View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 29.07.2015 20:38 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/sport/fo.../23496984/
Quote: | Gytkjær ble ikke enig med Molde om overgang
MFK jakter nye forsterkninger - Haugesund-spissen ser ut til å bli
Etter det VG erfarer ble ikke Molde enig med dansken om de personlige betingelsene. |
Siden Molde bare kan spy ut så mye penger de vil så tipper jeg det har dukket opp mer interessant(e ) klubb(er) og at Gytkjør bare har avvist Molde.
Blir spennende å se hvor han ender opp. Søderlunds erstatter hos oss etter sesongen er vel et godt tips? Eller utenlandsk interesse? |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 21.12.2015 16:23 Post subject: |
|
|
Tror ikke nødvendigvis han er noe dårligere enn Søder (Søder var heller ikke allverden i Haugesund, i allefall ikke den siste sesongen), men blir også skuffet. Håper vi sikter litt høyere enn dette. For 14-15 mill bør vi kunne få tak i en bedre spiss. I og med at vi går bra i overskudd bør det ikke være noe i veien for å bruke det meste av overgangen til Søder på erstatter. |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 21.12.2015 16:30 Post subject: |
|
|
Aaaaaltså.. Vi henta Søderlund. Så skulle vi ha en back-up til søder. Da valgte vi BORT Gytkjær og henta heller Vilhjalmsson.
Nå skal da altså den vi valgte bort som BACK-UP, komme som erstatter til den som spilte fast?
Slitt å tull. Kan ikke ha rot i virkelighet. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 21.12.2015 16:43 Post subject: |
|
|
Jeg nekter å tro at det er noe i dette.
Hvis du hadde vært sportsjournalist i den lille lokalavisa, hadde ikke du kokt opp akkurat samme artikkel?
Er ikke direkte livsfarlig av journalisten å skrive dette. Jeg håper og tror at det er bullshit, vi skal selvfølgelig ikke ha Gytkjær som erstatter for Norges beste spiss, selv om Gytkjær også hadde kommet til å banke inn mål for oss. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 21.12.2015 16:51 Post subject: |
|
|
Pokie wrote: |
Er ikke direkte livsfarlig av journalisten å skrive dette. Jeg håper og tror at det er bullshit, vi skal selvfølgelig ikke ha Gytkjær som erstatter for Norges beste spiss, selv om Gytkjær også hadde kommet til å banke inn mål for oss. |
Vi endte opp med Vilhjamson istedet og det viser vel hvilken posisjon i troppen Gytkjær var tiltenkt. Blir svært overrasket dersom dette har endret seg etter disse høstmånedene.
Vi har solgt spisser for 20 mNOK nå, det må være rom for å åpne lommeboka for den riktige spilleren nå. |
|
Back to top |
|
 |
GeirOve Proff
|
Posted: 21.12.2015 17:19 Post subject: |
|
|
Selfølgelig blir det Gytkjær, i beste Norge-Skandinavia-Europa-Verden stil så kjøper vi oss dårligere fordi vi skal fremstå som en klubb som handler "lokalt". Bare tull!
Landslaget ligger på 54 plass
TL er rangert på 22 plass, bak Tjekkia, Romania, Hvitrussland og Sveits.
Ungdomslandslagene er på vei ned....
Vil vi bli bedre så må utenlandskvota bruker riktig og vi må utvikle egne spillere. Hvis HT skal følge de skandinaviske ligaene tett så gjør han en jobb en hvilken som helst, over gjennomsnittelig fotball supporter hadde klart. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 21.12.2015 17:58 Post subject: |
|
|
Glem CL med Grytkjær. Hverken duellsterk eller rask. |
|
Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 21.12.2015 18:01 Post subject: |
|
|
Ble direkte skuffet når jeg hørte om dette... _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 21.12.2015 18:36 Post subject: |
|
|
Pokie wrote: | Jeg nekter å tro at det er noe i dette.
Hvis du hadde vært sportsjournalist i den lille lokalavisa, hadde ikke du kokt opp akkurat samme artikkel?
Er ikke direkte livsfarlig av journalisten å skrive dette. Jeg håper og tror at det er bullshit, vi skal selvfølgelig ikke ha Gytkjær som erstatter for Norges beste spiss, selv om Gytkjær også hadde kommet til å banke inn mål for oss. |
Ser på twitter at denne lokalavisa som kom med denne nyheten er 90% eid av FK Haugesund så du kan vel si at de kildene er rimelig gode. Er på mobil så får ikke linket, men Jørgen Tjærnås retweetet det nettopp... Rimelig spesielt sak spør du meg. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.12.2015 19:39 Post subject: |
|
|
Antar du sikter til Haugesunds Avis? Syns ikke de egentlig hadde så mye å komme med:
(...) det er ingen fersk kontakt mellom RBK og FKH, som kan kobles til at Søderlund nå ser ut til å havne i Frankrike.
- Vi har ingen kommentar til dette, sier daglig leder i FKH, Eirik Opedal.
Like før helga sa Opedal at det var helt stille rundt Gytkjær. Etter det Haugesunds Avis har grunn til å tro er det fortsatt situasjonen.
Les mer: Rolig rundt Gytkjær |
|
Back to top |
|
 |
Ciljan Rutinert
|
Posted: 21.12.2015 20:05 Post subject: |
|
|
takk gud. håper virkelig ikke han kommer... |
|
Back to top |
|
 |
sveininge Rutinert

|
Posted: 21.12.2015 20:09 Post subject: |
|
|
Han sikter til Haugalandnytt.
Last edited by sveininge on 12.01.2016 06:16; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 21.12.2015 21:45 Post subject: |
|
|
Quote: | Ifølge Gytkjærs agent skjer det ingenting rundt Gytkjær nå.
- Det er ikke noe nytt, sier Michael Johansen.
Agenten blir overrasket når Haugesunds Avis forteller ham at Alexander Søderlund er på vei fra Rosenborg til St. Etienne. Trolig hadde han vært informert om den overgangen om Gytkjær var på vei til Trondheim nå.
- Det skjer ikke noe med Christian før tidligst over nyttår, slår Johansen fast. |
Rolig rundt Gytkjær |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 21.12.2015 21:50 Post subject: |
|
|
Leke James (Aalesund) og Zdenek Ondrasek (utgående kontrakt i Tromsø) har begge vært aktuelle
Sweet lord..... |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.12.2015 21:57 Post subject: |
|
|
Leke James er jo en veldig bra spiller, men ikke helt typen vi trenger. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 21.12.2015 21:57 Post subject: |
|
|
Quote: |
Blir spennende å se hvor han ender opp. Søderlunds erstatter hos oss etter sesongen er vel et godt tips? Eller utenlandsk interesse? |
LOL. HÃ¥per du bommer, men er jo litt morsomt at du sa dette.. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.12.2015 22:00 Post subject: |
|
|
Jeg er ikke direkte negativ til Gytkjær, men hadde håpet på noe bedre. Sammenlignet med Søderlund så får vi vel en hurtigere spiller som kanskje er en bedre avslutter, men som ikke jobber like hardt, ikke er et like bra oppspillspunkt og som ikke er like bra i lufta. Eller? |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 21.12.2015 22:08 Post subject: |
|
|
Det stemmer bra med mitt inntrykk også, Henning. Etter min mening blir vi klart svekket. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 21.12.2015 22:12 Post subject: |
|
|
Ved første tanke så føles vi vesentlig svekket sportslig av Søderlund og Mikkelsen (for eks) ut og Gytkjær og Rashani inn. Håper ikke dette er en storslagne planen til sportslig avdeling, men uttalt filosofi og sommerens vindu i betraktning så er det vel akkurat dette vi kan/skal forvente.
Men det litt artige er jo at hvis du hadde spurt meg for nøyaktig ett år siden så ville jeg sagt vi ville vært godt styrket sportslig av to slike bytter. Det skifter fort  |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 21.12.2015 22:14 Post subject: |
|
|
Gytkjær er en ålreit spiller, og et trygt kjøp. De som etterlyser noe bedre må også ta i beregning at det er ytterst få spillere vi kjente lite til på forhånd som har slått skikkelig igjennom i Rosenborg. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 21.12.2015 22:20 Post subject: |
|
|
Ikke et spesielt sexy navn å høre er aktuellt for oss, men jeg har alltid lurt på hvordan Gytkjær ville gjort det på et bedre fotballag enn FKH. Det er noe der, men muligens en litt for stor sjanse å ta når vi må konkurrere om gull. Håper først å fremst at Kåre tar seg god tid nå til å finne en erstatter, og ikke hopper på det første naturlige navnet som kommer opp (Gytkjær). |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 21.12.2015 22:35 Post subject: |
|
|
Som andrevalg så ja, men som førstevalg... njaaaei. Synes ikke spissparet blir sterkt nok. Med såpass mye penger tilgjengelig burde det være noe å finne. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.12.2015 22:44 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | sommerens vindu i betraktning så er det vel akkurat dette vi kan/skal forvente. |
Har det plutselig blitt slått fast at sommerens overgangsvindu var en bommert nå? I så fall komisk hvordan folk aldri lærer. De Lanlay og Konradsen er klassespillere som stort sett bare har fått spille i den tunge perioden. De må få vinteren på seg, noe som åpenbart gjorde alle de andre godt foran denne sesongen. Bjørdal var det greit å få inn gratis med Reginiussen ute. |
|
Back to top |
|
 |
|