View previous topic :: View next topic |
Hvem var best? |
Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Svensson |
|
0% |
[ 2 ] |
Eyjolfsson |
|
2% |
[ 6 ] |
Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
Jensen |
|
2% |
[ 6 ] |
Strandberg |
|
4% |
[ 9 ] |
Midtsjø |
|
34% |
[ 69 ] |
Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
Søderlund |
|
53% |
[ 109 ] |
Mikkelsen |
|
0% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 202 |
|
Author |
Message |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 25.05.2015 21:05 Post subject: |
|
|
Vi har scoret 33% av målene lag nr. 2 på tabellen har sluppet inn. Det er jo ikke så aller verst etter 1/3 ferdigspilt liga  |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 25.05.2015 21:09 Post subject: |
|
|
FY FAEN, SÃ… DEILIG! VI E UMULIG Ã… SLÃ…! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 25.05.2015 21:18 Post subject: |
|
|
Oppsummering:
-Faen ta for en digg seier!!!
-Kanonkamp av Midtsjø og Søderlund
-Vi bør forsøke å hente Diomande
-Moen er som vanlig forferdelig svak |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 25.05.2015 21:20 Post subject: |
|
|
BanensVerste wrote: | Etter å ha bladd igjennom starten av kampen og dertilhørende forumskriving er jeg iallefall utrolig glad for at det er Kåre som styrer skuta, og ikke enkelte vattnisser her inne. Maken til negativitet og surmuling skal man lete lenge etter. Kampen varer i 90 minutter, for pokker. Man er ikke nødt til å totalslakte etter 15 spilte, det vises i dag.
|
Dette må tydeligvis gjentas med jevne mellomrom:
Kamptrådene er det mer temperatur i, man skriver følelsene sine i det øyeblikket man får de, man skriver om øyeblikket, ikke en reflektert tekst en time etter kampslutt.
Det er vattnisser som ser seg nødt til å slakte forumbrukere på grunnlag av kamptråd-innlegg!
Ellers en ufattelig deilig seier, den kostet mye! Å se Mike Jensen sin vannvittige innsats på overtid gjør meg så utrolig glad Har ikke sett noen høydepunkter enda, har skjønt at Hellands andre gule er feilaktig. Men dæven, stående på stadion så så det unektelig ut som soleklar filming, godt det er feil! |
|
Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 25.05.2015 21:23 Post subject: |
|
|
Så SYKT deilig dette var. moen prøver å snyte oss for seier på bortebane igjen, som han prøvde på borte mot Odd, med feilaktige avgjørelser på løpende bånd, han er rett og slett skandaløst dårlig!! Det hjelper ikke at han er så arrogant i tillegg, for en pikk!  |
|
Back to top |
|
 |
hke Junior
|
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 25.05.2015 21:26 Post subject: |
|
|
Hansen 6 Tryggere enn noen gang. God timing og kald når han flere ganger lokket frem Diomande for å skape oss åpninger for oppspill.
Svensson 6 Startet veldig svakt, men ender på en sekser. Godt arbeid og gode helhjertede løp.
Eyjólfsson 5 Spilte seg opp til en helt grei kamp.
Skjelvik 5 Tross uvant plass gjorde han jobben greit. Fart er tidvis undervurdert.
Dorsin 5 Dårlig når han prøver å være forsiktig første 20 minutter, men spiller seg godt opp. Assistenttrener Hoftun burde ha lært nå at 34-åringen er best når han er aggressiv og offensiv.
Jensen 6 God Duracell-innsats og fin målgivende.
Strandberg 5 Ble bedre etterhvert som Stabæk ble slitne.
Midtsjø 8 Eneste RBK-er som var på i 90 minutter. Får av godvilje beholde åtteren selv om han falt av litt på slutten og kunne servert Riski i siste spilleminutt.
Helland 4 Trygg på straffen, men må ellers justere hodet. Prøvde stadig å gjøre enkle ting for vanskelig. Et poeng minus for å prøve å skru inn i lengste i stedet for å servere en scoringsklar Søderlund.
Søderlund 8 Gråsteinen som ble til gull. Gode løp/valg og to meget gode ballberøringer som ble vekslet inn i mål og landslagsplass. Jobbet i tillegg godt, noe som sikkert er avgjørende for Høgmo vs Diomande.
Mikkelsen 5 Var med i mye nesten-ting.
