View previous topic :: View next topic |
Hvem var best? |
Hansen |
|
3% |
[ 3 ] |
Svensson |
|
15% |
[ 13 ] |
Eyjolfsson |
|
1% |
[ 1 ] |
Skjelvik |
|
1% |
[ 1 ] |
Dorsin |
|
2% |
[ 2 ] |
Jensen |
|
36% |
[ 30 ] |
Selnæs |
|
9% |
[ 8 ] |
Midtsjø |
|
25% |
[ 21 ] |
Helland |
|
4% |
[ 4 ] |
Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
De Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 83 |
|
Author |
Message |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 20.11.2015 11:18 Post subject: |
|
|
På grunn av at billetten må hentes i Trondheim i dag får dere alle tilbudet istedet.
Formidler en billett på nedre bendit for en. 450,-.
Ta kontakt på pm om du vil kjøpe den.
MERK: Må hentes i Trondheim i dag i løpet av arbeidsdagen. _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
torrax Junior
|
Posted: 20.11.2015 11:37 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Hvilke boligfelt i Oslo, gjerne med brukbar tilgjengelighet til sentrum, har gratis gateparkering? |
Området Briskeby/Frogner bak slottet pleier også og ha godt med ledige plasser i helgene. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 20.11.2015 11:54 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Hvilke boligfelt i Oslo, gjerne med brukbar tilgjengelighet til sentrum, har gratis gateparkering? |
Det spørs hva du mener med sentrum. Hvis du mener Oslo S, så er det Tøyen. Hvis du mener Ekebergtorget, så er det Sankthanshaugen. Hvis du mener Filipstad brygge/Aker Brygge, så er det Skillebekk.
Anbefaler ikke å parkere på Etterstad/Vålerenga/Galgeberg med RBK logo på bilen (bor selv på Etterstad)...  |
|
Back to top |
|
 |
krysstvælla Rutinert
|
Posted: 20.11.2015 13:23 Post subject: |
|
|
Er hele Nedre Bendit (sving) free seating? |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 20.11.2015 13:49 Post subject: |
|
|
ikke i utgangspunktet. men det blir nok fort det. Litt herlig anarki  _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 20.11.2015 15:38 Post subject: |
|
|
shadwell wrote: | På grunn av at billetten må hentes i Trondheim i dag får dere alle tilbudet istedet.
MERK: Må hentes i Trondheim i dag i løpet av arbeidsdagen. |
Pm-systemet her er jo helt oter.
Så til den som måtte se denne av de som har sendt meg PM: Billetten ligger på Kia Trondheim (på tiller) frem til kl 16. Spør etter lars. Han har en billett til salgs på nedre bendit. _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
dembaba Senior

|
Posted: 20.11.2015 16:45 Post subject: |
|
|
Mulig dette er diskutert en annen plass, men; hva gjør alle som ikke har billett til noen av showene? Det er vel 3-4000 billetter til sammen? 6-7000 som ikke har noe å gjøre, eller hvor samles man? jeg og brodern er litt i villrede... |
|
Back to top |
|
 |
Bonnien Senior
|
Posted: 20.11.2015 17:06 Post subject: |
|
|
Heisann.
Jeg er interessert i to billetter til RBKs cupfinaleshow på Rockefeller på lørdag.
Dersom det er noen som har billetter, så ring eller send sms 98016104.
Bjørn-Erik |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 20.11.2015 17:38 Post subject: |
|
|
Denne passet ikke under supporterutstyr, og med tanke på holdbarheten legger jeg det her. Det er litt kjølig i denne tråden, så den holder seg vel her til i morgen ettermiddag?
Er ellers ikke begeistret for "cupcake", men gjør et unntak for akkurat denne varianten.
NB: Dette er ikke partnerstudio innhold. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 20.11.2015 17:52 Post subject: |
|
|
shadwell wrote: | På grunn av at billetten må hentes i Trondheim i dag får dere alle tilbudet istedet.
MERK: Må hentes i Trondheim i dag i løpet av arbeidsdagen. |
Den er borte nå vel? Vært uten tilgang på nett i hele dag... Typisk |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.11.2015 18:40 Post subject: |
|
|
Noen som har en spotifyliste med nye og gamle sanger?
