View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 16.02.2016 22:53 Post subject: |
|
|
Blir vel nesten toppet lag i morgen, og kanskje enda mer i Køben, eller? |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 16.02.2016 23:33 Post subject: |
|
|
For meg er ikke det en treningskamp. Men en kamp vi skal vinne. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 17.02.2016 00:26 Post subject: |
|
|
Sidestiller dette med å møte Molde. Vi er bare på dansk jord og ikke i helvete. |
|
Back to top |
|
 |
Sonata Junior
|
Posted: 17.02.2016 01:11 Post subject: |
|
|
Passer bra at man kan få en gratismåned på Viaplay uten bindingstid, da  _________________ supporter i med- og motgang |
|
Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 17.02.2016 01:46 Post subject: |
|
|
Gjelder ikke for fotball. Fungerte hvert fall ikke for meg i kveld når jeg ville se Champions League. |
|
Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 17.02.2016 04:28 Post subject: |
|
|
Mikkelsen wrote: | For meg er ikke det en treningskamp. Men en kamp vi skal vinne. |
Interessant. For de fleste Københavnere var det træningskampen mod Malmö sidste uge som havde karakter af kampen der bare skulle vindes. Malmö har med deres 2 CL deltagelser prikket lidt til den Københavnske selvforståelse og har hos mange Københavnere lidt overtaget titlen som den store skandinaviske rival fra Rosenborg (i skal nok præstere noget i CL eller en virkelig fantastisk EL kampagne før i igen overtager den titel) og det var skønt at se FCK være langt bedre end MFF og vinde en sikker sejr.
Anyway så bliver det et FCK i absolut stærkeste opstilling der møder Rosenborg, udover målmand Stephan Andersen som er skadet. FCK har vundet alle de 3 pre-season kampe (MFF, AIK, Guangzhou Evergrande) og ser skarpe ud, men har samtidig mistet sin bedste spiller i Amartey som er røget til PL.
Håber Rosenborg bringer alle profilerne med til KBH, så vi kan få et opgør, gerne med lidt mindre drama end FCK-MFF (http://www.bold.dk/video/?id=14579)
Vi glæder os til at se Mike  |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 17.02.2016 08:03 Post subject: |
|
|
Macha wrote: | Sidestiller dette med å møte Molde. Vi er bare på dansk jord og ikke i helvete. |
Pay the man, Shirley! |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 17.02.2016 09:30 Post subject: |
|
|
Jeg er ikke enig i at "dette er en kamp som skal vinnes". Dette er etter min mening bare en treningskamp i oppkjøringen til årets sesong. Vi møter god motstand - og det er bra. Om vi vinner eller taper er ikke så viktig. Det viktige er at vi får spilt inn laget - at relasjonene på banen utvikler seg - og at man får brynt seg litt mot god motstand - "kjenne på nivået". Alltid mer gøy å vinne selvsagt... _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 17.02.2016 11:13 Post subject: |
|
|
Tviler på at Mike kommer til å ta dette som en vanlig treningskamp  |
|
Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 17.02.2016 12:48 Post subject: |
|
|
Tar gjerne en seier over FCK, men jeg er enig - det er kun en treningskamp, og ingenting mer.
Tror dog vi taper. Ole Selnæs er solgt uten en erstatter... kanskje kan et par-tre tap åpne øynene på Brakka. Det er så uambisiøst at jeg blir helt matt. Man selger helt enkelt ikke sin beste spiller uten å hente erstatter. |
|
Back to top |
|
 |
Sofafan Junior
|
Posted: 18.02.2016 12:14 Post subject: |
|
|
Hvor står det bekreftet at viaplay sender denne? Finner hverken på viaplay.no eller altomfotball. |
|
Back to top |
|
 |
kengjer Senior
|
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 18.02.2016 14:38 Post subject: |
|
|
Eventuelt:
Se FC København mod Rosenborg i skandinavisk stormøde LIVE og GRATIS på tv3sport.dk på søndag fra kl. 18.55. |
|
Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 18.02.2016 16:23 Post subject: |
|
|
VPN, da sikkert? |
|
Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 18.02.2016 20:48 Post subject: |
|
|
For meg er dette mer enn en treningskamp. Det går litt på æren løs, liksom. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.02.2016 23:54 Post subject: |
|
|
Muligens Hola kan fjerne sperring hos dansk TV3? Gidder ikke prøve sjøl nå.
