en tsjekkisk landslagsspiller isåfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 22.03.2016 22:21 Post subject: |
|
|
Vacek spiller fast for Piast Gliwice, som holder 2 plass i polsk toppserie, så Vacek holder absolutt mål. Spennende å se kommende landskamper om han blir involvert og vi fremdeles ikke har signert noen. _________________ Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 22.03.2016 23:19 Post subject: |
|
|
| Ble mye Vacha, Vacek og Vanek her nå. Håper i vertfall de signerer den spilleren de speider på. |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 23.03.2016 00:02 Post subject: |
|
|
Håper på Lukas Vacha _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 23.03.2016 10:01 Post subject: |
|
|
| doffen wrote: | | Kjenner jeg blir litt skuffa om det er Vacek. |
Alle de tre som er nevnt på de siste sidene vil forsterke RBK.
Om folk blir skuffa her nå så tror jeg vedkommende bør ta seg en tur til fastlegen sin ... |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 23.03.2016 10:18 Post subject: |
|
|
Spent på å se Stamnestrø i aksjon jeg. Føler ikke han har gjort seg bort så langt, og det hadde vært artig å se om han er nærmere nå enn da han kom. Tipper han får spille seg varm i cupen.
Hadde forøvrig vært strålende med spennende nysignering i dag, selv om jeg begynner å gå litt i surr på kandidatene. Får håpe og tro gutta på brakka har gjort en grundig jobb, og at vi kjøper noe som hever laget uten å rasere lønnspolitikken. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 23.03.2016 10:48 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | | doffen wrote: | | Kjenner jeg blir litt skuffa om det er Vacek. |
Alle de tre som er nevnt på de siste sidene vil forsterke RBK.
Om folk blir skuffa her nå så tror jeg vedkommende bør ta seg en tur til fastlegen sin ... |
Allerede vært hos han. Lite han kunne gjøre sa han. Er en slags lost case...
Så at Vacek er utlånt en del ganger. Spiller han fast nå er det kanskje greit. Masse utlån i en alder av 25+ er ikke positivt. |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 23.03.2016 11:35 Post subject: |
|
|
Vacek har spilt fast på Piast Gliwice som ligger på andreplass i polsk toppdivisjon, kun 3 poeng bak Legia Warszava. Har spilt alle kamper i ligaen med unntak av 1. Han har 5 mål og 6 assists så langt denne sesongen.
Hvis folk her blir skuffet over en slik signering, så lurer jeg på hva slags forventninger man har. Han var i Sparta Praha i 4 år, ble solgt til Chievo i serie A hvor han ikke klarte å spille seg til fast plass. Ble lånt tilbake til Sparta Praha, senere kjøpt tilbake av Sparta Praha. De to siste sesongene har han ikke vært god nok for Sparta Prahas førsteellever, som er meget sterk, og derfor vært på utlån, hvor han har fått en del spilletid på høyt nivå.
Jeg synes Vacek ser ut som en veldig god signering, blir på ingen måte skuffet dersom vi henter han. Han har en lang CV og mye erfaring på høyt nivå. Tipper han holder et nivå som er godt over normalen i tippeligaen. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 23.03.2016 11:51 Post subject: |
|
|
| Da tok jeg feil om Vacek. My bad. Tok utgangspunkt i Wikipedia som listet opp et par utlån. |
|
| Back to top |
|
 |
huffameg Rutinert

|
Posted: 23.03.2016 13:18 Post subject: |
|
|
| trollmannen wrote: | | attach wrote: | | Kontrakten hans utløper 30. juni også. Kan du ha blandet Vacek og Vacha, trollmannen? |
Ryktes om at en spiller kan/bør bli klar iløpet av morgendagen. |
Ja trollmannen, jeg oppdaterer rbk.no hvert femte sekund. Ikke noe enda
Trollmannen må gå.. |
|
| Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 23.03.2016 13:32 Post subject: |
|
|
Håper selv på gode nyheter i dag all den tid det nærmer seg 1 April.
Det minner meg forresten på ett skikkelig messi rykte jeg hørte.
Vi skal visstnok ikke være langt unna en storsignering fra Danmark. Han er beskrevet som noe av det beste Danmark har produsert i nyere tid, og har imponert såpass at både Tv2 med flere har jobbet for å få han bak kamera.
Etter ett kjapt Google søk så ser jeg at han har flere flaue episoder bak seg og oppfører seg til tider som en klovn, men har iallefall en bedre CV enn Nickie Bille.
Kan gi dere fornavnet: Frank!! Spm er da Frank Hvem? _________________ Gull 2015! |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 23.03.2016 13:37 Post subject: |
|
|
| Strandli? |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 23.03.2016 13:38 Post subject: |
|
|
"Fra Danmark" - Danske i dansk liga, eller bare... dansk, muligens i "utlandet"? _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 23.03.2016 13:41 Post subject: |
|
|
Frank......Bendtner?  |
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 23.03.2016 13:47 Post subject: |
|
|
Frank Hvam _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
|