| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Eru Veteran
|
Posted: 18.03.2015 14:33 Post subject: |
|
|
Hvis han nå går til molde og signerer for RBK på et eller annet tidspunkt, vil han bli pepet ut av stadion. Forhåpentligvis.
Hvis han signerer for molde, vil jeg aldri se svinet i RBK-drakt igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 18.03.2015 14:36 Post subject: |
|
|
Er vel en i klubben som bestemmer at det skal reklameres med at man må benytte denne unike sjangsen til å se den tidligere rosenborgspilleren komme på lerkendal _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 18.03.2015 14:38 Post subject: |
|
|
Kommer vel til å høres mye trivelig fra ØØ da ja.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 18.03.2015 15:26 Post subject: |
|
|
| Adressa wrote: | Kjernen-talsmann Espen Viken mener at en overgang til Molde ikke lukker Rosenborg-døra for Bakenga for godt:
- Mushaga er RBK-er og jeg ønsker ham tilbake en gang i framtida. Vi er ikke tilhenger av at spillerne flyter hit og dit, men slik har det vært i en del år nå. Spillerne blir ofte aktører på flere plasser. Vi ønsker det ikke sånn. Vi vil ha Bakenga i Rosenborg. Punktum, sier Kjernen-talsmannen.
|
Jeg er uenig. Bakenga tar et valg nå, og må leve med det!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 18.03.2015 15:50 Post subject: |
|
|
| Jeg spør meg mer: Hvor er Rosenborg i dette? Gutten er tydeligvis mulig å låne, så da burde vi vært frempå med alt vi hadde og fått han hjem. Dette er nitrist, Bakenga er vår mann! At han har rotet seg borti denne Solbakken og hans mafia er ikke til å fatte. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 18.03.2015 15:59 Post subject: |
|
|
| Hvor Rosenborg er i dette? For å si det sånn, mens Molde er i bilbutikken så er vi i kø for en bussbillett. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 18.03.2015 16:03 Post subject: |
|
|
Søkte litt på mine gamle poster om Bakenga og kom over denne perlen
| sau1 wrote: | | I dag saa jeg Rosenborgs kommende gigastjerne. Denne dagen skal jeg aldri glemme. Malmoe hadde i sin tid en Zlatan inne i sin stall, vi har Bakenga. Tror jeg kommer til aa huske denne kampen naar jeg ser Bakenga paa de store arenaer i fremtiden. |
Nå har han altså endelig landet i storklubben sin. Gleder meg til å høre han rope ut i frustrasjon at drittlandet Norge ikke fortjener Molde etter å ha blitt ydmyket på Lerkendal  |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 18.03.2015 16:16 Post subject: |
|
|
Når Bakenga i det hele tatt vurderer å dra til Molde, kjenner jeg at jeg mye heller vil se han bli knust på Lerkendal 28. juni enn å se han ikle seg RBK-drakta igjen. Hadde vært så jævli deilig. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 18.03.2015 17:03 Post subject: |
|
|
Går bakenga til Molde er alle broer brent, og han kan glemme å noengang spille i Rosenborg drakt mer. Judas er et mildt ord å bruke i den sammenheng.
Håper han får tidenes pipekonsert mot seg på Lerkendal, maken til dårlig dømmekraft skal du lete lenge etter! _________________ Alfredbørs 1-10: 3 |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 18.03.2015 17:16 Post subject: |
|
|
| Går han til Molde så får vi tro en Rosenborg spiller tar ansvar når Molde med Bakenga kommer til Lerkendal og tar en Roy Keane på han. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 18.03.2015 17:19 Post subject: |
|
|
Stano: da satser jeg heller på at han gjør som han har gjort de siste årene. Sitter på benken til Molde og ser laget sitt tape 4-0 mot RBK.
Å håpe motspillere blir skadet skal vi holde oss for gode til å si og uttrykke. |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 18.03.2015 17:21 Post subject: |
|
|
| stolavs wrote: | Stano: da satser jeg heller på at han gjør som han har gjort de siste årene. Sitter på benken til Molde og ser laget sitt tape 4-0 mot RBK.