Kåre Hedley: 7 Egentlig en femmer, men et poeng ekstra for å ha trua og et for surleppa da Helland ble utvist. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Last edited by gisp! on 25.05.2015 21:28; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
BanensVerste Proff

|
Posted: 25.05.2015 21:27 Post subject: |
|
|
Ikke ukjent med det, Miami. Selv skriver jeg veldig i affekt, så at det er temperatur er bare bra.
Litt forskjell er det dog når man avskriver hele laget og mener det blir tap etter et kvarter, da har man lite is i magen. Derfor er jeg glad for at det tross alt er Kåre som tar ut laget og legger opp taktikken, ikke oss vattnisser her på forumet. ( Jeg er helt klart en av de )
Steike bra innsats av de tilreisende også i dag, selv om Cmore justerte volumet opp og ned som en full sjømann for oss som måtte se på televisjonsapparaturet. _________________ Dahls. |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 25.05.2015 21:37 Post subject: |
|
|
Hansen 6
Svensson 6
Eyolfsson 5
Skjelvik 5
Dorsin 6
Jensen 5
Strandberg 6
Midtsjø 7
Helland 5
Søderlund 7 BB
Mikkelsen 6 |
|
Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 25.05.2015 21:37 Post subject: |
|
|
Lomaxx wrote: | Kan noen utestenge denne moldesupporter trolljæblen sånne idioter trenger vi ikke her |
Hvis alle ignorerer ham (ikke svarer på innlegg) så forsvinner han av seg sjøl. |
|
Back to top |
|
 |
Ræven Rutinert
|
Posted: 25.05.2015 21:43 Post subject: |
|
|
Utvisningen av Helland er korrekt i mine øyne. Mulig keeperen er ørlite borti skoa hans, men jeg nekter å tro at han ble felt av det eller i det hele tatt hindret. Så ut som Helland prøvde å bedyre sin uskyld med "jeg tror han skal ta meg" til dommeren også, uten at jeg skal lyge på meg all verdens ferdigheter innen leppelesing.
At udugelige Moen unnlater å gi kort på en mye klarere filming av han tjukken på Stabæk forandrer ikke saken. |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 25.05.2015 21:53 Post subject: |
|
|
Mini-analyse fra nedre hjørne av hovedtribunen:
+++
Søderlund - jobber steinhardt kampen igjennom, får aldri frispark imot uansett hvor mye de skubber og holder.
Midtsjø - Får vann i munn av jobbinga hans. Håper å se han utfordre enda mer siste forsvarer, så blir det gull og scoringer etter hvert i større frekvens. Herlig jobb før 3-2.
++
Granli for Stabæk imponerte mot Helland som var usynlig i store deler av kampen.
---
Fansen til Stabæk som kauker på alt som går imot dem. Blir latterlig. Skjønner gjengen er bortskjemt, men kan vel ta litt til fornuft også etter hvert? Blir for dumt. _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 25.05.2015 21:55 Post subject: |
|
|
Nå er det bare å begynne å telle seter til Tromsø-kampen!  |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 25.05.2015 22:02 Post subject: |
|
|
Ræven wrote: | Utvisningen av Helland er korrekt i mine øyne. Mulig keeperen er ørlite borti skoa hans, men jeg nekter å tro at han ble felt av det eller i det hele tatt hindret. Så ut som Helland prøvde å bedyre sin uskyld med "jeg tror han skal ta meg" til dommeren også, uten at jeg skal lyge på meg all verdens ferdigheter innen leppelesing.
At udugelige Moen unnlater å gi kort på en mye klarere filming av han tjukken på Stabæk forandrer ikke saken. |
tjukken?
Å ha STUTRÆV er ikke synonymt med å være feit, Ræven!
hilsen
G. Sørloth. |
|
Back to top |
|
 |
Ræven Rutinert
|
Posted: 25.05.2015 22:09 Post subject: |
|
|
Ikke bare over ræva han har noen ekstra kilo, men han har utvilsomt gode ferdigheter. Kan bli en attraksjon om han kommer i brukbar fysisk form. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 25.05.2015 22:13 Post subject: |
|
|
Ingen tvil om at kompisen til Eden hadde nådd lengre en TL om han hadde vært mer seriøs. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 25.05.2015 22:16 Post subject: |
|
|
Medias dekning av kampen er latterlig. Spesielt TV2. De påstår at RBK hadde tapt hvis vi ikke hadde fått straffe. Vi var jo det førende laget før straffen også, var vi ikke? Vi vinner fortjent - og det til tross for at Moen er konsekvent rævva og blåser hver gang asante og dio faller.
