English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stig Inge Bjørnebye
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 102, 103, 104  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Eru
Veteran

PostPosted: 06.03.2015 23:14    Post subject: Reply with quote

Du starta vel strengt tatt med å kalle folk for idioter.

Anbefaler et glass vann, en god natts søvn og å forsøke på nytt i morgen Smile
Back to top
View user's profile Send private message
CAguerro
Junior

PostPosted: 06.03.2015 23:14    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Til å følge reglene på forumet, du kan samtidig lese dette innlegget

Ok. Sitat reglene der var jeg ikke klar over. Så det skal jeg beklage!
Back to top
CAguerro
Junior

PostPosted: 06.03.2015 23:17    Post subject: Reply with quote

Ja, ERU. Men jeg kalte ikke en enkelt person for idiot. Jeg siktet til en masse folk som jo ER supportere, men i mine øyne ikke GODE supportere i noen tilfeller.
Back to top
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 06.03.2015 23:18    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:

Men jeg skal komme med ett argument for Bjørnebye, som er det eneste som hindrer meg i å knuse tastaturet og tagge ned Brakka:

1. Han er ikke Otto Ulseth.

Og Stig Inge skal få en sjanse til å vise hva han er god for. .

Haha. DETTE!
KitWalker
Veteran

PostPosted: 06.03.2015 23:19    Post subject: Reply with quote

CAguerro.

Gjør som meg, logg av og ta deg en pils og la disse negative brukerne rase fra seg.

Mens du tar deg en pils så kan du lese dette.

http://www.latebarter.no/?p=1560

God lesning.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 06.03.2015 23:20    Post subject: Reply with quote

Beklager, men du eier ikke definisjonsmakten på ordet supporter.

Jeg er ofte uenig med mange her inne, men å begynne å klassifisere supportere i "god og dårlig" basert på det de mener og uttaler om hvordan klubben drives, er en dårlig idé.
Back to top
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 06.03.2015 23:21    Post subject: Reply with quote

CAguerro: Det kryr av idioter på forumet her. Jeg er en selv å. De aller fleste er idioter faktisk. Men om man følger forumreglene sånn noenlunde er det meste greit.

Hold deg unna dialekt, persontrusler og bilder av egen stivert så går det som regel greit.
Bye
Veteran

PostPosted: 06.03.2015 23:23    Post subject: Reply with quote

Jeg kjenner ikke til Stig Inge Bjørnebyes meritter utenfor banen, annet enn tiden i Start. Der gikk det ikke så altfor bra. Der hadde han riktignok en annen rolle, og folk skal ha lov til å utvikle seg over tid. I så måte kjenner jeg heller ikke til markedet for SL-stillingen her til lands eller hvem vi evt. Kunne ha "landet" fra nærliggende miljø.

Det jeg ikke riktig forstår, er hva som er tankegangen her. Hvilken fotball står mannen for? Har han en klar filosofi? Utifra sitatene som har stått på trykk det siste døgnet har prosessen foregått over kort tid, da gruppa som skulle finne en ny sportslig leder endelig bestemte seg. Dette fordrer et godt grunnleggende arbeid i forkant, og detaljert research. Har dette vært på plass, eller har man vært sløve i arbeidet med dette i forkant? Jeg mener Kotengs (og styret forøvrig) skjebne bør hvile på dette. Her har man i forkant gått ut og varslet at man nå skal snu hver stein, så hvis man om er halvt års tid finner ut man må gå skilte veier pga. "Uforenlige sportslige holdninger" eller noe i den duren, bør Koteng gå. Da har man mislyktes i et prestisjeprosjekt. Vi har ikke råd til all denne prøvingen og feilingen. Klubben er på vippen nå, skal man fortsatt være toppklubb, eller skal man bygge ned forventningene enda mer?

Bjørnebye har alt å vinne. Koteng med styre alt å tape. Og jeg er spent på Hoftun, og hvordan han takler dette. Det hadde uansett blitt utfordrende for Kong Erik, men jeg ser ikke for meg at Stig Inge blir noen nikkedukke. Da har klubben feilet i mine øyne.

Hilsen spent supporter.
CAguerro
Junior

PostPosted: 06.03.2015 23:25    Post subject: Reply with quote

[quote="KitWalker"]CAguerro.