Flere som er i bilen på tur nedover? Tar snart av til Østerdalen. |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 20.11.2015 19:09 Post subject: |
|
|
Legg inn annonse på finn om at dere vil kjøpe. Senest i dag har jeg fått tilbud om billetter av to uavhengige folk. Noen selger til latterlig pris. Noen til pålydende. _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 20.11.2015 20:00 Post subject: |
|
|
Hvor samles folk som ikke har fÃ¥tt billett til noen av showene? Scotsman er planlagt, men greit med visse alternativer... 😄 _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
Back to top |
|
 |
Cashew Junior

|
Posted: 20.11.2015 20:06 Post subject: |
|
|
Har en billett tilsalgs, øvre bendit, 450,-
Edit: Har blitt solgt
Last edited by Cashew on 20.11.2015 22:18; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 20.11.2015 20:09 Post subject: |
|
|
Scotsman trur jeg fort kan bli en salig blanding av Trødere og Særpinger (selv om særpingene har fått seg et telt med plass til hele Sarpsborg og store deler av Fredrikstad). Så noen snakke om Joes sportsbar (nede ved rådhuset) tidligere. _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Toillbaill Junior
|
Posted: 20.11.2015 22:03 Post subject: |
|
|
Kleviño wrote: | Noen som har en spotifyliste med nye og gamle sanger?
Flere som er i bilen på tur nedover? Tar snart av til Østerdalen. |
Jeg har en finaleliste her. Bare å legge til flere sanger dersom du har noen på lager!
https://open.spotify.com/...Arrqaznwsw |
|
Back to top |
|
 |
jubajuba Rutinert

|
Posted: 20.11.2015 23:05 Post subject: |
|
|
Lomaxx wrote: | Scotsman trur jeg fort kan bli en salig blanding av Trødere og Særpinger (selv om særpingene har fått seg et telt med plass til hele Sarpsborg og store deler av Fredrikstad). Så noen snakke om Joes sportsbar (nede ved rådhuset) tidligere. |
Bra med folk og bra stemning på Scotsman i kveld. Ikke sett en eneste i blått. Kun trønder- og RBK-rock som spilles. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 20.11.2015 23:15 Post subject: |
|
|
Lomaxx wrote: | Scotsman trur jeg fort kan bli en salig blanding av Trødere og Særpinger (selv om særpingene har fått seg et telt med plass til hele Sarpsborg og store deler av Fredrikstad). Så noen snakke om Joes sportsbar (nede ved rådhuset) tidligere. |
Åttemannstelt da skjønner jeg. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Sigurd Senior
|
Posted: 20.11.2015 23:36 Post subject: |
|
|
Er det fortsatt noen som mangler billett her? Har muligens to billetter til overs. Har avtale om å kjøpe to billetter i morgen, men så ordnet det seg plutselig med en annen billett og. Har spurt selger om han kan selge til noen andre, men ikke fått svar. Krever han at jeg fortsatt kjøper som avtalt har jeg to til overs. Får avklaring i morgen, da jeg etter avtalen skal hente billettene. |
|
Back to top |
|
 |
J-Rod Junior
|
Posted: 20.11.2015 23:40 Post subject: |
|
|
Sigurd wrote: | Er det fortsatt noen som mangler billett her? Har muligens to billetter til overs. Har avtale om å kjøpe to billetter i morgen, men så ordnet det seg plutselig med en annen billett og. Har spurt selger om han kan selge til noen andre, men ikke fått svar. Krever han at jeg fortsatt kjøper som avtalt har jeg to til overs. Får avklaring i morgen, da jeg etter avtalen skal hente billettene. |
Hvis du ikke blir kvitt dem tar jeg gjerne en billett jeg. Har billett selv, men har en kompis som stadig er på utkikk etter billett. Men det må være i Kjernen da, siden det er der jeg har billett. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 20.11.2015 23:40 Post subject: |
|
|
Kjøp billettene du, så kan du videreformidle til noen trengende her på forumet  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Connect Senior

|
Posted: 21.11.2015 00:04 Post subject: |
|
|
http://www.ta.no/sport/od...-50-149049
TA wrote: | Odd får en plass i neste års europaligakvalifisering hvis Rosenborg vinner cupfinalen mot Sarpsborg søndag. Ved Kragerø Resort håper man at trønderne henter hjem kongepokalen, og dermed sørger for at Odd får en ny sjanse i Europa neste år. Derfor legger resorten en ekstra gulrot i potten til Rosenborg i forbindelse med cupfinalen på Ullevaal.
