View previous topic :: View next topic |
Hvem var best? |
Hansen |
|
1% |
[ 3 ] |
Midtsjø |
|
7% |
[ 15 ] |
Lædre Bjørdal |
|
8% |
[ 17 ] |
Eyjolfsson |
|
3% |
[ 7 ] |
Svensson |
|
18% |
[ 37 ] |
Jensen |
|
11% |
[ 23 ] |
Wilhjalmsson |
|
2% |
[ 5 ] |
Konradsen |
|
37% |
[ 75 ] |
Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
Søderlund |
|
8% |
[ 16 ] |
Mikkelsen |
|
1% |
[ 2 ] |
|
Total Votes : 200 |
|
Author |
Message |
JanneB Veteran
|
Posted: 28.08.2015 09:12 Post subject: |
|
|
Skrekk og gru, hvis vi møter Liverpool er halve Lerkendal rødt. Håper man har noe respekt å står på bortefeltet. |
|
Back to top |
|
 |
krist2 Rutinert
|
Posted: 28.08.2015 10:14 Post subject: |
|
|
Noen som har sett noe sammendrag enda?
Hadde vært artig å få sett litt i reprise |
|
Back to top |
|
 |
zender Junior
|
Posted: 28.08.2015 10:32 Post subject: |
|
|
JanneB wrote: | Skrekk og gru, hvis vi møter Liverpool er halve Lerkendal rødt. Håper man har noe respekt å står på bortefeltet. |
Ja det er faktisk mitt mareritt også. kjenner jeg blir forbanna bare ved tanken! Kan kanskje hjelpe på om man kun selger pakker ved personlig oppmøte i RBK-Shop? |
|
Back to top |
|
 |
angvik Rutinert

|
Posted: 28.08.2015 10:56 Post subject: |
|
|
I utgangspunktet er det vel slik at bortesupportere skal innfinne seg i å stå på bortefeltet, eller risikere å bli bortvist fra andre deler av stadion? Og dette må jo på en måte håndheves strengere under europacup-kamper...
Forøvrig helt enig i at nordmenn, og spesielt trøndere, som utnytter muligheten til å se bortelaget på Lerkendal, og på bekostning av Rosenborg-supportere, gjør meg kvalm. Dra til England i stedet. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.08.2015 11:00 Post subject: |
|
|
Ja, hvor strenge vil man være om det dukker opp folk med Liverpool-drakt andre steder på stadion nå? Jeg håper foten settes ned. |
|
Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 28.08.2015 11:42 Post subject: |
|
|
JanneB wrote: | Skrekk og gru, hvis vi møter Liverpool er halve Lerkendal rødt. Håper man har noe respekt å står på bortefeltet. |
En kvalmende tanke. |
|
Back to top |
|
 |
zender Junior
|
Posted: 28.08.2015 11:45 Post subject: |
|
|
Men på den andre side så ønsker jeg jo også full stadion og mest mulig penger I kassa! Satser på atraktiv motstand med fullt bortefelt tenker jeg vi sier.  |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 28.08.2015 11:49 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Ja, hvor strenge vil man være om det dukker opp folk med Liverpool-drakt andre steder på stadion nå? Jeg håper foten settes ned. | Det er strenge regler for dette i e-cup. Bortesupportere skal kun gis andledning til å kjøpe billett på et avgrenset segment av tribunen forbeholdt de. Men her støter vi på et problem som reglene ikke tar høyde for, anglofile nordmenn som setter sitt engelske favorittlag over sitt lokale lag. Og vil gjøre alt for å kunne se dette live. RBK kan dog nekte folk å iføre seg bortelagets farver på andre seksjoner enn den som er tildelt bortesupportere. Er redd for at dette blir lemfeldig omgått. Kan bli stygge scener om noen anglofile ikler seg bortefarver på øvre øst.
Håper dog at klubben innser at de må være strenge her for å unngå bråk å ivareta sikkerheten til folk. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.08.2015 11:55 Post subject: |
|
|
Det ville vært en forferdelig opplevelse. Jeg håper på heftig lobbyvirksomhet av dere inn mot klubben på dette, om trekningen går den veien. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 28.08.2015 11:57 Post subject: |
|
|
Haha. På langsidene er en ting, men dukker folk opp i Liverpooldrakt på Øvre Øst så får de et problem. |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 28.08.2015 11:58 Post subject: |
|
|
Det er ikke ØØ jeg er redd for, hvis en i rødt møter opp og jubler for Liverpool får han seg sikkert en ørtæv eller to.
