English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Steaua Bucuresti
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 37, 38, 39  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best?
Hansen
1%
 1%  [ 3 ]
Midtsjø
7%
 7%  [ 15 ]
Lædre Bjørdal
8%
 8%  [ 17 ]
Eyjolfsson
3%
 3%  [ 7 ]
Svensson
18%
 18%  [ 37 ]
Jensen
11%
 11%  [ 23 ]
Wilhjalmsson
2%
 2%  [ 5 ]
Konradsen
37%
 37%  [ 75 ]
Helland
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
8%
 8%  [ 16 ]
Mikkelsen
1%
 1%  [ 2 ]
Total Votes : 200

Author Message
Brera
Proff

PostPosted: 24.08.2015 23:09    Post subject: Reply with quote

Snart solgt 8000 nå! Fortsetter det å øke i denne farten blir det Mjøndalen-tall på torsdag.
Back to top
View user's profile Send private message
Pokie
Veteran

PostPosted: 24.08.2015 23:17    Post subject: Reply with quote

Vi er 5000 foran Debrecen. Da kom det 13000. Avstanden mellom disse kampene kommer til å øke - tipper 20000, minst.

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 24.08.2015 23:49    Post subject: Reply with quote

georgios wrote:
Har ikke hørt noe mer om skaden til de Lanlay, men regner med han er ute til denne. Var vel en strekk han pådro seg i gårsdagens kamp?

Skammelig at både jeg og alle andre glemte å spørre om status på medlemsmøtet i kveld. Men han var molefunken i går kveld, så vil tro han uansett ikke er aktuell for å starte. I beste fall benken.

zender wrote:
de påsto hardnakket at det skulle vært sendt ut til alle og at de ikke skjønte hvor feilen var.

Ifølge RBK skal Billettservice ha funnet ut av feilen. Spørsmålet er om alle nå har fått e-post. Jeg har mine tvil ... Dessverre.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vegardj
Rutinert

PostPosted: 25.08.2015 01:12    Post subject: Reply with quote

Han godeste Gigi Becali ble jo grundig analysert av FK Fotball i sin tid. Synd at de gamle sendingene er fjernet fra internett nå. Jeg hørte gjennom det lille NRK har liggende ute, men der nevnes han ikke med et ord.

Her er forøvrig en åtteåring som er oppkalt etter Becali.
Back to top
zender
Junior

PostPosted: 25.08.2015 07:21    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:

Ifølge RBK skal Billettservice ha funnet ut av feilen. Spørsmålet er om alle nå har fått e-post. Jeg har mine tvil ... Dessverre.

Dine antakelser er nok desverre rett, ingen mail I min mailbox iallefall.
Håper de nå finner en løsning på dette da det nok er mange som sikkert har gått og ventet på info. Er nok ikke alle som leser dette forumet heller. Det minste de skulle gjort var å gå ut med info på hjemmesidene!
Back to top
jubajuba
Rutinert

PostPosted: 25.08.2015 08:02    Post subject: Reply with quote

Jeg kjenner flere sesongkortholdere som ikke har fått epost, vet ikke av en eneste som har fått. Via linken her på rbkweb har de likevel fått gjenkjøpt plassen sin.

Burde ikke kosta mange kalorier å legge ut gjenkjøpsinformasjon i en nyhetssak på rbk.no, twitter og facebook. Merkelig at de ikke gjør akkurat det, er det bevisst med tanke på at gjenkjøpsbillettene er rabattert ift løssalg?
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 25.08.2015 08:22    Post subject: Reply with quote

Eh hvordan funker gjenkjøp her? Tidligere har man bare fått en sånn kode. Nå må jeg logge inn på ticketmaster, men der hadde jeg visstnok ingen bruker. Jeg oppretta en bruker med samme epost-adresse som jeg fikk gjenkjøpsmailen fra (jeg fikk altså min) men jeg får ikke lov til gjenkjøp fordi det ikke er noe sesongkort koblet til brukeren. Finner ingen plass jeg kan registrere sesongkortet heller? Jeg får vel kjøpe i sjappa.
Back to top
Snorkel
Veteran

PostPosted: 25.08.2015 08:25    Post subject: Reply with quote

Ja, eller sende en mail til Rbk
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 25.08.2015 08:29    Post subject: Reply with quote

Brera wrote:
Snart solgt 8000 nå! Fortsetter det å øke i denne farten blir det Mjøndalen-tall på torsdag.

Har klubben pleid å klare å selge 2000 billetter per dag i dagene tett opptil kamp? Jeg trodde max vi kunne håpe på nærmere 1000 solgte per dag og nå står STAut på 8155, dvs nærmere 11000 tilskuere på kampdag. Syntes det hørtes voldsomt mye ut men har ikke så stor innsikt her. Hva baserer du anslaget på?
Ingen kritisk tone her på noen måte, jeg er bare nysgjerrig. Håper jo helt klart på gode tall.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 25.08.2015 08:41    Post subject: Reply with quote

FK Fotball gikk vel av lufta i 2010, men jeg husker også at Gigi Becali var en gjenganger i det programmet. Var en del snakk om denne jerngarden (eller jernarmeen?) som skrev seg tilbake til Ceacescus regime der det ble bedrevet en del brutal håndhevelse av loven. Tror Becali var en veldig sentral person der.
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 25.08.2015 08:43    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:

Har klubben pleid å klare å selge 2000 billetter per dag i dagene tett opptil kamp? Jeg trodde max vi kunne håpe på nærmere 1000 solgte per dag og nå står STAut på 8155, dvs nærmere 11000 tilskuere på kampdag. Syntes det hørtes voldsomt mye ut men har ikke så stor innsikt her. Hva baserer du anslaget på?
Ingen kritisk tone her på noen måte, jeg er bare nysgjerrig. Håper jo helt klart på gode tall.