Gjør som meg, logg av og ta deg en pils og la disse negative brukerne rase fra seg.

Tommel'n opp!

Men jeg har i mange år vært tilskuer på dette forumet. Så når bladet først flyr av munnen, så er det mye som skal ut! Very Happy For makan til negativitet å sure oppstøt skal en lete lenger etter! Very Happy Men nå skal jeg gjøre som du sier, bare for at du sier det med en ro og forståelse virker det som! Ha en fortsatt fin kveld! RBK RBK RBK RBK
Back to top
CAguerro
Junior

PostPosted: 06.03.2015 23:30    Post subject: Reply with quote

[quote="shadwell"]CAguerro: Det kryr av idioter på forumet her. Jeg er en selv å. De aller fleste er idioter faktisk.

Ja, stivertertn er forbeholdt andre! Very Happy Å jeg har jo ikke sagt at jeg IKKE er en idiot selv, for jeg er jo det! For all del! Fotball idiot! RBK RBK
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 06.03.2015 23:33    Post subject: Reply with quote

Bra forsøk på sitering men du må ha med
Code:
[/quote]
på slutten av det du siterer.
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 06.03.2015 23:36    Post subject: Reply with quote

Eru wrote:
Beklager, men du eier ikke definisjonsmakten på ordet supporter.

Tommel'n opp!

Er du uenig med noen så vær saklig, ikke kom inn med en "jeg er en bedre supporter enn deg"-holdning bare fordi folk er kritiske til en som har ingenting å vise til. Er det noe supporterne har hatt rett i de siste 3-4 årene så er det å være kritisk til ledelsen i denne klubben. Det er knappe to år siden samme gjengen ansatte Perry på ekstremt tynt grunnlag.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 06.03.2015 23:38    Post subject: Reply with quote

Det er en viss forsjell på å [ukritisk] støtte laget til å [ukritisk] støtte klubben. Sistnevnte tjener ingen, da mangler det en viktig kontrollmekanisme.
Back to top
Pillen
Senior

PostPosted: 06.03.2015 23:47    Post subject: Reply with quote

Quote:
Spesielt lystig har det heller ikke vært å lese på Twitter og RBKWEB-forumet i løpet av dagen. Blant relevant kritikk og skepsis har det kommet mange drypp om tvil på Bjørnebyes “manglende psyke” og flere referanser til hans tidligere pyskiske helseproblemer. La oss si det klart og utvetydig: Det er ikke argumenter som er RBK-supportere verdig. Det er mange som har gått på en smell her i livet, som har strevd med angst og depresjoner i perioder. Om de har møtt veggen eller gått i en mer konstant tilstand av depresjon. Og mange av dem jobber i viktige stillinger i dag. Det er ingen grunn til å sette spørsmålstegn ved disses evner eller styrke. Stig Inge Bjørnebye har vært svært åpen og ærlig om det han har gått igjennom og det gjør ham ikke uegnet til en lederjobb i en bransje med høyt press. Han har reist seg igjen og slått tilbake. Det krever styrke. I våre øyne er Bjørnebye ganske langt unna å være noe optimalt valg som RBK-leder, men sykdomshistorien hans utgjør ikke en del av begrunnelsen.

En av våre egne, Knut Torbjørn Eggen, hadde angst, noe som til slutt førte til et katastrofalt utfall. Stiller meg 100 % bak det Late Barter her skriver. Unødvendig og ikke RBKweb verdig.
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 07.03.2015 00:08    Post subject: Reply with quote

Har knapt hilst på Stig Inge, men ut fra det jeg hører fra hovedstaden er det en målbevisst, lærerik og ærgjerrig kar som hele tida utvikler seg.

Så jeg velger å være positiv. Og bare så det er sagt; syns at Koteng har klart å rydde opp i klubben på en måte det står stor respekt av. Det er fryktelig lettvint å sitte bak et tastatur og være en misfornøyd gretten supporter, av og til må man heve blikket og se linjene.

Vi har fått et lag som spiller rettfram fotball, med mange unge og lokale spillere, og det er tøring etter næring gjort over tid.