Vi vant fortjent - uten tvil. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
TI-84 Proff
|
Posted: 25.05.2015 23:10 Post subject: |
|
|
To ting jeg har lært i dag:
1. TV 2, i sin iver etter å skape kontrovers, formidler stor tro på skjebnen og at det er lite mennesket kan gjøre. Ut i fra det de sier, er det straffesituasjonen som egentlig avgjør kampen og at Stabæk egentlig burde kaste inn håndkleet da.
2. Det er tæl i dette Rosenborg-laget. De har vel kommet under noen kamper nå, men nekter å abonnere på TV 2-tankegangen som skisseres under punkt 1. Sitat Nils Arne: "Vi bruker mest energi på det vi kan gjøre noe med." |
|
Back to top |
|
 |
Spurven Proff

|
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 25.05.2015 23:19 Post subject: |
|
|
Vørt på flyet hjem til London og kommer hjem å ser dette! Nå blir det en pils og bare glise en god tund fremover! _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 25.05.2015 23:34 Post subject: |
|
|
At vi vinner slike kamper som i dag er så utrolig viktig! Ufattelig deilig følelse! |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 25.05.2015 23:39 Post subject: |
|
|
Hansen 7
Svensson 6
Eyolfsson 6 (Spiller seg stort opp etter tabben)
Skjelvik 5
Dorsin 5
Jensen 6
Strandberg 6
Midtsjø 8
Helland 6
Søderlund 8 BB
Mikkelsen 6
Vurderer Søderlund hårfint foran Midtsjø.
Moen er hårreisende svak!
Vi skulle aldri hatt straffe, Stabæk spilleren skulle hatt gult, Helland skulle ikke det. Med mye mer...
Men vi tar 3 poeng, og det er alt som betyr noe.
Fy faan så deilig! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 25.05.2015 23:44 Post subject: |
|
|
Dio kunne fort fått rødt han også da han sparket Eyjolfsson. |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 26.05.2015 00:11 Post subject: |
|
|
Merkelig kamp, fra helvete (første 20 min) til himmel og så litt til helvete igjen (Moens soloraid mot Helland) før vi deretter dro opp til himmelen og ble der. Og her oppe har vi vært lenge nå - fôret med seire og godt spill attåt!
BB står for meg mellom Midtsjø og Søderlund. Sistnevnte får det fordi jeg mener hans to mål er to svært gode prestasjoner og han avgjør kampen. I tillegg vinner han mange dueller og jobber som en helt. (Litt skuffende å se Malec komme innpå siste fem og bare jogge rundt). Men jeg er virkelig imponert over Midtstjø. Han har vært vår beste midtbanespiller i år, synes jeg. Leverer han noen gang en dårlig kamp? Han er blant våre aller mest ballsikre og har en egen evne til å ikke miste ball og være kald i hodet. Legg til hans enorme innsats også og det er vanskelig å ikke ta av seg hatten for unggutten fra nord-trøndelag. Idag var han den eneste som kom ut på banen og var våken fra første stund.
Tredje beste for meg var Svensson og Strandberg. Svensson synes jeg var veldig solid bakover, men han var også mye involvert fremover og åpnet blant annet Stabæks forsvar med pasningen til Jensen som jo førte til assist og 2-2. Strandberg får store minus for å være tung og på hælene i de første tyve, men etter det tok han fullstendig kontroll over midtbanen.
Alt i alt synes jeg vi vinner helt fortjent. Stabæk var definitivt best de første tyve, men etter det handler det aller meste om oss. Vi var også nærmere 2-4 enn de var 3-3 (trekk til Midtsjø for å ikke spille på Malec som stod på blant hold på overtid). Dommeren er en egen historie. Håper han blir suspendert. Man kan ikke dømme så inkonsekvent og slippe unna med det. Synes han dømte en rekke feil avgjørelser. Merkelig første straffe vi får (den er feil mener jeg, man kan ikke blåse straffe på sånne helt ufrivillige handser), deretter gult på Stabæk-spilleren for filming, og i mine øyne er det straffespark (og åpenbart ikke gult kort) til Helland.
Uansett: Deilig seier!! |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 26.05.2015 00:40 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | haavarl wrote: | Jeg tipper Strandberg på midten og Skjelvik inn som stopper. |
Har alltid ligget i kortene  |
Funka helt greit etter noen minutters innkjøringsproblemer. Strandberg fungerer bra på midten, Skjelvik løp opp en del bak.
Kult å vinne etter å ligge under 2-0. Kult å vite at vi alltid vil angripe og skåre mål.
Kudos til Søder i dag! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
|