Men Viasat er trolig ganske bevisste på slike gratistjenester. |
|
Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 19.02.2016 00:33 Post subject: |
|
|
copenhagen wrote: | Mikkelsen wrote: | For meg er ikke det en treningskamp. Men en kamp vi skal vinne. |
Interessant. For de fleste Københavnere var det træningskampen mod Malmö sidste uge som havde karakter af kampen der bare skulle vindes. Malmö har med deres 2 CL deltagelser prikket lidt til den Københavnske selvforståelse og har hos mange Københavnere lidt overtaget titlen som den store skandinaviske rival fra Rosenborg (i skal nok præstere noget i CL eller en virkelig fantastisk EL kampagne før i igen overtager den titel) og det var skønt at se FCK være langt bedre end MFF og vinde en sikker sejr.
Anyway så bliver det et FCK i absolut stærkeste opstilling der møder Rosenborg, udover målmand Stephan Andersen som er skadet. FCK har vundet alle de 3 pre-season kampe (MFF, AIK, Guangzhou Evergrande) og ser skarpe ud, men har samtidig mistet sin bedste spiller i Amartey som er røget til PL.
Håber Rosenborg bringer alle profilerne med til KBH, så vi kan få et opgør, gerne med lidt mindre drama end FCK-MFF (http://www.bold.dk/video/?id=14579)
Vi glæder os til at se Mike  |
Ingen her bryr seg om hvem den plastklubben fck anser som sin største rival i Norden. Ingen med hjertet i fotball anser københavn som noe annet enn et mislykket pengeprosjekt som kun har klart to dumpeplasseringer i champions league, der de det 3. året var direkte kvalifisert av en eller annen uforståelig grunn. København har aldri vært ansett som noe flaggskip i skandinavia annet enn av dem selv og norsk østlandspresse, som alltid har vært ute etter å prøve å nedgradere hegemoniet ROsenborg har hatt i Norsk og nordisk fotoball. Det er i hele tatt respektløst at du tror at det er i hele tatt er noen diskusjon om noe rivalieri i Norden, da Rosenborg er en soleklar ener uten noen utfordrere, i klassen Celtic, Olympiakos, Galatasaray, Sparta Praha, Anderlecht, Brugge, Panathinaikos, Dinamo Kiev etc, der København og malmø er noen korvarige oppkomblinger som aldri har etablert seg permanent på europeisk nivå.
Dette er en treningskamp som betyr nada utover det å få prøvd seg mot noe av de sterkeste lagene i skandinavia, på lik linje som den forrige treningskampen mot odd var.
Den eneste grunnen til at noen i heletatt nevner københavn som et "må-slå-lag" er den ufattelige arrogansen og vrangforestillingen om hvor store de er i Nordisk og Europeisk målestokk, og den stadig østlandske misunnelsen og nedrakkingen av Rosenborg fra deres Norske sutre-trener Solbakken. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 19.02.2016 00:54 Post subject: |
|
|
SHJINNJWÆST!
Ikke enig i alt, men det er faen meg ikke langt unna! |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 19.02.2016 01:17 Post subject: |
|
|
Håper vi vinner og kommer til å være grenseløst irritert om vi taper, særlig om vi blir utspilt. Men vi er i det aller hardeste treningskjøret og et stykke unna klare for tellende kamp, FCK på sin side bør være helt klare til serien igjen nå, det er tross alt kort tid til ny tellende kamp. Slutten av februar?
At vi har solgt lagets beste og viktigste spiller, hentet 0 erstatter og ikke fått spilt inn en indreløper med dårlig pasningfot som sentral enda er selvsagt heller ikke ideelt.
fornuften sier tap og tidvis utspilt, håpet kommer aldri noen til å ta fra meg  |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 19.02.2016 01:33 Post subject: |
|
|
Quote: | fornuften sier tap og tidvis utspilt |
Aldri! Blir sjokkert om du får rett i dette, Miami! |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 19.02.2016 01:37 Post subject: |
|
|
Det er en ekstrem forskjell mellom lag utenfor og i sesong. Og treningsregimet RBK kjører er hardere enn hos de aller fleste i oppkjøringen, vi er skikkelig i kjellern om dagen. I tillegg har vi en seriøst mangel på sentral midt som foreløpig har vært tydelig mot dårligere motstand. Jeg forventer ikke at vi er gode. Men jeg håper selvsagt!
Fornuften sier tap da, den sier ikke utspilt. Jeg tror aldri vi noengang kommer til å bli utspilt av et lag Solbakken leder, han er en dørgende kjedelig type som av uforståelige grunner for fortsette å lede FCK. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 19.02.2016 01:54 Post subject: |
|
|
Jeg tror det blir en jevn kamp. Jeg tipper danskene kommer til å ha ballen svært mye, men at vi kommer til å skape minst like mye som dem.
Og så kommer de til å snakke om at de hadde ballen og at de derfor var overlegent best mot fjellapene fra Norge.
Vi vinner 3-2. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
|