Blir bra, dette. Sjø.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 07.03.2015 00:13    Post subject: Reply with quote

Jeg ble tryggere i min skepsis etter å ha lest at du er positiv media Very Happy
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 07.03.2015 00:24    Post subject: Reply with quote

Beklager at jeg sa at Dorsin fikk jobben. Min innformant sa at jobben går til venstrebacken. Siden jeg visste at Dorin var en av fire som var inne til intervju, så gjorde jeg en rask konklusjon. Men når det er sagt så synes jeg at Bjørnebye er et spennende valg, en 100% kar. Tror ikke han har noen kanal inn til Liverpool og Blackburn, som vil gi oss lånespillere. Egentlig en uaktuell problemstilling, med mindre utleier betaler all lønn.
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 07.03.2015 00:24    Post subject: Reply with quote

Vi kunne alle håpe på sportsdirektørenes svar på NAE i stillingen,men han kom ikke av flere årsaker.

- å finne en person av NAE kaliber lokalt som i tillegg er villig å bli i klubben i en årrekke er like sjelden som en kaktus på Svalbard i dagens fotball.
- RBK er ikke store nok i europeisk fotball
-RBK's nettverk er for lokalt.

Det siste er diskutert opp og ned langs veggene i forumet (ref Avantas),men er i grunnen så enkelt at hvis man i valgkomiteen velger kun personer med lokalt nettverk så får man også personer i styre og stell med samme tilhørighet. Det virker som det lengste nettverket strekker seg er deltakelse i div prosjekter hos NFF, ikke overraskende da at SIB er rekruttert derfra, det er vel det lengst unna RBK man kommer med dagens styre. Det internasjonale nettverket som RBK opparbeidet seg gjennom CL deltakelse er forsvunnet, selvsagt pga manglende deltakelse i Europa,men også en innadvent rekrutteringspolitikk der lokale bekjentskaper veier tyngre enn kompetanse og nettverk.

Med de begrensinger dagens styre har så synes jeg SIB faktisk er et greit valg, han har sin ballast med seg som alle som har levd en stund,det er erfaringer som han forhåpentligvis har lært av.

Synes vi skal gi ham muligheter til å vise at han er rette mann i stillingen.
Samtidig må han levere raskt ,dette er ingen lærlinge-stilling, en fiasko til nå så er Koteng historie før neste årsmøte.

Ellers ser jeg at Espen Viken får en smule kritikk på forumet for sin positivitet og ordvalg, han ønsker nok nå som valget er gjort å støtte under istedenfor å starte med å slakte ansettelsen. Kjenner jeg Viken rett så er nok paradoksene i ordvalget (trygt,kjent,spennende,nytt) ganske så bevisst valgt.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 07.03.2015 00:28    Post subject: Reply with quote

Wiseblood wrote:
Jeg ønsket meg TKK som de fleste andre, men jeg er ganske sikker på at den kunnskapen SIB innehar over hva som rører seg i Norge på spillerfronten er langt bedre enn det TKK har. Og at vi neppe hverken har penger eller ressurser til å sloss om de talentene TKK har kontroll over utenlands.

Man vil få Mye mer kvalitet av pengene man bruker utenlands enn det man vil gjøre i Norge.

Norske spillere er Overpris deluxe!

Pillen wrote:
Unødvendig og ikke RBKweb verdig.

Det er Stor forskjell på RBKweb og Visse brukere av RBKweb.

Ballahl wrote:
Men seriøst, jeg ser Svært få om noen med norsk pass som kan utfylle den sportslige leder stilling på en tilfredsstillende måte.

Prove me wrong, Stig Inge. Lykke til, og dét trenger du.

Svært skeptisk til denne ansettelsen.

Jeg ser ingen forsvarlig prosess bak denne ansettelsen, Avantas-koblingen er også Svært Uheldig for å si det mildt.
Å si dette er en person utenfra er bare til å le av.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hjelde
Veteran

PostPosted: 07.03.2015 00:38    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:
Beklager at jeg sa at Dorsin fikk jobben. Min innformant sa at jobben går til venstrebacken. Siden jeg visste at Dorin var en av fire som var inne til intervju, så gjorde jeg en rask konklusjon. Men når det er sagt så synes jeg at Bjørnebye er et spennende valg, en 100% kar. Tror ikke han har noen kanal inn til Liverpool og Blackburn, som vil gi oss lånespillere. Egentlig en uaktuell problemstilling, med mindre utleier betaler all lønn.