Dersom du klikker grafen på forsiden kommer du til en ny graf som sammenligner salgstallene med andre EL-kamper. På samme tid var det altså solgt litt over 3000 billetter til Debrecen-kampen, som altså havnet på 13000, dermed kan man forvente godt over 13k dersom salgstallene utvikler seg likt (men det er jo slettes ikke sikkert, spesielt med tanke på været).
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 25.08.2015 09:13    Post subject: Reply with quote

Det ble også solgt 2000 billetter bare i går. Anslaget om tall rundt Mjøndalen-kampen, trenger ikke å være helt på jordet. Allerede idag vil vi nok passere 10500 solgte.

Jeg håper noen med kontakter i klubben videreformidler alle problemene folk fortsatt har. Det Bananskrue opplever, kjenner jeg noen som sliter med selv også, bare at de hadde en RBK-relatert bruker fra før.
Back to top
rolfi
Junior

PostPosted: 25.08.2015 09:53    Post subject: Reply with quote

Jeg har ikke fått mail fra Rosenborg.
Har prøvd i flere dager å få kjøpt igjen via nettet som var postet her, men har fått bare feilmeldinger ved innlogging. Også når jeg har fått tilsendt nytt passord. Men i dag så virket det. Og 2 billetter er sikret.

Pappa som ikke har internett, men har brukt å få sms om gjennkjøp, har heller ikke fått noe info.
Back to top
Pokie
Veteran

PostPosted: 25.08.2015 09:53    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Brera wrote:

Det sammenlignbare er jo Debrecen. Allerede ligger vi 5000 foran den kampen, og da kom det 13000. Da er Mjøndalen-tall kanskje en understatement også. Vi får se. Det selges 2000 billetter de 2 neste dagene, tipper jeg. Deretter kommer kampdag som i EL har en tendens til å ha høyere salg enn i tippeligaen (mot Debrecen solgte man hvertfall 5000 på kampdag).

- George Best
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 25.08.2015 10:09    Post subject: Reply with quote

Er vel vanskeligere å selge de siste 7-8 000 billettene, så salget går neppe i en jevn og høy stigning helt inn til kampstart?

Last edited by Harceïde on 25.08.2015 10:10; edited 1 time in total
Back to top
Pokie
Veteran

PostPosted: 25.08.2015 11:30    Post subject: Reply with quote

Nei det kan man jo si, men man klarte jo å selge billettene helt ut i hjørnene på Hent mot Debrecen så ikke se bort i fra det. Jeg merker hvertfall på skolen at flere enn vanlig er interessert I å prate om Rosenborg, og mange av studentene som ikke gadd bli med på Mjøndalen tar faktisk turen på torsdag.

Tror på en jevn kamp, og tar ingen verdens ting på forskudd enda. Det kan bli jævlig spennende og det kan bli kjedelig. Håper der blir en morsom kamp hvor vi slipper å frykte at vi skal ryke ut, slik at det hele blir en lang fest!
RBK

- George Best
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 25.08.2015 11:35    Post subject: Reply with quote

Antall gjenkjøpte sesongkort er vel en grei indikator på om problemene med link'er etc er løst. Med gjenkjøpsfrist I dag så burde den være betydelig over de 2.500 som er per nå, ved slutten av dagen burde den være iallefall det dobbelte.
Back to top
robinla
Veteran

PostPosted: 25.08.2015 11:53    Post subject: Reply with quote

Har sendt en epost til RBK nå for å be at de sterkt vurderer å gjøre gjenkjøpsinfoen mer synlig på rbk.no
Back to top
HÃ¥vardF
Junior

PostPosted: 25.08.2015 12:04    Post subject: Reply with quote

Jeg fikk faktisk min tredje mail fra klubben om gjenkjøp nå.
Back to top
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 25.08.2015 12:16    Post subject: Reply with quote

Jeg har fremdeles ikke fått en eneste mail om det. Fikk heller ikke til en annen kamp, tror det var til NM. Veldig merkelig...
Back to top
beejay
Senior

PostPosted: 25.08.2015 12:20    Post subject: Reply with quote

Sendte de også en mail på at mange sliter med gjenkjøp. Selv har jeg kun mottatt mail på en gammel epostadresse, men ingen etter at gjenkjøpet er utført og det er kanskje "by design". Så ett sted så har de feil i koblingene sine.
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 25.08.2015 12:28    Post subject: Reply with quote

Når er fristen gjenkjøp?

Tirsdag 25 august.. Fant svarer:) Bør booste salget i kveld dette

Last edited by konrad4ever on 25.08.2015 12:30; edited 2 times in total
Back to top
HÃ¥vardF
Junior

PostPosted: 25.08.2015 12:29    Post subject: Reply with quote

Den jeg fikk i dag var etter gjenkjøp, men har kjøpt igjen bare på ett av de to korta våre, så for alt jeg vet er systemet deres smart nok til å se det. Det siste mot formodning med det øvrige mailklusset tatt i betraktning.

(At vi ikke har tatt gjenkjøp på begge skyldes for øvrig at sønnen er innkalt på et slags møte om forestående konfirmasjon. Relativt oppgitt gutt. Den Norske Kirke, ass..).
Back to top
HÃ¥vardF
Junior

PostPosted: 25.08.2015 12:30    Post subject: Reply with quote

konrad4ever wrote:
Når er fristen gjenkjøp?

I dag.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 25.08.2015 12:54    Post subject: Reply with quote

Den ligger garantert i spamfilteret til mailen hos mange.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 37, 38, 39  Next
Page 9 of 39

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb