| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste mot Odd? |
| André Hansen |
|
71% |
[ 51 ] |
| Jonas Svensson |
|
7% |
[ 5 ] |
| Holmar Örn Eyolfsson |
|
1% |
[ 1 ] |
| Tore Reginiussen |
|
5% |
[ 4 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
1% |
[ 1 ] |
| Mike Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Anders Kondradsen |
|
2% |
[ 2 ] |
| Fredrik Midtsjø |
|
9% |
[ 7 ] |
| Elba Rashani |
|
0% |
[ 0 ] |
| Christian Gytkjær |
|
0% |
[ 0 ] |
| Yann Erik de Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
| Matthias Vilhjalmsson |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 71 |
|
| Author |
Message |
Juch Veteran
|
Posted: 10.03.2016 18:58 Post subject: |
|
|
| Vilhjalmson var med på hele treningen i dag, så ser ingen grunn til at han ikke skal være med. Det samme gjelder Rashani. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.03.2016 22:23 Post subject: |
|
|
Høres bra ut. Greit med folk på benken som kan endre kampbildet.
Ellers:
- I vintersesongen står vi bare og venter på seriestarten, så det skal bli kjempeålreit. Det var ikke så jævla stas å spille på Viking stadion for 1500 tilskuere. Nå er vi i gang snart, og da handler det om poeng. Det blir mer stemning og trykk. Det er det vi venter på, slår Ingebrigtsen fast overfor rbkweb.no.
- Hvordan blir det å møte to av de største medaljekandidatene i de to første kampene?
- Det er litt sånn både òg. Men jeg tror at for oss er det bra, fordi vi mener vi er godt forberedte. Odd har stort sett samme lag, mens Godset har byttet litt og er kanskje litt mer ustabile i starten.
- Men vi tror at vi er bedre enn begge dem. Så for oss har det ikke så mye å si. Jeg tror derimot ikke at Odd er så glade for at vi kommer dit i den første seriekampen …
Les mer: - Odd er ikke så glade for at vi kommer |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 10.03.2016 23:48 Post subject: |
|
|
Sesongstart står endelig for døren, og kampropet flesker i den anledning til med et langt brøl spekket med facts, synsing og smårabiate skildringer. Og hvilken åpningskamp vi får! Det er fjorårets suverene seriemester Rosenborg som er første hinderet på veien mot en ny jubelsesong.
Kampropet - Odd - RBK |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 11.03.2016 07:37 Post subject: |
|
|
Må si det er endel høyere nivå på dette en mye av det mølet som vpn.no pleier å lire av seg før en kamp.
Denne syntes jeg de treffer meget godt med..for han burde/kunne scoret 40...
"De har mistet toppscorer Alexander Søderlund, som hvis hadde truffet åpent mål like ofte som han faktisk satte de øvrige sjansene (og ikke sparket høl i lufta), ville han hatt verdensrekord i scoring"
(ja, jeg vet det er forskjell på vpn.no og en klubbside)
29.33 timer igjen til seriestart og veien mot ett nytt gull!!
 _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 11.03.2016 18:53 Post subject: |
|
|
| Attaboy wrote: | Blir nok samme lag som i går:
Hansen
Svensson - Eyjolfsson - Reginiussen - Skjelvik
Jensen - Konradsen - Midtsjø
Helland - Gytkjær - de Lanlay |
Riktig. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.03.2016 21:49 Post subject: |
|
|
Var du og kikket på treninga? Må innrømme at jeg ikke gadd.
Er først og fremst to grunner til at jeg drar på treninger:
1. Se hva laget blir.
2. Skaffe noen sitater til forhåndssaker.
Følte meg rimelig sikker på førstnevnte, og hadde en masse med sitater fra div. aktører etter turen innom Brakka i forgårs.
Sparte heller kreftene til i morra.
Forresten:
| NRK wrote: | | Flere europeiske storklubber har meldt sin ankomst til morgendagens storkamp mellom Odd og Rosenborg. Etter det NRK kjenner til skal blant annet tyske Borussia Dortmund og italienske Udinese se spesielt på Odds stjerneskudd Rafik Zekhnini. |
Noen som også tenker å se på spillere på bortelaget? |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 11.03.2016 22:22 Post subject: |
|
|
| Var og så på ja. |
|
| Back to top |
|
 |
krysstvælla Rutinert
|
Posted: 12.03.2016 13:04 Post subject: |
|
|
Ettersom nesten alle RBK's kamper sendes på TV2 sport premium kan det være greit å få dette unnagjort først som sist:
Hva er de beste streamingmulighetene for Rosenborgs kamper? Noen som har peiling og vil komme med noe nå? Så slipper vi at tråden blir fylt med spørsmål om stream utover kvelden. |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
krysstvælla Rutinert
|
Posted: 12.03.2016 13:25 Post subject: |
|
|
| For å være ærlig så har jeg ikke råd til det. Derfor jeg spør. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 12.03.2016 13:35 Post subject: |
|
|
Er det mulig å kjøpe en kamp om gangen? Noen som vet?