– Som stolt Odd-sponsor heier vi på Rosenborg søndag. Vi håper at Odd får et nytt europacupeventyr. Dermed gjør vi et stunt inn mot Rosenborg, og inviterer spillerne deres til et gratis opphold hvis de vinner cupfinalen, sier markedssjef ved Kragerø Resort, Håvard Kleven. |
Litt artig sak.  _________________ RBK og Packers <3 |
|
Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 21.11.2015 00:19 Post subject: |
|
|
Noen plass med ok liv i kveld? I Oslo såklart |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 21.11.2015 00:23 Post subject: |
|
|
Mustrum Ridcully wrote: |
Åttemannstelt da skjønner jeg. |
HAH! Legende! |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 21.11.2015 01:08 Post subject: |
|
|
Fredriksstad Blad har spurt 13 byprofiler hvem de håpe vinner av Rosenborg og Sarpsborg.
Det er en knapp overvekt av sympati med nabobyen i forhold til lokal rivalisering.
Man kan legge merke til at lokalavisen der ikke er så opptatt av å konkludere på sviktende grunnlag, sette grupper i bås og fremheve avisen selv (journalist/kommentator) som eneste rettmessige meningsbærer.
Således unngår de som ikke liker lokalrivalen å bli belemret med beskyldninger om å målbære hat og forakt.
Interessant nok klarte de 13 spurte å fordele seg med åtte som håper på Sarpsborgseier og seks som håper Rosenborg vinner. (En håpet på begge.)
Noen utdrag av svarene:
Per Egil Ahlsen, FFK-legende:
Quote: | - Jeg håper Sarpsborg vinner. Nå er jo de i eliteserien, og jeg unner heller de en seier enn RBK som har vunnet mye i det siste. |
Stian "Staysman" Thorbjørnsen, artist:
Quote: | - Her er jeg som vanlig lokalpatriot, og som gammel stjernenspiller ble jeg opplært til å ikke heie på særpingær uansett. Derfor heier jeg på RBK. |
Zoran Puvaca Klokan, supersupporter:
Quote: | - Egentlig både Rosenborg og Sarpsborg. Sarpsborg fordi det tross alt er et Østfold-lag. Greit at vi hater hverandre, men.... Når jeg tenker på stemningen så er det Rosenborg jeg håper på. De har fått det til med supportergruppen Kjernen, og det hadde vært fint å få dem på Ullevål. |
Isabell Herlovsen, fotballspiller:
Quote: | - Jeg håper Rosenborg vinner cupfinalen. De har vært det beste laget i år. Og siden jeg er Fredrikstad-jente så blir [det] feil å heie på Sarpsborg. |
Simen Rafn, FFK-spiller:
Quote: | - Jeg synes Rosenborg har vært Norges desidert beste lag i år, og synes det hadde vært mest fortjent om de vant. De spiller morsom og god angrepsfotball, og de begynner å ligne mer på det laget som fascinerte meg med godt spill i Champions League under oppveksten min. Ikke umulig at jeg få hente ned den signerte RBK-drakta fra gutterommet og ta den på under cupfinalen. |
Christian Brevik, radiosupporter:
Quote: | - Jeg håper Rosenborg vinner cupfinalen fordi guttungen har familie som er fra Trondheim og holder med Rosenborg. |
Geir Bakken, FFK-sjef:
Quote: | - Jeg håper Rosenborg vinner finalen. De har vært Norges beste fotballag denne sesongen og da fortjener de både cup- og seriegull. |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
|