Å håpe motspillere blir skadet skal vi holde oss for gode til å si og uttrykke. |
Ikke i dette tilfellet. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 18.03.2015 18:31 Post subject: |
|
|
| Synes virkelig han må kunne takles skikkelig hardt... om det ender med en stor skade så er jo det beklagelig... |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 18.03.2015 19:43 Post subject: |
|
|
Takker Bakenga for at vi kan hate M**** ekstra lidenskapelig i år. Og Bakenga, hva skal vi si om deg? Minst mulig. Du er luft for meg. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 18.03.2015 20:24 Post subject: |
|
|
Jeg håper Bakenga er voksen nok til å si nei til m***e.
Greit nok, vi er kanskje ikke ute etter ham og/eller at han ikke passer inn i stilen til Kåre Ingebrigtsen men det finnes andre klubber der ute. m***e, lsk, og brannvesenet skal det gå fint å holde seg unna, om du er en ex-RBKer.
Ja, Roar spilte for det laget, men hjelper en dau shit.
Når det er sagt, jeg hadde heller signert Bakenga og prøvet å få solgt en middelmådighet som Søderlund.
Håper alle kilder tar feil angående Bakenga. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 18.03.2015 20:33 Post subject: |
|
|
Roar var der, men da leide vi ham vel ut selv. Og den gangen var vel smurfenes status som lag omtrent som det er som by (er det by? har aldri vært der engang) - en ufarlig plass som ingen ville til eller brydde seg om.
Nå, derimot, har de befestet sin posisjon som den onde stormakten i fotball. Det alle andre så oss som i mange år. Men der vi fikk penger som resultat av sportslig suksess, fikk de sportslig suksess på grunn av penger. Og dette er grunnen til at Bakenga pisser på RBK-logoen og går til hovedfienden - lettkjøpt suksess som forhåpentligvis skal få karrieren hans på rett kjøl igjen. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 18.03.2015 20:58 Post subject: |
|
|
Du går ikke til den klubben der når du har fortid som eget produkt fra RBK og kaller deg selv ekte "Kolstadneger". Du brenner alle broer i mine øyne og bør aldri vise deg i nærheten av Lerkendal igjen. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.03.2015 21:10 Post subject: |
|
|
| Må i så fall ha vært Hallset-neger han titulerte seg som? |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 18.03.2015 23:18 Post subject: |
|
|
Personlig har jeg ingen lengsel i blikket etter Bakenga, og tror vi kan finne bedre og rimeligere alternativer andre steder, f.eks. Island . Når det gjelder Bakengas valg, så har jeg betvilt hans evner siden jeg ble opplyst om at det var Solbakken som var agenten hans (relativt nylig). Om han nå derfor velger å spille for Molde, så overrasker det meg lite, men han brenner selvsagt broene til RBK. Ikke velkommen tilbake etterpå nei, og egentlig uønsket tilbake allerede da han tydeligvis ikke har dementert ryktene. Hans valg - han får ta konsekvensene.
På den andre side så følger jeg lite med på fotball utover RBK, så om han havner i TL så vil jeg faktisk halvveis bli holdt oppdatert om hans karriære for en gangs skyld, men interessen vil vel være i negativ forstand. Langt mer interessert i hvordan Sørloth vil gjøre det i Bodø/Glimt, for å si det slik... |
|
| Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 18.03.2015 23:27 Post subject: |
|
|
Fra artikkelen:
– Han må tenke på sin karriere. Jeg tror ikke at det var et enkelt valg, og jeg har respekt for at det ble slik, sier Ingebrigtsen, som åpner for at Bakenga kan komme tilbake til RBK ved en senere anledning.
– Han er trønder og RBK-er, men enkelte ganger klaffer det ikke. Det kan vi ikke gjøre noe med nå, men det kan være at han kommer tilbake ved en senere anledning, sier treneren. |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 18.03.2015 23:35 Post subject: |
|
|
| Ikke faen om vi noen gang skal se den grådige svikeren i svart og hvitt igjen. Her tar jeg gladelig på meg rollen som såkalt "mobber". Gled deg til 28. juni, Bakenga! |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 19.03.2015 00:39 Post subject: |
|
|
Fy faen for en jævla kuk. Bør få seg et klaps i bakhodet og et spark i ræva om han nærmer seg Trøndelag igjen.
"Det er ikke bare blant supporterne Bakenga-overgangen er blitt et hett tema. Adressa.no vet at dette har vært en snakkis blant RBK-spillerne på vei hjem fra La Manga. For mange av trønderne på laget har det skapt negative reaksjoner at Bakenga nå ser ut til å velge erkefienden Molde."
http://www.adressa.no/100...505482.snd |
|
| Back to top |
|
 |
Saladin Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
|