Verre på de andre tribunene, håper rosenborgere setter på plass alle anglofile. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 28.08.2015 12:19 Post subject: |
|
|
Er mest spent på å høre om rumenerne har noe å si om Kjernen og stemningen igår for det var det mest underholdende med hele kampen. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 28.08.2015 12:22 Post subject: |
|
|
Da setter vi over til RBKwebs reporter i Bucuresti, gisp! hva kan du si om stemningen i Romania i dag? Hvordan reagerer de på kampen og stemningen i Trondheim? |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 28.08.2015 12:32 Post subject: |
|
|
Driter personlig i at det kommer masse LFC-fans på RBK-kamp. Dette er bunnslammet av fotball-"supportere", som nesten utelukkende har opplevd fotball via kornete streams og skamdyre TV-abonnement. La de få denne ene kvelden, så lenge de betaler dyrt og for alle tre kampene (pakkepris).
Og som jeg skrev tidligere; disse LFC-folka klarer ikke stjele stemninga på Lerkendal uansett. Et scenario hvor de anglofile mønstrer opp en "klack" og synger ut Kjernen på Lerkendal er like urealistisk som at Molde blir å se i E-cup neste år. Tilreisende bortesupportere (les: local lads) klarer sikkert lage litt lyd, og det er greit nok. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 28.08.2015 12:43 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Ja, hvor strenge vil man være om det dukker opp folk med Liverpool-drakt andre steder på stadion nå? Jeg håper foten settes ned. |
Regner med du møter opp i Arnes-drakta di? |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 28.08.2015 12:43 Post subject: |
|
|
hva synes folk om Kjernen igår ?
var jævla bra når vi fikk til ROSENBORG og så resten av stadion ROSENBORG !
jeg var helt utslitt etter kampen i hvert fall  |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 28.08.2015 12:44 Post subject: |
|
|
Husker altfor godt nordmenn i Arsenal-drakt som sang diverse engelske traller på Lerkendal.. Nei, gi oss heller storlag fra de andre seriene (foruten Russland/Ukraina) |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.08.2015 13:04 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | attach wrote: | Ja, hvor strenge vil man være om det dukker opp folk med Liverpool-drakt andre steder på stadion nå? Jeg håper foten settes ned. |
Regner med du møter opp i Arnes-drakta di? |
Hehe, spørs om den passer.
Jeg legger ikke skjul på at Liverpool er andrelaget mitt fjortenhundre mil bak Rosenborg. Samme med 2mas det som hadde LFCweb(?) parallelt med RBKweb for 15(?) år siden. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 28.08.2015 14:15 Post subject: |
|
|
georgios wrote: | Da setter vi over til RBKwebs reporter i Bucuresti, gisp! hva kan du si om stemningen i Romania i dag? Hvordan reagerer de på kampen og stemningen i Trondheim? |
-Det var altså i dette huset det skjedde. Klubben uten navn og uten supportere, klubben som mistet sin historie og hjemmebane i en høyesterettsavgjørelse i desember 2014 har nå altså bestemt seg for å ....
Avventer sammen med de andre som rusler utålmodig rundt i gatene her utenfor palasset til George Becali og har skrevet noen innledninger for ulike scenarier. Rapport kommer i tråden Rumensk fotball under Fotball generelt.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
Posted: 28.08.2015 16:09 Post subject: |
|
|
gisp! wrote: | georgios wrote: | Da setter vi over til RBKwebs reporter i Bucuresti, gisp! hva kan du si om stemningen i Romania i dag? Hvordan reagerer de på kampen og stemningen i Trondheim? |
-Det var altså i dette huset det skjedde. Klubben uten navn og uten supportere, klubben som mistet sin historie og hjemmebane i en høyesterettsavgjørelse i desember 2014 har nå altså bestemt seg for å ....
Avventer sammen med de andre som rusler utålmodig rundt i gatene her utenfor palasset til George Becali og har skrevet noen innledninger for ulike scenarier. Rapport kommer i tråden Rumensk fotball under Fotball generelt.  |
Splendid!  |
|
Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 28.08.2015 16:37 Post subject: |
|
|
HERLIG stemning på stadion i går. Føltes ekstra bra etter den litt daffe stemningen mot Mjøndarn.
Synes Konradsen var vår beste. Her har vi helgod erstatter for Mike allerede. Noen nevnte tidligere at han muligens gjorde seg bedre på TV - jeg sto på ØØ og syntes så best ut derfra også. Var også positivt overrasket over hvor bra Svensson og Midtsjø løste rollene sine i går. |
|
Back to top |
|
 |
krist2 Rutinert
|
Posted: 28.08.2015 16:52 Post subject: |
|
|
Ja, er også imponert over Midtsjø og Svensson, og særlig i en slik kamp  |
|
Back to top |