Synes det er litt irriterende å måtte kjøpe et Sport Premium abonnement. Jeg er ikke interessert i sport og fotball. Jeg er bare interessert i Rosenborg.
Hva skal jeg med kamper i Tippeligaen, OBOS, Premier League osv.? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp unntatt de kampene som Rosenborg spiller. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 12.03.2016 13:56 Post subject: |
|
|
| akrgi wrote: | | For å være ærlig så har jeg ikke råd til det. Derfor jeg spør. |
Spør sjefen din om du kan gå opp 1,- kr i lønn pr. time!  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 12.03.2016 14:23 Post subject: |
|
|
http://www.odd.no/latest-...-odd---rbk
Rosenborg-systemet har utviklet spillere som blant andre Ole Selnæs, Fredrik Midtsjø, Pål A. Helland, Anders Svensson, Alexander Sørloth, Jørgen Skjelvik og Mushaga Bakenga de senere årene.
Dang, hadde faktisk ikke fått med meg at vi har fostret Anders Svensson Oddrane sitter tydeligvis på inside info her  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.03.2016 15:08 Post subject: |
|
|
| Mest overraskende at Bakenga står på lista, kunne like gjerne dratt frem Vegard Skjerve. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 12.03.2016 16:00 Post subject: |
|
|
| akrgi wrote: | Ettersom nesten alle RBK's kamper sendes på TV2 sport premium kan det være greit å få dette unnagjort først som sist:
Hva er de beste streamingmulighetene for Rosenborgs kamper? Noen som har peiling og vil komme med noe nå? Så slipper vi at tråden blir fylt med spørsmål om stream utover kvelden. |
Blir aa poste stream naar jeg finner. Er et par til paa forumet som poster naar det er bortekamper. Ingenting aa stresse seg over.  |
|
| Back to top |
|
 |
Grandis Junior

|
Posted: 12.03.2016 16:23 Post subject: |
|
|
| Hvor ser man kampen i Oslo? Burde være mulig å få et fast sted igjen. Two dogs hadde jo 100 ekstra øldrikkende mann hver kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
attityd! Proff
|
Posted: 12.03.2016 16:28 Post subject: |
|
|
FEEL THE HYPE! Begynner å krible litt nå altså, 2.5 timer igjen. Har selvfølgelig full tro på at det blir seier.
Gleder meg til å se Konradsen med assists på hele hat-tricket til Gytkjær. Så kan man slippe å bekymre seg mer over dette med erstattere. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 12.03.2016 16:34 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Mest overraskende at Bakenga står på lista, kunne like gjerne dratt frem Vegard Skjerve. |
Jeg synes også det er å trekke det langt å si at vi har utviklet Skjelvik. Han var vel 23 år da han kom, og hadde 60+ kamper i TL og Allsvenskan på cv'en. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1569 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 12.03.2016 17:30 Post subject: |
|
|
| Jeg og brodern deler på sumoabonnement. Begge har lyst til å se kampen. Noen som vet hvordan man deler skjerm, med god kvalitet(skype mener jeg er for dårlig til å se video over)? |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 12.03.2016 17:55 Post subject: |
|
|
RBK.no melder om forventet lagoppstilling. Er det bare jeg som sitrer av spenning nå? Bare halvannen sides diskusjon en time før kampstart vitner ikke om den helt store interessen. |
|
| Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 12.03.2016 18:02 Post subject: |
|
|
| Juch wrote: | RBK.no melder om forventet lagoppstilling. Er det bare jeg som sitrer av spenning nå? Bare halvannen sides diskusjon en time før kampstart vitner ikke om den helt store interessen. |
Du er ikke alene. Sitter og stirrer på klokka og venter på avspark her!
Edit:
Lagoppstillinga:
Hansen, Svensson, Reginiussen, Eyjolfsson, Skjelvik, Jensen, Konradsen, Midtsjø, Helland, Gytkjær, de Lanlay
Benken: Londak, Bjørdal, Gersbach, Rashani, Stamnestrø, Riski og Vilhjalmsson.
Last edited by SuperTimCahill on 12.03.2016 18:06; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 12.03.2016 18:06 Post subject: |
|
|
Feberen holder på å gå i taket nå ja!!!!  _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 12.03.2016 18:08 Post subject: |
|
|
Herregud som jeg gleder meg!! Gytkjær, Konradsen, De Lanlay og Helland: Finn formen, gi oss grunn til å juble!  |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 12.03.2016 18:09 Post subject: |
|
|
Skal være forsiktig med å konkludere, men synes det vitner om en forringelse av fjernsynsproduktet da vi blir avspist med ett kvarter studio før kampen. Var vel tre kvarter i fjor? _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
|