Very Happy Very Happy Du er en morsom kar, Messi Very Happy Så informanten din kom bort til deg og sa at "venstrebacken" får jobben... Du spurte ikke noe mer, han sa ikke mer, og du konkluderte med Dorsin siden du visste (fordi du hadde lest i adressa) at han hadde vært til intervju? Forresten sa du tidligere her at det var fem, og ikke fire som hadde vært til intervju. Sært av informanten din å kalle Bjørnebye for "venstrebacken" også.

Nå må du gi deg. Dette er bare kålrabbi.
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 07.03.2015 00:42    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner ikke hvorfor et megatroll som Messi får poste her inne så mye som han gjør, hvor går grensen for utestenging?
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 07.03.2015 00:46    Post subject: Reply with quote

Synes nesten han må få bli, begynner jo å bli morsomt og kreativt Very Happy

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
gollumLAD legend
Veteran

PostPosted: 07.03.2015 00:47    Post subject: Reply with quote

CAguerro wrote:
JanneB wrote:
CAguerro wrote:
Æ begynne å virkelig SJÆMMES over å værra trønder å RBK supporter! Ikke på grunn av klubben å dens drift. For den e på en seriøs oppadgående kurve! Men på grunn av alle (unnskyld utrykket) IDIOTAN som kalle sæ supportera! Skjønne dokk virkelig ka dokk snakke om? SKjønne dokk virkelig ka Supporter betyr? Skjønne dokk kolles funksjon en SUPPORTER ska ha? Æ følge klubben min i tykkt å tynnt! Å det e det fleire som gjør innpå foru
met her! Men det e virkelig ein stor brorpart igjen som burda begynn å gjør det å! Kolles vinn mann tautrekking? At flest mulig trekke i samme retning? Eller at 100 mann står å kjæfte å smell å mase å klage på dæm toan som står å trekke mot 100 ainnja mann? SKJÆRP DOKK! Å VÆR MED Å TREKK I RETTE RETNING!!

Piss off. Hva har du gjort for klubben? Reiser du 10 timer en.vei til Bodø før å se et tannløst RBK? Hvor mye tid og penger legger du i tifo til gutta? Møter du opp på trening for å si i fra når nok er nok og er mann nok til å si det face to face med.folk fra RBK?

Møl post uten like.

Frøkteli tøff i barten du!! Reise mine tima for å sjå laget mitt, betale mine krona for å støtt laget mitt. Grasrot andeln fra mitt tippekort går t kjernen! Men no har det sæ sånn at æ har ein jobb å gå t om dagan, så sånne trygdesnyltera som du kan få pæng t å stå å drekk first price cola på sidelinja under træningan å tru at du betyr nå, å at det faktisk hjælpe å stå der med sure oppstøt å rakk ned på alt å alle istedefor å reis dæ opp å ta tak å hjelp laget dett opp av den dype suppa du så hardnakka påstår vi e nedi!!! Send mæ telefon nr dett, så ska æ ring dæ 6 april når æ kjæm ned t byn for å fær på kamp. Så ska æ LÆTT sei t "face to face" som du så fint kalle det!!!!

Fuck off for real. Kommer her å kaller folk trygdesnyltere og snakker som en idiot selv. De som reiser i 10 timer til Bodø på en søndag er ikke trygdesnyltere, men for å ta et eksempel er det de spm drar rett fra bortekamp til Gløshaugen/Dragvoll, jobb eller VGS. Har sendt deg telefonnummer på dm.
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
Rånny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 07.03.2015 01:12    Post subject: Reply with quote

Fra RBK.no

((( • for 3 timer siden
Med bjørnebye som sportslig leder bør spillerene passe på damene sine.

Seriøst?
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.03.2015 01:24    Post subject: Reply with quote

Kan folk være så snill å heve seg over drittkasting til hverandre og utenomsportslige spekulasjoner på åpent forum? Det interessante her er hva Bjørnebye har å tilføre og om kabalen Ingebrigtsen/Hoftun/Bjørnebye i det hele tatt kan gå opp.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 102, 103, 104  Next
Page 6 of 104

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb